Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi Achiziție E200 CDI ex-Taxi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi Achiziție E200 CDI ex-Taxi

    Va salut , este primul meu topic/post și in primul rând as vrea va salut pe toți membrii acestui forum și mulțumesc in același timp pt acordarea timpului .

    In următoarea perioada mai precis Marți voi merge in Hamburg pentru achiziționarea unui E Class E200 136cp fost Taxi , mașina v a fii achiziționat exclusiv pentru BlackCab deci in mare parte v-a face ce a făcut și in Germania , am citit pe forum tot ce conține cuvântul cheie OM651 + tot ce am găsit in romană pe google despre aceste motoare ceea ce ma face sa cred ca sunt destul de informat in privința lui.
    Distribuției o voi schimba complet de îndată ce mașina ajunge in RO indiferent de situație + o revizie ca la carte.
    Cu toate ca m am informat despre aceste motoare OM651 totuși am unele nelămuriri și as vrea sa încerc sa fac cea mai buna achiziție pentru mine și in același timp pentru buzunarul meu . Am citit foarte mult despre problema cuzinetilor care se învârt pe palier acest aspect fiind singurul care ma sperie cu adevărat in unele theared-uri Membrul , Cl600 care din punctul meu de vedere merita nota 10 spune ca motorul in sine după 2012 ar fi primit un upgrade și ca problemele cu vibrochenul s-ar fi remediat in alta ordine de idei mașinile fabricație după 2012 cu bordul color maneta de viteze la volan și cutia 7g+ au acest upgrade la motor .
    Dupa aceste criterii și după adunarea de informații necesare am încercat și am căutat o mașina potrivită pentru mine și care sa îndeplinească condițiile de mai sus și am ajuns aici : 1) Mercedes E200 T combi


    Masina de mai sus mi a atras atenția pentru pachetul Avantgarde , Xenon și Trapa dotări care mi se par elementare pentru Mercedes dar pentru mine este doar un avantaj nu după dotări ma uit ci după criteriile de mai sus , din câte văd mașina este fabricație 11/2011 , este varianta cu bord color + Start Stop de aici rezultând ca deține o cutie 7G+ ( ulei albastru , revizii 125k) , nelămurirea mea consta in faptul ca nu sunt 100% sigur ca aceasta mașina deține upgrade-ul pentru motor având cutia de viteze normala și nu la volan , alt aspect este ca emisiile Co2 sunt 134g/ km , cum vi se pare mașina cum vi se par km 360.000 cum vi se pare prețul ?

    O a doua mașina pe care am reușit sa o selectez este un Sedan din anul 2012 luna 03


    Iarasi sunt nelămurit din prisma faptului ca deșii mașina este 2012 bordul color și start/stopul sunt la locul lor însă cutia de viteze se afla tot pe consola am selectat mașina pentru ca nr de KM 270.000 este foarte multumitor .

    Iar a 3 a mașina selectata este tot un Sedan Varianta 2012 tot luna a 3 a care deține toate criteriile de selecție
    cutia la volan bord color și start stop , km se învârt in jurul valorii de 370k



    Din punctul vostru de vedere care mașina este cea mai corecta din cele 3 mașini alese de mine ?
    Pe lângă aceste 3 mașini pe care le voi testa marți voi testa multe altele la fata locului și țin sa va anunț ca de Marți voi fi 100% un membru Mercedes ! Mulțumesc pentru toate informațiile găsite pe forum , mulțumesc pentru timpului acordat , mulțumesc pentru toate informațiile care îmi vor fii împărțite de aici in colo!!


  • #2
    Upgrade-ul la vibrochen rezolva problema cuzineților axiali...cel de la palier tot pleacă de la 450K in sus.

    Ia mașina cu cei mai putini km, asta e sfatul meu.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      O zi bună!

      Deși sună ambiguu, eu aș alege mașina cu cel mai mic grad de uzură. Ușor de spus, greu de găsit. Uneori acest lucru coincide cu numărul mic de kilometri parcurși, alteori nu. Deși un Mercedes-Benz T-Modell este mai practic în momentul în care ne ducem cu gândul spre servicii transport persoane, cel de mai sus are atât capetele țevilor de eșapament cât și bara murdare de fum. Nu e semn bun.
      În rest, nu pot vorbi despre mașini cu kilometraj ridicat, din lipsa experienței.
      Ce vă pot spune însă, este că OM651 poate fi o pacoste indiferent de kilometri.

      Originally posted by DaniDGMM View Post
      o revizie ca la carte.
      Asigurați-vă, vă rog, că includeți tampoanele motorului și cel de la cutie în acea revizie dacă vreți să asigurați confortul pasagerilor.

      În rest, vă doresc numai bine.
      Să reveniți, vă rog frumos, cu fotografii și impresii sincere despre mașină. Sunt curios, cum merge un E200 CDI după mulți kilometri în regim taxi.

      Raul Andrei

      Comment


      • #4
        Imi cer scuze , de ce “OM651 este o pacoste indiferent de nr de km ?”
        Sunt foarte curios .

        Curajoasa achizitie , din ce m-am uitat handler-ii sunt arabi , masinile sunt alergate corespunzator , pretul este mic , sper sa nu ai asteptari prea mari de la oricare din ele pe termen lung.

        ps : ultima pare lovita in spate .
        Last edited by b97dmt; 06-23-2019, 23:01 PM.

        Comment


        • #5
          Bună intervenție, b97dmt!
          Mă bucur că m-ați temperat.
          Nu o să scriu aici foarte mult. În trecut am mai poluat ramuri ale forumului și vreau să nu se mai întâmple.
          Firește, cântărind mai bine gândurile, personalitatea omului decide gradul de atenție pe care îl acordă unor detalii ieșite din parametrii funcționali.
          Răspunsul se termină brusc aici. De dragul bunei înțelegeri între utilizatori prefer să nu postez întreg mesajul.
          Autorul acestui subiect s-a documentat într-atât de bine încât să știe aceste detalii. Recunosc folosirea cuvântului pacoste puțin forțată. Doar puțin.

          Comment


          • #6
            Am avut o firma de transport mortuar, acum sunt in alte domenii de activitate. Acum 9 ani de zile, am fost pus in postura de a incepe, chiar daca nu dispuneam de capital prea mult. Deci capital putin, implicit mi-am permis niste masini cu multi kilometri si uzura realtiv mare. Adica am preferat sa incep activitatea si sa repar pe parcurs.

            Ca si cazul dumneavoastra (black cab, taxi), daca roata NU se invarte, compania dumneavoastra nu poate emite facturi si bonuri fiscale. Adica stand in service, timpi morti. Cunosc foarte bine ceea ce inseamna sa refuzi comenzi, caci .... e pe elevator.

            Daca m-as intoarce astazi in timp, NU as mai proceda la fel. Adica as mai strange niste bani din prima, si as cumpara ceva mai putin riscant pentru mine, afacere si clienti.

            Doar de dragul discutiei, in atasament un print screen de la un site de licitati auto din Europa. Cu atat cumpara un dealer (sau o firma platitoare de tva in Romania) o masina cu istoric si cu daunalitate cunoscuta; modele oarecum similare cu ceea ce cautati dvs. ofertele primite la aceste licitatii sunt indicate in rubrica "CURRENT"; preturile sunt fara tva si fara transport in RO.


            Concluzia o trageti dvs.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            1963 Simson SR2E
            1990 Mercedes W124 250d
            2001 Mercedes W210 200K
            2005 Mercedes W211 220cdi
            2018 Suzuki Baleno

            Comment


            • #7
              Mulțumesc pentru răspunsuri , in cele din urma am ajuns acasa și am achiziționat un w212 Avantgarde din 2012 kombi cu 380.000 KM cu toate service-urile in rețeaua Mercedes care se prezintă intr o stare impecabila atât tehnic cât si optic este foarte foarte întreținut și a avut numai un singur proprietar German , in zona Hamburg 20537 mașinile de 5000 de Euro au 5 proprietari, sunt intr o stare deplorabile atât motoarele sunt foarte uzate cât și ele ca mașini plus de asta sunt vândute doar de pakistanezi sau turci care încearcă sa scape de ele in unele cazuri unii dealeri îți puneau la dispoziție posibilitatea sa cumperi mașina și cu 1500 de euro mai puțin de prețul cerut in ideea ca mașinile chiar erau jalnice , sunt 100% mulțumit de mașina pe care am achiziționat o și momentan nu i găsesc niciun defect se conduce extraordinar și nu are niciun element revopsit sau schimbat are o linie extraordinar de buna și merita fiecare bănuț in plus in 2500 de km mașina nu a consumat niciun gram de ulei ceea ce ma bucura foarte tare .
              Mai jos aveți câteva poze cu mașina pe care o consider bijuteria mea .
              In următoarea perioada ma gândesc sa o vopsesc complet sau sa o colantez sfaturi și informații sunt utile in continuare mulțumesc !!
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 4 photos.

              Comment


              • #8
                Sa o stapanesti sanatos si la service sa ajungi doar pentru revizii!
                Cat a costat? scaunele fata au ventilatie?

                Comment


                • #9
                  Mulțumesc , asemenea, mașina a fost apoximativ 6k cu tot cu TVA și nr Zoll , scaunele din fata sunt doar încălzite presupun ca ai văzut acele găurele in piele precum la cele cu ventilație dar nu , nu are asa cv .

                  EDIT : din păcate cei de la BlackCab lucrează doar cu mașini de culoare închisă deci v a trebuii sa colantez mașina profesional cu tot cu stâlpi și tot bejul sa dispară sau sa o vopsesc complet , voi ce ati alege ? Ca și culoare m-am gândit la Maro Închis stil Volvo , Vișiniu cea mai închisă noantă sau Gri șobolan tot cea mai închisă noanta
                  Last edited by DaniDGMM; 07-04-2019, 10:33 AM.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF