Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Distribuție sărită de la punct!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Distribuție sărită de la punct!?!

    Mercedes a class a150 (w169) nu se tureazã mai mult de 4000, nu fuge mai mult de 120km/h și mi se aprinde martor motor in bord
    Poate sa fie sãritã de la punct ?
    Attached Files

  • #2
    Pune poza mai mare nu se vede nimic.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • #3
      Originally posted by gruiarew View Post
      Pune poza mai mare nu se vede nimic.
      Sau scrie direct codurile de eroare din imagine.
      W168 or nothing!

      Comment


      • #4
        Am încercat sa pun direct poza, dar nu merge.

        0015- bujie cilindrul 1, timp de ardere prea scurt
        Intermitent

        0080- sistem catalizator eficiențã scãzutã
        intermitent

        0081- efectul catalizatorului este insuficient
        Intermitent

        001A- actuator clapetã de accelerație semnal PWM
        Intermitent

        Am pus bujii noi, amândouã bobine de inducție și tot la fel de prost merge.
        Attached Files
        Last edited by Florin_WES; 02-05-2018, 22:39 PM.

        Comment


        • #5
          Erorile-s traduse din părți. Mie P0015 îmi zice camshaft position sensor.

          Dacă senzorul de la arborele cu came face gât o să-ți dea missfire la greu și nerecunoaștere cilindru 1. Am pătit-o eu pe W168. Plus că merge ca dracu.

          Meri la alt tester. Schimbi piesele aiurea.

          Dacă-ți sare distribuția rupe tot prim motor. Ia fă-i un video să-l auzim cum face.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #6
            Ar fi trebuit sa îl vadã defect pe tester

            Comment


            • #7
              Uite așa era pe W168: http://www.clubmercedes.ro/showpost....81&postcount=7

              Eu zic că-ți traduce testerul prost. Nu mai schimba piese până nu știi ce are. Eu când am ajuns cu ea la tester a și sărit ala să-mi desfacă motorul că-mi stric distribuția. S-a rezolvat cu senzorul schimbat.

              În bord nu-ți scrie nimic? La W169 am văzut că-s destul de utile erorile.
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • #8
                In bord doar martorul de la motor aprins

                Ce tester îmi recomanzi ?
                Last edited by Florin_WES; 02-05-2018, 22:45 PM. Reason: Poți edita un post 10 minute.

                Comment


                • #9
                  Orice ce citește și nu interpretează. Sau dacă interpretează să nu traducă. Au mai fost probleme cu delphi-urile pe aici. Dacă găsești pe careva cu Star ar fi excelent. Dacă nu merge și Carsoft / Icarsoft. Chiar si o prostie d-aia ce poți citi de pe telefon. Dar să dea eroarea în clar nu trunchiată. Și musai să nu fie tradusă.

                  În bord n-ai nimic gen "X Malfunction" ? Și apoi să apară ceva detalii? Mie când mi-a pușcat switch-ul de la pedală îmi scria în bord 1 malfunction ESP defective visit workshop Brake light defective visit workshop. Pe tester dădea eroarea corectă cu P... nu mai țin minte cât era dar interpretarea era ceva component N/2 memory faulty. Deci nu te poți lua doar după ce zice testerul.
                  Last edited by Florin_WES; 02-05-2018, 22:46 PM. Reason: Poți edita un post 10 minute.
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • #10
                    La reprezentanta Mercedes , dar mi ca îmi iau banii degeaba și aia

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Moldoo
                      0015- bujie cilindrul 1, timp de ardere prea scurt
                      Intermitent

                      0080- sistem catalizator eficiențã scãzutã
                      intermitent

                      0081- efectul catalizatorului este insuficient
                      Intermitent

                      001A- actuator clapetã de accelerație semnal PWM
                      Intermitent
                      @gruiarew
                      Mie P0015 îmi zice camshaft position sensor.
                      Si altceva nu-ti zice?
                      P0015 - Camshaft position actuator, exhaust right/rear, bank1-timing over-retarded
                      Cauze posibile- timing supape(implicit ax came), problema mecanica a motorului, actuator camshaft.
                      Celelalte doua erori, P0080 si p0081 se invart tot cam pe-acolo: exhaust valve control solenoid si intake valve control solenoid.
                      P001A- Intake camshaft profile control A bank1-open circuit.
                      Ar fi bine daca ar vedea masina un mecanic mai priceput, eventual sa-ti verifice distributia. Diagnoza sa o faci cu tester STAR, nu cu orice chinezarie pe telefon.
                      Apar in "traduceri" mai sus ceva actuatori si solenoizi. La motorul tu nu e cazul, pentru ca, din cate stiu eu(si sper sa nu ma insel) motorul ala nu are distributie variabila sau minuni de genul "variable valve timing", "variable camshaft timing". Pana ajungi la mecanic, te poti "juca" cu alt senzor camshaft.(senzor ax came).
                      Toate cele bune!
                      Last edited by LauLaur; 02-05-2018, 22:57 PM.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Mai pe întelesul meu: alt senzor Ax came ?

                        Comment


                        • #13
                          Cum ți-a scris și colegul gruia, cel mai recomandat tester pentru Mercedes este Star-ul. Eu de acolo aș începe... .
                          Nu trebuie neapărat să faci testarea în reprezentanță. Poate găsești pe cineva cu tester Star în zona ta.
                          Regulament general Club Mercedes.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by LauLaur View Post
                            @gruiarew

                            Si altceva nu-ti zice?
                            Ce-mi place că citeşti doar ce vrei ca să ai motiv de harţă. Am dat exemplu cu erorile ce le-am avut la W168 (la W169 n-am păţit). Te asigur că cilindrul unu era la locul lui.

                            Am scris clar că nu se poate lua doar după ce zice testerul, chiar dacă-i Star. Un senzor sau un contact buşit îţi bagă erori şi pe alte componente. E electronică până la urmă. Un rahat de bit flip îţi dă peste cap toată şandramaua.

                            @Moldoo nu, nu e alt senzor la axul cu came. E doar unul. După un anumit număr de ani sau de km e normal să crape. Eu presupun că ăla e de vină doar din cauza erorilor pe cilindrul 1, mai ales că ai zis că ai schimbat deja bujii şi bobine. Ţi-am recomandat alt test ca să nu schimbi aiurea senzorii până nu ştii clar că ăla e de vină.

                            Dacă a apărut dintr-o dată sau dacă se manifestă aleator îi recomandabil să faci mai multe scanări, d-aia am zis şi de alte feluri de testere. Îţi poţi lua o chinezărie cu 50 lei sau cât o fi şi cu aplicaţia de pe telefon poti corela nişte date. Clar că nu-i Star dar maşina ta "vorbeşte OBD2" şi erorile de powertrain cam apar pe orice sculă. De exemplu când merge aiurea apare eroarea X. Sau calea simplă mergi la service dai cu banul şi speri să-ţi găsească şi rezolve alţii problema.

                            Bineînţeles există şi posibilitatea să crape axul cu came, dar parcă n-aş umbla în motor când pot face încă un test şi / sau schimba un senzor. De obicei problemele mecanice nu-s intermitente.

                            Sper să-ţi fie de folos ce am scris. E doar o părere nu ţin neapărat să am dreptate. Dar aş zice să începi cu lucrurile simple şi să nu sari din prima la verificări de distribuţii că nu-i nici simplu nici ieftin. Codul de piesă îl găseşti pe http://www.ilcats.ru/ mie nu mi-a dat greş până acum.
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • #15
                              Mulțumesc mult, și scuze ca îs greu de cap, dar tehnologia ma doboarã
                              dar pe românește :mi-am luat-o (mașina cumpãratã din București
                              Stau și ma uit la ea cum face figuri și la relantiu, in mers nu are forța, îs puțin demoralizat
                              Asta e, sper sa ii dau de cap. Încerc mâine sa ajung cu ea pan la Focsani și sa caut un tester bun acolo
                              Revin cu noutãți

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF