Salutare colegi ! Este vorba de un E220 Cdi 150CP W211
Am si eu 2 probleme dintre care una ciudata la cutie , nu stiu daca a mai fost scrisa pe undeva cel putin eu nu am gasit , Asta este cea care ma sperie cel mai tare si as vrea sa o rezolv prima !
Eram in D si mergeam normal la un moment dat am ajuns acasa si am vrut sa dau in R sa intorc masina si nu imi dadea voie , In bord imi aparea ca eu sunt pe D dar maneta mea era pe N si incercam sa trec in R. Am oprit masina in N am luat contactul dupa care mi-a dat voie sa o trec in R sau in P.
Am pus contactul si in ceasurile de bord nu imi mai aparea cutia ( P , R , N,D ). Am facut treaba asta de cateva ori si nimic ! Dupa cateva incercari imi apare P normal unde era masina in momentul acela , am pornito , am dat in R a intrat in viteza dar in bord imi aparea tot P ( cand a intrat in viteza sa simtit mai mult soc decat cum schimba ea normal , a bruscat putin ) , Am trecut pe N si tot P imi arata in bord si pe D la fel ! Am trecut in Drive dupa am vrut sa trec inapoi pe Parcare si nu imi dadea voie decat Drive si N . Am Oprit masina , am luat contactul si l-am pus iar si am trecut iar pe P ! Am luat borna de la baterie si dupa am incercat iar si nu a mers .
Am lasat-o asa si a doua zi dimineata am plecat la munca am bagat in Drive si mergea dar nu schimba vitezele , am oprit pe dreapta , m-am mai jucat putin la contact dupa care si-a revenit si a mers normal ! Seara am plecat normal cu ea de la munca fara sa faca nici o problema , a treia zi iar a facut asa si acum nu isi mai revine ! Am observat ca daca este masina oprita si tinand frana calcata nu ma lasa sa trec din Drive R si apoi in parcare , Daca iau picioru de pe frana si trec repede Prin R si ajung la P merge !
A mai avut cineva probleme asemanatoare ? Eu cred ca este ceva pe parte electronica
Cum pot sa verific uleiu la cutie ?
Unde se afla calculatoru de la cutie ? As vrea sa desfac acolo mufa ma gandesc ca are fire oxidade , ceva nu este in regula , poate nu face contact bine ceva.
Si a doua problema este la motor ! La rece merge extraordinar de bine fara probleme ! Dupa ceva timp de mers cu ea si se incalzeste se aprinde CHECK , si nu mai trage absolut deloc , nu are putere si nu trece de 3000 RPM, Iau contactul si il pun iar si merge , dar daca o fortez putin iar se aprinde ! Masina scoate fum negru , dupa cate am mai citit pe forum sunt sanse mari sa fie clapetele de la admisie !Stie cineva cum le pot anula? SI as vrea sa anulez si EGR-ul este posibil ? Va rog mult daca ma poate ajuta cineva , nu vreau sa imi bag nasul fara sa ma informez sa stric ceva !
Am si eu 2 probleme dintre care una ciudata la cutie , nu stiu daca a mai fost scrisa pe undeva cel putin eu nu am gasit , Asta este cea care ma sperie cel mai tare si as vrea sa o rezolv prima !
Eram in D si mergeam normal la un moment dat am ajuns acasa si am vrut sa dau in R sa intorc masina si nu imi dadea voie , In bord imi aparea ca eu sunt pe D dar maneta mea era pe N si incercam sa trec in R. Am oprit masina in N am luat contactul dupa care mi-a dat voie sa o trec in R sau in P.
Am pus contactul si in ceasurile de bord nu imi mai aparea cutia ( P , R , N,D ). Am facut treaba asta de cateva ori si nimic ! Dupa cateva incercari imi apare P normal unde era masina in momentul acela , am pornito , am dat in R a intrat in viteza dar in bord imi aparea tot P ( cand a intrat in viteza sa simtit mai mult soc decat cum schimba ea normal , a bruscat putin ) , Am trecut pe N si tot P imi arata in bord si pe D la fel ! Am trecut in Drive dupa am vrut sa trec inapoi pe Parcare si nu imi dadea voie decat Drive si N . Am Oprit masina , am luat contactul si l-am pus iar si am trecut iar pe P ! Am luat borna de la baterie si dupa am incercat iar si nu a mers .
Am lasat-o asa si a doua zi dimineata am plecat la munca am bagat in Drive si mergea dar nu schimba vitezele , am oprit pe dreapta , m-am mai jucat putin la contact dupa care si-a revenit si a mers normal ! Seara am plecat normal cu ea de la munca fara sa faca nici o problema , a treia zi iar a facut asa si acum nu isi mai revine ! Am observat ca daca este masina oprita si tinand frana calcata nu ma lasa sa trec din Drive R si apoi in parcare , Daca iau picioru de pe frana si trec repede Prin R si ajung la P merge !
A mai avut cineva probleme asemanatoare ? Eu cred ca este ceva pe parte electronica
Cum pot sa verific uleiu la cutie ?
Unde se afla calculatoru de la cutie ? As vrea sa desfac acolo mufa ma gandesc ca are fire oxidade , ceva nu este in regula , poate nu face contact bine ceva.
Si a doua problema este la motor ! La rece merge extraordinar de bine fara probleme ! Dupa ceva timp de mers cu ea si se incalzeste se aprinde CHECK , si nu mai trage absolut deloc , nu are putere si nu trece de 3000 RPM, Iau contactul si il pun iar si merge , dar daca o fortez putin iar se aprinde ! Masina scoate fum negru , dupa cate am mai citit pe forum sunt sanse mari sa fie clapetele de la admisie !Stie cineva cum le pot anula? SI as vrea sa anulez si EGR-ul este posibil ? Va rog mult daca ma poate ajuta cineva , nu vreau sa imi bag nasul fara sa ma informez sa stric ceva !
Comment