Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

OM 651 (2143 cmc CDI) - Distributie + service

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut,

    Sa inteleg ca informatia ta este pe stilul "stiu eu ce nu stie nimeni dar nu pot sa va spun" ... mda pai in general cand nu poti sa spui ceva nu dai 100 de indicii si dupa zici ca nu poti sa spui D

    Comment


    • Simplu,activat din ecu ceva,nu stiu cum,ca am vazut ceva in mare,dar parea foarte complicat...in momentul cand incepe regenerarea,sa se activeze degivrarea (gen cum face Opelul) si cand termina,se opreste.
      Mi-a tras un fir de la masa si unul din SAM spate si montat un led si se aprindea intermitent cand incepea regenerarea....
      Regenerarea se facea uneori in 20 km,alteori in 12 km,depinde cat de turat mergi cu masina.
      Daca opream motorul,inainte sa se stinga martorul,la urmatoarea pornire,nici nu ajungea apa la 50 grade si relua regenerarea.
      Va confirm si faptul ca nu trebuie neaparat sa ai rezervorul peste jumate sau plin,sa inceapa regenerarea,chiar am urmarit procentul de infundare si nu am alimentat sa ma conving ca regenerarea are loc si cu combustibil putin in rezervor si a inceput regenerarea cand eram aproape pe rezerva si chiar a trecut pe rezerva in timpul regenerarii si se pare ca a continuat fara oprire.
      Controlat daca sa facut regenerarea si chiar era 0.00% procentul de infundare,deci a fost facut normal.
      Ca zice Mercedesul ca trebuie sa ai combustibil in rezervor sa isi faca regenerarea...este asa o ......doar nu vrem sa zica,ca nu trebuie sa avem combustibil in rezervor...
      Nu conteazea cu ce viteza mergi cu masina,in ce treapta te afli ,constant,neconstant,doar turatia conteaza,facut cateva teste bune si cel mai repede se facea regenerarea cand mergeam cu treapta 2 sau 3 la ,dupa 2000-3000 de ture,in nici 10 minute era gata,isi facea si la 1300 de ture,dar se facea si in 60 km,asta cu peste 130 km/h
      Controlat pe STAR si aveam 0% cenusa in filtru tot timpul si in lista de regenerari,erau toate cu succes.
      O sa merg din nou peste el,sa vad daca imi face si la Euro6 poate nu traduce postul...
      Last edited by ionutog; 11-03-2019, 08:48 AM.

      Comment


      • Off topic : .

        Comment


        • Originally posted by ionutog
          Simplu,activat din ecu ceva,nu stiu cum,ca am vazut ceva in mare,dar parea foarte complicat...in momentul cand incepe regenerarea,sa se activeze degivrarea (gen cum face Opelul) si cand termina,se opreste.
          Mi-a tras un fir de la masa si unul din SAM spate si montat un led si se aprindea intermitent cand incepea regenerarea....
          Regenerarea se facea uneori in 20 km,alteori in 12 km,depinde cat de turat mergi cu masina.
          Daca opream motorul,inainte sa se stinga martorul,la urmatoarea pornire,nici nu ajungea apa la 50 grade si relua regenerarea.
          Va confirm si faptul ca nu trebuie neaparat sa ai rezervorul peste jumate sau plin,sa inceapa regenerarea,chiar am urmarit procentul de infundare si nu am alimentat sa ma conving ca regenerarea are loc si cu combustibil putin in rezervor si a inceput regenerarea cand eram aproape pe rezerva si chiar a trecut pe rezerva in timpul regenerarii si se pare ca a continuat fara oprire.
          Controlat daca sa facut regenerarea si chiar era 0.00% procentul de infundare,deci a fost facut normal.
          Ca zice Mercedesul ca trebuie sa ai combustibil in rezervor sa isi faca regenerarea...este asa o ......doar nu vrem sa zica,ca nu trebuie sa avem combustibil in rezervor...
          Nu conteazea cu ce viteza mergi cu masina,in ce treapta te afli ,constant,neconstant,doar turatia conteaza,facut cateva teste bune si cel mai repede se facea regenerarea cand mergeam cu treapta 2 sau 3 la ,dupa 2000-3000 de ture,in nici 10 minute era gata,isi facea si la 1300 de ture,dar se facea si in 60 km,asta cu peste 130 km/h
          Controlat pe STAR si aveam 0% cenusa in filtru tot timpul si in lista de regenerari,erau toate cu succes.
          O sa merg din nou peste el,sa vad daca imi face si la Euro6 poate nu traduce postul...
          Procedeul in sine prin care masina isi face regenerarea nu are cum sa nu modifice parametrii obisnuiti de functionare, deci ceva se aude, iti dai seama cand incepe procesul si cand se termina.

          Din ce am observat eu la masina mea atunci cand incepe procesul de regenerare motorul merge mai grav, pornesc ventilatoarele pe turatie mai mare, insa nu se modifica turatia motorului.

          De ce ar trebui toata ingineria asta genetica doar ca sa vezi cand incepe procesul de regenerare daca il reia automat in cazul in care opresti motorul mai ales ca o sa faca ceva ca sa-ti dai seama ?
          Last edited by KBL; 11-03-2019, 13:56 PM.

          Comment


          • On topic, am si eu cred aceeasi problema, un zgomot de vreo 3-4 secunde la prima pornire, nu pot sa spun ca este zornait de lant, din cate video am vazut, zgomotul meu nu este la fel si mai mult a aparut dupa ce am schimbat uleiul.

            Am cumparat masina de curand din Germania, w204, 2010, 651.911, 186k de km, din cartea service reiese ca numai primii 20k de km a mers cu ulei 5w30 dupa care a mers numai cu 5w40.
            Odata adusa am schimbat bineînteles uleiul si toate filtrele, la service mi s-a recomandat sa pun 5w30, pt ca spuneau ei 5w40 ("Nu este potrivit pentru filtrul de particule Euro 5"). Ok, am cumparat ulei MB original 5w30 si l-am schimbat, dupa schimbul de ulei a aparut si zgomotul de la prima pornire care pare un fel de duduit, nu neaparat de lant si un tacanit proeminent pana cand se incalzeste motorul.

            Uleiul 5w30 de Mercedes mi se pare extrem de subtire fata de 5w40 pe care il avea inainte, curge de pe joja.

            As vrea sa verific totusi nivelul de intindere al lantului la un service specializat in Bucuresti dar nu la reprezentanta, am avut ceva neplaceri cu reprezentantele MB din Bucuresti si nu mai vreau sa merg la ei, stiti un atelier specializat unde pot verifica nivelul de intindere al lantului ?

            Comment


            • Originally posted by KBL View Post


              De ce ar trebui toata ingineria asta genetica doar ca sa vezi cand incepe procesul de regenerare daca il reia automat in cazul in care opresti motorul mai ales ca o sa faca ceva ca sa-ti dai seama ?
              Asta este un lucru bun,zic eu,mai ales pt care circula pe distante scurte si in oras,asa evitam infundarea filtrului
              Desi eu circul 80%pe autostrada...dar distanta scurta...dar asa eram eu mai linistit ca nu o sa am probleme cu el.

              Last edited by ionutog; 11-04-2019, 08:23 AM.

              Comment


              • Originally posted by KBL View Post
                On topic, am si eu cred aceeasi problema, un zgomot de vreo 3-4 secunde la prima pornire, nu pot sa spun ca este zornait de lant, din cate video am vazut, zgomotul meu nu este la fel si mai mult a aparut dupa ce am schimbat uleiul.

                Am cumparat masina de curand din Germania, w204, 2010, 651.911, 186k de km, din cartea service reiese ca numai primii 20k de km a mers cu ulei 5w30 dupa care a mers numai cu 5w40.
                Odata adusa am schimbat bineînteles uleiul si toate filtrele, la service mi s-a recomandat sa pun 5w30, pt ca spuneau ei 5w40 ("Nu este potrivit pentru filtrul de particule Euro 5"). Ok, am cumparat ulei MB original 5w30 si l-am schimbat, dupa schimbul de ulei a aparut si zgomotul de la prima pornire care pare un fel de duduit, nu neaparat de lant si un tacanit proeminent pana cand se incalzeste motorul.

                Uleiul 5w30 de Mercedes mi se pare extrem de subtire fata de 5w40 pe care il avea inainte, curge de pe joja.

                As vrea sa verific totusi nivelul de intindere al lantului la un service specializat in Bucuresti dar nu la reprezentanta, am avut ceva neplaceri cu reprezentantele MB din Bucuresti si nu mai vreau sa merg la ei, stiti un atelier specializat unde pot verifica nivelul de intindere al lantului ?
                Ia legatura cu userul cl600 si te indruma unde sa rezolvi problema,se pare ca stie si face multe,meseriasi omul.
                Daca postezi un video cu zgomotul,sigur iti va raspunde cineva,asa pe intuneric si fara auz....cam greu!
                Pompa de servo frana ori distributia,din doua una.


                Comment


                • CL600 imi poti spune terog daca e ok sa schimb doar intinzatorul si lantul? Deocamdata.

                  Comment


                  • ÃŽn prima fază, poÈ›i încerca doar întinzător nou. LanÈ›, nu are sens fara pinioane, cel puÈ›in.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • Multumesc de raspuns.

                      Comment


                      • Am observat ca masina mea (w212 2.2/170cp, fabr 2009) la rece porneste bine fara batai(zgomote), insa la cald (apa la 90) daca opresc masina aprox 15-20min la pornire se aude acea bataie de 3-4sec... daca reuseste motorul sa se raceasca de tot nu mai bate nimic... scap oare cu schimbul intinzatorului?

                        Comment


                        • CL600 sau vreun coleg , ma poti ajuta terog cu o parere
                          Daca ii schimb intinzatorul, am vreo sansa sa se reduca din bataie? Mentionez ca la prima cheie dimineata nu se aude bataia aproape deloc, insa daca umblu cu masina, ajunge apa la 90 apoi opresc motorul circa 15min, la pornire se aude bataia respectiva vreo 3 sec
                          Last edited by suntok; 01-15-2020, 22:22 PM.

                          Comment


                          • Ai ceva de pierdut daca il schimbi? Din cate stiu e simplu.
                            ideal e sa desfaci cumva sa vezi lantul. Sau sa ii masori intinderea.

                            Comment


                            • Ideea e ca masina maine e programata la reprezentanta pt schimb de ulei in cutie, intinzator.. etc
                              in caz ca bataia nu dispare am posibilitatea sa returnez masina de la cn am cumparato, dar raman cu paguba(piesele schimbate) si nu as face toate schimburile in caz ca bataia nu dispare
                              Am sa cer sa mi se schimbe doar intinzatorul maine... si aman restul...

                              Comment


                              • Am schimbat intinzatorul, nu se mai aude bataia deloc, nustiu cat va tine minunea dar deocamdata e ok, facea aproape la fiecare pornire din zi. Recomand si altora cu problema asta sa schimbe intinzatorul primadata.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF