Salutare tuturor! De o perioada de timp(aproximativ jumătate de an) ma confrunt cu următoarea problema:Pierd lichid de răcire.
Pana acum o săptămână nu am știut pe unde pierd. Am bănuit ca e un furtun fisurat pe undeva, dar nu descopeream unde. Am mers la mecanic sa schimb plăcuțele de frâna, și m-am băgat și eu sub mașina. Atunci am descoperit ca am urme de antigel pe cutia de viteze. L-am rugat pe mecanic sa îmi verifice pe unde curge și după multe căutări am descoperit împreuna ca apa se scurge dintre Chiloasa și Blocul motor. De curs , curge foarte încet . De-abia se formează o picătura când o accelerez tare. Menționez ca am mers cu ea așa vreo 50 000 de km și situația a rămas la fel.adica cam la ~1000 de km completez cu 500-800 ml de antigel sau apa distilată . A mai pățit cinev așa ceva? Ce ar putea sa aibă? Mecanicul a zis ca e ciudat ca dacă ar fi fost spartă chiuloasa , nu prea as fii putut sa merg cu mașina. Și ca in atâția km ar fi plesnit de tot. Dar nu exclude ca ar fi fisurata chiuloasa sau blocul motor . Voi ce credeți? Ați întâmpinat vreodată probleme asemănătoare? Ar putea fi garnitura? Sau sa fie puțin slăbit un prezon de la chiuloasa ar fii posibil? Sper sa aveți timp sa citiți tot ce am scris și răbdarea necesară!
Pana acum o săptămână nu am știut pe unde pierd. Am bănuit ca e un furtun fisurat pe undeva, dar nu descopeream unde. Am mers la mecanic sa schimb plăcuțele de frâna, și m-am băgat și eu sub mașina. Atunci am descoperit ca am urme de antigel pe cutia de viteze. L-am rugat pe mecanic sa îmi verifice pe unde curge și după multe căutări am descoperit împreuna ca apa se scurge dintre Chiloasa și Blocul motor. De curs , curge foarte încet . De-abia se formează o picătura când o accelerez tare. Menționez ca am mers cu ea așa vreo 50 000 de km și situația a rămas la fel.adica cam la ~1000 de km completez cu 500-800 ml de antigel sau apa distilată . A mai pățit cinev așa ceva? Ce ar putea sa aibă? Mecanicul a zis ca e ciudat ca dacă ar fi fost spartă chiuloasa , nu prea as fii putut sa merg cu mașina. Și ca in atâția km ar fi plesnit de tot. Dar nu exclude ca ar fi fisurata chiuloasa sau blocul motor . Voi ce credeți? Ați întâmpinat vreodată probleme asemănătoare? Ar putea fi garnitura? Sau sa fie puțin slăbit un prezon de la chiuloasa ar fii posibil? Sper sa aveți timp sa citiți tot ce am scris și răbdarea necesară!
Comment