Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problemã? Paranoia? la limita dintre cele douã? O problemã cu fum și iz de benzinã

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemã? Paranoia? la limita dintre cele douã? O problemã cu fum și iz de benzinã

    Bună ziua tuturor, revin și eu cu post-urile mele "kilometrice" în care vreau să prezint o problemă care nu îmi dă pace de peste 1 an.

    Având în vedere:
    • ulei - nu mănâncă - au trecut aprox. 8000km de la ultimul schimb + pompa de vacuum (urmează să o schimb) îmi scapă ulei într-o veselie, tot mi-a murdărit în spate motorul + pe cutie + pe scut, strat. În condițiile astea, îmi lipsesc 700ml de ulei, deci de mâncat ulei, nu cred că a mâncat mai mult de 400ml în cei 8000km.
    • antigel - nu dispare, nu se multiplică, nu este schimbat la culoare, totul în regulă.
    • rulare - merge din punctul meu de vedere foarte bine, trage/împinge bine (exceptând o mică ezitare la rece, vezi mai jos), motorul sună bine, pornește ușor și după ce a stat nemișcată câteva zile în frig de -10--12 grade.
    • bujii - sunt schimbate de vreo jumătate de an, în reprezentanță, cu bujii noi Mercedes.
    • filtru de aer - este în stare bună, schimbat de aprox. 8000km, în reprezentanță, cu filtru Mercedes.
    Altele:
    • Consum: de consumat nu mi se pare că ar consuma mai mult sau consumă mult cel puțin pe timp de vară, pe timp de iarnă sunt puțin în dubii.
    Exemplu de consum vara: Drum de aproape 1400km care a inclus 2 traversări de munți, 60% drum național și 40% autostradă, încărcată la refuz cu 4 persoane + un “copilaș” (cățel de 36kg) + bagaje foarte grele și o medie de 76km/h, a rezultat conform computerului de bord, 6,8l (calculat în mare la pompă, pe acolo a fost).
    • Rulaj: 205.000km
    • Comportament per total în condiții de solicitare: după un drum de 5000km (în total, în decurs la 2 săptămâni și ceva): nici o problemă.
    Problemă:
    • fum/abu,r ce o fi - mi se pare că îmi scoate prea mult, acum nu știu cât o fi sau nu normal, dar mie mi se pare că este destul de mult. Știu că acum cu vremea rece este și mult abur (uitându-mă la alte mașini, scot mai mult) dar chestia este că și pe timp de vară (eliminând factorul abur) tot sunt puțin vizibile gazele (nu tare) + mi se pare că miros puțin cam tare a benzină (mai tare sau mai puțin, depinde și ce benzină bag). Țin să menționez, că acest fenomen se întâmplă mai mult la relantiu, în sarcină nu las fum după mine sau ceva.
    • pe tester (NU Star) - aveam o singură eroare stocată și anume, eroare de amestec prea bogat, a fost ștearsă și urmează să îi mai fac o data o diagnoză, să văd dacă a re-apărut.
    • ce am observat - cu motorul rece, dacă acelerezi mai tare (nu foarte tare, nu sunt tâmpit să o turez la rece) face 1 dată că și când ar ține-o ceva și își dă drumul dintr-una (nu foarte sesizabil), parcă ceva este înfundat și se desfundă după o fracțiune de secundă.
    Ce nu este “stock”?
    • Toba finală: toba finală este tobă Mercedes originală însă nu de C180Kompressor, ci de C320 benzină.
    Ce bănuiesc eu?

    Din câte am tot citit, mă gândesc la următoarele:
    • debimetru
    • sonda lambda
    Cu toate că altă eroare nu am (cel puțin nu am avut) pe tester (NU Star) în afară de cea de amestesc prea bogat.

    Întrebări:
    • S-a mai “lovit” cineva de comportamentul menționat mai sus?
    • Aveți vreo bănuială de la ce ar putea fi?
    • Este cineva din Târgu Mureș cu tester STAR? Să măsoare eventual și debitul de aer, alte erori dacă au apărut, etc. (contra-cost, desigur).
    PS:

    Cei care vor zice că reprezentanță, îi rog frumos să se abțină, cu reprezenanța din Târgu Mureș nu mai vreau să am de-a face în afară de schimburile de ulei/filtre, în rest nimic. Nu vreau să întru în polemici sau explicații de ce… mi-au umplut paharul în ultimul an și jumătate cu competența si profesionalismul lor.

    Caut o persoană cu STAR fiindcă la reprezentață, când am cerut o verificare completă cred că a fost făcută doar pe factură, că de vreo eroare nici vorbă, dar nu mă mir, că le-am spus să verifice și o bătaie la roată și nici vorbă să fi găsit ceva, în schimb un service multi-marcă a găsit în câteva minute de unde provenea "sunetul" în cauză.

  • #2
    Am fost astăzi la cineva cu un tester Mercedes, rezultat, o singură eroare era, dar nu legată de ce am zis mai sus, ci o eroare "stored" de la maneta de tempomat/ cruise control și anume, a dat o eroare pe decuplare/ dezactivare. Revenind la ce am spus mai sus, având in vedere că nu e nici o altă eroare, concluzie... back to point 0… păreri? De la benzina pe care o bag, nu cred să fie, în ultimii 10.000km am băgat doar de la OMV atât de 95 cât și de 100; am testat cu ambele, de ex. 2-3 plinuri cu 100, după care 2-3 cu 95 și iarăși așa, diferențe nu există în ceea ce privește comportamentul menționat mai sus. Ce am uitat să menționez mai sus, este că și filtrul de benzină este schimbat de vreo 8000km cu unul Mercedes original, în reprezentanță.

    Comment


    • #3
      Chiar nimeni nu are nici o părere? Între timp am verificat sumar să nu aibă ceva probleme pe partea de vacuum, nu s-a găsit nimic.

      Comment


      • #4
        Paranoia e in limite, care e problema de fapt? Pierde ulei și are erorile discutate deja în nenumărate posturi pe aici ?

        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Problema cu pierderea de ulei pe la pompa de vacuum (urmează să o schimb) am scris-o în completare la ceea ce privește "consumul de ulei" ca să subliniez faptul că fumul nu rezultă din "mâncatul de ulei". Eroare a fost doar una, însă nu a mai apărut iar cea de manetă, nu mă interesează momentan fiindcă nu mi se pare prioritară sau de "urgență maximă", problema este, mă auto-citez:

          fum/abur, ce o fi - mi se pare că îmi scoate prea mult, acum nu știu cât o fi sau nu normal, dar mie mi se pare că este destul de mult. Știu că acum cu vremea rece este și mult abur (uitându-mă la alte mașini, scot mai mult) dar chestia este că și pe timp de vară (eliminând factorul abur) tot sunt puțin vizibile gazele (nu tare) + mi se pare că miros puțin cam tare a benzină (mai tare sau mai puțin, depinde și ce benzină bag). Țin să menționez, că acest fenomen se întâmplă mai mult la relantiu, în sarcină nu las fum după mine sau ceva.

          Restul ce am scris în topic este pentru pre-întâmpinarea unor păreri gen: bujii, filtru benzină, pierdere vacuum, “mănâncă ulei”, intră apă în ulei sau viceversa.

          Comment


          • #6
            Probabil doar din cauza vremii, aburul sau mirosul pare amplificat. Pe de altă parte, sistemul de ungere trebuie sa fie etans, ai observat poate, cum se scutura motorul la relanti daca scoți joja.

            Modelul tau, e documentat aici pe forum că având probleme cu furtunele, valvele, de la sistemul epurator. Epurarea vaporilor de benzină din ulei, se poate face daca sistemul este etanș - admisie, circuit ungere - și mai ales când se atinge temperatura de lucru.

            Astfel, pe lângă diferenta mare a densității aerului pe vremea asta ( ai vazut cum miroase pe lângă rafinării când e senin și frig, sau in spatele VW, Audi, etc ), avem mirosul produs de uleiul scurs și ne-epurat, în compartimentul motor, împreună cu lipsa etanșeității admisiei - ori din cauza furtunelor, ori a sistemului de ungere - pot explica paranoia, dacă nu sunt alte probleme mai grave - catalizator, distribuție, etc.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Mulțumesc de răspuns! Nu contest că și din cauza vremii, însă, mie mi se părea/pare prea mult (abur/fum) și prea accentuat (miros de benzină), în plus, faptul că se simte și vara. În mașină nu se simte nimic, însă dacă este la relantiu și stai la 1-2m de spate, simți miros de benzină (mai tare sau mai puțin, depinde și de benzină).
              Am să verific și ce ai menționat, să văd dacă se confirmă ceva. Problema este că nu găsesc pe nimeni în Mureș (probabil am să caut în Cluj) să aibă un STAR și să știe și să-l folosească, nu pe “bâjbâite” chestii basic; să știe sau să aibă chef/răbdare să facă un test și la valori gen aer l/h, valori sonde, etc.; de reprezentanța din Mureș, m-am convins de profesionalismul, amabilitatea și modul de lucru.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF