Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

SUV vs W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by 300zxtt View Post
    Nu fii asa de sigur. W210 chiar si inainte de facelift e mai solid decta w124.
    Niciodata.Un 124 e ca un tanc.Nu cred ca ati condus vreodata un 124 sa vedeti ce "strong" este.Colegul Kriket are dreptate.

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

    Comment


    • #17
      Originally posted by mircea600sel View Post
      Niciodata.Un 124 e ca un tanc.Nu cred ca ati condus vreodata un 124 sa vedeti ce "strong" este.Colegul Kriket are dreptate.
      Ma recunosc invins, dar cred ca 123 e mult mai solid. Fier brut. Nici nu se compara cu plasticariile astea moderne.

      Comment


      • #18
        Originally posted by mircea600sel View Post
        Niciodata.Un 124 e ca un tanc.Nu cred ca ati condus vreodata un 124 sa vedeti ce "strong" este.Colegul Kriket are dreptate.
        Nu fii ironic ca nu ai de ce ... Eu am avut o parere ca w210 mi se pare cel mai slab E la caroserie si calitatea materialelor.Tu trebuia sa vii cu parerea ta si cu 1-2 argumente si gata , dar nu sa te lafai cu texte ca nu ajungem departe daca ne tot bagam strambe.
        Cu S-ul nu te pui.

        Comment


        • #19
          Originally posted by kriket View Post
          Nu fii ironic ca nu ai de ce ... Eu am avut o parere ca w210 mi se pare cel mai slab E la caroserie si calitatea materialelor.Tu trebuia sa vii cu parerea ta si cu 1-2 argumente si gata , dar nu sa te lafai cu texte ca nu ajungem departe daca ne tot bagam strambe.
          Daca gandesti logic, la fiecare model nou lansat, Mercedes a adus foarte multe imbunatatiri in materie de motoare, securitate activa sau pasiva, spatiu interior, aerodinamica etc etc

          W124 a fost un model foarte bine conceput, practic a fost testat si construit sa atinga perfectiunea. Dar pe acele vremuri, securitatea nu prima si nu era un atu in vanzarea unui model. Vezi Laguna sau Megane, ce practic au avut o reclama imensa cand au fost catalogate primele masini cu 5 stele la crash teste. Ce ai vazut in testul cu w124 , au fost facute la 54km/h, si apoi euroncap a stabilit standardul actual. Exact din aceasta cauza se vede o deformare mai redusa fata de w210. Dar nu cat se deformeaza e important, ci cum si cat mai mult, iar constructorii studiau cum sa deformeze cat mai mult caroseria, pt ca ea trebuie sa preia socul si nu pasagerii iar habitaclul trebuia sa ramana inctact. Privind concurentele lui w124, Audi 100 pare mai solid si cu un punctaj mai bun la test :http://www.youtube.com/watch?v=ZDCBkI8Feu8 iar firma ce a fost consacrata ca fiind cea mai sigura masina a avut un punctaj foarte slab, deceptionand multe persoane http://www.youtube.com/watch?v=76IVVx2CuRQ , la fel si R25 in care era o probabilitate foarte mare de deces datorita coloanei directiei ce practic lovea capul si pieptul papusei http://www.youtube.com/watch?v=pes9D...eature=related la fel si fiat croma ce practic strivea ''soferul'' intre coloana de directie si scaun : http://www.youtube.com/watch?v=e6Vje...eature=related
          Am vazut cum arata o caroserie w124 ''dezbracata'' si nu are atatea ranforsari cum e la w210. Nu uita ca un pas important in privinta securitatii au fost airbag-urile laterale la w210, ce practic lipsesc la w124. Asta denota ca au studiat mai atent securitatea, ce practic vindea o masina moderna.
          Last edited by 300zxtt; 01-06-2011, 11:02 AM.

          Comment


          • #20
            Se pare ca C-ul sta mai bine la impactul lateral, dar din fata e varza.
            Pacat ca nu scriu astia de la teste viteza la care are loc impactul.
            http://www.youtube.com/watch?v=g7UOv...eature=related
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #21
              Cred ca ie 60km/h la toate impactele frontale.

              Comment


              • #22
                Videoul pus de tine Kriket este de la IIHS Insurance Institute for Highway Institute. Din cate spune numele aceasta institutie se ocupa de siguranta rutiera pe autostrazi. In mod cert viteza de impact la aceste teste este mult mai mare de unde si pagubele acelea.
                Acum strict legat de comparatia w210 si alte modele mercedes si mie mi se pare cel mai prost model de la Mercedes ca si mod de comportare al caroseriei. Intr-adevar airbagurile laterale si alte sisteme de siguranta gen ESP fac din 210 o masina mai sigura, dar excluzant aceste sisteme si referindu-ne strict la modul in care se comporta caroseria celor doua modele, clar sunt de parere ca o cobra sau un 124 sunt mai solide.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by crstn_savu View Post
                  Videoul pus de tine Kriket este de la IIHS Insurance Institute for Highway Institute. Din cate spune numele aceasta institutie se ocupa de siguranta rutiera pe autostrazi. In mod cert viteza de impact la aceste teste este mult mai mare de unde si pagubele acelea.
                  Acum strict legat de comparatia w210 si alte modele mercedes si mie mi se pare cel mai prost model de la Mercedes ca si mod de comportare al caroseriei. Intr-adevar airbagurile laterale si alte sisteme de siguranta gen ESP fac din 210 o masina mai sigura, dar excluzant aceste sisteme si referindu-ne strict la modul in care se comporta caroseria celor doua modele, clar sunt de parere ca o cobra sau un 124 sunt mai solide.
                  Ce va mai place voua sa traiti in trecut...

                  Daca excludem si de pe Volvo toate sistemele de siguranta nu mai este cea mai sigura masina din lume.
                  Sa sa faca masina "praf" dar sa iasa teferi toti din masina.

                  sigpic

                  "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by mircea600sel View Post
                    Ce va mai place voua sa traiti in trecut...

                    Daca excludem si de pe Volvo toate sistemele de siguranta nu mai este cea mai sigura masina din lume.
                    Sa sa faca masina "praf" dar sa iasa teferi toti din masina.
                    Pai daca era mai bine acolo ...
                    Care model de volvo este este cea mai sigura masina din lume ?
                    Cu S-ul nu te pui.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by kriket View Post
                      Pai daca era mai bine acolo ...
                      Era pe naiba...ai 20 de ani...despre ce trecut vorbesti tu?Ala de prin 2009?

                      Originally posted by kriket View Post
                      Care model de volvo este este cea mai sigura masina din lume ?
                      Asa e "povestea" , ca Volvo e cea mai sigura masina din lume...si Xc60 chiar are o gramada de sisteme de siguranta.

                      sigpic

                      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by mircea600sel View Post
                        Era pe naiba...ai 20 de ani...despre ce trecut vorbesti tu?Ala de prin 2009?



                        Asa e "povestea" , ca Volvo e cea mai sigura masina din lume...si Xc60 chiar are o gramada de sisteme de siguranta.
                        Ce conteaza anii !!! .. poate ca imi placea sa traiesc pe vremea lui Hitler ca era mai buna berea ...
                        Acel volvo nici macar nu este ce-a mai mare din clasa lui ca este xc90.Ii ca si cum ai zice ca un GLK este mai safe de cat un GL ... Si orcum intr-un accident mai bine stai in S-G-GL.
                        Cu S-ul nu te pui.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by kriket View Post
                          Ce conteaza anii !!! .. poate ca imi placea sa traiesc pe vremea lui Hitler ca era mai buna berea ...
                          Acel Volvo nici macar nu este ce-l mai mare din clasa lui ca este xc90.Ii ca si cum ai zice ca un GLK este mai safe de cat un GL ... Si oricum intr-un accident mai bine stai in S-G-GL.
                          De asta este Romania unde este...din cauza tinerilor ca tine.The end is near.

                          sigpic

                          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by mircea600sel View Post
                            De asta este Romania unde este...din cauza tinerilor ca tine.The end is near.
                            Ok ... dar de ce xc60 este mai safe ca xc90 ?
                            Cu S-ul nu te pui.

                            Comment


                            • #29
                              Pentru ca este equipata cu toate sistemele de siguranta posibile ce le are Volvo.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by adrynoemi View Post
                                Pentru ca este equipata cu toate sistemele de siguranta posibile ce le are Volvo.
                                Dar sa nu uitam ce masa are xc90 fata de xc60.
                                Cu S-ul nu te pui.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF