Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achiziție E Klasse w211 Break

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achiziție E Klasse w211 Break

    Salut comunitatea!
    Acum ceva ani, citeam acest forum si va invidiam pe toti, deoarece eu nu-mi permiteam un Mercedes, deși e singura masina pe care am visat s-o am cu adevarat toata viata.
    Whatever, anii au trecut, am scapat de problemele financiare cauzate de 2 credite care m-au chinuit efectiv până la epuizare, iar acum cred ca-mi pot permite un Mercedes al meu.
    Prima mea optiune conform bugetului, este un W211 break sau W212 daca gasesc vreun chilipir. De preferat varianta cu 7 locuri (2 mai mici in portbagaj), deoarece am 3 copii si uneori soacra merita sa o pui in portbagaj .
    Prima optiune de motorizare ar fi 1.8 benzina kompressor. M-am obișnuit cu benzinarele in ultimii 7-8 ani si la având în vedere că nu prea sar de 10k km anual, nu mi se pare rentabil un diesel, însă nu refuz ideea de diesel pentru că 2.200 cmc de la Mercedes e febletea mea si nu m-ar deranja un impozit triplu atata timp cat e o dată pe an. Masina va fi oricum folosită preponderent în concedii si va sta cuminte într-o tentativă de garaj (nu am unul adecvat, ci momentan o improvizație care ferește totusi de intemperii).
    De asemenea, sunt mai încântat de modelele mai vechi decat de modelele noi, pline de tehnologie si gadgeturi.
    Bugetul stabilit pentru achiziție este de circa 6k Euro putand fi suplimentat putin daca e nevoie.
    In afara de carburant si revizii anuale, la ce cost estimativ sa ma astept? Actualmente dețin o Honda Jazz automată pentru oras si un Opel Zafira B OPC pentru concedii sau drumuri mai lungi.
    Sunt comod cu investiții de circa 500 euro anual in cele 2 masini, în afară de consumabile ( mai pica niste articulatii, mai un alternator, mai o casetă de direcție, mai 2 amortizoare, etc).
    Ce costuri medii anuale ar avea un Mercedes W211 ?
    Ce sa verific atent la un astfel de model , înainte să bat palma pentru achiziție?
    De asemenea, sunt un tip destul de tehnic zic eu si daca am sculele potrivite si putin know how despre masina, chiar imi face placere sa fac singur mici reparatii sau mentenanță. Pt chestii mai complexe, bineinteles, ma duc la un service.
    Cu ce sfaturi ma puteti ajuta? Promit ca voi ajuta si eu comunitatea. Atât pe forumul Honda cat si pe forumul Opel, topicurile mașinilor mele, sunt o reală enciclopedie si o sursa de informare buna pentru toti care au răbdare să citească tot.

    Hai sa auzim de bine si astept vesti de la voi! Si un scurt test drive ar fi binevenit, daca e vreun coleg din București si ma poate lasa 10 minute la volan. Plătesc deranjul si dau si nspe beri.

  • #2
    Salut, ca prim sfat recomand un facelift, ca model un elegance, motor benzina as merge pe V6, transmisia manuala (automata trebuie sa o nimerești buna, este mult mai comoda decât manuala dar daca nu faci multi km nu are rost să îți bați capul), suspensia airmatic dar sa pui bani deoparte pentru perne (fiind o mașină veche sigur o găsești cu cele originale și îmbătrânite), tapițerie textila închisă la culoare sau piele deschisă cu încălzire. De la 200 000 km să te aștepți bucsaraie, bielete, pivoti, faruri îmbătrânite. In rest apa, paie și bătaie. Toate cele bune !!!

    Comment


    • #3
      V6 la facelift poate avea probleme cu pinionul din mijloc de la distributie. In rest are variatoate si alte mici probleme.
      fara verificare la meserias nu te prinzi. La pinionu respectiv doar cu endoscop.

      Break are perne pe spate asa ca sa ai 2mii euro pusi deoparte pt ele. Non facelift are sbc care daca nu a fost schimbat sigur mai cere bani.

      Daca esti minitehnicus si masina de rezerva poti sa il aduci in mintile lui.
      de vrei benzina sa te impaci cu ideea ca sub 8-9 la drum lung doar daca mergi ca un pensionar. Iar pe autostrazi pe la 90-100 pe banda de tir.
      ​​
      In rest orice iei tot cere bani.
      Intra pe autodoc24 app de mobil selecteaza unu si vezi cat costa niste piese, dar totodata tine cont ca aia au variiati de pret mai mari ca emag.
      E.g. tampon cutie acu e 100 dar cand e sa fie la pret bun e la 60, pt motor 130 dar gasesti si la 300.

      Pana la urma si de alegi un cazan la 3mii cu 6-7mii in total tot il faci.

      De vezi rugina pleaca de acolo pt ca masinile astea nu ruginesc. Nu trebuie sa o alegi fix pe aia ruginita.
      zone: aripi spate, rama tavii portbagaj, in spatele arcurilor spate, usile in partea de jos.

      Ochii la antena lunga de taxi, interioru cu lemn maro roscat si bineinteles VINul decodat pe google: mercedes free vin decoder si pe site la rar..
      Ca e plin de masini iesite din fabrica ca taxi vandute ca impecabile si "doar" 200-300k.
      Evident cand il intrebi pe om iti spune ca la el n a fost taxi mai mult nu stie.
      masinile de incredere vin cu tona de facturi la anii astia.
      Nu te gandi ca e ca si honda ta. Cele care "n am avut nici o problema cu ea, doar ulei si filtre" se dau fix ca incep sa ceara bani si tu vei fi urmatorul care le va repara, deci nu oferi prea mult.
      in functie de cat esti de tipicar tot schimbi lucruri preventiv daca il vrei ca nou.

      de iei din tara nu te grabi sa sari cu banu. Masinile astea nu se vand usor. Timpul e de partea ta si nu a vanzatorului pretul merge doar in jos. Sunt care cer pe non facelift si 5-6mii, dar raman cu ele, pt ca majoritatea sun supraevaluate, n au bagat un ban in ele decat cand a fost musai.
      daca omul e serios si masina intretinuta, e alta poveste si probabil nu o va lasa prea usor. Dar nici nu te entuziasma prea tare. Ca masina tot veche e.

      Parerea mea e sa cauti una cat mai dotata si mai speciala ca si design. Pielea deschisa doar daca e cea sintetica, total neplacuta la atingere, zici ca is niste cizme de cauciuc, dar la 3 copii, daca sunt mici e mai trainica.
      Nappa si altele sunt ce trebuie pe un mercedes, dar cere atentie.
      Daca iti plac gadgeturile cauta cu dotari, macar sa stii de ce ti ai luat mercedes. Unii spun ca sun inutile, dar in aceeasi idee putem umbla fara ac si deschide geamurile cu manivela ca tot aia...
      Pe de alta parte altfel stai intr un scaun in care alternezi pozitiile intre cele 3 memorii si ii umfli pernele ca sa nu intepenesti la drum lung. Si altfel vezi cu xenonul noaptea, chiar daca te costa niste sute de lei sa ii schimbi lentilele.
      (Daca lentila arata ca prin ceata merita schimbata, din far trebuie sa se poata identifica sursa de lumina mai spre punctiforma, daca tot ce vezi e ceva mat lentila nu mai e ce a fost, idem si la halogen unde filamentul aproape ca se vede ca o dunga).
      Cauta sa vezi cateva pe viu inainte, poate niste intalniri cu niste pasionati ai modelului nu ar strica.
      Ca sunt ceva diferente, nu e ca la logan unde toate s la fel...

      Comment


      • #4
        Salutări si multumesc de sfaturi!
        Deși imi surâde clar ideea unui V6, sunt perfect conștient ca nu e fezabil sa plătesc impozit zeci de milioane pe an. Nu am firma sa pot trece cheltuielile prin ea, deci bugetul familiei trebuie sa ramana im mare parte stabil.
        Acum ma documentez pe partea tehnică, citesc pe aici tot de pot, mai caut pe forumuri din alte țări, mai un youtube.
        Nu sunt fan de masini cu multă electronica si gadgeturi, mi-aș lua maine un Mercedes foarte vechi, pentru că am copilărit cu ele si imi trezesc amintiri frumoase, însă îmi dau seama ca un vehicul istoric necesita o atentie speciala si multe bătăi de cap cu piesele, pe care eu nu i le pot acorda la nivelul optim.
        Sunt obisnuit cu consumuri mari de benzina, Zafira mea, consuma 14 in oras si 8 in afara cand nu o alerg si e greu să nu alergi un 2.0 turbo.
        Ar fi ok si un diesel de 2.2.
        Sharky
        Senior Member
        Sharky -2000 de euro costa pernele?
        Stiu de problema pernelor de aer, am gasit in Otopeni un furnizor de perne noi pentru Mercedes, brand Aerosus. Ar fi cam 200 Euro bucata (999 lei) + cat o fi manopera. Doar 2 perne ar trebui sau sunt mai multe ? Sau tu vorbesti de perne OEM?
        Tapiseria integral de piele e frumoasa, dar in opinia mea e o alegere proasta daca nu ai si încălzire si răcire pe scaune, vara frige si transpiri pe ea, iar iarna e inghetata bocna. Hai ca pentru locurile din fata e ok-ish, dar copiii în spate vor suferi prea mult. As prefera o semi-piele (doar pe margini), sau complet textil.
        O sa tin minte ce mi-ati indicat sa verific, sa ma feresc de fostele taxiuri. Cam cât costă un kit de lentile pentru xenon la W211? Nici nu stiu cum sa le caut la furnizorii de piese, se gasesc separat?
        Nu ma grăbesc cu achiziția, am asteptat aproape 4 luni cand am luat Honda, sa apara exact modelul dorit, direct de la proprietar, cu km reali si istoric service in reprezentanta. Pot astepta si pt Mercedes până apare ceva bun la vânzare. Momentan, singurul anunt care imi face cu ochiul e la Brașov. E singura care cel putin din poze si descriere pare ok.

        Sa auzim de bine!
        FBogdan
        Junior Member
        Last edited by FBogdan; 01-24-2021, 00:10 AM.

        Comment


        • #5
          E plin de cazane in tara, greu de gasit unu bun.

          Am zis 2mii euro perne pt ca pui si telescop, ca probabil cel vechi nu e tocmai nou, si daca ai supriza sa fie si compresoru, mai o conducta mai ceva, mai o manopera si uite asa tot urca pretu.
          Ti-am dat o cifra din burta, poate ai noroc si scapi cu 500E, dar daca treaba e nasoala, sa nu zici ca nu ti-am zis. Ca nu stii proprietaru anterior cat a mers cu perna sparta si cat a omorat compresoru zilnic sa ridice masina.
          Manopera daca esti minitehnicus o faci tu.
          Daca stai in oras cu el vezi unde sta si mai iscodesti dimineata devreme sa vezi de nu cumva masina e trantita pe jos.
          Arcurile pe fata oricum se vor rupe, e o chestiune de timp doar. La mine la 14 ani au crapat si tot asa.
          Mai faci o spalare de cutie, se mai duc 1000-1500lei, brate nu merita sa pui ieftine, doar lemforder si altele scumpe, deci vezi si acolo.
          Pe spate schimbi bucsele din ele, faci economie substantiala.

          Te poti trezi ca trage dreapta sau dupa inlcinatia drumului, iti dai seama la viteza de asta. Evident sa fie gumele uzate uniform, ca daca masina are gumele praf e normal sa traga.
          Simti ca trebuie sa tii de volan intr-o parte ca sa mearga drept, dar cum se face drumul perefct orizontal masina merge bine.
          Iti cam da defurca si e de la suspensia spate, multe brate, multe batai de cap, meseriasi care dau din urmeri, etc.

          Pielea aia care te frige vara si ingheti iarna pe ea se cheama musama de fapt si isi are locul pe taxi-uri sau pe masa de la tara pe care tai slanina
          Daca iei cu nappa perforata e ai sa vezi ca e alta treaba, dar nu rezista uzurii, din pacate.
          Asta asa ca fapt divers.
          Cauti si tu una dotata, poate bancheta incalzita pt copii, sau daca e diesel cu un heater booster sau un webasto ca sa dea caldura cat de repede.

          De lentile nu m-am apucat la a mea, dar e nevoie. Am inteles ca nu sunt o avere. Cateva sute de lei.

          V6 benzina costa la impozit si asigurari cat 2.2 diesel. aia 200lei in plus sunt tot aia. Modelul vechi e fiabil, de ala nou am inteles ca nu chiar asa.
          Ce motor ai pe zafira? Z20NET ? Daca ii pui si chip sa dea 200-210...ala merge.
          DAca da, atat v6-le si mai ales 2.2 cdi o sa ti se para cam moarte. ADica are ceva cuplu jos, dar cand vrei sa ii dai, vezi nu prea se duce.

          Daca te mai uiti la noua masina, pe bratele originale fata, cele de aluminiu e stantata data fabricatiei.
          Cele originale au steluta MB pe ele, daca le vezi cu data fabricatie egala cu a masinii atunci masina e cu km putini, dar de vezi unul cu 80-100k in bord si brate schimbate, aia e poveste, ca bratele alea tin catre 150k. Doar daca s-a schimbat in urma unei interventii service cum a fost la mine dupa 2 ani si vreo 30k un brat a fost schimbat. E trecut in istoricul oficial al masinii, in reprezentata, ca si reparatie pe garantie. Evident rezolvata romaneste, s-a schimbat doar unul, nu in pereche cum cere manualul.

          Oricum 100k la mercedes diesel, cred ca e poveste, mai ales la break.
          Cauta despre motoare ce hibe eu, acolo nu ma pricep, stiu doar pe a meu v6 benzina de pe non facelift, la care daca nu bat tachetii si nu bate lantu, altceva n-are ce sa se strice.
          Doar sa nu fi ajuns apa in ulei.

          Plus na, detalii de genul, parbrizul la varsta aia sigur va fi tot slefuit de praf, se va vedea prost, pui unul "atermic", ca sa nu te bronzezi si te-o mai scapat de 1300lei, daca ai noroc sa nu mai mearga senzoru de ploaie cauti pe unu cu STAR sa ii faca initializare, saul il tot misti usor sa se mai aseze gelul, paote cumva se porneste.

          Arunca un ochi in spate la conductele de frana te uiti la furtun, tragi de palstic si te uiti pe conducta la vreo 5cm distanta, pe acolo apare rugina.

          Franele is ieftine, daca omul se lauda ca a schimbat placutele si discurile, nu e mare lucru, 130-200lei un disc, 150-200 un set de placute, sa fim seriosi...
          Pandesti autodocu si cand e sa fie reducere pe bune le cumperi, oricum franele se schimba planificat, nu inopinat.
          Conteaza altele ce s-au mai facut, ca masina cere...
          Is multe de zis si greu de prins, cel mai bine test facut de un specialist.
          Sharky
          Senior Member
          Last edited by Sharky; 01-24-2021, 01:54 AM.

          Comment


          • #6
            Ma mananca si pe mine ideea de a lua un break din asta, am intai o casa de terminat de ridicat anul asta si pe urma s-ar putea sa ne revedem pe forum. M-am plimbat pe la multe marci, m-am plimbat si cu Mercedesuri mai noi ( w212, w213 ) , confortul suspensiei unui elegance w211, calitatea materialelor interioare nu le ai cu astea mai noi si nici pe la alte marci nu le gasesti in bugetul asta.

            Cu 7 locuri am vazut f putine si retrofitul degeaba il faci daca ea in carte e cu 5, cred ca e mare bataie de cap s-o treci la RAR din 5 in 7.
            De data asta eu personal m-am orientat pe diesel 2.2 cdi.
            De ce? Is foarte multe pe piata, deci gasesti fff usor piese din dezmembrari. Turbina se reconditioneaza, injectoare gasesti pe toate gardurile, lantul de distributie e dublu si tine. Nu e ca la 1.8 kompressor cu distributie de bicicleta si kompressor de supraalimentare care daca-ti pica numai colegi buni de pe forum de mai salveaza.
            Plus ca ii faci usor un remap la 200 cai si 400 nm si mai mult din pct meu de vedere nu-ti trebuie, mai ales la consumurile pe care le ofera 2.2-ul.
            dkmg
            Senior Member
            Last edited by dkmg; 05-05-2021, 13:33 PM.

            Comment


            • #7
              N-as deschide un topic nou, asa ca scriu aici in speranta ca poate stie cineva: ce steaua lu' Mercedes mai e si echiparea Designo pe w211 ?
              Am gasit unul, pare un mix intre Avantgarde si Elegance, e Designo clar de fabrica, ca are si pe schimbator scris Designo si nu am vazut combinatia de lemn / culoare de piele pe Elegance / Avantgarde. Dar am gasit foarte putine informatii pe subiect, cica ar fi ceva mai la comanda. Ma intereseaza mai mult pe partea de suspensii, oare e bazata pe Elegance sau pe Avantgarde? N-as vrea Avantgarde, e prea ferma si joasa pentru gustul meu.

              Comment


              • #8
                Fara serie nu ai cum sa stii ce suspensie are.
                Designo am inteles ca e doar o chestie estetica.

                Ca suspensie elegance/classic vine implicit cu confort, iar avantgarde cu "standard.
                Sportul e optional pe ambele, iar pe avantgarde-confort e iar optional.
                Totate combinatiile is posibile, cel mai bine e sa decodezi VIN.
                485 e cod confort, 486 cod sport, daca nu e specificat atunci masina e standard echiparii (confort pt eleg, standard pt avant)

                Mai sunt si echipari de drumuri grele, garda ridicata si alte povesti, dar fara sa decodezi VIN nu stii concret ce are masina!!

                Parerea mea e ca sa nu te cramponezi in suspensie.
                Vb aici de o masina de 200k+ si 15 ani vechime. Ce mai conteaza cu ce a iesit masina din fabrica?
                Aia a fost demult, de atunci toate s-au obosit iar arcurile se vor rupe, daca nu s-au rupt deja.
                Telescoapele noi sunt vreo 1500 unele bune, arcurile inca vreo 600lei si gata. Ai o suspensie noua, nu una obosita peste 200k pe o masina chipurile "ingrijita".
                Asadar daca masina chiar merita (slabe sanse in general) o poti lua si cu alt tip de suspensie.

                Daca e vorba de break, atunci ai perne pe spate, si tot ce poti modifica e fata, daca nu e si ea pe perne.
                DAr pernele sunt f comode si totodata nu inclina masina in curbe, mi se pare solutia ideala daca iti convine costul lor.
                Sharky
                Senior Member
                Last edited by Sharky; 05-06-2021, 13:45 PM.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF