Salut,
Masina -> W203 C200CDI 116 cai, an2002, break, Avantgarde....
Intr-un alt topic deschis de mine spuneam ca atunci cand ajung la 1/4 din rezervor motorul se opreste in mers. Am descoperit ca cele 2 parti ale rezervorului nu se egalizau, iar partea dreapta ramanea goala si cea din stanga avea motorina destul de multa.
Am cumparat de la dezmembrari un rezervor cu totul, am scos sorburile din el si surpriza, cand sa le compar cu ale mele existente pe masina observ ca cele "noi" provenite din dezmembrari sunt pt generatia cu pompa electrica in tanc.
Am reusit sa montez "noile" sorburi dar nu vine motorina din tanc la filtru.
Am verificat daca este pus releul pe SAM in spate in portbagaj, este acolo unde trebuie sa fie.
Am verificat daca este pusa siguranta pe locul 4 tot pe SAM-ul din spate din portbagaj, este si ea acolo unde trebuie sa fie.
Am verificat daca releul e functional si este.
Am verificat daca vine curent pe mufa de alimentare si observ ca nu vine, nu vine curent nici cu contactul in pozitia 1, nici in pozitia 2 si nici cand dau la automat (Pinii pt alimentare pompa tanc sunt 1 si 4)
Se poate oare sa fie nevoie sa trebuiasca codata din ECU sa stie masina ca trebuie sa alimenteze pompa din tanc?
Pe sorbul vechi aveam in mufa tata pinii 2,3 si 5 care sunt de la senzorii nivel combustibil din tanc.
Pe sorbul nou am in mufa tata toti cei 5 pini.
Pe mufa ce vine din instalatia electrica a masini am de asemenea 5 pini....
Astept opinii si sfaturi... daca ceva nu e clar nu ezitati sa ma intrebati ca poate de oboseala nu am explicat cum trebuie....
Masina -> W203 C200CDI 116 cai, an2002, break, Avantgarde....
Intr-un alt topic deschis de mine spuneam ca atunci cand ajung la 1/4 din rezervor motorul se opreste in mers. Am descoperit ca cele 2 parti ale rezervorului nu se egalizau, iar partea dreapta ramanea goala si cea din stanga avea motorina destul de multa.
Am cumparat de la dezmembrari un rezervor cu totul, am scos sorburile din el si surpriza, cand sa le compar cu ale mele existente pe masina observ ca cele "noi" provenite din dezmembrari sunt pt generatia cu pompa electrica in tanc.
Am reusit sa montez "noile" sorburi dar nu vine motorina din tanc la filtru.
Am verificat daca este pus releul pe SAM in spate in portbagaj, este acolo unde trebuie sa fie.
Am verificat daca este pusa siguranta pe locul 4 tot pe SAM-ul din spate din portbagaj, este si ea acolo unde trebuie sa fie.
Am verificat daca releul e functional si este.
Am verificat daca vine curent pe mufa de alimentare si observ ca nu vine, nu vine curent nici cu contactul in pozitia 1, nici in pozitia 2 si nici cand dau la automat (Pinii pt alimentare pompa tanc sunt 1 si 4)
Se poate oare sa fie nevoie sa trebuiasca codata din ECU sa stie masina ca trebuie sa alimenteze pompa din tanc?
Pe sorbul vechi aveam in mufa tata pinii 2,3 si 5 care sunt de la senzorii nivel combustibil din tanc.
Pe sorbul nou am in mufa tata toti cei 5 pini.
Pe mufa ce vine din instalatia electrica a masini am de asemenea 5 pini....
Astept opinii si sfaturi... daca ceva nu e clar nu ezitati sa ma intrebati ca poate de oboseala nu am explicat cum trebuie....
Comment