Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problemã pornire dupã câteva ore de staționare (E270 CDI W210)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by PapyVicK View Post
    Mie din cauza O'ring-urilor nu'mi pornea.
    Dar cand dadeai la cheie motorul invartea? La mine nu invarte nu se intampla nimic...
    Mb C220 CDI S203

    Comment


    • #47
      Pentru Razvan:
      Din punctul meu de vedere,motorina care curge pe la pompa nu are absolut nici o treaba cu invartitul motorului.Eu cred ca e de vina alarma(daca ai),sistemul imobiliser al masinii,solenoidul electromotorului sau contactul.Slabe sanse sa fie instalatia electrica,dar trebuie si ea luata in seama.E destul de simplu de identificat problema daca ai un pic de indemanare.In mod sigur motorina care se pierde pe la pompa nu are treaba cu electromotorul.Daca invarte mult si nu porneste,te poti gandi la pierderile de motorina pe la pompa!Sfatul meu e sa dai fuguta la un electrician,daca nu te pricepi deloc,sau sa ii dai de cap singur cu ajutorul nostru.Pot sa-ti dau detalii despre fiecare operatiune in parte,daca vrei!O seara buna!
      W124 E220 din 95

      Comment


      • #48
        Salut. Astazi de dimineata a facut aceeasi figura. Clar pompa de inalte nu are legatura cu pornirea. La service au verificat electromotorul si au convenit ca nu are absolut nimic. Au pus-o pe tester si au spus ca nu sunt erori de nicio culoare, nici la contact, nici la senzorii de la axa cu came, nici alte erori. Mi-au recomandat sa ma duc cu ea la Mercedes si ca problema provine de la comunicarea intre contact si demaror.

        Imi puteti recomanda un electrician care sa ma ajute cu aceasta problema delicata?
        Mb C220 CDI S203

        Comment


        • #49
          Service Glucoza (etajul 1 parca), Marian 0722.221.882.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #50
            Problema a fost electromotorul. Am schimbat cu unul nou. Costul de reparatie depasea costul unui electromotor nou. Schimbat si cica nu mai am probleme . Am fost la Nicu in Baicului, toata operatiunea a costat 800 de lei.
            Mb C220 CDI S203

            Comment


            • #51
              Chiar daca postul este mai vechi vreau sa spun ca aceeas problema o am si am avut-o si eu...prima data am rezolvat-o acum 1 an cand am schimbat o-ringurile verzi si timp de 1 an nu a mai facut figuri asta pana acum cateva zile cand iar a inceput sa faca figuri....am schimbat iar o-ringurile numai ca problema persista....inca nu am apucat sa ajung pe tester...la mine ca sa nu moara cand o pornesc trebuie sa ii dau o acceleratie scurta pana in 2000 imediat cum a luat-o...altfel moare ca in video.....stiu ca nu e sanatos ce ii fac dar altfel nu porneste...Si din ce imi aduc eu aminte am si acea eroare pe arbore de care se vorbea aici numai ca o am de 1 an si....
              ceva recomandari?
              Pe tester abia peste 1 saptamana ma pot duce.

              Comment


              • #52
                P.S: Imi da si codul P1664-008 Elec heater boostrer
                Cat despre senzorul de pe ax pot spune ca am si acea eroare.
                Pot merge la sigur pe senzor? sau trebuie sa ma gandesc si la pompa de inalta?

                Comment


                • #53
                  Buna seara.
                  Cred ca am o problema asemanatoare cu cea descrisa de initiatorul topicului.
                  Astfel, am un Mercedes ML 270 cdi, an 29.09.2000 si nu mai porneste dupa cateva ore de stationare.
                  Am fost plecat la un prieten dintr-o alta localitate si dupa ce am stat la el vreo 3 - 4 ore nu a mai pornit masina.
                  Bateria a invartit motorul cu putere, dar nu a pornit. ( au fost 3 sau 4 incercari )
                  Cand am folosit spray, aceasta a pornit doar pentru cateva momente cat a avut respectivul spray, dupa care s-a oprit.
                  Maine dimineata am dat o cheie, dar nu a pornit.
                  Dupa ce am schimbat senzorul de la axa cu came a pornit imediat.
                  In timp ce am condus autoturismul pana acasa m-am oprit in doua parcari si am stat cam 7 - 10 min, iar masina a pornit fara probleme.
                  Ajuns acasa am oprit masina, iar dupa 3- 4 ore cand am incercat sa o pornesc aceasta nu a dat nici un semn ca ar vrea sa porneasca.
                  Maine zi am cumparat un nou senzor de la axa cu came in speranta ca daca il voi inlocui va pornii masina, dar inainte de aceasta am zis sa-i dau o cheie, iar aceasta a pornit fara probleme. Atunci am pus senzorul original al masinii si a pornit, apoi am incercat si cu cel primit (acela care l-am primit si care a functionat pana am ajund acasa) pornind si cu acesta, dupa care l-am pus si pe cel nou pornind si cu acesta.
                  Urmatoarea zi am pornit-o din nou, dar nu am circulat cu ea doar vreo 15 - 20 min prin oras.
                  Apoi urmatoarea zi am pornit-o iarasi numai pt a vedea daca functioneaza si nu am avut nici o problema.
                  Asa dar, in urmatoarea zi am plecat din localitate la niste rude, ocazie cu care am pornit-o apoi am oprit-o si iar am pornit-o si tot asa. Ajuns la destinatie, seara am plecat prin oras, am parcat masina si dupa 2 - 3 ore am incercat sa o pornesc, insa nu am mai reusit sub nici o forma.
                  Am lasat masina in acel loc si in dimineata urmatoare am schimbat senzorul de la axa cu came si senzorul de la volanta, dar tot nu a pornit.
                  Ruda la care am fost a vorbit cu o persoana care are servis si a spus sa-i pun senzorii originali pt ca el o porneste in maxim o ora. Asa a si fost.
                  Am lasat masina in servis, iar la un interval de 1- 2 ore de la lasarea masinii m-am intors si masina a pornit, dupa care am oprit-o si iar am pornit-o, functionand foarte fine.
                  In dupa-amiaza aceea m-am intors acasa, iar pe drum am oprit de cateva ori si a pornit fara probleme.
                  Dimineata urmatoare cand am vrut s-o pornesc iar nu a mai pornit.
                  Acum stau cu masina in strada fara ca sa o pot pornii sub nici o forma de 3 zile si nu stiu ce sa-i fac. Am vorbit cu diverse persoane sustinand ca este de la senzorul de la axa cu came sau de la senzorul de pe volanta ori de la SAM (Signal Actuation Module).
                  Din punctul meu de vedere si eu sustin ca este o problema la vreo comanda electrica/electronica, pentru ca bateria invarte motorul, dar nu da nici un semn ca ar vrea sa porneasca, ca si cand ceva nu-i da comanda sa vina motorina, dar nu stiu care ar fi. ( invarte ca in filmul postat la inceput de Luxian, dar la mine nu porneste deloc).
                  Mentionez ca posed masina din anul 2010 si a functionat foarte bine pana in prezent.
                  Sunt interesat de orice fel de sugestie sau de o persoana care poate sa-mi faca o diagnoza care sa-mi stabileasca in mod real problema in Timisoara ori un servis care sa stabileasca care este problema si sa o remedieze definitiv, nu doar temporar.
                  Va multumesc anticipat!

                  Comment


                  • #54
                    Tester Star ai pus pe masina sa vezi codurile de eroare?


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #55
                      S-au facut 3 teste, dar nu cred că au fost cu aparat STAR ci multi functionale, doua in oras la rudele mele (unul in strada acolo unde nu a mai pornit, unul la servisul respectiv cand mi-a pornit masina de am venit acasa) si unul la mine in fata locuintei.
                      Toate au dat cod de eroare P1354 " Crankshaft position (CKP) sensor / camshaft position (CMP) sensor - implausibile signal "
                      Cauze posibile: " Wiring, connector, CKP sensor, CMP sensor "
                      Senzorii i-am schimbat dupa cum am descris mai sus, aia nu sunt defecti.
                      Ar mai ramane firele si mufele.
                      Am facut niste masuratori cu multimetru si cred ca ar putea fi ceva la firele de pe instalatia electrica care duc la senzorul de pe volanta, dar nu sunt in clar.
                      Adica, am pus contactul la cheie, dupa care am pus un fir de la multimetru pe plusul bateriei si celalalt fir al multimetrului l-am pus pe unul din cele doua contacte de la mufa care duce la senzorul de pe volanta si mi-a aratat ce va de genul, 11,20V. Apoi am facut acelasi lucru la celalalt contact al mufei care duce la senzorul de pe volanta si mi-a aratat tot ceva de genul 11,20V.
                      Mentionez ca senzorul de la volanta are doar doi conectori.
                      Teoretic ar trebui sa fie bune firele.
                      Apoi, am luat multimetrul si am pus firul rosu pe un conector de la mufa de la volanta si firul negru la celalalt conector al mufei, dupa care am dat la cheie, iar pe multimetru nu a aparut nimic, respectiv 0, 00V.
                      Acum apare intrebarea, exista posibilitatea sa nu fi procedat bine in ceea ce priveste masuratorile sau ceva nu-i da comanda la senszorul de pe volanta?

                      Comment


                      • #56
                        Tensiunea electrica intre doua puncte, borne, contacte, etc - reprezinta diferența de potențial intre aceleasi doua puncte...

                        Astfel, 11,2 - 11,2 = 0, deci e corect.

                        Dacă cei 11,2 i-ai masurat fata de borna +, atunci cumva cele două cabluri spre senzor sunt la același potențial cu minusul,
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #57
                          Ce sa zic, + , - , nu stiu cum e bine.
                          Asi dori un punct de vedere la ce am masurat, coroborat cu codul de eroare indicat.
                          Eu am analizat defectiunea prin eliminare si daca senzorii functioneaza, atunci ramane sa fie defecta doar instalatia electrica ( ori un fir ori o mufa).
                          Acum sa schimb instalatia electrica de la motor nu imi este tot una si dupa aceea sa vad ca nu porneste, tinand cont ca pretul este de aprox 2000 - 2200 lei ( cod piesa A 1635409207 ).
                          Problema nu este de manopera, ptr ca nu ar dura mult sa o schimb, in 2 - 3 ore asi rezolva problema, dar sa stiu sigur pe ce dau banii si apoi sa vad ca functiuneza masina.
                          Ca sa cumpar o instalatie electrica la mana a II-a cu 500 - 900 lei parca nu sunt asa entuziasmat, adica sa schimb un instalatie rea cu o instalatie veche...
                          Deci, ce sa fac ?

                          Comment


                          • #58
                            Având în vedere eroarea și măsurătorile ( multimetrul afișează +, -, ), poți încerca să pui alte două fire intre calculator și senzor, asta dacă ești sigur de diagnoza și măsurători.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #59
                              Daca senzorul e cu 2 pini probabil e senzor cu reluctanta variabila.
                              O bobina + magnet permament care genereaza impulsuri cand dintii de la volanta se misca pe langa el.
                              Ar trebui sa masori ceva rezistenta intre terminalele senzorului.
                              De la ECU poate veni orice, fiind o intrare, nu prea ai ce sa masori la ea, doar daca te duci pana la pin-ul din ecu si masori continuitatea traseului.

                              In general astfel de senzori se citesc diferential, tot pt imunitate la zgomot, asadar niciuna dintre intrari nu va merge la masa.
                              Nu prea inteleg cum ai conectat senzorul cand ai testat.
                              Corect e sa pui multimetru pe cele doua borne ale lui. Nu poti testa fata de ECU sau fata de masa pt ca semnalul generat apare flotant fata de masa, doar intre cele 2 terminale!
                              Ca la o baterie. Si e alternativ, deci nu masura pe CC ca nu vei vedea nimic.
                              Sau pune o dioda si un condensator si cand dai cheie ar trebui sa citesti ceva tensiune pe cond.

                              Daca ai 3 fire e senzor hall, si n-ai ce masura pe senzor.
                              Verifici firele care vin de la ecu, pe unul obligatoriu vine masa si pe altul vine o tensiune constanta, iar al 3-lea fir e intrarea deci n-ai ce masura.
                              CAuta pe net cum se testeaza senzor hall. E destul de simplu de testat separat.

                              Dar daca spui ca ai senzori noi, nu vad ce testezi la ei.
                              Vezi ca fizic ca aiba aceeasi lungime si sa ii fi bagat pana la capat in gaura.

                              Comment


                              • #60
                                Buna ziua!
                                Detin un Mercedes ML 2.7 din 2002 si am aceeasi problema cu pornirea...
                                Florineo04 : stiu ca e mai veche postarea dumneavoastra, dar va rog totusi sa ma ajutati cu un sfat/idee la rezovarea problemei - cum ati rezolvat-o dumneavoastra? fix la fel face si al meu - cand porneste cand nu porneste la cald...am fost la tester a dat desincronizare intre senzorii ax came si vibrochen, am inlocuit cel pe pe ax came si degeaba...
                                erorile au fost : P1354-2, P1354-6, P1354-64​

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF