Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes E240 Elegance, Designo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • george_b_20
    replied
    Originally posted by Sharky View Post
    Din ce descrii e mai cazan ca a mea.
    bafta, ca vad ca rabdare ai.

    Pt asta sunt masinile astea cand nu te uiti la bani... ca ele cer si tot ceeer.

    Ai ceva jante speciale?
    Eu am gasit cu 900 lei de 17 de facelift in stare buna. Una a fost retusata usor cu 200lei.

    Cum de nu iei un s class?
    eu cand m am dat jos din s si m am urcat in 211 am avut impresia ca m am pus in logan.
    Noroc ca nu e 2 2.


    Daca tot au desfacut la supape sper ca ti au verificat intindere lant si stare tacheti. Si starea generala a motorului. Ideal arata argintiu, ok e galben auriu, daca e rosu sau mai rau brun roscat...masina aia n a vazut multe schimburi de ulei.

    Pompe combustibil? Are doar una, cealalta e un filtru, se cumpara cartus, febi 50lei. Restu se refoloseste ca n are ce se strica.
    Da, am luat-o intr-o stare mult mai urata decat se prezinta masina ta.
    Dar, asa cum ai zis si tu, am rabdare.

    Am uitat sa mentionez faptul ca SBC + Cutie manuala nu e la fel de intruziv si radical ca la SBC + cutie automata.
    Mi se pare mai "umana"; Normal ca atunci cand plec de pe 211 (oricare dintre ele) si ma urc in celelalte sau masina sotiei mi se pare ca n-am frane. Dar SBC + cutie manuala e mult mai ok.
    Cand mai conduce sotia 211.le (mai servesc ocazional un pahar de vin bun), mereu mentionez ca frana tine foarte de sus si nu e nevoie sa intre cu tocurile in radiator, iar dintii mei sa se infiga in acest mahon foarte frumos :-)

    Lantul este ok, nu sunt urme de uzura, ca sa raspund la toate intrebarile.
    Dar, asa cum imi indicai si in mesajele private, ma astept la o tradare de la debitmetru (si da, stiu ca tb. doar Bosch si original, nu alte prostii).

    Leave a comment:


  • george_b_20
    replied
    Originally posted by haro View Post
    Auzi, domnu’…da cu ce va ocupati dvoastra de aveti parc auto de mertane?

    Sa o stapanesti sanatos!

    Nu vad inca poze cu ea…
    Hai s-o luam asa ... Mai degraba iti spun ce nu sunt: nu sunt un samsar de masini.
    Cand eram mic, n-am avut o situatie financiara ok, si pe la 18-20 ani am avut niste mari frustrari vazand ca mai toti in jurul meu aveau masini (ale lor, ale parintilor, ale prietenilor) si cred ca de aici mi se trage acest hobby, aparent scapat de sub control.
    Nici la facultate situatia nu s-a ameliorat, ca sa ma vad cu actuala mea sotie, parcurgeam si 15 km/zi, pe jos (rareori foloseam transportul in comun, intrucat ... presupunea niste costuri)

    20 de ani mai incolo, in viata de zi cu zi sunt antreprenor, am 4 firme, zona servicii retail.

    O alta aparenta ar putea fi: hazardul financiar.
    Ma gandesc ca poate sunt tineri care citesc aceste posturi si aceste randuri.
    Am o regula de la care nu ma abat niciodata - intotdeauna aloc bani intr-un proiect, pe care daca i-as pierde, nu ar avea niciun impact financiar asupra familiei, afacerilor sau a altor aspecte din viata mea privata. Cu alte cuvinte, cheltui doar daca: 1) am pus bani deoparte 2) nu sunt alte urgente personale 3) cashflow-ul afacerilor mele este predictibil si nu se intrezaresc situatii de presiune la plati, etc.
    Ca idee, doar sotiei mele i-am luat intotdeauna masini noi, alocand cumva bugete mai mari.
    Deci pentru mine sunt bani care daca i-as pierde, aia e, mi-ar parea rau evident dupa fiecare mic cazan al meu, dar pierderea nu ar avea nicun impact (decat o parere de rau, eventual)

    Si ca sa fiu si mai religios decat atat: intrucat in colectie mai sunt o Dacie 1310 si un Trabant, (au nevoie intensiv de dragoste si ... bani) plus W124 achizitionat recent, am hotarat sa pun la vanzare celalalt 211 plus 124-le restaurat.
    Mai pe romaneste spus, cu bani personali, imi propun sa rezolv probleme personale de hobby, fara sa apelez la economii.

    Nu va suparati ca fac aceste mentiuni, asta e filozofia mea si, gandindu-ma la cei mai tineri, tind sa le impartasesc.
    (era un tinerel pe aici, acum o perioada, vroia sa ia un S600 - W220, ca asa vazuse pe YT si i se parea cool si fain sa reconditioneze asa ceva.)

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Din ce descrii e mai cazan ca a mea.
    bafta, ca vad ca rabdare ai.

    Pt asta sunt masinile astea cand nu te uiti la bani... ca ele cer si tot ceeer.

    Ai ceva jante speciale?
    Eu am gasit cu 900 lei de 17 de facelift in stare buna. Una a fost retusata usor cu 200lei.

    Cum de nu iei un s class?
    eu cand m am dat jos din s si m am urcat in 211 am avut impresia ca m am pus in logan.
    Noroc ca nu e 2 2.


    Daca tot au desfacut la supape sper ca ti au verificat intindere lant si stare tacheti. Si starea generala a motorului. Ideal arata argintiu, ok e galben auriu, daca e rosu sau mai rau brun roscat...masina aia n a vazut multe schimburi de ulei.

    Pompe combustibil? Are doar una, cealalta e un filtru, se cumpara cartus, febi 50lei. Restu se refoloseste ca n are ce se strica.
    Last edited by Sharky; 06-21-2022, 14:40 PM.

    Leave a comment:


  • haro
    replied
    Auzi, domnu’…da cu ce va ocupati dvoastra de aveti parc auto de mertane?

    Sa o stapanesti sanatos!

    Nu vad inca poze cu ea…

    Leave a comment:


  • george_b_20
    started a topic Mercedes E240 Elegance, Designo

    Mercedes E240 Elegance, Designo

    Preambul
    In capul meu, de tanar fiind, cuvintele AMG si Designo au fost mereu cuvinte la care ma emotionam. Brosura aia DESIGNO (atasat foto) o am din Germania 2002-2003 circa, am avut privilejiul sa am o bursa in Erfurt/Ilmenau in facultate.
    Lesne de inteles ca am chiulit de la niste ore, doar sa vad dealerul local de MB. De unde, asa cum se observa, n-am plecat cu mana goala :-)
    F.interesant cum lucreaza universul, dupa atatia ani.
    Am ramas fascinat de brosura asta, intrucat la final, in ultima pagina cartonata, are un buzunar unde sunt mostre de culori si tapiserii din piele. Deci, la vremea aia, chiar aveai cum sa-ti personalizezi masina dupa bunul plac.
    Combinatia mystic-rot la interior si exterior, dupa cum se vede din brosura, erau la ... CLK. Dar cineva a avut inspiratie zic eu si a transbordat-o pe E.

    Poate va intrebati de ce mi-am mai luat un 211 ?
    In mare, mi-a fost mila de ea. Nu ca`s eu "Salvator Mundi", dar chiar am zis ca nu e ok s-o las donatoare pentru altii, avand in vedere ca este cel putin o masina unicat (combinatie de culori).
    Google-ul asta si isi face treaba si in display-urile de reclama imi arata o reclama la cateva anunturi de pe Autovit.
    Dau click si m-am indragostit la prima vedere.

    Este un Mercedes E240 echipare Elegance, manual (mai rar asa ceva), pachet Designo interior - exterior, cu relativ putini kilometri raportat la varsta ei. Masina a fost achizitionata de noua, de la acelasi dealer.
    Dar, care a avut un nenoroc la un moment dat sa dea de cineva care a ciopartit-o si a tratat-o ca pe o ... femeie de moravuri usoare. Detaliez mai incolo.

    Asta este decodarea:

    Code Description
    037U DESIGNO MYSTIC RED PAINT
    205 OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ENGLISH
    220B INFO PLATE, COOLANT - GERMAN
    230B CUSTOMER SERVICE - STATION EUROPE
    249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
    293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
    401 SINGLE SEATS
    551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
    567L RUMANIA
    580 AIR CONDITIONER
    5XXL EUROPE
    600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
    614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
    668 PRODUCT PROT.F.TRANSPORT VEH. W/ TIE-DOWN HOOKS
    669 10 LITERS OF FUEL AND MODE OF PACKING VE I
    803 CHANGE OF MODEL YEAR, THE LAST FIGURE SHOWING THE NEW MODEL YEAR
    840A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
    841A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH.
    882 INTERIOR SAFEGUARD
    915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
    926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
    955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
    983 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W/O REG. CERT. PART II
    M112 V6-GASOLINE ENGINE M112
    M26 DISPLACEMENT 2.6 LITER
    X00 LEATHER, DESIGNO, UNI-COLOR
    X13 DESIGNO MYSTIC RED SINGLE-COLOR LEATHER
    Y96 2-TONE DES. LEATHER ST. WH.+DES. LEATHER SEL. LEV

    Am achizionat-o de la un dealer mare de MB, din vestul tarii, caruia vreau sa-i multumesc pentru urmatoarele:
    1) atitudine : au avut rabdare cu mine, nu`s cel mai simpatic om din lume; apreciez enorm ca nu m-au luat cu - "stiti ? mai inca 20 de persoane interesate ...."; totul a fost ritmul meu; Eu personal cand vad ceva, incepe sa apara erectia emotioanala, mi-am dezvoltat un obcei sa nu actionez la impuls; daca dupa o saptamana, inima inca bate, clar ca in directia aia trebuie sa ajung.
    2) profesionalism: stiam ce iau si care sunt riscurile asociate, ma refer la ordin tehnic. Am avut filme, fotografii, tot ce am avut nevoie sa iau o decizie
    3) rabdare: m-au asteptat si au avut rabdare sa-mi gasesc un transportator sa mi-o aduca in celaltalt colt de tara (da, aveti dreptate, am luat-o fara s-o vad)

    Deci, am gasit transportator, in 2 zile am avut-o in service.
    Masina nu pornea, probleme destul de complexe pe electric, pom de craciun in bord, interior deteriorat (l-am lasat la final) - cam astea erau un mare problemele ei;
    Cu rabdare am inceput sa le iau pe rand. Am uitat sa va zic - intre timp a fost o furtuna in zona respectiva, astfel incat pe capota ei, inainte de plata, aterizasera niste caramizi. Un om normal, cred eu, s-ar fi retras demult din discutie si negociere.

    Dupa cateva mii de lei mai incolo (lucrari electrice, baterie mica, baterie mare, sigurante schimbate, pompe de carburant, garnituri bloc valve - pierdea ulei ca la balamuc), am ajuns la partea de tinichigerie.
    Mai sus tomite afirmasem ca simt fluturi in stomac cand aud Designo si AMG; Merg cei de la service la un renumit producator de vopsele (reprezentanta mai bine zis), cu codul in buzunar. Vrem si noi X grame de vopsea, codul Y. Baga respectivul codul in sistem - "Baieti, ia aduceti voi certificatul la masina asta, tare cred ca ii scot eu din cap Mercedesul clientului asta a vostru traznit ... " si chiar asa a fost; o vopsea DESIGNO, in cazul meu, e de 4-5 ori mai scumpa decat o vopsea normala. Are legatura ca e mai multe straturi, ceva mai tare ca o perla, din ce-am inteles. Inghit in sec si aia e. Pe moment, am zis in gand - "F%&k you, Designo !";

    Dar si cand a fost gata ? well, am uitat de suma indecenta platita pentru un vopsit de capota si cateva retusuri.
    Fratilor deci in soare, e ca o femeie faina goala. Eu vad masina asta ca o bijuterie, ca si cum mi-as fi luat un alt ceas.
    De la distanta pare rosu-burgundi, de aproape e un mov, deci un festin pentru ochi, nu regret nicio secunda.

    Actualmente circul cu ea in fiecare zi; si da, e un efort financiar sa duci 15-22 litri in urban, iar in extra-urban mai jos de 8 n-am convins-o.
    De taxe ce sa zic ? ca la balamuc, cei de la Primarie isi freaca de pe acum maine pentru anul viitor in Martie. Momentan, doar cei de la asigurari s-au bucurat; am luat-o si pe o firma de-a mea, unde nu mai am masini inregistrate, deci am pornit din plin ca sa zic asa.

    Actualmente mai sunt mici "nimicuri" le zic eu;
    - roata de rezerva (nu a avut chit de pana)
    - cheie de roti
    - audio - Radiocasetofonul are un mic joc, cu siguranta cineva a incercat un retrofit; nu`s hotarat daca sa merg pe ceva original sau ceva ... mai actual ca si tehnologie.
    - buzunar sertar scaun pasager lipsa;
    - interior - aici vor intra multe sute de EUR, chiar spre mie; imi propun sa conserv interiorul, culoarea, nici prin cap nu-mi trece sa schimb ceva la interior.

    Jantele originale au intrat la reconditionat (fiind horror - horror) actualmente are imprumut de la celalalt 211 un set de jante si pneuri noi.

    Ce imi place la ea ? (raportat si la 211.le diesel)
    - sound-ul motor; e ca un drog care mi-l administrez; ii place maxim dupa 2500 - 3000 ture, bucurandu-ti urechea de ceva fain; de multe ori inchid radio-ul ;
    - interiorul - desi in scurt timp va fi aici un mare santier; imi place cum la volan au imbinat cele 2 nuante - rosu inchis si negru; faina combinatie;
    - faptul ca vopseaua exterioara bate in mai multe nuante, dar cumva apropiate - rosu burgundi, spre mov, depinde cum te uiti;
    - imi place racirea din scaune, dar mi-e ca daca fac abuz, o sa intru pe antibiotice.
    - farurile xenom cu spalator; clar o diferenta fata de H7;

    Ce nu-mi place la ea ? (raportat la 211)
    - exista o diferenta considerabila de consum; consistenta as putea spune ...
    - interiorul inca imi sta pe creier, de abia astept sa deschid santierul. Scaunele din piele ventilata imi par mai putin confortabile cu cele textil.


    Va tin la curent cum evolueaza experienta asta, dar as zice ca de aici incolo i s-a schimbat soarta.
    Attached Files
Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF