Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Am probleme mari cu pornirea

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bineinteles ca are. Senzorul de temperatura lichid racire motor este infipt in termostat. Mai este unul de temperatura aer galerie de admisie.
    No malfunction

    Comment


    • #17
      Andrei L, bine ca mi-ai deschis ochii. Eu nu am inteles din prima postare la ce se refera faptul ca nu se tureaza...deci, va sa zica, nu intra socul automat.
      Socul are rostul sa bage amestec imbogatit pentru a ajuta motorul la pornirea la rece. Colegule cristiolteanu, pune contactul si uite-te la temperatura lichidului de racire...nu cumva senzorul de temperatura lichid racire motor e defect si ii arata lui ECU ca motorul este cald atunci cand e rece? Daca este asa, acesta este motivul pentru care nu porneste motorul...ECU vede motorul cald si nu ii baga mai mult combustibil cum ar fi normal la pornirea la rece...de aceea nici nu da cod eroare...fiindca ECU ia de bun ce ii spune senzorul.
      No malfunction

      Comment


      • #18
        georgealinel Unde sa se uite, ca w168 nu are indicator de temperatura? Pe tester poate... Spui tu, "ECU vede motorul cald si nu ii baga mai mult combustibil cum ar fi normal la pornirea la rece" dar omul in postul nr.3 spune ca-i inunda bujiile si masina porneste pentru cateva secunde, doar cu pompa de benzina deconectata. Cata benzina crezi ca i-ar mai trebui in cazul asta?? Problema e amestecul prea bogat. Se poate face proba cu un senzor de temperatura montat in exteriorul motorului, doar infipta mufa in el.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #19
          Dacă e că nu recunoaște cllindrul 1 e senzorul de la axul cu came. Ori senzorul ori cablajul. Pornește foarte greu cu el defect și merge motorul ca dracu. E pe aici pe forum că am postat codurile de eroare.

          Un lanț întins se manifestă în primul rând la ureche. Motorul are un "suspin" specific. Căutați și pe A-Klass info că-s poze detaliate cu motorul meu și cu un link la youtube cum sună (nu al meu, altul). Nu mai pun linkuri că am tot pus.

          Dacă ar fi senzorul de temperatură probabil nu i-ar da benzină cum trebuie. Ori, bujii inundate mie-mi zice lipsă scânteie. Aș face o probă cu altă bobină.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #20
            Cauze probleme pornire :
            1. senzor temperatura lichid racire (nu exista motor pe injectie diesel sau benzina sa functioneze fara acesta);
            2. bobina inductie (la masina asta cred ca e o bara cu 4 bobine pe ea, nedemontabile intre ele, si cu ceva electronica in ea). De luat cu imprumut si testat, din dezmembrari cu proba.
            Bine de pus bateria pe redresor inainte de a incerca o noua pornire.

            3. distributie sarita de la punct;
            4. ECU defect sau probleme de cablaj la comenzile acestuia.


            Comment


            • #21
              LaurLaur este cel mai bun specialist pentru A Classe W168.

              Citește de doua ori răspunsurile lui sau restul posturilor in care a dat sfaturi cu succes.

              Dai click pe numele lui, găsești restul tipicurilor și cauți rezolvări, nu povesti povestite.

              Se aberează peste măsură, apare riscul că și alți tineri sa cumpere modelul asta de mașina, astfel daca insiști sa o repari, propun sa deschizi un topic nou in care te decizi de la început ce erori are mașina.

              Topicul asta va fi șters.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #22
                Revin cu următoarea precizare :Am schimbat lanțul și tot nu pornește, nu mai da nicio eroare la senzorul de la axa. Dacă cunoașteți un mecanic bun pt A clase în zona Ploieștiului va rog sa ma ajutați. Multumesc

                Comment


                • #23
                  Colegul LauLaur spunea asa:
                  Originally posted by LauLaur View Post
                  As verifica mai intai presiunea in rampa, apoi releul pompei.
                  As completa aici prin faptul ca se poate inlocui releul pompei de benzina cu cel de la incalzirea lunetei, pentru a face un test rapid. K7 se inlocuieste cu K10, sunt identice.

                  Tot el spunea:
                  Originally posted by LauLaur View Post
                  De verificat:
                  1. Presiunea in rampa de injectie-minim 3,5 maxim 3,8 bar
                  2. Instalatia de alimentare cu benzina, mai ales returul
                  3. Daca s-a montat corect filtrul
                  S-au verificat aceste aspecte...???

                  A disparut eroarea de la senzorul axului cu came, dar altele nu mai sunt...?!
                  W168 or nothing!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by cezarkage View Post
                    A disparut eroarea de la senzorul axului cu came, dar altele nu mai sunt...?!
                    Eroarea aia cred ca n-avea legatura cu lantul, ci mai degraba cu pornirile esuate. Ce dracu erori sa aiba daca masina nu porneste?? I-am sugerat omului de unde sa inceapa, exact cum asa face-o eu. Fiecare e liber sa-si aleaga drumul pe care merge...
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #25
                      Nu da alte erori a verificat la injectoare și la prima chieie toate injectoarele pulverizează și după primul ciclu de invartire a motorului pulverizează pe rand cum ar fi normal. Care ar fi cauza de pulverizează injectoarele toate odata

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF