Buna seara,
Detin un Mercedes E class w212 2.2 blueefficiency acum are 300 tkm. Dupa ce am mers 6 luni 5 km pe zi cu 4 opriri am inceput sa intampin urmatoarea problema:
Dacă stau la semafor, mașina nu mai trage, parcă ar avea doar 140 CP. În plus, nu se mai aude turbo-ul. Pe autostradă, mașina merge normal, nu consumă ulei, nu scoate fum și, din punctul meu de vedere, motorul sună bine. Dacă opresc mașina și o repornesc, începe să meargă normal.
Inca folosesc 5w40
DPF e scos si anulat.
am schimbat si senzorul Back pressure sensor din spatele egr ului
Cand incepe sa nu mai mearga motorul bine, schimba rapid treptele si merge subturata.
Am dus mașina la mecanic, care mi-a schimbat furtunul de la turbo, unul portocaliu, spunând că trage aer fals pe undeva. L-a schimbat, dar problema persistă. Apoi a spus că trebuie curățate EGR-ul și galeria de admisie. Am fost de acord, iar după o perioadă m-a sunat să-mi spună că galeria de admisie este fisurată. Nu știu cum și-a dat seama, căci nu a demontat nimic. Am hotărât să o schimbăm și pe aceasta. Apoi m-a sunat să-mi spună că motorul scoate fum alb pe la capacul de la motor, unde se pune uleiul, și, în plus, scoate fum și pe lângă jojă, chiar dacă joja este pusă la locul ei. După toate acestea, a spus că nu mai merită să repare mașina.
Acum sunt nelămurit: este posibil să fie infundat epuratorul? Unde este localizat și este greu de dat jos? Sau ce poate sa fie ?
Multumesc!
Detin un Mercedes E class w212 2.2 blueefficiency acum are 300 tkm. Dupa ce am mers 6 luni 5 km pe zi cu 4 opriri am inceput sa intampin urmatoarea problema:
Dacă stau la semafor, mașina nu mai trage, parcă ar avea doar 140 CP. În plus, nu se mai aude turbo-ul. Pe autostradă, mașina merge normal, nu consumă ulei, nu scoate fum și, din punctul meu de vedere, motorul sună bine. Dacă opresc mașina și o repornesc, începe să meargă normal.
Inca folosesc 5w40
DPF e scos si anulat.
am schimbat si senzorul Back pressure sensor din spatele egr ului
Cand incepe sa nu mai mearga motorul bine, schimba rapid treptele si merge subturata.
Am dus mașina la mecanic, care mi-a schimbat furtunul de la turbo, unul portocaliu, spunând că trage aer fals pe undeva. L-a schimbat, dar problema persistă. Apoi a spus că trebuie curățate EGR-ul și galeria de admisie. Am fost de acord, iar după o perioadă m-a sunat să-mi spună că galeria de admisie este fisurată. Nu știu cum și-a dat seama, căci nu a demontat nimic. Am hotărât să o schimbăm și pe aceasta. Apoi m-a sunat să-mi spună că motorul scoate fum alb pe la capacul de la motor, unde se pune uleiul, și, în plus, scoate fum și pe lângă jojă, chiar dacă joja este pusă la locul ei. După toate acestea, a spus că nu mai merită să repare mașina.
Acum sunt nelămurit: este posibil să fie infundat epuratorul? Unde este localizat și este greu de dat jos? Sau ce poate sa fie ?
Multumesc!
Comment