Va salut , este primul meu topic/post și in primul rând as vrea va salut pe toți membrii acestui forum și mulțumesc in același timp pt acordarea timpului .
In următoarea perioada mai precis Marți voi merge in Hamburg pentru achiziționarea unui E Class E200 136cp fost Taxi , mașina v a fii achiziționat exclusiv pentru BlackCab deci in mare parte v-a face ce a făcut și in Germania , am citit pe forum tot ce conține cuvântul cheie OM651 + tot ce am găsit in romană pe google despre aceste motoare ceea ce ma face sa cred ca sunt destul de informat in privința lui.
Distribuției o voi schimba complet de îndată ce mașina ajunge in RO indiferent de situație + o revizie ca la carte.
Cu toate ca m am informat despre aceste motoare OM651 totuși am unele nelămuriri și as vrea sa încerc sa fac cea mai buna achiziție pentru mine și in același timp pentru buzunarul meu . Am citit foarte mult despre problema cuzinetilor care se învârt pe palier acest aspect fiind singurul care ma sperie cu adevărat in unele theared-uri Membrul , Cl600 care din punctul meu de vedere merita nota 10 spune ca motorul in sine după 2012 ar fi primit un upgrade și ca problemele cu vibrochenul s-ar fi remediat in alta ordine de idei mașinile fabricație după 2012 cu bordul color maneta de viteze la volan și cutia 7g+ au acest upgrade la motor .
Dupa aceste criterii și după adunarea de informații necesare am încercat și am căutat o mașina potrivită pentru mine și care sa îndeplinească condițiile de mai sus și am ajuns aici : 1) Mercedes E200 T combi
Masina de mai sus mi a atras atenția pentru pachetul Avantgarde , Xenon și Trapa dotări care mi se par elementare pentru Mercedes dar pentru mine este doar un avantaj nu după dotări ma uit ci după criteriile de mai sus , din câte văd mașina este fabricație 11/2011 , este varianta cu bord color + Start Stop de aici rezultând ca deține o cutie 7G+ ( ulei albastru , revizii 125k) , nelămurirea mea consta in faptul ca nu sunt 100% sigur ca aceasta mașina deține upgrade-ul pentru motor având cutia de viteze normala și nu la volan , alt aspect este ca emisiile Co2 sunt 134g/ km , cum vi se pare mașina cum vi se par km 360.000 cum vi se pare prețul ?
O a doua mașina pe care am reușit sa o selectez este un Sedan din anul 2012 luna 03
Iarasi sunt nelămurit din prisma faptului ca deșii mașina este 2012 bordul color și start/stopul sunt la locul lor însă cutia de viteze se afla tot pe consola am selectat mașina pentru ca nr de KM 270.000 este foarte multumitor .
Iar a 3 a mașina selectata este tot un Sedan Varianta 2012 tot luna a 3 a care deține toate criteriile de selecție
cutia la volan bord color și start stop , km se învârt in jurul valorii de 370k
Din punctul vostru de vedere care mașina este cea mai corecta din cele 3 mașini alese de mine ?
Pe lângă aceste 3 mașini pe care le voi testa marți voi testa multe altele la fata locului și țin sa va anunț ca de Marți voi fi 100% un membru Mercedes ! Mulțumesc pentru toate informațiile găsite pe forum , mulțumesc pentru timpului acordat , mulțumesc pentru toate informațiile care îmi vor fii împărțite de aici in colo!!
In următoarea perioada mai precis Marți voi merge in Hamburg pentru achiziționarea unui E Class E200 136cp fost Taxi , mașina v a fii achiziționat exclusiv pentru BlackCab deci in mare parte v-a face ce a făcut și in Germania , am citit pe forum tot ce conține cuvântul cheie OM651 + tot ce am găsit in romană pe google despre aceste motoare ceea ce ma face sa cred ca sunt destul de informat in privința lui.
Distribuției o voi schimba complet de îndată ce mașina ajunge in RO indiferent de situație + o revizie ca la carte.
Cu toate ca m am informat despre aceste motoare OM651 totuși am unele nelămuriri și as vrea sa încerc sa fac cea mai buna achiziție pentru mine și in același timp pentru buzunarul meu . Am citit foarte mult despre problema cuzinetilor care se învârt pe palier acest aspect fiind singurul care ma sperie cu adevărat in unele theared-uri Membrul , Cl600 care din punctul meu de vedere merita nota 10 spune ca motorul in sine după 2012 ar fi primit un upgrade și ca problemele cu vibrochenul s-ar fi remediat in alta ordine de idei mașinile fabricație după 2012 cu bordul color maneta de viteze la volan și cutia 7g+ au acest upgrade la motor .
Dupa aceste criterii și după adunarea de informații necesare am încercat și am căutat o mașina potrivită pentru mine și care sa îndeplinească condițiile de mai sus și am ajuns aici : 1) Mercedes E200 T combi
Masina de mai sus mi a atras atenția pentru pachetul Avantgarde , Xenon și Trapa dotări care mi se par elementare pentru Mercedes dar pentru mine este doar un avantaj nu după dotări ma uit ci după criteriile de mai sus , din câte văd mașina este fabricație 11/2011 , este varianta cu bord color + Start Stop de aici rezultând ca deține o cutie 7G+ ( ulei albastru , revizii 125k) , nelămurirea mea consta in faptul ca nu sunt 100% sigur ca aceasta mașina deține upgrade-ul pentru motor având cutia de viteze normala și nu la volan , alt aspect este ca emisiile Co2 sunt 134g/ km , cum vi se pare mașina cum vi se par km 360.000 cum vi se pare prețul ?
O a doua mașina pe care am reușit sa o selectez este un Sedan din anul 2012 luna 03
Iarasi sunt nelămurit din prisma faptului ca deșii mașina este 2012 bordul color și start/stopul sunt la locul lor însă cutia de viteze se afla tot pe consola am selectat mașina pentru ca nr de KM 270.000 este foarte multumitor .
Iar a 3 a mașina selectata este tot un Sedan Varianta 2012 tot luna a 3 a care deține toate criteriile de selecție
cutia la volan bord color și start stop , km se învârt in jurul valorii de 370k
Din punctul vostru de vedere care mașina este cea mai corecta din cele 3 mașini alese de mine ?
Pe lângă aceste 3 mașini pe care le voi testa marți voi testa multe altele la fata locului și țin sa va anunț ca de Marți voi fi 100% un membru Mercedes ! Mulțumesc pentru toate informațiile găsite pe forum , mulțumesc pentru timpului acordat , mulțumesc pentru toate informațiile care îmi vor fii împărțite de aici in colo!!
Comment