Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Conversie la pompa electrica in rezervor W203 (diesel)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Conversie la pompa electrica in rezervor W203 (diesel)

    Salut,

    Masina -> W203 C200CDI 116 cai, an2002, break, Avantgarde....
    Intr-un alt topic deschis de mine spuneam ca atunci cand ajung la 1/4 din rezervor motorul se opreste in mers. Am descoperit ca cele 2 parti ale rezervorului nu se egalizau, iar partea dreapta ramanea goala si cea din stanga avea motorina destul de multa.
    Am cumparat de la dezmembrari un rezervor cu totul, am scos sorburile din el si surpriza, cand sa le compar cu ale mele existente pe masina observ ca cele "noi" provenite din dezmembrari sunt pt generatia cu pompa electrica in tanc.
    Am reusit sa montez "noile" sorburi dar nu vine motorina din tanc la filtru.
    Am verificat daca este pus releul pe SAM in spate in portbagaj, este acolo unde trebuie sa fie.
    Am verificat daca este pusa siguranta pe locul 4 tot pe SAM-ul din spate din portbagaj, este si ea acolo unde trebuie sa fie.
    Am verificat daca releul e functional si este.
    Am verificat daca vine curent pe mufa de alimentare si observ ca nu vine, nu vine curent nici cu contactul in pozitia 1, nici in pozitia 2 si nici cand dau la automat (Pinii pt alimentare pompa tanc sunt 1 si 4)
    Se poate oare sa fie nevoie sa trebuiasca codata din ECU sa stie masina ca trebuie sa alimenteze pompa din tanc?

    Pe sorbul vechi aveam in mufa tata pinii 2,3 si 5 care sunt de la senzorii nivel combustibil din tanc.
    Pe sorbul nou am in mufa tata toti cei 5 pini.
    Pe mufa ce vine din instalatia electrica a masini am de asemenea 5 pini....

    Astept opinii si sfaturi... daca ceva nu e clar nu ezitati sa ma intrebati ca poate de oboseala nu am explicat cum trebuie....
    4 wheelers:
    2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
    2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
    2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
    2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
    2 wheelers:
    2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
    2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

  • #2
    Se poate sa fi luat tancul de pe facelift. Oricum ar fi, toate pompele sunt cu comanda electrica din cate stiu eu. Intrebarea e daca iti comanda tie releul? Cand dai la cheie, se aude cum tzacane releul respectiv? Verifica si siguranta, pentru ca se poate sa fi facut scurt cum ai umblat pe la fire. Daca iti vine comanda in releu, trebuie sa iti ajunga tensiune si la tanc, altfel ai undeva intrerupt firul.
    Siguranta e cea cu nr 4 si ar trebui sa fie releul A din portbagaj.
    Last edited by grizzlee; 10-02-2017, 11:23 AM.

    Comment


    • #3
      Salut si multumesc de raspuns grizzlee,

      E posibil sa fi fost facelift masina, nu stiu nu am vazut-o.... era rezervorul luat de pe raft.
      Masina mea nu a avut pompa electrica, am atasat cateva poze cu una ca a mea gasita pe e-bay (e cea din pozele mai galbejite).
      Pompa care este "noua" este identica cu cea din poza mai alba...
      Releul l-am verificat, e functional, vine curent la SAM, siguranta este buna, doar la fire nu vine curent.

      Oare sa fie nevoie sa codez SAM-ul spate? Gasesc undeva o schema pentru instalatia electrica?
      Attached Files
      4 wheelers:
      2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
      2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
      2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
      2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
      2 wheelers:
      2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
      2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

      Comment


      • #4
        Am gasit o poza cu pompa respectiva, doar ca e in germana.
        Ar trebui sa ai doua pompe responsabile de alimentare, cea de inalte si cea din tanc. La pompa din tanc, nu cred ca are ce sa se strice.

        Verifica sa nu ai ceva fisuri/crapaturi/pierderi de motorina in alimentarea din zona motor, de la pompa de inalte. Asta poate ar explica faptul ca nu mai face vacuum cum trebuie si nu mai poate trage combustibil daca scade sub un anumit nivel. Am vazut ca e des intalnit cazul in care imbatranesc garniturile de la pompa de inalta si trage aer fals

        Vezi daca te ajuta linkurile de mai jos:
        Hallo, noch einmal muss ich hier euch nerven: Wenn der Füllstand unter halb oder unter 1/3 ist, gibts vorne nur noch Luft. Wir hatten den Tank offen...

        Dieselleitung an der pumpe ist undicht! Was ist zu machen und was kostet es so ! Danke!


        Ma intereseaza si pe mine subiectul, sper sa ii dai de cap.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Pompa de inalte este reconditionata de mine. Garnituri noi, conductele de combustibil din compartimentul motor sunt noi, originale si cu garniturile noi, specifice .
          Am cumparat pana si pompa de joase nou nouta, regulatorul de presiune de pe rampa este si el nou nout.
          Am verificat si conductele de tur si retur care vin si pleaca din rezervor, nu au scapari de presiune.

          Am facut si testul de retur la injectoare.... timp alocat la relanti 60sec (aprox).... volum pe injectorul 1->10ml (aprox), volum pe injectorul 2-> 10ml (aprox), volum pe injectorul 3 -> 10ml (aprox), volum pe injectorul 4 -> 100ml (da, am scris bine cu 90ml mai mult fata de restu). Aici am gasit factorul problema care facea masina sa porneasca asa de greu (trebuia foarte mult dat la automat), avand scapari de presiune pe retur nu mai facea presiunea necesara pornirii.

          Acum revin la problema, noile sorburi au pompa electrica. De ce nu primesc curent? Da, releul e functional, da, siguranta e buna, da vine curent la soclul A unde este releul ce ar trebui sa comande pompa din tanc. Totusi pompa nu primeste curent nici cand am pus contactul in pozitia 1, 2 sau pornire motor.
          Vechile sorburi nu aveau deloc pompa electrica.
          Last edited by Florin_WES; 10-03-2017, 23:10 PM. Reason: Reguli generale de postare.
          4 wheelers:
          2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
          2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
          2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
          2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
          2 wheelers:
          2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
          2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

          Comment


          • #6
            Pompa de inalte nu face vacuum ,motorina din rezervor este trasa de pompa de joasa presiune care face vacuum sau este impinsa de pompa din rezervor.Prin inbatranirea garniturilor ,sau defectarii supapelor din pompa de inalte nu se mai realizeaza presiunea necesara in rampa.Problema cu transferul motorinei din partea stanga in partea dreapta a rezervorului a mai fost discutata pe forum ,iar faptul ca la noul rezervor nu ai tensiune pentru alimentarea pompei cred ca se datoreaza domnului ECU care nu este programat sa o comande .

            Comment


            • #7
              Deci conform celor spuse de tine "merc 220" problema mea s-ar rezolva prin codare folosind diagnoza star?
              Last edited by Florin_WES; 10-03-2017, 23:05 PM. Reason: Reguli generale de postare.
              4 wheelers:
              2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
              2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
              2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
              2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
              2 wheelers:
              2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
              2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

              Comment


              • #8
                Continuă să respecți regulile generale de postare!
                Regulament general Club Mercedes.

                Comment


                • #9
                  Ieri am reusit sa pun mana pe o Diagnoza Star C3 Pro. Indeajuns cat sa imi fac treaba cu ea.
                  Am reusit sa codez tipul nou de senzor MAPPS (cel cu pompa de combustibil in rezervor). Tot nu primeste curent la mufa. Incerc peste weekend sa verific conductorii electrici care pleaca din SAM pana la mufa ce intra la pompa.
                  Va tin la curent!
                  4 wheelers:
                  2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
                  2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
                  2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
                  2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
                  2 wheelers:
                  2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
                  2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

                  Comment


                  • #10
                    Salut am și eu aceiași problema cu pompa de motorină la un w203 din 2005 ,nu se alimentează Spune-mi cum ai rezolvat problema

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF