S- ar putea sa fie adevarat dar in general tu nu pui frana cat sa rupi aderenta. Cum sa stie sbc ca roata nu stiu care e mai slaba? Si tot timpul sa fie fix aceeasi axa mai slaba?
ar fi aiurea.
De tinut minte e exclus pt ca intr o zona pe drum poate prinde mai bine dreapta, in alta zona stanga.
Deci ar trebui sa fie in continua adaptare, nu te poti baza ca dreapta e tot timpul fara aderenta.
Pana la urma daca esti mega zgarcit si vrei sa eficientizezi, cand ajunge la sfert faci rocada intre rotile de pe aceeasi punte. Sau schimbi cu aceleasi placute pana la urma dintr un set stanga e identica cu dreapta, folosesti aceeasi marca/ model.
dar daca discul e decolorat tot nu e ok. Plus caldura aia care ajunge catre rulmenti.
Poate reusesti sa reproduci fenomenul utilizand mai des frana intr un anumit fel pana te prins ce faci de apare.
Bafta!
ar fi aiurea.
De tinut minte e exclus pt ca intr o zona pe drum poate prinde mai bine dreapta, in alta zona stanga.
Deci ar trebui sa fie in continua adaptare, nu te poti baza ca dreapta e tot timpul fara aderenta.
Pana la urma daca esti mega zgarcit si vrei sa eficientizezi, cand ajunge la sfert faci rocada intre rotile de pe aceeasi punte. Sau schimbi cu aceleasi placute pana la urma dintr un set stanga e identica cu dreapta, folosesti aceeasi marca/ model.
dar daca discul e decolorat tot nu e ok. Plus caldura aia care ajunge catre rulmenti.
Poate reusesti sa reproduci fenomenul utilizand mai des frana intr un anumit fel pana te prins ce faci de apare.
Bafta!
Comment