Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

OM 651 (2143 cmc CDI) - Distributie + service

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut colegilor de pe forum, va multumesc pt. sfaturi, am schimbat suportii de motor si cutie la E-ul 212, era praf, intradevar s-a schimbat radical zgomotul in interior, acum merge frumos, am schimbat si intinzatorul de lant (le-am schimbat eu, ca tot romanu nu ma pricep, dar ma bag). Am constatat ca intinzatorul vechi nu se compresa cu mult mai usor decat cel nou, parca zgomotul lantului la pornire s-a mai redus, totusi posibil ca intr-un viitor apropiat va trebui schimbata toata distributia, o problema am cu scurgerea de ulei pe la garnitura de baie motor, se poate schimba cu motorul pe masina? Am vazut ca pe sub baie trec un lonjeron si bara de directie , nu am putut da nici aparatoarea de tabla sub forma literei H , nu am ajuns la piulita surubului care trece prin caseta de directie, daca ma poate ajuta cineva, va multumesc!

    Comment


    • #32
      Ma bucur ca ai rezolvat problema. Ce intinzator ai pus? Ce pret? Cati km are masina?
      Zgomotul motorului era accentuat la relanti sau in mers? Ce marca de tampon ai pus?
      Multumesc!


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #33
        Originally posted by Hodrea calin View Post
        Salut colegilor de pe forum, va multumesc pt. sfaturi, am schimbat suportii de motor si cutie la E-ul 212, era praf, intradevar s-a schimbat radical zgomotul in interior, acum merge frumos, am schimbat si intinzatorul de lant (le-am schimbat eu, ca tot romanu nu ma pricep, dar ma bag). Am constatat ca intinzatorul vechi nu se compresa cu mult mai usor decat cel nou, parca zgomotul lantului la pornire s-a mai redus, totusi posibil ca intr-un viitor apropiat va trebui schimbata toata distributia, o problema am cu scurgerea de ulei pe la garnitura de baie motor, se poate schimba cu motorul pe masina? Am vazut ca pe sub baie trec un lonjeron si bara de directie , nu am putut da nici aparatoarea de tabla sub forma literei H , nu am ajuns la piulita surubului care trece prin caseta de directie, daca ma poate ajuta cineva, va multumesc!

        Salut,ma bucur ca ai rezolvat problema zgomotului prin schimbarea suportilor,pentru pierderea de ulei care spui ca provine de la baie,controleaza racitorul de ulei si suportul filtrului de ulei care au avut ceva probleme pe OM651,uleiul se prelinge pe baie si te poate induce in eroare!

        Comment


        • #34
          Pt. cri2002, masina are 320000 km, la 200000 km apare la verificare vin lantul schimbat, eu parcurg km putini, la recomandarea unor mecanici de la reprezentanta i-am schimbat doar intinzatorul, am pus unul after market febi bilstein, pret 240 Ron, in idea ca va trebui schimbata in viitor toata distributia, lucru costisitor si putin complicat. Zgomotul motorului era accentuate atat in mers cat si in acceleratie, am pus suporti lemforder, cam 300 Ron bucata prin firma unui prieten, cel de cutie 80 Ron . Pt. andrei tba, m-am uitat atent la baie se vede cum curge uleiul pe langa garnitura, deasupra garniturii este curat motorul, va multumesc!

          Comment


          • #35
            Salut, va rog daca ma poate ajuta cineva cu scurgerea uleiului de motor pe la garnitura baii de ulei la e212 200cdi. Se poate schimba garnitura pe masina? Nu am reusit sa desfac tabla aceea sub forma literei H, nu am reusit sa ajung la piulita surubului care trece prin caseta de directie. Cu cati NM se strang suruburile de la baie? Daca poate domnul CL600 sa ma ajute, multumesc frumos!

            Comment


            • #36
              Nu prea inteleg, ai desfacut baia sau nu? E f simplu sa dai motorul jos la w212, ocazie cu care poti schimba lejer si distributia.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #37
                Nu am reusit sa dau baia jos, vroiam sa va intreb daca se poate schimba garnitura cu motorul pe masina? Momentan cam curge destul de bine uleiul si vreau sa-i fac si schimbul de ulei si filtre, dar sa dau motorul jos pentru atat mi se pare cam mult si nici nu prea am timp acum, o sa dau motorul jos mai tarziu cand o sa-i schimb toata distributia. Va multumesc!

                Comment


                • #38
                  Super topic-ul...
                  Ce tampoane de motor recomandati? mai ales ca eu am cutie automata...

                  Comment


                  • #39
                    Salut,eu iti recomand pe cele originale,au o durabilitate mai mare!

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Hodrea calin View Post
                      Salut colegilor de pe forum, va multumesc pt. sfaturi, am schimbat suportii de motor si cutie la E-ul 212, era praf, intradevar s-a schimbat radical zgomotul in interior, acum merge frumos, am schimbat si intinzatorul de lant (le-am schimbat eu, ca tot romanu nu ma pricep, dar ma bag). Am constatat ca intinzatorul vechi nu se compresa cu mult mai usor decat cel nou, parca zgomotul lantului la pornire s-a mai redus, totusi posibil ca intr-un viitor apropiat va trebui schimbata toata distributia, o problema am cu scurgerea de ulei pe la garnitura de baie motor, se poate schimba cu motorul pe masina? Am vazut ca pe sub baie trec un lonjeron si bara de directie , nu am putut da nici aparatoarea de tabla sub forma literei H , nu am ajuns la piulita surubului care trece prin caseta de directie, daca ma poate ajuta cineva, va multumesc!
                      am si eu aceasi problema ca tine cu lantul, eu am schimbat si suportii toti 3 (volanta...ambreiaj) la mine a fost schimbat la reprezentanta la 170xxx acum am 234xxx si cate-o data se mai aude 2-3 sec la pornire la rece zgomot metalic dar nu tot timpul si cateo data si dupa o repornire dupa 10 -15 min cu motorul cald tot se aude doar putin nu chiar asa ca la rece...

                      Comment


                      • #41
                        trebuie schimbat intinzatorul? as vrea mai multe info despre cum se schimba intinzarorul de la colegul care tocmai a schimbat .multumesc


                        Ai WARN, ignori repetat regulile de postare!
                        Last edited by cutaresku; 02-12-2016, 18:54 PM.

                        Comment


                        • #42
                          Salut, eu am schimbat intinzatorul, o sa incerc sa explic dar nu stiu termeni de mecanica. Este destul de simplu, se da jos capacul motor cel din plastic, apoi se desfac suruburile cutiei filtrului de aer, eu am desfacut mai intai calculatorul de pe filtrul de aer, apoi se scoate toata carcasa filtrului de aer, pt asta trebuie desfacut furtunul care iese din filtru si duce in turbina. dupa ce ai scos corpul in care se afla filtrul , o sa vezi galeria de evacuare a motorului, intinzatorul se afla dedesuptul galeriei in partea dinspre cutia de viteze a motorului, trebuie sa pipai sub galerie, nu se vede, folosesti tubulara de 22, se infileteaza mai greu deoarece are un arc , se strange cu 80nm daca ai cheie dinamometrica, mai bine nu stiu sa explic, imi i-a mai mult timp sa scriu decat sa-l schimb.Bafta!

                          Comment


                          • #43
                            iti multumesc foarte mult ,o sa incerc sa il schimb ,

                            Comment


                            • #44
                              Chiar daca nu ne-ai spus ce s-a imbunatatit dupa ce ai schimbat intinzatorul, eu va recomand sa nu scoateti calculatorul de pe capacul filtrului de aer daca nu aveti o garnitura noua la indemana. Capacul se demonteaza cu tot cu ECU.
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment


                              • #45
                                Hodrea catalin, ai citit undeva ca se strange cu 80 nm sau cum ai ajuns la concluzia asta (in cazul strangerii intinzatorului) ?


                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF