Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

OM 651 (2143 cmc CDI) - Distributie + service

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vroiam sa fac si eu economie si mi-am gasit la ce, racitorul de ulei, o sa-l cumpar nou, mai trebuie sa-mi cumpar si baia de ulei, se roteste surubul de golire cu tot cu piulita metalica, o gramada de cheltuieli. Pt cuzineti o sa citesc . Multumesc!

    Comment


    • Va salut! Revin cu noutati despre e-ul meu 212. Am montat motorul reconditionat, pana la urma am schimbat si vibrochenul,cei drept tot cu unul second, dar mai bun, asta pe langa 3 biele, pompa ulei, cuzineti, distributie, baie ulei, racitor ulei, garnituri, oringuri, mi-a picat si electromotorul, s-a prajit cand s-a stricat motorul. Momentan masina este in rodaj, motorul suna bine, este silentios, sper sa fie si fiabil. Costuri totale, usturator; 2800 euro.

      Comment


      • Cu vibrochenul daca tot s-au ridicat costurile la cifra asta era mai bine sa il fi luat nou.Daca motorul a fost pus bine cu totul inauntru cum trebuie faci multi km fara probleme.Am incercat sa il trag de limba pe cel care repara aici in Italia insa nu vrea sa dea din "casa".
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • Salut! Vibrochenul, a fost "din partea casei", de la cei care au reconditionat mot., nou insemna in plus 1200 euro, in suma de 2800 euro nu intra manopera, demontat-montat motorul, aceasta operatiune facand-o eu, asistat cei drept de cineva care cunoaste. Deocamdata, suna bine, merge bine, pe STAR toti parametri sunt in regula, sper sa mearga!

          1

          Comment


          • Ce sa mai intamplat cu motorul reconditionat de cei de la targoviste? Dupa mai bine de un an cum mai merge? Un nr de tel de contact al lor se poate? Detin un w204 motor 651 de 204 cai care a invartit cuzinetii. Masina are 250.000 km reali si reviziile la 25k probabil de aici si invartirea cuzinetilor. Acum nustiu ce sa fac, daca sa iau un motor sh sau sa il reconditionez pe acesta. Ce sfaturi imi dati? Nu as vrea sa cheltuiesc mai mult de 2000 de eu, dar nici o masina de vanzare nu vreau sa fac din ea,

            Comment


            • Salut! Motorul meu are doar 5 luni de cand l-am reconditionat, km doar 6000, deocamdata merge bine. Despre cel de la Targoviste nu stiu ce sa zic, nu mai are anunt pe net, nu l-am mai sunat. Parerea mea, daca vrei sa faci multi km cu masina, mai bine incearca sa cauti un motor second, dar verificat bine( nu stiu cum poti sa faci asta). Ca si costuri, nu ai cum sa iesi la reconditionare in 2000 euro, calculeaza doar costul pieselor, daca se vor schimba cum trebuie, oricum depasesti 2500 euro minim.

              Comment


              • Am o intrebare pentru domnul SL600 caruia ii multumesc pentru datele tehnice oferite pe acest forum, informatii care sunt de real folos. As dori un sfat din partea lui referitoar la un motor 651.911 care a dat peste cap cuzinetii de pe pistonul 2 dar doar de pe biela. Ma gandesc sa duc arborele la masurat sa vedem ce abateri daca s-a ros sau daca s-a ovalizat si daca il mai pot folosi la cota st. Merita sa duc arborele la R1 cuzineti kolbenschmidt dar doar pe acel cuzinet de pe biela la p2? stiu ca oem cod de culoare are doar blocul si arborele stantate pe ele dar nustiu nimic de cuzinetii de pe biele. Sa schimb si biela sau sa o duc la masurat?(nu se vad urme pe interiorul bielei/capac, depuneri din cuzinet se vad doar pe arbore, iar cuzinetul a fost cam batut pana a iesit putin pe laterala zici ca'i si axial). De ce s-a dat peste cap cuzinetul de pe biela? De obicei se dau peste cap cei de pe palier din cate am studiat. Ceva a determinat rotirea lor, as schimba si pompa de ulei.
                Ms anticipat de sfaturi.
                Apreciez orice parere catusi de putin avizata dar cu ceva experienta in 651

                Comment


                • Lipsa ungerii a dus la treaba asta, gasesti un fel de span/marmelada pe extremitatile canalelor de ungere ( silicon ars/spalat pus anterior aiurea, revizii tarzii, etc).

                  Nu exista cuzineti la reparatie, sunt doar povesti.

                  Daca dupa masuratoarea vibrochenului, valorile sunt inca in toleranta Std, atunci pui cuzineti noi ( la biele sunt toti la fel ) si o biela noua pt ca cea veche s-a decalit ( o vezi de o alta nuanta de restul).

                  O pompa noua de ulei nu e f scumpa, iar spalarea tuturor canalelor de ungere asigura bunul mers mult timp de acum in colo.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • O sa duc la verificat arborele, asta nu o fac eu pentru ca nu am cele necesare si nici experienta in masurat arbori , iar asta nu imi place caci la noi in constanta nu cunosc tehnicieni in domeniul asta prea buni. Intradevar biela defapt capacul bielei s-a inegrit fata de celelalte dar nu albastru mov sau alte culori, o schimb.
                    Nu vroiam sa desfac si chiuloasa nu as fi vrut sa o rectific dar daca recomandarea dvs e sa o desfac sa verific/curat toate canalele de ulei o fac. Motorul arata bine in interior fara urme de marmelada sau orice depunei in baie dar intradevar am vazut ca s-a mai lucrat pe la anexe si in loc sa schimbe garniturile s-a umblat romaneste cu silicon pe toate garniturile desfacute.(egr catre chiuloasa si alte zone cu ulei). Dealtfel nu exista nici o urma de atingere a lantului pe capacul distributiei sau pe capac culbutori. Ce am remarcat putin ciudat este putina defazare si putin joc la balansierul care este angrenat de catre pompa de ulei dar jocul cred ca este normal celalalt fiind angrenat de catre pinionul intermediar iar acesta are o constructie putin mai complexa.

                    Comment


                    • Poti cumpara linistit din orice reprezentanta absolut toate garniturile, sunt f ieftine.

                      Pinionul respectiv are o procedura simpla de 'armare'. Deasemenea, arborii balansieri au semne si se monteaza la loc intr-o singura pozitie.
                      Avand in vedere ca nici garnitura de chiuloasa nu are cota de reparatie, poate verifici chiuloasa si nu o sa fie nevoie sa o rectifici.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • Care ar fi motivul pentru care se intorc cuzinetiipe biele si blocmotor?

                        Comment


                        • Daca citeai topicul , concluzia era ca de vina este servisarea necorespunzatoare , ulei schimbat tarziu , km reali multi , regim taxi .

                          Comment


                          • Da ai dreptate , dar din informatiile mele de la mecanicul care a desfacut motorul, a zis ca motorul arata foarte bine, la achizitie a zis ca are 52000km, a fumctionat perfect o luna de zile, am facut peste o mie de km cu el , nu a dat nici un sintom ca ar f o problema, dar cu toate asta in mers s-a oprit si a intpenit, fara sa-mi arate ceva la bord. Mecanicul a zis ca am avut ghinion si ca a cedat motorul si ca acest tip de motor are probleme,

                            Comment


                            • La un motor cu 52000 de km reali e imposibil sa se intample asa ceva!Nici daca schimba prima data uleiul la 50000 de km tot era cam imposibil sa cada.Om651 e unul dintre cele mai reusite motoare diesel dupa cele de cobra!Acest tip de motor nu cade asa din senin poate doar daca in loc de 52000 sunt 520000 de km pentru ca intretinut corect trece lejer de 500000 am vazut cu ochii mei om651 cu 700000 schimbata doar cutia de viteze si distributia in schimb motorul cu interenele de fabrica!
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment


                              • Nu sunt specialist dar din ce am citit pe aacest forum plus din discutiile mele cu alti propietari de w212 subscriu cu ce a spus colegul broscutza 2001.Pana sa cumpar acest model m am interesat si am citit destul de mult.L a 52000 km reali e imposibil sa se intample asa ceva.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF