Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problemã pornire dupã câteva ore de staționare (E270 CDI W210)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemã pornire dupã câteva ore de staționare (E270 CDI W210)

    De sãptãmâna trecutã am început sã-mi facã figuri la pornire dupã ce stã ceva timp opritã.

    Problema a apãrut când eram la un grãtar. Mașina a mers foarte bine, pe la 13:00 am parcat la umbrã, și seara când am vrut sã plec n-a vrut decât pe la a zecea cheie (cred - n-am numãrat).

    Am mai încercat a doua zi, pe la prânz și seara a fãcut la fel. Am lãsat-o câteva zile iar apoi a plecat din prima (am pus contactul de mai multe ori înainte sã o pornesc). Acum am încercat iar și face ca în video:


    vezi pe youtube

    Dupã vreo douã minute de mers, pornește din prima.

    Istoric:
    Mașina merge bine. Nu se plafoneazã. Scoate puțin fum, dar numai când o calc blanã. Nu afumã spoilerul nici dupã 3000km de autostradã. Are galerie de admisie nouã, baterie nouã, alternator recondiționat acum câteva luni, filtre și ulei schimbate la timp (10k km). Am doar douã injectoare care dau puțin pe retur (în Star apar cu 0.7 și 1.0-1.2), dar astea sunt așa de vreo 2 ani jumate de când am mașina. Bujiile au fost schimbate prin februarie (sunt toate noi Beru). O-ring-urile (garniturile) de la furtunele de motorinã au fost schimbate acum 2 ani cred (dar nu curge pe nicãieri - exceptând mizeria ce se adunã pe la pompa de `nalte).

    Ce am observat:
    Se vede și în filmuleț cã dacã pun contactul de mai multe ori (fãrã sã scot cheia neapãrat), pleacã din prima apoi.

    Astã iarnã am observat cã deși am bujiile noi, trebuie sã aștept ceva mai mult cu contactul pus ca sã porneascã. Dacã nu așteptam pânã se stinge și martorul SRS, nu eram sigur cã pleacã din prima.

    Când am pornit-o a doua zi dupã primul incident, m-am uitat la furtunele transparente. Nu am vãzut deloc aer în ele. Ce-i drept nu m-am uitat foarte atent, dar bãnuiesc cã nu erau minuscule.

    Pompa de `nalte are mizerie pe ea (transpirã), dar nu mult. Mizeria adunatã pe ea (ce se vede în pozã) e de vreo lunã acolo (când am spãlat-o ultima oarã - și singura datã de pânã acum). Și la fel, e așa de când am luat-o, fãrã sã se agraveze.

    ----

    Sãptãmâna viitoare o sã merg la diagnozã cu Star (cred cã în week-end). Am mai fost și când îmi fãcea probleme înainte de schimbarea bujiilor, tot pentru pornire, însã nu apare nici o eroare.
    • Ce credeți cã ar putea fi? Și cum pot verifica?
    • Ce ați recondiționa/repara prima oarã? Pompa sau injectoarele? (toți mecanici au zis cã n-are rost sã umblu la ele pânã nu se agraveazã)
    • Senzorul de presiune în rampã se poate verifica vizual dacã e demontat (se vede dacã sunt garniturile duse sau ceva)?
    • Senzorul de la axa cu came se manifestã așa? Cum se poate verifica?

    Mai am 3 sãptãmâni pânã plec în vacanțã și n-am chef de bãtãi de cap cu ea. Chiar dacã nu face nici o figurã în mers, mi se pare penal sã-mi facã din astea pe la 1000km de casã sau poate sã nu mai porneascã deloc.

    De aceea mi-aș dori sã identific problema cât mai repede, sã am timp sã o repar (dacã e de comandat vreo piesã). Orice sugestie e binevenitã, sã nu cumva sã-mi scape ceva neverificat.
    Attached Files
    Last edited by Luxian; 06-08-2012, 01:13 AM.
    ...

  • #2
    Pusul contactului de mai multe ori era tipic bujiilor arse...dar tu cum zici ca le ai noi...nu stiu ce sa zic.

    Comment


    • #3
      Mașina a pornit iarna trecutã (2010-2011) cu 2 bujii bune din 5. Pornea din prima, fãrã probleme (motorul are compresia încã foarte bunã). Anul ãsta le-am pus noi cã rãmãsese doar una funcționalã.

      Am impresia cã și astã iarnã problema cu pornitul nu era doar din cauza bujiilor. Faptul cã am bujiile bune și le încãlzesc bine (punând contactul de mai multe ori) ajutã la pornire, dar nu cred cã de acolo e problema.

      Oare sã fie presiunea la motorinã micã (sã nu facã aprindere decât dacã am bujiile bine încãlzite)?
      ...

      Comment


      • #4
        Porneste si cu o singura bujie functionala, din ce stiu eu; o buba la releu ar fi vizibila prin mentinerea aprinsa a semnalului de preincalzire din bord.
        Pompa de inalte e clar ca-ti picura: cand pornesti prima data, dimineata, verific-o (preferabil cand e rece afara, se vede imediat).
        Simptomul este, pe de alta parte, specific bulelor de aer pe instalatie; arunca o privire si la filtrul de motorina.
        S-o rezolvi repede si cu minim de cheltuiala!
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Eu zic ca va trebui sa schimbi senzorul din capatul rampei.
          Toate cele bune.
          Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

          Comment


          • #6
            Originally posted by cutaresku View Post
            Pompa de inalte e clar ca-ti picura: cand pornesti prima data, dimineata, verific-o (preferabil cand e rece afara, se vede imediat).
            Am tot încercat sã mã uit la ea când o pornesc la rece. Nu se vede deloc picurând. Nu m-ar deranja sã-i schimb garniturile (e sub 100€ toatã distracția), însã mi-ar plãcea sã știu sigur dacã e de acolo (sã nu o schimb și sã facã la fel).

            Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
            Eu zic ca va trebui sa schimbi senzorul din capatul rampei.
            Asta ar fi și una din presupunerile mele. Ca și argumente în privința teoriei cu senzorul: îmi fluctueazã relantiul (nu tot timpul, rar, de vreo 2 ani), și acum ceva timp am fãcut un test cu Star-ul în mers și îmi arata presiunea în rampã cu vreo 2-3 unitãți mai puțin de minimul recomandat (mecanicul a zis cã e ok, dar ...).

            Cum pot verifica senzorul pãcii? Merge dat jos și inspectat? Apare oare pe tester presiune scãzutã rampã?
            ...

            Comment


            • #7
              Eu as zice sa o lasi sa se raceasca si sa incerce cineva sa o porneasca din prima, fara sa pui contactul de mai multe ori, in timp ce tu verifici furtunele de motorina cautand dupa bule de aer. Daca spui ca pui de mai multe ori contactul si porneste bine nu vad decat probleme de amorsare a instalatiei, care nu au a face cu senzorul din rampa sau valva regulatoare pana nu ii dai cheie. Daca ai verificat furtunele DUPA ce a pornit e oarecum normal sa nu vezi bule de aer, deoarece au fost eliminate cand ai pus contactul. De asemeni si fluctuatiile in relanti imediat dupa pornire pot fi cauzate de bule de aer. Eu as schimba O-ringurile de la furtune, dar la fel ca si tine, mi-ar placea sa stiu ca alea is de vina sigur. Nu de alta, dar si sa schimbi ceva ce merge bine...
              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

              Comment


              • #8
                Când am verificat de bule, era prietena la volan, și eu eram cu capul pe sub capotã, uitându-mã dupã bule. Nu am reușit sã vãd nimic sincer (m-am uitat și la furtunul dinspre filtru de motorinã spre pompã, și la alea de pe pompã). "Inspecția" asta am fãcut-o la prima pornire, dupã o noapte de stat.

                Dacã bulele sunt foarte mici, posibil sã-mi fi scãpat. Probabil o sã schimb și garniturile cu pricina, din câte am înțeles costã infim, mai mult o sã-mi ia manoperã dacã nu reușesc sã le schimb singur (ultima oarã, acum 2 ani am dat 100 lei pe manoperã + garnituri).

                Fluctuațiile de la relanti mã indoiesc cã ar fi de la bule. Dacã ar fi de la bule ar face dupã pornire doar (pânã se amorseazã din nou sistemul), și dupã un drum lung n-ar mai face. La mine fluctuațiile nu apar numai la pornire, ci și dupã ore bune de mers cu mașina. Plus cã apar sporadic, nu se manifestã așa tot timpul.
                Last edited by Luxian; 06-08-2012, 09:19 AM.
                ...

                Comment


                • #9
                  Unde alimentezi ? Nu ti-o fi dat aia ceva motorina proasta ? Chiar azi mi-a zis cineva ca a vazut la televizor ca au prins la un peco ca sa descarcat din cisterna ceva uleiuri cu spirt amestecat cu motorina .Sper sa rezolvi cit mai repede. Bafta.

                  Comment


                  • #10
                    În țarã alimentez numai de la Rompetrol (și în general aceleași stații - am vreo 2-3 de la care alimentez constant).

                    Problema cu pornirea a apãrut în Elveția. Chiar în ziua în care a început problema alimentasem de la Shell (Zurich), iar înainte de asta aveam motorinã de la BP (Salzburg, Austria). Acum, când am filmat pornirea, am tot motorinã de la BP (Salzburg), cã n-am mai apucat sã pun de la Rompetrol de la întoarcere.

                    Mã indoiesc sã fie de la motorina proastã. De obicei cu motorina de acolo merge mașina mult mai bine (mai ales iarna) și am și consum sensibil mai mic. Sãptãmâna viitoare cred cã schimb filtrul de motorinã (ar trebui sã vãd dacã e apã pe acolo) și dacã am timp o sã încerc sã schimb singur și o-ring-urile. Astfel o sã elimin o parte din posibilele cauze.

                    Mai aștept în continuare ideei și presupuneri
                    Last edited by Luxian; 06-08-2012, 13:45 PM.
                    ...

                    Comment


                    • #11
                      Am avut o problema similara la alta marca si a fost pompa de inalte care scapa usor presiune , dupa ce parcam vreo 5 ore imi pornea foarte , foarte greu. Bafta.

                      Comment


                      • #12
                        Un prieten , acu 2 saptamani, a patit la fel, a schimbat sezorul de presiune si gata totul e la normal.De aceea in postul anterior am ziz de senzor.
                        Toate cele bune.
                        Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                        Comment


                        • #13
                          Cred cã problema se agraveazã, sau cel puțin așa mi se pare. Am încercat sã pornesc mașina astã searã,. Am pus contactul de mai multe ori înainte sã dau la cheie, în speranța cã va porni din prima. Pânã la urmã m-am chinuit vreo 2 minute pânã a luat-o...

                          Cred cã o sã mã grãbesc puțin cu reparatul, și o sã încerc sã o duc la diagnozã de luni.
                          ...

                          Comment


                          • #14
                            Si mie mi-a facut intr-o vreme asa, acu vad ca nu am mai patit de mult, de cateva luni.Bafta cu reparatia.

                            Comment


                            • #15
                              În ultima perioada mașina a început sã facã mai des figuri și mai aleator. Câteodatã pornește din prima, altãdatã mã chinui 2 minute. Am observat cã dupã ce am mișcat puțin de furtunul de alimentare de pleacã din filtru înspre pompã a fãcut probleme foarte rar / aproape deloc.

                              Am fost ieri seara la garaj și am schimbat o-ringurile de la furtunele de alimentare cu motorinã (2 la furtunul dinspre filtru de motorinã spre pompã, 2 la furtunul de return din rampã ce vine în pompa de înalte). Chiar dacã cele vechi erau în stare bunã (flexibile), douã din ele erau ciupite.

                              Apoi, m-am pus și am defãcut regulatorul de presiune. Garniturile de pe el aratau bine (întregi, și la locul lor), însã nu ține presiune. Am testat trãgând aer prin gaura din mijloc (produs vacuum), însã nu menține deloc acel vacuum. Cel mai probabil e dus. Aștept sãptãmâna viitoare sã primesc unul de la Cristian C.

                              Tot cu ocazia asta m-am apucat sã fac și un mic test de injectoare. Am cumpãrat furtun transparent cu diamentrul interior de 10mm (gãsiți la Dedeman, îi trecut ca 10 * 13 - cifrele reprezentând diametrul interior, respectiv diametrul exterior). Din pãcate testul nu dat rezultatele bune la care mã așteptam.

                              Luni o sã ajung cu ea la tester, sã vedem ce zice și testerul, dar cred cã problema mea e deja clarã. Am avut câte puțin din toate: regulatorul scapã presiune, cel puțin un injector face și el figuri, și garniturile ciupite dezamorsau pompa. Cumva mã mir cã mergea și-așa fãrã sã facã figuri pânã recent.

                              Sper ca sãptãmâna viitoare, dupã ce schimb regulatorul, sã apuc sã merg și la recondiționat injectoarele. Țin sã-i mulțumesc lui Cristian C. pentru indicațiile date (el mi-a zis cum sã testez toate aste).

                              PS: Pentru ei care sunteți prin zonã, mai am 4 o-ring-uri noi, și nu am ce face cu ele, dacã vreți sã le schimbați dați un semn și ne vedem. Vã pot ajuta sã le și montați.
                              Last edited by Luxian; 06-16-2012, 08:58 AM.
                              ...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF