Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W169 / a170 - diverse intrebari

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    @georgealinel
    Oare ECU vede prin senzorul de detonatii ca ai pus benzina de o anumita cifra octanica si regleaza singur avansul...sau e vreun comutator ascuns pe undeva?
    N-are de unde sa vada ce ai bagat in rezervor. Simte insa detonatiile dar plaja de reglaj e foarte mica. Comutator(fizic) nu exista, se pare ca s-ar putea face treaba asta cu testerul.
    Who knows? Imbarligate sunt caile Mercedesului...
    @ demential
    Well done! Sa vina frigul de acum, nu?
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #62
      As mai fi vrut sa pun o intrebare despre ”Air Intake Resonator Box”...se pare ca are legatura cu muzica, cu aerodinamica...dar nu cred ca mai intereseaza pe cineva inafara de mine...mai bine ma abtin.
      No malfunction

      Comment


      • #63
        Intreaba cu incredere. M-am intrebat si eu acum vreo 7 ani ce dracu e cutia aia neagra... Am aflat ca are rol in eliminarea armonicilor produse de coloana de aer din admisie (datorita inchiderii/deschiderii repetate a supapelor), deci face motorul mai silentios si chiar mai puternic. Aviz celor care il elimina, amatori de admisii sport...galagie multa pentru nimic. E stiut faptul ca "cine latra nu prea musca" !
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #64
          Salut LauLaur
          Acum 7 ani? Am cautat topic pe tema asta dar nu am gasit. Poate n-am cautat bine.
          Eram curios daca e cineva care a avut probleme din aceasta cauza. Banuiesc ca motorul nu poate sa respire bine fiind afectata curgerea aerului proaspat in admisie. Am observat o gaura mica in partea de jos a carcasei filtrului de aer. Pe aceasta gaurica ar putea trage niste aer cald din compartimentul motor dar nu cred ca-i place motorului numai aer cald. In fine, nu cred ca a avut cineva probleme cu armonicele. Banuiesc ca, daca ai asemenea simptome, te duci cu gandul la senzorul de oxigen sau la cel de temperatura lichid racire motor. In concluzie, cand avem probleme cu puterea motorului sau cu zgomotul motorului, trebuie sa punem si cutia asta pe lista de cercetari.
          No malfunction

          Comment


          • #65
            Acum 7 ani (si doua luni mai exact) am ridicat capota unui A Class w168. De-atunci am ramas impreuna, zi de zi. Intrebarea mi-am pus-o mie, nu aici pe forum. Cu toate ca, daca memoria ma ajuta, s-au spus cateva cuvinte si p-aici( oricum offtopic).
            Nu cred ca un simplu utilizator isi poate da seama de diferenta(cu sau fara rezonator). Poate doar dupa zgomot.
            In cazul w168, modelele fabricate in '98 au rezonator, cele din '99 nu au, urmand sa se revina la varianta cu rezonator. Care-i ideea...? Nu stiu...
            Am observat o gaura mica in partea de jos a carcasei filtrului de aer
            Aia cred ca e pentru drenaj in caz de inundatie...
            Last edited by LauLaur; 08-20-2017, 17:44 PM.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #66
              Multumesc pentru informatii LauLaur. Mai am niste curiozitati despre epurator dar mai las si pe altii sa intrebe. Mi-ar placea sa vad mai multi curiosi pe aici dar ma simt atat de singur.
              No malfunction

              Comment


              • #67
                Bunã ziua,

                Dacã mai cãutați adaptor pentru bluetooth acestea sunt rezultatele pentru cele mai iefine oferte pe care le-am gãsit eu :

                https://www.ebay.com/p/ViseeO-Mb-4-M...UHI/1123780825

                https://www.amazon.de/ViseeO-MB-4-Bl...ustomerReviews

                Comment


                • #68
                  Intrebare despre ”harmonic balancer”...fulia de pe arborele cotit, dar am citit si eu mai mult pe forum-uri straine si nu prea m-am lamurit. Inteleg ca are un elastomer care are scopul de a nu lasa vibratiile motorului sa se transmita la pompa de ulei sau alte accesorii. Deci cum ne dam seama daca e defecta? Trebuie neaparat demontata si facuta o inspectie vizuala?
                  No malfunction

                  Comment


                  • #69
                    Cred ca se pot observa vizual(in cazul in care incepe sa "bata") oscilatiile si in plus face si zgomot.Zgomot pe care, il poti pune pe seama fuliei atunci cand nu-i chip sa-i identifici sursa. Oricum, cu cureaua jos iti dai seama daca e vinovata fulia...
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #70
                      Buna ziua colegi,
                      Intrebare despre curatarea clapetei de acceleratie: este bine sa o facem? Unii spun ca uleiul acela care se depune mai retine din praf...si mai spun ca, daca o facem, trebuie facuta adaptare/reprogamare cu testerul.
                      Sarbatori fericite!
                      No malfunction

                      Comment


                      • #71
                        Salut!
                        Bineinteles, e bine sa cureti clapeta! Depunerile obstructioneaza trecerea aerului si pot afecta miscarea "fluturelui". Doar o persoana cu defectiuni la ECU poate considera "noroiul" ala care se strange cu timpul pe clapeta, benefic si ca ar tine loc de filtru. Praful e retinut de filtrul de aer, care se schimba la 15-20k km sau in unele cazuri chiar mai devreme. De reprogramat nu cred sa fie cazul(in cazul w169 nu sunt ferm convins), calculatorul ar trebui sa stie cat sa deschida clapeta. Dar se poate curata si "pe loc", un spray de curatat carburatoare si o carpa moale fac minuni.
                        Toate cele bune si Craciun Fericit!
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #72
                          Tot eu am multe intrebari...acum despre senzorii de oxigen. Pe acest site: https://www.autoserviceprofessional....t-code-is-real , am gasit chestii interesante: ”When replacing an air/fuel ratio sensor, you’ll need a scan tool capable of commanding the PCM to relearn the sensor heater’s resistance. The PCM and the AFR sensor heater must be calibrated to each other.”
                          Intrebarea mea pentru cei care ati inlocuit acesti senzori: ati facut calibrare intre ECU si noul senzor? Am vazut ca, la unele masini, se poate face ”free air calibration”...adica se scoate senzorul, se cupleaza mufa si se pune contactul un anumit timp. Senzorul trebuie sa aiba contact cu caroseria in acest timp, fiindca exteriorul senzorului este impamantarea.
                          No malfunction

                          Comment


                          • #73
                            Sincer nu am cunostinta ca cineva ar face-o sau ca ar fi neaparat necesara( doar parerea mea). Dupa umilele-mi cunostinte nu cred sa fie necesar, atata timp cat folosesti piese originale sau "de producator" cu acelasi cod OEM. In cazul sondelor lambda, originale sau aftermarket circuitele de incalzire au aceeasi rezistenta. De ce trebuie sa inveti ECU de fiecare data despre aceeasi rezistenta???
                            Free air calibration se refera la cu totul altceva decat rezistenta de incalzire, anume la valorile redate: lean--rich. Probabil ca unele modele sa necesite asa ceva, insa pentru Mercedes A Class, eu n-am gasit vreo procedura oficiala, doar intervalul recomandat de schimbare. Si altfel, nu cred ca tot ce scrie pe net(generalitati) se aplica si pentru Mercedes.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF