Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

OM 651 (2143 cmc CDI) - Distributie + service

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In Bucuresti ....

    Comment


    • Chestia este ca am contactat service'ul unde imi fac de 5-6ani reviziile si mentenanta,care in mod normal sunt ok (sa zicem),dar pentru distributie schimbata fara dat motorul jos mi'au cerut 5000lei iar cu motorul jos 6200lei,ambele cu piese si manopera. Mi se par preturi foarte mari luand in calcul ca am verificat preturile online si am gasit kit distributie de la febi cu 1130 lei si swag cu 1500lei.
      Service'ul este specializat Mercedes (cel putin asa se recomanda ei).
      Ma gandeam ca poate exista cineva din Constanta care sa se ocupe de asa ceva,ca ma gandesc ca poate nu trebuie totusi sa schimb si patinele masina avand 220k iar in 6 ani de cand e la mine a facut 60k iar de multe ori schimburile au fost efectuate la mai putin de 10k pentru ca trecea anul iar exploatarea a fost mai mult decat corespunzatoare.

      Comment


      • Scuze pentru double post(daca poate cineva sa uneasca cele 2 posturi ca si LE),dar tocmai ce am discutat cu seful atelierului de mecanica de la Tiriac si mi'a zis ca el nu a auzit de nici un dispozitiv de masurare al lantului si ca daca se constata ca sunetul provine de la distributie se schimba tot, nu exista doar intinzator sau distributie fara patine.

        Comment


        • Salut. Iti face zgomot mereu, sau doar la pornire?
          Daca face la pornire si e recent, schimba intinzatorul doar.
          Daca face de mult, nu ai ce sa faci, fa toata distributia.
          Cu motorul jos de pe masina cam asa e pretul, depaseste 5500lei.
          Era un service Tracom undeva in spatele unui centru comercial, eu am mers la ei acum 2 ani cu o problema de moment aparuta in vacanta. Au parut destul de profesionisti.
          Să știi să lupți când vrei să ai.
          Să nu regreți când pierzi sau dai

          Comment


          • Originally posted by turkmeister View Post
            Scuze pentru double post(daca poate cineva sa uneasca cele 2 posturi ca si LE),dar tocmai ce am discutat cu seful atelierului de mecanica de la Tiriac si mi'a zis ca el nu a auzit de nici un dispozitiv de masurare al lantului si ca daca se constata ca sunetul provine de la distributie se schimba tot, nu exista doar intinzator sau distributie fara patine.
            Dacă "seful" nu a auzit de asa ceva înseamnă că s-a rătăcit prin acea reprezentanta!!! Un exemplu sigur, suna la reprezentanta Mercedes din Buzău și întreabă....o sa ai surprize!
            Apoi, dacă vrei sa faci distribuție îți recomand să pui doar piese originale!!E părerea și sfatul meu!!A, dacă vrei sa vinzi masina curând, poți pune orice!!!
            Pune oriunde piese after pe masina dar nu distribuția!!!Îți dau acest sfat din experienta de mii de km, sa nu zic milion...nu din auzite!!! Stima!
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • Scuzați, dar eu vad altfel problema. O masina care valoareaza 7000euro,maxim, ca hai sa fim seriosi,nu este un v6 sau mai stiu eu ce AMG, nu ar trebui sa aiba consumabile/mentenanta de peste 1000 euro. Nu este pretabil economic vorbind.
              Pentru mine masina este un utilaj care te duce de la A la B,in cazul Mercedes'ului mai confortabil.
              Nu o sa fac un altar dintr'un c200 cdi si cum am zis si mai sus,fac aproximativ 10k pe an,cateodata nici atat.
              O distributie care m'ar tine inca 30-40k km cu pretul de 2000-3000lei pentru mine e foarte acceptabil.
              In alta ordine de idei, se stie ca Febi nu este o companie de apartament la parterul unui bloc sau vr'un container aruncat pe camp. In gama de mijloc sunt acceptabili.
              Luand in calcul ca piesele costa 1100lei,hai sa zicem 1500 lei,de cate ore de munca efectiv sunt necesare pentru aceasta operatiune? Pentru ca eu consider ca majoritatea service'urilor de la noi sunt pe japca(persoanele de fata se exclud) si dau pret direct cand aud "motor dat jos".
              M'am documentat putin si se pare ca maxim 10 ore de munca ar fi suficiente,luand in calcul cu 200lei ora de manopera,am ajuns la 3500lei. La ce imi trebuie distributia originala la masina de 12 ani? Daca aveam vr'un w126 mai ziceam,dar asa mi se pare inutil.

              Comment


              • Nu ma pricep deloc la motorul tau, doar spun chestii de uz general:
                la m112 scoti intinzatorul si se baga o scula de impins gradata si se masoara cat de mult intra inauntru.
                Totodata prin capacu de la culbutori poti vedea lantul si se simte inclusiv la mana daca e intins sau daca pinioanele au uzura. Nu stiu cat e de dificil sa dai jos capacul ca motorul ala are cam multe deasupra.

                Totodata poti trage un lant nou dupa ala vechi. Ceva tot rezolvi. Un lant liber plezneste mai tare ghidurile ca un lant nou intins. Ca zice lumea ca domne, lantu nou uzeaza ghidu vechi mai tare. Ce sa zic, ca e lant nou, ca e vechi, tot intins sta ca doar altfel nu are cum sa antreneze pinionu! Problema e ca fiind mai lung de la uzura pe retur balangane mai tare, sau intinzatorul nu il mai poate tine la maxim de intins si cum balangane biciuieste patina sau o loveste intr un loc in care nu a fost gandita sa primeasca socuri.

                Fix din aceleasi motive am inlocuit lant si intinzator. ca am auzit destule avioane in service uri ca sa imi dea jos motorul si sa imi puna inclusiv pinioane noi iar masina mea mai mult de 4mii nu face, cu indulgenta!
                pai economic mai bine merg pana crapa ca oricum nu crapa in urmatorii 50mii.
                In final am tras un lant nou, febi, operatia am facut o eu si deocamdata dupa 40k inca merge si nu caraie.

                Puteam sa mai pun inca 500lei sa pun lant original, dar avand in vedere ca ambele au stantata aceeasi firma (iwis) am zis ca sigur merge macar jumate. Daca mai e mai trag alt lant si gata, dar sigur nu apuc sa fac asta.

                Totodata lantul e dublu, la tine e simplu deci mai mare riscul sa se rupa/intinda peste limita.

                La tine primul pas e diagnoza. Dupa parerea mea.


                Comment


                • Ce piese vrei sa pui și ce marca, e strict alegerea ta! Doar tu decizi cum îți evaluezi utilajul!
                  Dar...da la modelul tău pentru a face o distribuție completa trebuie dat motorul jos, indiferent ca îți place sau nu ce auzi!! Și aici ești liber sa alegi dacă o schimbi pe toată sau alegi doar varianta simpla...Mai greu sa găsești mecanic care sa accepte sa schimbe doar lanțul și intinzatorul...
                  Cat privește documentarea ta referitoare la ora de manopera și prețul...o sa fiu puțin răutăcios!!!
                  Aceste doua lucruri sunt stabilite doar de cei care le fac!!! Noi cei care ,trebuie sa le facem, putem cel mult sa ne gândim când ne cumpărăm masina, câți bani ne costa întreținerea ei și de acolo sa alegem dacă o luam sau nu! Nu poți avea Mercedes, chiar dacă valorează 7000 de euro și pretenția sa coste întreținerea ca la Logan!! Stima.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • Nu ma intelege gresit dar mentalitatea asta cu "ti ai luat mercedes,suporta consecintele service'urilor prost pregatite/puse pe japca" a fost cam fumata de ceva timp. Este stupid sa platesti pe ceva mai mult decat face,doar pentru ca detii o anumita marca de masina. Service'ul trebuie sa fie cinstit si bine pregatit. La mine nu e vorba ca nu am resursele financiare necesare sa fac aceasta operatiune,dar din punctul meu de vedere,trebuie sa incetam sa veneram niste masini imbatranite doar de dragul ca e mercedes,asa cum am mai zis,este un c200cdi,nu maybach,nu vreo bomba de v6 cu interior designo,nu AMG.
                    Un mercedes entry level,de buget cum s ar zice.
                    Eu lucrez intr'un mediu foarte divers,multinational, si in acest mediu observ de ce inginerii romani capabili sunt apreciati de catre marile companii(si nu neaparat romanii,in general cei de provenienta balcanica),pt ca REPARA.
                    Cei slab pregatiti,au aflat ce este plug'n'play si cand vad ca ceva nu merge,schimba toata piesa/tot ansamblul.
                    In fine,nu vreau sa intru in polemica. Se pare ca acel dispozitiv pentru masurat dilatatia lantului a fost creat asa sa fie de palmares,ca orice ar fi,oricum se schimba toata distributia,ca altfel esti sarac sau nu stii ce e ala mercedes.
                    Asta e ca aia,nu-ti lua mercedes/bmw/audi ca e scumpa intretinerea,dar exista peugeot cu intretinere mai scumpa sau nu-ti lua automata ca daca se strica te costa cat masina.
                    Oricum,offtopicul s'a intins la concluzia vesnica "daca n'ai bani sa donezi la service, ia'ti logan nou".
                    Multumesc celor care mi'au răspuns pe subiect, o sa mai caut oameni capabili la Constanta, daca nu, vizite la capitala.

                    Comment


                    • costul pieselor/intretinerea se raporteaza la costul masinii noi - si nu la una de 10 ani - decit daca pui piese vechi de 10 ani - de la dezmembrari- ceea ce in unele cazuri poate fi o solutie. Cum mercedes are pretul masinilor noi mari (un C class rezonabil - 40-50 mii Eur, un E clas- 60-80 mii Eur- si nu vorbesc de full options ci doar decent) - va fi si pretul pieselor noi mari. este alegerea proprietarului daca merita sa schimbe piesele sau masina- dar este clar ca de la anumita varsta trebuie cantarit daca merita. Dar peugeout-ul cu intretinere mai scumpa nu -sa nascut si probabil nu se va naste in urmatorii 10-15 ani

                      Comment


                      • Nu m'ai inteles :-) ce ma deranjeaza e ca nimeni nu se deranjeaza sa faca un diagnostic detaliat,nu costul pieselor.
                        A mentionat cineva tot aici ca exista chiar o scula speciala pentru asa ceva. De ce sa schimb tot ansamblul (care implica costuri foarte mari de manopera,ceea ce service'urilor le convine pentru ca ei asta vand) cand poti verifica si sa zici "da domne,putem schimba intinzatorul ca este uzat dar lantul si restul sunt ok sau nu domne,trebuie schimbat tot ca a batut lantul destul si a deteriorat si ghidajele".

                        Comment


                        • Se demonteaza capacul de la tacheti si se verifica lantul . Cel mai corect mod. Nu iti trebuie cine stie ce cunostinte ca sa iti dai seama cum sta treaba.

                          Comment


                          • cu dignosticarea sunt total de acord cu tine - eu pina sa gasesc diagnosticul pentru chestii relative minore (de ex rulmenti de roata) tre sa bat toate cele 3 reprezentante din oras, fiecare dindu-mi un diagnostic complet deiferit -de parca cei de la service se asteapta ca tu sa descoperi ce are si ei doar sa schimbe - iar cel mai aiurea este ca intotdeuna propun solutia cea mai scumpa (indiferenta daca are legatura sau nu cu simptomele)

                            Comment


                            • Poti veni aici , cu asta ne ocupam in mod frecvent .

                              Inovative Garage este pe Facebook. Înscrie-te pe Facebook pentru a lua legătura cu Inovative Garage şi cu alţii pe care s-ar putea să îi cunoşti. Facebook le dă oamenilor puterea de a comunica şi...

                              Comment


                              • Aveti si in Timisoara ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF