Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Baby - A200 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Baby - A200 CDI

    Am luat breloc la S.
    A200 CDI 2011, o mașină în stare excepțională. Screenshot_20200515_100415_com.android.gallery3d.jpg Screenshot_20200515_100350_com.android.gallery3d.jpg Screenshot_20200515_100344_com.android.gallery3d.jpg Screenshot_20200515_100336_com.android.gallery3d.jpg Screenshot_20200515_100327_com.android.gallery3d.jpg Screenshot_20200515_100311_com.android.gallery3d.jpg Screenshot_20200515_100246_com.android.gallery3d.jpg Screenshot_20200515_100403_com.android.gallery3d.jpg

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

  • #2
    Sa o stapanesti sanatos .Usor usor cumperi toata gama .

    Comment


    • #3
      Mulțumesc.
      Mi-a plăcut ligheanul. Am mers 200 cu el.

      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

      Comment


      • #4
        S-o stapaniti sanatosi! Super faina jucaria! Cred ca o sa inghita kilometrii mai multi decat celelalte, pentru ca "si vre, si pote" !
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Mulțumesc. E simpatică și nervoasă la cei 140cp. Mulți nu realizează ce "poate", motiv pentru care nu se dau din drum și când se dau se uită ca Băsescu...
          O duc săptămâna viitoare la o revizie cu de toate, Rev C, coduri 3,4,6,8,11,15.
          Oare merge pus ulei 229.52 la euro 5 asta, sau e inutil?

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • #6
            Pentru OM 640.941 , parca mergea 229.51. Nu bag mana-n foc ca n-ar merge si 229.52...Daca faci revizia la dealer , o sa-i puna uleiul care trebuie.
            Last edited by LauLaur; 05-24-2020, 10:14 AM.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Am dus astăzi cazanul la Țiriac Brașov pentru revizie. Era cu de toate, ulei, toate filtrele, inclusiv ăla de motorina plus lichid de frână, verificare pe stand etc.

              Distracția 1830ron. Eu aveam discount de 40% la manopera și 20% la piese.
              La troaca asta nu s-a aplicat, cică nu e mașina aia care trebuie, nu a mai fost pe la ei etc. De parcă plătea mașina, nu eu.
              Bun. Plătesc și arunc un ochi pe deviz, demontat-montat 4 roți. De ce drk! Pentru schimb lichid frână.
              Dar cum plm dacă antifurtul de roți era la mine?! O mizerie, asa am luat mașina, o sa caut prezoane să-l schimb, cine mai lasă a-uri pe sticla de lapte în zilele noastre?
              Discuția cu șeful de service a fost distractivă.
              Cică mecanicul nu a respectat procedura și a aerisit etrierii fără să demonteze roțile, nu era necesar.
              Însă era necesar să plătesc, nu? Deși m-am enervat rău, am plecat calm și scârbit. Treaba asta se rezolvă, îmi restituie banii pentru operațiunile neefectuate.
              Totuși, nu mai calc pe acolo, poate e Karma, din 3 intervenții service, toate 3 cu deranj:
              1. Revizie W222 - 8400ron, ulei scuipat pe tot motorul de la capac filtru strâns insuficient - rezolvat a doua zi
              2. Revizie W222 - 1200ron, pus ulei 229.51 în loc de 229.52 - rezolvat a doua zi, alt schimb de ulei fără costuri, după 10 telefoane...
              3. Revizie W169 - 1830ron, plătit operațiuni de service neefectuate...
              BONUS
              Revizie W212 - 560ron, ulei cu degete pe fata de ușa și volan, capac motor, capota - rezolvat de mine...
              Trageți voi concluziile...
              Last edited by Zeus; 06-09-2020, 16:18 PM.

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #8
                Eu unul le-am tras de mult , ca e tiriac sau autoklass sau alt stealer ....

                De asta o sa bata vantul in curand pe la ei ... cu ore de manopera aberante , preturi “atractive” la piese.

                Off topic : am luat filtru de motorina original la w212 cu 410 lei de la un magazin online ,la autoklass era vreo 700 de lei , pompa de apa originala 600 lei ....la autoklass 1100-1200 ( ca nu se aplica nu stiu ce reducere ).

                Daca nu ai garantie cauta prin alte parti , se mai gasesc locuri fara harfe - indolenta - japca

                Tu care stii cu ce se mananca intretinerea ai fost atent , dar alti clienti care au incredere , iti dai seama cum i-au facturat ...

                Comment


                • #9
                  Conform directivelor europene si RAR, niciun dealer de marca nu are dreptul legal sa iti refuze garantia atat timp cat faci reparatiile la orice reparator autorizat RAR cu piesele recomandate de producator si parcurgand lista de operatiuni corespunzatoare.
                  O buna parte a firmelor de leasing operational asa procedeaza.
                  Oricum felicitari pentru modul in care iti intretii masinile.

                  Comment


                  • #10
                    Eu cand mi-am luat W212 ( acum 4 ani ) am fost la Autoklass Sud, in Bucuresti pentru o revizie completa, devizul a fost undeva peste 6500RON.

                    Ce includea:
                    Revizie cu toate filtrele si ulei,lichid de frana.
                    Placute si discuri fata spate.
                    Aer de reprezentanta in roti

                    Am facut eu un calcul la unix, piesele ar fi fost 2000 lei vs 4000 si ceva cat cereau ei. Si manopera nu a fost 2500, a fost doar partea de dupa 2000..la mecanicul meu, stat langa masina, vazut toata operatiunea.

                    Siiii stiu ca o sa ziceti ca piesele Mercedes..eu cand am scos filtrele cu care a venit masina erau MANN si MANHLE cu stanta si cod Mercedes. Si de mecanicii de la Autoklass m-am convins in iarna cand am dus masina pentru revizie la CVA si mi-au umblat la suruburile de la baia de ulei, am plecat cu masina de la ei si dupa o perioada am gasit scurs ulei pe la garnitura baii de ulei, urcata pe elevator, dat scuturile jos, toate suruburile VIZIBILE aveau un doua,trei filete date inapoi. M-am gandit ca poate fiind vorba de timp, temperaturi, atingeri, dar fix toate?!
                    Să știi să lupți când vrei să ai.
                    Să nu regreți când pierzi sau dai

                    Comment


                    • #11
                      Ce lighean domnule, e cazan în toată regula...la fel de frumos ca al meu: inegalabilul Avantgarde. Frumoase jantele astea dar parcă le lipsește ceva.
                      Cum?? Acest service a încasat bani pentru o operațiune pe care nu a făcut-o? Atunci ce ne-ar putea face să credem că nu au încasat bani fără să schimbe lichidul de frână? Să nu spuneți că nu le permite codul de etică să facă așa ceva. Am crezut că doar eu am ghinionul să pățesc așa ceva. Câte aș mai avea de spus dar mi-e teamă că mă pedepsesc moderatorii pentru off topic.
                      Dați-mi voie să vă urez și eu clasicul: Multă sănătate la breloc!
                      No malfunction

                      Comment


                      • #12
                        Lichidul de frana inevitabil se ingalbeneste. E usor de detectat un schimb doar pe hartie.
                        asta e situatia in care omul e platit asa cum e platit, cine e bun si harnic isi deschide atelier sa lucreze pt el nu pt altii.
                        tot mai multe masini pe strazi, tot mai putini meseriasi.

                        Comment


                        • #13
                          Lichidul a fost înlocuit, frânele au fost aerisite, test de frână pe stand. Am văzut înregistrările video. Doar roțile au rămas la loc
                          Mecanicul NU a respectat procedura și a cuplat aerisitoarele cu rotile pe mașină. Asa a vrut el. L-a costat...

                          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                          Comment


                          • #14
                            Nu prea vad rostul sa dai rotile jos daca ajungi cu inelara pe aerisitor si cu roata pusa.
                            si evident nu vad rostul sa facturezi o operatiune neefectuata.
                            Oare astea nu se factureaza automat? Adica omul da click pe inlocuire lichid de frana si softul adauga automat tot in lista, lista pe care nu o verifica ulterior.

                            Eu am consultat wis inainte sa ma apuc de cadru spate, scriau acolo avioade gen dat esapament complet jos, jos cardanul.
                            Nici vorba sa fie nevoie de asa ceva.
                            As fi pierdut vremea si cine stie ce mai stricam desfacand un esapament nemiscat de 18 ani.

                            Comment


                            • #15
                              Să dea Dumnezeu să fi făcut aerisirea cum trebuie. Or fi făcut și aerisirea circuitului de ambreiaj?...că văd cutie de viteze manuală, deci când înlocuiești lichidul de frână, îl înlocuiești și pe cel care este folosit la acționarea ambreiajului. Probabil că softul testerului te obligă să conectezi un furtunaș și la aerisitorul ambreiajului. Astea sunt doar întrebări ale filosofului din mine, că mi-e groază când știu că și eu trebuie să mă duc la un asemenea service ca să-mi înlocuiască lichidul de frână. Poate, dacă vă rog din inimă, o să-mi recomandați și mie un service care face totul ca la carte.
                              No malfunction

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF