Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pareri despre S500 W220.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dumitrubogdanio
    replied
    In aceeasi situatie ma aflu si eu. Am pus ochii pe un w220 s500 din 2001. 4500euro, ce spuneti?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Leave a comment:


  • ionut_114
    replied
    Stie cineva cv de aceasta masina ? pretul mi se pare putin cam mare, ce credeti ?
    Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.

    Leave a comment:


  • 300zxtt
    replied
    Cauta post facelift. La cele fabricate pana in 2003 apar probleme mai ales la cutia de viteze. In Romania nu s a aflat ca uleiul din cutie e consumabil. Motorul V8 nu pune probleme deloc in timp...doar bobinele se mai coc ...in rest intinzatorul de la lant. Pune si o serie sasiu daca te ai hotarat la vreuna.


    Originally posted by adidc View Post
    Ca de-obicei prompt si cu informatii utile. Sa fi sanatos!
    Mersi de urare. La fel
    Last edited by 300zxtt; 02-07-2015, 09:04 AM.

    Leave a comment:


  • MdEnt
    replied
    Originally posted by 300zxtt View Post
    Eu pomenisem faptul ca la V12 exista aceasta problema, dar doar la w140. Motoarele difera intre w220 si w140. La V12 exista si functia ZAS ce intrerupe functionarea a 6 cilindri parca ,si ii repune in functiune atunci cand e nevoie.
    Probleme ce apar la S500 ar cam fi urmatoarele:
    Instalatia electrica se cam coace in timp si apar erori la senzori
    Cutia de viteza poate ceda datorita intretinerii defectuase
    Pernele ...pernele...si iara pernele )
    Suspensia si caseta daca masina are roti mai mari de 17
    Mersi pentru info. Cand gasesc un S500 sa-mi placa vi-l prezint aici pe site.

    Leave a comment:


  • adidc
    replied
    Ca de-obicei prompt si cu informatii utile. Sa fi sanatos!

    Leave a comment:


  • 300zxtt
    replied
    Originally posted by adidc View Post
    Din cate stiu eu la w140 la motoarele v12 era problema cu racirea la ultimii cilindrii. Sunt si pe forum ceva discutii V8 vs. V12. Cred ca w220-urile au motoare comune cu w140.
    Exista si functia search si cu minimum de efort poti gasi mult material adunat in ani de zile.
    Eu pomenisem faptul ca la V12 exista aceasta problema, dar doar la w140. Motoarele difera intre w220 si w140. La V12 exista si functia ZAS ce intrerupe functionarea a 6 cilindri parca ,si ii repune in functiune atunci cand e nevoie.
    Probleme ce apar la S500 ar cam fi urmatoarele:
    Instalatia electrica se cam coace in timp si apar erori la senzori
    Cutia de viteza poate ceda datorita intretinerii defectuase
    Pernele ...pernele...si iara pernele )
    Suspensia si caseta daca masina are roti mai mari de 17

    Leave a comment:


  • adidc
    replied
    Pai dupa cum se spunea pernele ar fi cea mai mare problema...in sensul ca sunt foarte "vanate" di nu le prea gasesti in dezmembrari...
    Sigur in functie de buget poti cauta o masina mai ieftina la care sa pastrezi o rezerva de bani pentru reparatiile necesare. Pana la urma nu poate spune nimeni ce se poate strica la o masina.
    Din cate stiu eu la w140 la motoarele v12 era problema cu racirea la ultimii cilindrii. Sunt si pe forum ceva discutii V8 vs. V12. Cred ca w220-urile au motoare comune cu w140.
    Exista si functia search si cu minimum de efort poti gasi mult material adunat in ani de zile.

    Leave a comment:


  • MdEnt
    replied
    Multumesc pentru info dar m-ar interesa partea tehnica nu atat consumul. Mersi

    Leave a comment:


  • 300zxtt
    replied
    Originally posted by bytzu View Post
    Usurel cu consumul mai mic la v12 decat la v8....cu v8 poti scoate la mers lejer seara in buc 16-18,cunosc un arabete si atat are
    V12 consuma mai putin decat v8. In constanta nu scoti atata consumul...dar daca e arabete...se poate...

    Leave a comment:


  • bytzu
    replied
    Usurel cu consumul mai mic la v12 decat la v8....cu v8 poti scoate la mers lejer seara in buc 16-18,cunosc un arabete si atat are

    Leave a comment:


  • 300zxtt
    replied
    Originally posted by GYUKY View Post
    O masina de-a dreptul adevarata, dar ca sa fie intr-o stare ok trebuie sa ai cateva zeci de milioane salariu. Am urmarit si eu un timp modelul asta, dar m-am lasat pagubas din cauza suspensiei pe perne de aer si consumul 20l / 100km la mers linistit prin oras, la cum scot eu cu 1,8 benzina 14-15 in oras, la 5.0 benzina Dumnezeu cu mila. Ti-as recomanda un 350 sau 430 facelift, din cate am citit suspensiile sunt mai ok la facelift, nu pica asa repede. Am vazut cateva care se invart la 4500-5000e pe net, faceliftul il recunosti la interior la butoanele de deasupra navigatiei, trebuie sa fie unite, nu separate.
    In afara de variantele diesel , cam toate w220 au cam acelasi consum in regim urban la un stil sportiv, datorita greutatii caroseriei. Iar daca mai e si full...sigur va consuma cu 1l mai mult decat cea cheala. Chiar daca pare incredibil, dar varianta v12 are consumul mai mic decat V8.

    Eu as recomanda o motorizare diesel. Piesele sunt disponibile la discretie...mai putin pernele....

    Leave a comment:


  • GYUKY
    replied
    O masina de-a dreptul adevarata, dar ca sa fie intr-o stare ok trebuie sa ai cateva zeci de milioane salariu. Am urmarit si eu un timp modelul asta, dar m-am lasat pagubas din cauza suspensiei pe perne de aer si consumul 20l / 100km la mers linistit prin oras, la cum scot eu cu 1,8 benzina 14-15 in oras, la 5.0 benzina Dumnezeu cu mila. Ti-as recomanda un 350 sau 430 facelift, din cate am citit suspensiile sunt mai ok la facelift, nu pica asa repede. Am vazut cateva care se invart la 4500-5000e pe net, faceliftul il recunosti la interior la butoanele de deasupra navigatiei, trebuie sa fie unite, nu separate.

    Leave a comment:


  • Zeus
    replied
    Am modificat titlul, acum ca s-a elucidat misterul.
    Nu am avut asa ceva, insa daca as fi adeptul bulgaroaicelor sau al cazanelor cu actele "la purtator", un S500 nu mi-ar displăcea, mai ales ca se gasesc la pret decent.

    LE - Neapărat pe mințile ei, altfel e amendă mare pusul la punct...
    Last edited by Zeus; 01-30-2015, 17:23 PM.

    Leave a comment:


  • MdEnt
    replied
    Desigur un W220, sunt pasionat dar....

    Leave a comment:


  • adidc
    replied
    Cred ca punctele tale de suspensie se pot inlocui cu "putin"...dar m-as bucura sa isi permita colegul asa ceva .

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF