Salut baietii ! Detin un W211E 200 CDI din 2007, problema este ca imi omoara bateria .
De vreo doua luni incoa a inceput sa ma lase bateria ei originala in momentul in care nu o mai porneam 2-3 zile... usor usor a inceput sa ma lase daca o parcam seara si voiam sa plec dimineata, moarta definitiv, nici centralizata nu mai mergea, bateria era din fabrica echipata 95 A cu curent la pornire de 850 .
Acum doua saptamani m-am decis sa achizitionez un acumulator nou de 100 A cu curent la pornire de 920 , initial cand am montat-o cei de la magazin au masurat si au observat ca nu incarca deloc 12V... Am fost la mecanic cu masina a doua zi, a pus iar multimetrul si baga 13'4 V, explicatia acestuia la intrebarea mea de ce in urma cu o zi nu baga iar in ziua urmatoare da, a fost ca a trebuit sa fac ceva km ca alternatorul sa se ajusteze la noul acumulator si sa incarce.
O saptamana jumatate am mers cu masina fara probleme zilnic.
Acum doua zile am tras-o pe dreapta, iar in aceasta dimineata cand sa plec cu ea... moarta total, nici centralizata nu mergea.
In fine am schimbat cu o alta baterie am mers la magazin de unde am cumparat acumulatorul si i-am rugat sa mi-l schimbe, urmand sa faca asta in cursul zilei de maine.
Concluzii :
Cred ca imi fura curent pe undeva, deoarece atunci cand merg cu masina si o opresc continua sa se auda un bazait sub coloana de directie inclusiv dupa ce scot cheia din contact, o inchid, ma intorc dupa o ora la ea, o deschid si se aude in continuare bazsitul sub coloana de directie(sub volan) sau in zona respectiva.
Scot borna la baterie nu se mai aude bazaitul in zona respectiva, pun borna la loc, nu se mai aude bazaitul, insa daca pornesc masina si o opresc iar, iar se aude bazaitul sub volan si nu se opreste orice ar fi(in aceleasi cobditii de mai sus, adica inchisa masina venit dupa pedte o ora si se aude in continuare) .
Becurile in torpedou si in portbagaj nu stau aprinse.
Va rog ceva sfaturi, este normal sa se auda bazaitul acela sub volan si cand este oprita? Ce relee se pot afla acolo? A mai intalnit cineva asemenea peobleme? Cum pot afla daca exista vreun consumator care sa traga curent ?
Multumesc anticipat !
De vreo doua luni incoa a inceput sa ma lase bateria ei originala in momentul in care nu o mai porneam 2-3 zile... usor usor a inceput sa ma lase daca o parcam seara si voiam sa plec dimineata, moarta definitiv, nici centralizata nu mai mergea, bateria era din fabrica echipata 95 A cu curent la pornire de 850 .
Acum doua saptamani m-am decis sa achizitionez un acumulator nou de 100 A cu curent la pornire de 920 , initial cand am montat-o cei de la magazin au masurat si au observat ca nu incarca deloc 12V... Am fost la mecanic cu masina a doua zi, a pus iar multimetrul si baga 13'4 V, explicatia acestuia la intrebarea mea de ce in urma cu o zi nu baga iar in ziua urmatoare da, a fost ca a trebuit sa fac ceva km ca alternatorul sa se ajusteze la noul acumulator si sa incarce.
O saptamana jumatate am mers cu masina fara probleme zilnic.
Acum doua zile am tras-o pe dreapta, iar in aceasta dimineata cand sa plec cu ea... moarta total, nici centralizata nu mergea.
In fine am schimbat cu o alta baterie am mers la magazin de unde am cumparat acumulatorul si i-am rugat sa mi-l schimbe, urmand sa faca asta in cursul zilei de maine.
Concluzii :
Cred ca imi fura curent pe undeva, deoarece atunci cand merg cu masina si o opresc continua sa se auda un bazait sub coloana de directie inclusiv dupa ce scot cheia din contact, o inchid, ma intorc dupa o ora la ea, o deschid si se aude in continuare bazsitul sub coloana de directie(sub volan) sau in zona respectiva.
Scot borna la baterie nu se mai aude bazaitul in zona respectiva, pun borna la loc, nu se mai aude bazaitul, insa daca pornesc masina si o opresc iar, iar se aude bazaitul sub volan si nu se opreste orice ar fi(in aceleasi cobditii de mai sus, adica inchisa masina venit dupa pedte o ora si se aude in continuare) .
Becurile in torpedou si in portbagaj nu stau aprinse.
Va rog ceva sfaturi, este normal sa se auda bazaitul acela sub volan si cand este oprita? Ce relee se pot afla acolo? A mai intalnit cineva asemenea peobleme? Cum pot afla daca exista vreun consumator care sa traga curent ?
Multumesc anticipat !
Comment