Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E 250 CDI coupe ECU remapping

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mihaipg
    replied
    La benzinar, e200/a207, 2014, i-am facut pana acum resoftare. (atasat rezultatul). Cu scos ECU de pe masina. Se simte frumusel, dar fara modul "sport" activat mi se pare ca raspunde greu la ce ii cer. As zice ca ma deranjeaza mult mai mult acum lag-ul la acest benzinar decat la toate diesel-urile cu turbina detinute pana acum. Poate si marca..

    Acum vreau sa incerc pedalbox, ca sa o conving sa raspunda mai repejor. Din experienta anterioara, as contrazice ce s-a spus mai sus; din cate stiu eu, nu actioneaza in niciun fel asupra amestecului, "pacalit" ca e rece/cald etc, ci doar asupra pedalei de acceleratie, amplificand comenzile si grabind raspunsul. Ceva legat de senzorul de pozitie al pedalei si viteza transmiterii informatiei la ECM. Probata pe un X3 2.0D, resoftat, manual, imi sareau rotile pe drum cand apasam pedala. Atunci am zis pass...

    Experiente anterioare cu resoftare (limitate la BMW) - X3 2.0D manuala - comportament mult mai sportiv, cca 70.000 km fara probleme.
    X5 3.0SD (3.5) - avion, dar prapadit cutia de transfer destul de repede. Reconditionat cutia si revenit la stock .
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Leave a comment:


  • MscleMike
    replied
    Originally posted by acer0987 View Post
    Salut , am facut resoftarea si diferenta era vizibila dar am renuntat pana la urma la masina si mi-am luat un E350 CDI din 2012.
    Acuma am terminat modificarea estetica sa fie mai unicat si vreau acuma sa umblu si la motor.
    Diferenta intre e350stock si e250 dupa resoftare e uriasa.
    Si eu am evacuare goala cap coada cu iesiri gen E63 amg si o m-am gandit la resoftare sa anulez EGR si DPF.
    M-am gandit sa ma duc in anglia este o firma GAD Tunning foarte buni am discutat cu ei si nu resofteaza masini standard ( orice masina acelasi soft) , poti sa alegi intre acceleratie mai buna sau top speed , economie. Au si ei o masina exact ca a mea si spuneau ca pot sa duca lagul de la acceleratie la 0 chiar daca e diesel.
    Tu ce firma sti in Romania ?
    Exista mai multe firme de calitate prin Germania, nu trebuie sa mergi pana in Anglia, GAD Motors, SKN-Tuning ( unde am fost si eu de 2x) etc...

    Leave a comment:


  • Bogdan YBR
    replied
    De acord cu X3mtuning referitor la lag... ala care spune ca elimina lag ul la un diesel , tocmai a schimbat delarul vb ta. Abia s a lansat pe Volvo s90 o noua tehnologie ce se pare ca indreapta lucrurile in directia aia dar nimic concret pana acum.
    e350 stock vs c250cdi cu soft stau bara n bara pana la 200km/h. nu stiu ce soft aveai la masina dar iti spun din experienta ca la al meu 220cdi (om651) bate orice 250cdi stock iar cu e350cdi coupe stock am luat bataie cu o masina pana in 200km/h. e ul avea 7g+ , iar eu am cutie manuala.
    daca se doreste pot pune o fisa dyno public. motorul asta in configuratie stock la care se adauga modificarea traseului evacuarii si anume eliminare kat si dpf nu scoate cifre demne de luat in seama dupa resoftare oricum, dar dupa cum spuneam si in postul de mai sus 651 este un motor din care poti scoate performante cu cateva sute de euro. daca esti dispus la modificari peste stage 1 , parerea mea este ca mai bine sari direct la 3.0.

    Leave a comment:


  • x3mtuning
    replied
    Salutare baieti, vreau sa intru si eu un pic in discutie si sa imi spun si eu parerea la o afirmatie de mai sus .

    Au si ei o masina exact ca a mea si spuneau ca pot sa duca lagul de la acceleratie la 0 chiar daca e diesel asa ceva nu exista daca vorbim de motoare turbo (mai ales diesel si mai ales la ture joase) deoarece ar trebui sa stea tot sistemul admisie (turbo, furtune, intercooler, galerii admisie....) incarcat cu presiune de aer destul de mare ca sa nu aiba lag, unde mai pui ca presiunea de aer trebuie sa fie si corecta pentru a nu produce dezecilibre cea ce e fals (mai ales daca vii si din decelerare).
    Poate au vrut sa spuna ca diminueaza lagul dar nu sa il elimine ca altfel clar oamenii de la GAD tuning nu "fumeaza" ce trebuie si trebuie schimbat dealerul (a se lua ca si gluma ).

    Din ce inseamna supraalimentare la un motor termic eu cred ca cel mai mic lag o are motorul cu compresor pentru ca acel echipament merge angrenat de curea pe turatia motorului.

    E strict o parere personala, dar din ce am citit cred ca si corecta.
    Last edited by x3mtuning; 10-25-2015, 16:56 PM.

    Leave a comment:


  • acer0987
    replied
    Salut , am facut resoftarea si diferenta era vizibila dar am renuntat pana la urma la masina si mi-am luat un E350 CDI din 2012.
    Acuma am terminat modificarea estetica sa fie mai unicat si vreau acuma sa umblu si la motor.
    Diferenta intre e350stock si e250 dupa resoftare e uriasa.
    Si eu am evacuare goala cap coada cu iesiri gen E63 amg si o m-am gandit la resoftare sa anulez EGR si DPF.
    M-am gandit sa ma duc in anglia este o firma GAD Tunning foarte buni am discutat cu ei si nu resofteaza masini standard ( orice masina acelasi soft) , poti sa alegi intre acceleratie mai buna sau top speed , economie. Au si ei o masina exact ca a mea si spuneau ca pot sa duca lagul de la acceleratie la 0 chiar daca e diesel.
    Tu ce firma sti in Romania ?

    Leave a comment:


  • Bogdan YBR
    replied
    Ai facut soft la masina pana la urma ? acum am descoperit threadul asta si ma minunam de ce pot sustine unii fara sa stapaneasca notiuni tehnice elementare . 250cdi ul tau are pistoane forjate de fabrica fata de 220cdi aceeasi referinta om651 asadar cifrele aruncate de tine nu's aberante doar ca nu le vei obtine cu 6-700euro. pot sa ti recomand o firma pt resoftare si daca esti curios cum trage un 220cdi 170cp manual cu soft stage 2 evacuare goala cap coada fara dpf, da un semn.
    Last edited by cl600; 09-24-2015, 08:49 AM.

    Leave a comment:


  • acer0987
    replied
    Nu e 7G tronic e in 5 trepte cu padele cutia.

    Aici m-am gandit sa ma duc , am inteles ca sunt colaboratorii pe Romania la http://www.viezu.com/ si trimit datele din computer la ei si ei fac resoftarea si retrimit. Pretul e de 700E cu tot cu testare dyno.

    Leave a comment:


  • Moga Alexandru
    replied
    I.am contactat eu ... Sunt buni doar pe grup vag . La mine au zis ca nici macar nu se baga.

    Leave a comment:


  • yoyo_man
    replied
    Salut, fara a face reclama ca nu am nicio legatura cu ei, contacteaza-i pe baietii de aici si zi cam ce doleante ai.

    Au si pagina de facebook unde pun masinile facute.

    Leave a comment:


  • Moga Alexandru
    replied
    La e250cdi ai cutia 7g . Eu la a mea sunt foarte multumit de plecare ... chiar daca are doar 170cp si 400nm . Powerbox-urile sunt o metoda foarte urata de mari puterea ... ele de regula pacalesc doar senzori asa cum a spus si colegul vegeftw doar ca atunci cand e masina calda ii spune ca e rece ... ca injectia sa fie ceva mai lunga ( spre ex ) . Cat despre resoftare din pacate asa este ... singura metoda este cu ecu pe masa si scris direct in boot . Eu astept pana isi termina de facut noul garaj firma care mi.a facut softul la opel si o sa ii fac ( astept sa isi monteze standul dyno ) .

    Leave a comment:


  • vegeftw
    replied
    Powerbox-urile, din ce am auzit, sunt degeaba pe langa softarea directa. Sunt pacaliti senzorii. De ex. motorul e rece si porcaria ai ii zice ca e cald.

    Leave a comment:


  • steradulescu
    replied
    Asta e MB nu o sa se compare niciodata cu Bmw la demaraj.

    Leave a comment:


  • acer0987
    replied
    Multumesc de raspunsuri ,
    Am mai cautat si pe forumuri prin strainatate si pana la urma m-am decis sa fac un upgrade mai ales ca sincer pe 0-70 nu prea e nici o diferenta fata de 320d coupe dinainte ( 177 hp ) .
    Ma asteptam la o diferenta mai mare cand am luat masina e totusi bi-turbo aproape 30 de cai diferenta cuplu mai mare model putin mai nou dar se pare ca la sprint cam lasa de dorit momentan.

    Deci daca mi-ati putea recomanda care e cel mai putin riscant mod sa zic asa de a scoate ceva mai mult din motor. Pe un forum prin Australia despre E250 citeam ca pe acolo se practica foarte mult acele power box-uri iar oamenii pareau multumiti mai ales ca le poti scoate foarte usor din cand in cand sa ii mai dai o pauza motorului. Pretul la ele din ce am vazut pe acolo era undeva la 500-600E.

    Din ECU remap am vorbit si mi-ar ajunge undeva la 245-250 hp si 560-600 nM dar la modelul acesta trebuie scos cu totul computeru si introdus inapoi dupa resoftare.

    Ar trebui sa schimb ceva piese daca aleg doar resoftare/power-box momentat deci ma voi multumi momentatn cu maxim 250 hp - 580-600 nM.
    Din ce am mai citit era detaliat undeva ca acesti 500 nM pe care ii da MB sunt mai mult de marketing iar acest cuplu se atinge pentru doar cateva secunde ceva de genu iar probleme la cutie nu prea pot sa apara pana in 600.
    nM.


    Last edited by acer0987; 03-19-2015, 19:22 PM.

    Leave a comment:


  • Moga Alexandru
    replied
    Buna seara .
    In trecut am avut incapatanarea de a umbla la un motor ( unul mai rudimentar ca cele de mb) si anume un motor de opel ( fiat mai exact ) de 1,9 cdti 150ps Z19dth . La sfarsit motorul producea 267 cp , dar asta cu urmatoarele modificari : turbina hribid ( in full boost 2.2bar) la evacuare mai exista doar un catalizator sport ( masina nu a avut dpf de fabrica ) galeria de admisie modificata ( tijele swirl au fost eliminate pentru a avea un debit mai mare de aer la turatii mici ) egr anulat , filtru de aer K&N ( cu toate ca la debitmetrul de mb nu as recomanda asa ceva ) si desigur o pompa de motorina suplimentara . La nevoie pot atasa niste clipuri / poze cu masina in discutie .
    DAR in alta ordine de idei . motorul 651 din e250/c250 are 204ps si 500 nm stok cu o resoftare facuta corect probabil ar sari la un 245 cu 580nm , cat pentru cutie sa ii fie totul ok cuplu trebuie pus cat mai sus in ture ... In Anglia exista un e250cdi care aproape a calcat pragul de 300ps ... dar nu se poate pronunta nimeni despre fiabilitatea pieselor care imbraca motorul ( injectoare , pompa motorina , galerie admisie , clapete etc etc etc ) sau cutia de viteze . La opel dupa ce am terminat modificarile , surprinzator nu am ramas cu volanta in brate dupa primele 2 plecari din loc sau ambreaj ( sunt identice cu cele de la motorul de fiat / alfa romeo de 2.4JTD care are stok 200cp) DAR am schimbat de 3 ori in parcurs de 1 an rulmentul principal de la intrare in cutia de viteze .
    Ps 1 - dupa socoteala mea cu DPF off egr off si soft bun -250cp @ 600nm.
    Ps 2 - eu am renuntat la idee pentru masina mea si am ales ceva benzin pentru zilele care cand simt nevoia de viteza .

    Leave a comment:


  • Heavy D.
    replied
    Buna seara !


    O masina de serie mare este un compromis intre performanta si pret. Daca vrei performante mai bune si esti dispus sa platesti pretul cerut, probabil o sa le si primesti. Doar ca orice modificare adusa unui sistem proiectat si executat conform unui caiet de sarcini cu parametrii clar definiti va aduce un dezechilibru cu sine.

    Pentru ca doua secunde in plus pana la suta la ora pot costa si cinci mii de Euro, esti singurul care poate aprecia daca va merita efortul financiar. Un diesel mic este greu de tunat electronic astfel incat sa castigi mult power si cuplu, si ansamblul sa nu-ti sara in cap dupa o sesiune tip weekend warrior. Si presupunand ca motorul va tine mai mult de un anotimp, cutia sigur nu va face fata prea mult timp efortului suplimentar care i se cere.

    Ia legatura cu Brabus sau cu dealeri de-ai lor, vezi cat costa alea trei zecimi de secunda pe care poate le-ai castiga si ia hotararea corespunzatoare. Pentru mai mult, trebuie modificari mecanice clasice. Injectoare de debit mai mare, turbine mai mari sau mai multe, blower inainte de turbine, pistoane, biele, scaderea compresiei ca sa nu crapi motorul cand intra turbinele peste blower, lustruiri oglinda de admisie si evacuare, camera de ardere mai mare, supape mai mari cu arcuri mai tari, etc.

    Stiu un 2.5D cu 20 de supape (OM605) modificat extrem pana la 500CP si vreo 750Nm, si un 3.0D cu 24 de supape (OM606) cu turbina de camion Scania, compresor mecanic inaintea ei, dezvoltand 600CP si circa 900Nm. Si daca aduni la toata treaba asta si injectia de oxid de azot si cea de apa, plus boost-ul de aproape patru bari, se mai adauga 100CP si vreo 100Nm la cifrele de mai sus. Dar astea se fac in stil clasic, fara electronica...


    This is one car I have been hanging on to for a while now. Shot back at Gatebil in July, very late at night as the midnight sun approached, it remains one of the most memorable drift cars from the event. Why? Well how can I put it; let’s just say that a lot of …


    Black Smoke Gold Members suporter list is published Black Smoke The Black Smoke circus started out with a Finnish guy who wanted to try drifting with a diesel car, this struggle has remained the same for years. Black Smoke stands for doing your’ own thing, no more, no less. Our clothing has become our nr.1...


    Teemu Peltola With :Legendary Mercedes W123 wagon -81 2012 setup. Approx 600hp & 1000Nm with NOEngine3.0 Litre, 24 Valve, OM606 -98 Mercedes Turbodiesel Engi...



    Per ansamblu, cu cat motorul este mai mic, cu atat se obtin mai greu cifre mari la capitolul performanta. La extrema cealalta sunt motoarele diesele intr-adevar MARI, cele de camioane. Cand din 12.6 litri si sase cilindri se scot 1300CP si vreo 5000Nm la 2500rpm, turismele care au sub 750CP nu au nici o sansa pana pe la 170km/h. De la acea viteza, aerodinamica de dulap si greutatea de 5.5 tone a unui astfel de camion isi face simtita prezenta, si turismul se tot duce...


    Das legendäre Rennen zwischen Matthias und Rennprofi Jochen Hahn geht in die 2. Runde. Beide Kontrahenten haben nachgelegt und ihren fahrbaren Untersatz aufg...



    Daca vrei ca motorul ala sa te tina, lasa-l asa cum e. Vrei mai putine secunde pana la suta la ora, ia motor mai mare sau scapa-te de vreo 300kg din Benz-ul tau actual...




    Dragos

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF