Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cauciucuri iarna W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • epurare_coco
    replied
    Cuiele se puteau monta DOAR PE CAUCIUCURI DE IARNA, atunci cand erau permise.
    Cand s-a mai discutat, am fost de acord, peste amenda, cu ridicarea talonului pana la vara pentru cei care merg fara. Oricum sunt mai aderente si pe noroi care tine doar de prima faza a ploii.
    Probabil, daca mergi doar in Bucuresti, sunt suficiente gumele de iarna, iarna.
    Daca iesi un pic cu nasul si la rudele de la tara, ai vorbi mai putin.
    In mare parte, AM SPUS cum procedez eu ca sa merg oricum, in orice conditii meteo. Foloseste, bine. Nu, bine.
    Este drept, trebuie sa muncesti un pic.
    Nu-mi permit sa trimit toata ziua-buna ziua la nu's ce adresa de filmulete sau pareri ale nu stiu cui doar ca sa ma aflu in treaba.
    Saracul Wagner. S-a facut burghiu in mormant.
    Last edited by epurare_coco; 10-24-2012, 13:35 PM.

    Leave a comment:


  • cutaresku
    replied
    Ma vad nevoit sa sustin afirmatia lui Siegfried, nea Coco, nu neaparat c-as fi de acord cu tonul lui...
    Cei care merg iarna cu anvelope de vara sunt inconstienti, in opinia mea. Ar trebui amendati drastic pentru ca-mi pun mie si altuia integritatea in pericol, indiferent ca-s ei Schumi, Montoya, conduc 4x4 sau mai stiu eu ce. N-ai bani de gume de iarna, stai acasa.
    @initiator: dimensiunile le-ai aflat. Eu am mers pe Continental Winter Contact TS830, am deja 2 ierni cu ele si sunt 100% multumit, chiar impresionat. Nu le-as schimba cu nimic, pe toate masinile pe care le voi detine de-acum inainte imi voi lua gume de iarna Continental.

    Leave a comment:


  • marele_alb
    replied
    in legatura cu marca, am folosit Michelin Pilot Alpin si Dunlop sport 3D , ambele si-au facut treaba bine, au fost si pe drumuri de munte cu penti destul de abrupte. Desi ambele mi s-au parut ok , parca as merge pe Dunlop , defapt asta si am acum pe jantele pentru iarna ale fierului ....
    Legat de dimensiune, respecta ce scrie cartea, daca ai mai multe variante , alege-o pe cea mai ingusta si implicit mai inalta.

    Bafta !

    Leave a comment:


  • Siegfried
    replied
    Mai nene coco, noi nu stim unde stai matale, si nu intereseaza pe cineva, cred eu.
    Termina-te odata cu apologia lantului si a cauciucurilor asa zis intermediare, nu toata lumea vrea sa mearga cu o masina care-i sar telescoapele in mers. Nu vrei, nu ai, nu te intereseaza sa dai bani pe cauciucuri.. nu o fa nene, dar nu mai da sfaturi proaste, ca e destul sa iei un sant si platesti mai mult cu mult decat ai da pe anvelope corespunzatoare. Se vorbeste de anvelope, nu de cuie (apropo, ilegale), nu de lanturi, nu de tinuturile matale, candva, seara. Poveste.
    Mai ales la o masina cu tractiune spate, ai musai nevoie de anvelope adevarate si nu de arcuri de ambreiaj de dacie.

    Leave a comment:


  • epurare_coco
    replied
    Si daca trebuie sa mergi intr-o zona ca a noastra unde zilele cu polei de peste 5 cm = pod de gheata depasesc in medie 20 pe iarna? Stai, sau te duci la servici/interes?
    Am pus o data cuie. A mers la dus. Cam 70 km. 20 erau doar cu urme de zapada. La intoarcere, mai sa nu pot urca dealurule de la Movileni/Sendreni/Galati. Adica 12 km de casa, candva, seara.
    Si, de doazeci de ani de cand putem cumpara si gume de Doamne ajuta, nu am gasit ceva CU CARE sa meargi IN SIGURANTA pe gheata.
    Banui ca sunteti de acord ca nu ne putem baza pe ?administratorii de drumuri?. Ei stau bine merci in viloaie si astepta sa vina vara. Cu inundatiile.
    Last edited by epurare_coco; 10-23-2012, 14:55 PM.

    Leave a comment:


  • CJ-12-LWP
    replied
    Eu in fiecare iarna folosesc anvelope de iarna in stare foarte buna dar nu marci no name sau chinezari ieftine si niciodata nu am ramas inpotmolit in zapada.Nu stiu nea Coco de ce ai nevoie de lanturi umbli pe drumuri forestiere sau ai anvelope de proasta calitate?Iarna trebuie sa adaptezi un stil aparte de condus,nu bruschezi comenzile si nu vei avea nevoie niciodata de lanturi.Nu inteleg de ce uni isi pun jenti de 17-18 si umbla cu cauciucuri uzate ce arunca nemtii ,normal ca un cauciuc pe 17 este aproape triplu pretul fata de unul de 15-16.

    Leave a comment:


  • Siegfried
    replied
    Testele alea sunt bune, dar trebuie vazut pe segmente, in sensul ca la final clasamentul se face ca suma de evaluari punctuale. Ori spre exemplu "cat de zgomotoasa" este o anvelopa este prea putin relevant fata de cat de buna e pe franare pe ud.
    Nu exista la nivel de top diferente de 16% intre primele clasate, iar pirelii fac intr-adevar anvelope proaste (aderenta, durata de viata) fata de dunlop, michelin, vredestein.

    Originally posted by epurare_coco View Post
    Se discuta de lanturi.
    Nedorind sa intru in balci, voi spune ce fac eu.
    Cu toata stima care pot sa o am pentru matale, dar nu se discuta despre lanturi, improvizatii, liniute, spray-uri, ci despre anvelope de iarna, asa cum scrie in topic si asa cum foloseste iarna orice om normal. Daca nu ai bani de anvelope, mai bine nu circuli, e un drept nu o obligatie.

    Leave a comment:


  • criscris_85
    replied
    Salut,
    Aici iti poti face o idee de ce dimensiune ai putea sa pui pe masina in functie de ceea ce ai tu acum...http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg4.html
    sper sa fie de ajutor.

    Leave a comment:


  • epurare_coco
    replied
    In ianuarie erau niste Pirelli extraordinare. Cu 15% mai bune ca alelalte. (Oricum in F1 Pirelli au ametit/innebunit pe toata lumea). Ce o sa aflam in decembrie? Ca ??? sunt cu 16% mai bune ca alelalte? Ok. Dar cat costa? Daca ai bani, evident, nu te pasioneaza problema. Daca nu ai destui, te duci sa calculezi ceea ce se cheama raport / calitate / pret / rezistenta - macar 5 sezoane. Si un spray de marire a aderentei daca faci liniute.

    Leave a comment:


  • CJ-12-LWP
    replied
    Dupa testele efectuate de Adac in Germania cele mai bune anvelope de iarna 205-55-16 sunt locul 1- Continental Winter Contact TS 850 locul 2-Michelin Alpin A4 locul 3-Dunlop SP Winter Sport 4D.Eu am ales Dunlop fata de Michelin din cauza ca Michelin nu are protectie la geanta.Oricum toate 3 sunt marci de premium.Marcile premium sunt gindite testate si contin circa 20% cauciuc crud restu fiind compus din negru de fum si alte materiale plastice.Mai sunt marcile mediu care trec testele doar cu acceptabil ele contin doar 5-10% cauciuc crud sunt bune daca circuli mai mult in oras si pe drumuri curatate si mai sunt marcile chinezesti care nici macar nu trec testele si primesc concluzia insuficient si sunt bune doar ca sa nu te amendeze RAR-ul ca nu ai anvelope de iarna.Dupa teste o anvelopa premium fata de o anvelopa slaba la o frinare de la 100k/h la 0 se opreste cu 8 metri mai repede cea ce poate evita o catastrofa.

    Leave a comment:


  • ri0t
    replied
    Mulțumesc epurare_coco, Dj Sky, Siegfried si LauLaur pentru sfaturi. In privinta dimensiunilor m-ati lamurit, mai ramane sa ma decid asupra marcii pneurilor.

    Leave a comment:


  • epurare_coco
    replied
    Se discuta de lanturi.
    Nedorind sa intru in balci, voi spune ce fac eu.
    Cand am cumparat lanturile, am cumparat si arcuri de ambreiaj de dacie. Sunt destul de rezistente. Pe langa acele agatatori de cauciuc, se ataseaza acela arcuri si se strang ochiurile de agatare sa nu cada;
    -/ se pune cricul si se ridica masina;
    -/ se dezumfla guma la 0,7 At;
    -/ se montaeza lanturile si se prind de zale in cela trei puncte - unul de la gumele alea si celelalte doua de la arcuri;
    -/ se umfla anvelopele la presiunea normala DE IARNA;
    Rezultat.
    Nu se va mai misca pozitia lanturilor si nici nu va atinge janta.
    Recomandabil este ca dupa cca. 1km, sa verificati starea lanturilor. Se mai aseaza si mai trebuie stranse. Strangerea se face cu o surubelnita mecanica solida si se ataseaza carligele pe o pozitie mai de siguranta.
    Ajunsi la destinatie, daca mai trebuie, se repeta operatiunea.
    Iata de ce este nevoie de un compresor. Nu ma trage inima ca, la -15 grd si pe polei, sa dau la pompa.
    Last edited by epurare_coco; 10-18-2012, 16:23 PM.

    Leave a comment:


  • Dj Sky
    replied
    225/55/16 apare la w 211 in cartea de identitate la jante de 16''
    Sper sa nu va plictisesc cu urmatoarele: Eu am avut Dunlop Winter Sport 3D MO dot 1609 si am fost foarte multumit de ele iarna trecuta si ca uzura, ca am facut vreo 12000 de km cu ele si nu prea s-a vazut, aderenta buna pe polei, zgomot mai mic decat 245/40/18 de vara plus ca am iesit dintr-o curte cu inclinatie cam de 20 de grade, pornirea din rampa, lungime de 20-30 de metri si cu zapada de freca scutul si au ramas urme dupa masina prin zapada de la tobe si scuturi. La cei de fata nu le venea sa creada ca am mai iesit singur de acolo, ca toti ca daca nu am 4 matic sau fata nu ies de acolo, dar am pus-o pe Comfort si am lasat-o singura la relanti si a iesit asa cu viteza melcului toata distanta fara sa patineze foarte mult. Imi pare rau ca nu mi-a stat capul sa fac poze inainte si dupa sau sa pun pe careva sa filmeze.

    Leave a comment:


  • Siegfried
    replied
    Vredestein sau Michelin. Intrucat conteaza latimea jantei, eu zic sa pui exact dimensiunea care o ai acum.
    Debica sunt efectiv niste gunoaie, nici pe caruta nu le-as pune daca as avea, a recomanda sa mergi cu debica si lanturi este echivalent cu a face apologia prostiei: aderenta de plastic si defectarea articulatiilor.

    Leave a comment:


  • LauLaur
    replied
    Salut!
    Dimensiunile corecte pentru masina ta, atat pentru vara cat si pentru iarna, sunt trecute in Cartea de Identitate a Vehiculului. Este indicat sa folosesti dimensiunile din documente pentru a evita unele "neplaceri".
    Referitor la producator, eu as merge cu Continental. Decizia iti apartine, in functie de buget bineinteles.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF