Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W169 forța de frânare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W169 forța de frânare

    Am dus conserva la ITP și, nici o surpriză, nu ies frânele.

    Dezechilibrul de la puntea spate nu este o surpriză: plăcuțele noi trebuie puțin plite pe urechi, ca să alunece ușor la locul lor. Am făcut asta și dezechilibrul s-a redus la 13% - deci e OK acum.
    Nu iese forța de frânare: doar 48% la o a doua testare - mai puțin decât la prima, unde a scos 52%.

    Atasat, poza cu prima testare. Pe a doua nu am mai pozat-o. Dar dacă vreți...

    PS: ăntrebarea era unde să o caut și ce să verific?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by getablonda; 08-05-2019, 16:43 PM.
    A good car is nothing without a good garage.
    Mercedes too.

  • #2
    La mine chiar a fost surpriza sa aflu, tot ta itp, ca frana dreapta fata e sub 52%. Spatele franeaza super si egal.
    Dupa itp imi frana ca si cum discurile ar avea bataie... Ce am descoperit: mult praf intarit sub tabla aceea care tine placuta, asta facand sa stea placuta intr-o pozitie nefireasca(oblica) si blocata. Dupa curatare si tesirea muchiilor placutei, s-a rezolvat.
    In cazul tau ai putea sa incerci un lichid nou(dot4+) si o aerisire profi-vid sau presiune(exclus treaba de acasa cu pedala). Bine, asta in cazul in care nu sunt alte probleme, discuri uzate, etrieri sau pistoane blocate, etc.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Masina asta are in meniu ”dynamometric test” care poate fi ”on” sau ”off”. Credeti ca ar trebui pus pe ”on” cand se face verificarea franelor la ITP?
      In videoclip arata cum se poate pune pe ”on”: https://www.youtube.com/watch?v=iui1pIPtQJ0
      De asemenea, ni se recomanda sa nu mergem in acest mod pe drumurile publice. Si scrie pe ecranul mic ”diagnosis/rig test”, pe langa faptul ca ABS-ul si ESP-ul au devenit ”inoperative”. Pentru a reveni la normal, adica cu ABS si ESP operationale, se pune pe ”off” si se opreste motorul. (in video este un B class)
      No malfunction

      Comment


      • #4
        Mulțumesc pentru răspuns, Laur!

        A trecut testul în cele din urmă: frânează perfect. Acum îmi pare rău că i-am zis “conserva”.
        Era doar o probmemă cu greutatea pedalei de frână! Forța de frânare fiind proporțională cu greutatea, am mai pus 50 și a ieșit și forța.

        Oricum, răspunsul tău m-a liniștit, deoarece mă gândeam că mai e vreun... ceva de care încă n-am aflat.
        ​​​
        A good car is nothing without a good garage.
        Mercedes too.

        Comment


        • #5
          Procedura de curățare o aplic și eu, cam o dată pe an, de când am observat că se învârtesc greu rotile, când una - când alta. Am observat asta tot schimbând rotile de iarnă cu cele de vară și invers. Plăcuțele trebuie să alunece ușor pe etriere și asta necesită puțin dat la pilă uneori, mai ales când sunt noi.

          Pe lângă curățat, mai fac și un set de “flotări” la pistoane, care și ele se lenevesc: cu una din plăcuțe scoasă, apăs pedala de frâna până ajunge pistonul la disc, apoi cu un levier mic îl împing complet înapoi - de trei sau patru ori toată procedura.
          De la prima testare, când avea dezechilibru de 34%, la a doua testare, când a ieșit 13%, a și scăzut rezistența la rulare de la 400N la 100, pe axa spate.

          La frânele din față am o nouă poveste.
          De obicei o duc la Sfântu Tex pentru revizii și reparații. Din păcate ei sunt cam aglomerați și nu prea reușesc să facă și altceva - detaliile adică. Pe astea le fac eu.

          Așadar, în urmă cu vreo două luni am fost la ei pentru uzură la plăcuțele de frâna (martorul semnaliza în bord). Pe lângă factura incredibilă ce începea cu 8 și continua cu alte două cifre, am plecat acasă cu un set de plăcuțe cum n-am mai avut până acum: tot TRW, dar mai groase (cam 15 mm material de frânare) și vopsite în negru, și care alunecă excelent pe etriere, așa de usor alunecă încât nu am avut de ce să le mai iau la pilă.
          La primul test de frâne, axa față are 6% diferență între stânga și dreapta, iar la al doilea, 9% - ceea ce este foarte puțin. Rezistența la rulare este mare comparativ cu axa spate din cauza cutiei (1000N), dar este aproape egală stânga cu dreapta.

          Aș vrea să știu mai exact ce plăcute sunt astea! Dacă mă lămuresc, vă spun.
          A good car is nothing without a good garage.
          Mercedes too.

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF