Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

OM 651 (2143 cmc CDI) - Distributie + service

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tipic.
    cum arata patina veche? Cati km aveai din 2016?
    Diferente intre pinioane?

    Comment


    • Pinioanele erau chiar identice cu cele noi,fara nici un pic de uzura,patina care nu a fost schimbata,se vede doar o usoara urma pe unde a mers lantul,dar fara fisuri ceva....cea noua schimbata in 2016,se vedea mult mai putin urma lantului,aproape insesizabil.
      27000 km sa mers de la schimb pana acum.
      Oricum pastrez lantul si pinioanele,o sa le pun la altcineva la o masina care chiar o sa fie nevoie de schimbat,cand o sa aud pe cineva
      Am vrut sa le arunc si mai bine am zis sa fac un bine,cum costa destul de mult si fiind originale,se merita refolosite.

      Comment


      • Buna seara. Azi am primit oferta de pret pentru schimb de distributie si printre altele erau trecute si ca schimba conductele la injectoare. Este necesar sa se schimbe si acestea?

        Comment


        • Daca e vorba doar despre conducta de retur - comuna pt toate injectoarele - de multe ori se rupe la unul dintre injectoare și mecanicii pățiți o trec la necesar.

          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • Pe deviz sunt trecute 2 (injector 1 si 2) si 2 (injector 3 si 4). Toate 4, vreo 650 lei. Si ce e curios, nu au trecut pinioanele pe deviz. Au zis ca nu prea se schimba, doar daca e cazul, cand se desface motorul, si se constata ca sunt uzate.

            Comment


            • Am citit aproape tot pe aici si problema mea nu am gasit-o...
              La un sprinter 316 cdi, om 651, cu 699.000 km, la mine de la 370.000, in penultima cursa am observat ca a inceput sa afume toba de esapament, si in ultima cursa din germania spre casa am observat ca a afumat esapamentul bine de tot, in conditiile in care pana acum era si pe interior ca pe exterior, fara gram de funingine. Acum motorul merge ca in 3 cilindri la turatii de peste 1800 rpm, trepidand foarte tare si scoate foarte mult fum negru in sarcina sau accelerare brusca. La relanti functioneaza perfect, fara vibratii sau sunet aiurea. Gaze da si la relanti, dar nu fum negru... Am montat volanta noua, am pus injectoarele si debitmetrul de pe alt sprinter care functioneaza perfect, problema persista...
              Mentionez faptul ca tot in ultima cursa, masina a luat-o la vale cu spatele pe o panta mare, masina fiind incarcata destul de tare, cu toate ca era sigur in treapta 1 si motorul oprit, a apucat sa mearga cativa m, timp in care motorul a fost invartit in sens invers. Dupa acest eveniment, mi-am continuat drumul, in total vreo 2500 km pana acasa fara sa observ zgomote ciudate sau sa traga mai rau, problema aparand in drum spre casa, in ultimii 200-300 km...
              Am verificat cu star tot ce se poate verifica, turbina baga usor si repede 2.8-3 bar in sarcina, nu are nici o eroare pe motor, filtrul de particule si a facut regenerarea, dar se umple repede, 70 % incarcare in 100 si ceva de km parcursi de la ultima regenerare. Diferenta de presiune nu are... Singura chestie care mi-a dat-o, este in testul de compresie care da rezultate in Rpm, sa verific compresia fiind ceva diferenta de turatie... trebuie sa procur acum un aparat de masurat compresia si sa dau jos bujiile... Aveti alte idei ? Sau mai simplu e un alt motor si gata?

              Comment


              • Am schimbat de multe ori patina fixa la 651 si nu am demontat nici un EGR. Am umblat dor la bolturile de sustinere.
                (Pentru cine stie sa schimbe)

                Originally posted by ionutog View Post
                Schimbat totul,asa stiu eu ca este facuta de mana mea si totul Original...nu cum sa facut in reprezentanta schimbul din 2016....
                Daca cineva vrea sa fie sigur ca se schimba absolut totul la masina,sa se filmeze totul,ori stati langa masina,altfel nu aveti incredere in nimeni,numai hoti in toata lumea.....
                De ce spun asta:
                Din 2 patine, doar cea de la intinzator a fost schimbata,era din 2016,cea fixa era 2009,concluzia:neschimbata....am cerut la Mercedes sa imi spuna cand a fost facuta lucrarea si in devizul de lucrare,este trecut schimbat ambele patine....in 2016 sa facut.
                Ca sa schimbi si patina fixa,trebuie obligatoriu desfacut EGR,altfel nu se poate scoate....deci....aveti grija pe unde va faceti lucrarea,cereti dovezi clare ca sa schimbat tot ce se spune.
                Sa desfaci EGR,trebuie obligatoriu sa il si cureti...inclusiv si galeria de admisie....si cum este o treaba mizerabila....
                Ce a facut reprezentanta:a dat repede capacul din spate jos,lucrare de maxim 4 ore si au bagat in deviz,19 ore de plata...hoti,nimeni nu poate controla daca sa schimbat sau nu
                Bine ca am hotarat sa o schimb intr-un final...cine stie cum ma trezeam cu patina rupta,cea neschimbata...
                De schimbat,nu sa schimbat nimic la mersul motorului,la fel ca inainte,primele 3-4 secunde,la fel se aude,asta cu siguranta asa fac de noi....nu va speriati daca auziti asa ceva,cand zornaie din cauza la lant,patine rupte...este cu totul inconfundabil,alt zgomot....
                Si altceva foarte important,din ce am discutat cu un mecanic la reprezentanta,mi-a spus ca ei niciodata nu au schimbat/intalnit patine rupte si ca nici fabricantul nu spune ca trebuie schimbate....acum nu stiu ce sa cred,poate are dreptate....o patina sa ajunga sa se rupa,trebuie sa mergi cu zgomot de lant destul de mult,cred eu,sunt foarte solide
                Ei schimba doar lant,pinioane si intinzator,lucrare cu motorul pe masina.
                Probabil in Ro,doar cu vorba ca sa dat motorul jos si sa schimbat totul....
                Aveti grija la hoti

                Comment


                • Motorul asta 680000km schimbat patina fixa si mobila intinzator lant arbore original cuzineti originali segmenti after market O83 si set de garnituri. https://www.facebook.com/mercedes.au...type=3&theater

                  Comment


                  • Am intilnit asta.In cel mai fericit caz Injector. Compresie sau supape. Sau mai rau cit de curind sa se suceasca vreun cuzinet. Intr-o buna zi iti va zice ce are si fara Star.

                    Originally posted by Dj Sky View Post
                    Am citit aproape tot pe aici si problema mea nu am gasit-o...
                    La un sprinter 316 cdi, om 651, cu 699.000 km, la mine de la 370.000, in penultima cursa am observat ca a inceput sa afume toba de esapament, si in ultima cursa din germania spre casa am observat ca a afumat esapamentul bine de tot, in conditiile in care pana acum era si pe interior ca pe exterior, fara gram de funingine. Acum motorul merge ca in 3 cilindri la turatii de peste 1800 rpm, trepidand foarte tare si scoate foarte mult fum negru in sarcina sau accelerare brusca. La relanti functioneaza perfect, fara vibratii sau sunet aiurea. Gaze da si la relanti, dar nu fum negru... Am montat volanta noua, am pus injectoarele si debitmetrul de pe alt sprinter care functioneaza perfect, problema persista...
                    Mentionez faptul ca tot in ultima cursa, masina a luat-o la vale cu spatele pe o panta mare, masina fiind incarcata destul de tare, cu toate ca era sigur in treapta 1 si motorul oprit, a apucat sa mearga cativa m, timp in care motorul a fost invartit in sens invers. Dupa acest eveniment, mi-am continuat drumul, in total vreo 2500 km pana acasa fara sa observ zgomote ciudate sau sa traga mai rau, problema aparand in drum spre casa, in ultimii 200-300 km...
                    Am verificat cu star tot ce se poate verifica, turbina baga usor si repede 2.8-3 bar in sarcina, nu are nici o eroare pe motor, filtrul de particule si a facut regenerarea, dar se umple repede, 70 % incarcare in 100 si ceva de km parcursi de la ultima regenerare. Diferenta de presiune nu are... Singura chestie care mi-a dat-o, este in testul de compresie care da rezultate in Rpm, sa verific compresia fiind ceva diferenta de turatie... trebuie sa procur acum un aparat de masurat compresia si sa dau jos bujiile... Aveti alte idei ? Sau mai simplu e un alt motor si gata?

                    Comment


                    • Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                      Am intilnit asta.In cel mai fericit caz Injector. Compresie sau supape. Sau mai rau cit de curind sa se suceasca vreun cuzinet. Intr-o buna zi iti va zice ce are si fara Star.


                      Nu am mai umblat asa cu ea, mentionez ca am pus injectoarele de pe alta masina care functioneaza ireprosabil si totul a ramas la fel de rau... deci trebuie sa investighez mai departe sau sa o duc la cineva ca eu nu am timp de mesterit in continuare, deocamdata pe perioada nedeterminata...

                      Comment


                      • Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                        Am schimbat de multe ori patina fixa la 651 si nu am demontat nici un EGR. Am umblat dor la bolturile de sustinere.
                        (Pentru cine stie sa schimbe)


                        Daca zici tu...desi nu prea cred,unul dintre bolturi,este chiar in spate la galeria de la EGR...nici cea mai mica sansa nu vad sa o poti scoate....Oricum mi-am curatat EGR cu ocazia asta...
                        Si cat am fost blocat pe aici...mi-a prins bine.....si sa va fac curiosi....am alergat in stanga in dreapta si am rezolvat ceva ce nimeni la Mercedes nu o sa faca asa ceva.... ,cu un inginer de treaba de la Mercedes,mi-a activat ceva din ECU si cand isi face regenerarea la filtru,ma avertizeaza si asa nu opresc masina pana nu termina si filtrul o sa aiba o viata foarte lunga...este singurul capabil sa faca asa ceva,la ambele MB mi-a activat si chiar isi face treaba foarte bine. Mi-a promis ca daca dezvalui secretul,cu prima ocazie cand da de masina mea,dezactiveaza tot. Asa sa nu va obositi sa ma intrebati cine este,ce a facut...ca nu voi spune nimic la nimeni. Am ajuns la concluzia ca pe forumul acesta,nu se merita sa dezvalui nimic important!

                        Comment


                        • Cine te-a dezamăgit așa rău pe forumul ăsta?
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • Originally posted by ionutog View Post

                            Daca zici tu...desi nu prea cred,unul dintre bolturi,este chiar in spate la galeria de la EGR...nici cea mai mica sansa nu vad sa o poti scoate....Oricum mi-am curatat EGR cu ocazia asta...
                            Si cat am fost blocat pe aici...mi-a prins bine.....si sa va fac curiosi....am alergat in stanga in dreapta si am rezolvat ceva ce nimeni la Mercedes nu o sa faca asa ceva.... ,cu un inginer de treaba de la Mercedes,mi-a activat ceva din ECU si cand isi face regenerarea la filtru,ma avertizeaza si asa nu opresc masina pana nu termina si filtrul o sa aiba o viata foarte lunga...este singurul capabil sa faca asa ceva,la ambele MB mi-a activat si chiar isi face treaba foarte bine. Mi-a promis ca daca dezvalui secretul,cu prima ocazie cand da de masina mea,dezactiveaza tot. Asa sa nu va obositi sa ma intrebati cine este,ce a facut...ca nu voi spune nimic la nimeni. Am ajuns la concluzia ca pe forumul acesta,nu se merita sa dezvalui nimic important!
                            O fi din cauza varstei , dar faza cu ingineru’ e cam trasa de par , sincer .

                            Daca esti cat de cat atent , te prinzi imediat cand isi face regenerarea , 250 km de rulaj urban ( sa ai combustibil suficient ) si cam 500 km rulaj extern.
                            Se aude mai pronununtata evacuarea , trozneste , se simte fierbinte la tips si motorul merge mai rafinat.
                            De obicei incepe procesul dupa ce alimentezi cu carburant.

                            Comment


                            • Salut . Gasesc si eu la cineva sa schimb intinzatorul si lantul fara sa dau jos motorul ? Masina are 180.000 km si vreau sa o fac pentru siguranta mea . Din ce am citit pe la 180-200 se schimba intinzatorul si lantul si la 300k patinele (motorul jos ) . Eu momentan nu vreau sa dau motorul jos . Pe zona Bucuresti-buzau-focsani care schimba fara a-mi da motorul jos .. cunoasteti ? Multumesc . Motorul OM 651 911

                              Comment


                              • Originally posted by ionutog View Post

                                Daca zici tu...desi nu prea cred,unul dintre bolturi,este chiar in spate la galeria de la EGR...nici cea mai mica sansa nu vad sa o poti scoate....Oricum mi-am curatat EGR cu ocazia asta...
                                Si cat am fost blocat pe aici...mi-a prins bine.....si sa va fac curiosi....am alergat in stanga in dreapta si am rezolvat ceva ce nimeni la Mercedes nu o sa faca asa ceva.... ,cu un inginer de treaba de la Mercedes,mi-a activat ceva din ECU si cand isi face regenerarea la filtru,ma avertizeaza si asa nu opresc masina pana nu termina si filtrul o sa aiba o viata foarte lunga...este singurul capabil sa faca asa ceva,la ambele MB mi-a activat si chiar isi face treaba foarte bine. Mi-a promis ca daca dezvalui secretul,cu prima ocazie cand da de masina mea,dezactiveaza tot. Asa sa nu va obositi sa ma intrebati cine este,ce a facut...ca nu voi spune nimic la nimeni. Am ajuns la concluzia ca pe forumul acesta,nu se merita sa dezvalui nimic important!
                                Mda, ce zici tu suna gen "stiu eu da nu spun la nimeni", de ce mai ne spui daca nu poti "spune" cine si ce a facut ? Ce zici tu suna a vrajeala ieftina!!!.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF