Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes 500SE - Limited Edition

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    In fond e un fier, noroc ca Dan nu a patit nimic, masina si-a facut datoria. Dan500se chiar nu e un membru care sa merite astfel de cuvinte, se pare ca se concerteaza ceva. Userul MARIUS B are warn si de la mine, iar la prima de genu asta, pauza. Avand in vedere ca masina nu mai e de "actualitate", se inchide.
    Last edited by Carmine; 09-07-2010, 22:30 PM.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #47
      Am reinceput sa mai mesteresc la masina. Din pacate am extrem de putin timp liber si mai am de lucru si la 280SE.

      Am inceput sa schimb unele parti ce au fost afectate la accident.(bratul de directie...vezi poza). Am ridicat masina sus in partea din spate ca sa investighez puntea spate, "jugul" pare sa se fi deformat pentru ca roata stanga spate are o pozitie inclinata spre interior (cu parte de jos) intr-un unghi de circa 15 grade. Trebuie sa vad cum fac cu aceasta p[iesa, mai ales ca nici la un eventual transplant total nu am pe cealalta caroserie reperul respectiv. (oricum, nici nu se potrivea de la seria I, iar masina aia avea si SLS pe deasupra).


      Va tin la curent cu evolutia lucrarilor. Tare as vrea sa mai dau o tura cu V8-ul!
      Attached Files
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #48
        Doamne ce masina, superba, imi place teribil bordul, cum indica acolo cat mai ai de parcurs, ce consum etc. Germanii...!!!

        Comment


        • #49
          Nu am mai apucat sa lucrez la ea, dar in acest weekend sper sa avansez (chit ca nu ma voi duce la Zilele Orasului).
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #50
            Superbă maşina, de colecţie!Sper s-o repari cât mai curând să te văd cu ea pe străzi!
            " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
            Regulament forum.

            Comment


            • #51
              Cum stai cu masina? Ai reusit sa dai o tura cu ea ca sa vezi ce probleme mechanice mai ai la ea? Post #37 ''It's alive''
              Last edited by mer_se280; 07-08-2011, 10:54 AM.
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #52
                Nu, din pacate chiar in ziua in care ma pregateam sa o pornesc (adica sa merg cu ea) am suferit un accident (casnic) destul de serios care m-a scos din "lupta". Dupa ce mi-am mai revenit nu am avut timp sa ma ocup de aceasta masina. Nici acum nu am, mai ales ca am 280-ul programat pentru schimbat capul de injectie plus filtre, bujii, etc, etc. Nu-i bai, oricum vine concediul si daca nu am sa plec (afara sigur nu) am sa am timp sa ma ocup si de 500.
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #53
                  Foarte frumoasa masina! unul din planurile mele de viitor. S-o stapanesti sanatos!
                  Mercedes w123 200 http://www.clubmercedes.ro/my-merced...0.html?t=24300

                  Comment


                  • #54
                    Am revenit la aceasta masina.

                    As vrea sa-i intreb pe aceasta cale pe cei care au mai demontat W126 cat de greu e de schimbat "jugul"? Cel de pe masina este serios avariat si singura solutie e schimbarea...

                    De asemenea, mai persista intrebarea cu potrivirea unui alt jug. Jugul de schimb trebuie sa fie neaparat de la un V8 (500SE) seria II (bineinteles) cu ASR (dotare la masina mea) sau se potriveste si de la alte motorizari (seria II) inclusiv fara ASR?

                    Multumesc pentru ajutor!
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #55
                      Nu am mai postat de mult timp in acest topic, dar asta nu inseamna ca am abandonat lucrarea. Intr-adevar, am foarte putin timp liber la dispozitie in ultima vreme (sunt prins cu prea multe si la serviciu si acasa) dar cum am ocazia mai "mesteresc" una-alta la masina. Nu ma grabesc nicaieri, nu ma plateste nimeni pentru lucrare si nici eu nu platesc (inca) pe nimeni sa faca treaba in locul meu.

                      In principiu mai am nevoie de cateva piese deteriorate (am anunt la Bursa) si in rest ramane inca dilema cu transplantul total pe caroseria (din pacate Seria I) pe care o am cumparata de ceva vreme cu acest scop (eventual pe o alta caroserie, de data asta de Seria II) sau o "decopertare" si schimbare a tavanului (in acest caz sacrificand caroseria de Seria I).

                      Ideal ar fi "sa prind" o caroserie de SERIA II, SE (cu trapa) cu puntea spate (cel putin) inca prezenta pe masina, fara rugina pronuntata. In rest, usi, geamuri, capote am eu destule...

                      In afara de piesele pe care le caut sa le inlocuiesc, am cam tot ce imi trebuie pentru refacerea masinii, ba chiar mai raman piese. Am acumulat in timpul anilor multe piese de pe diferite masini care in momentul de fata ocupa destul de mult spatiu de depozitare.

                      Cel mai mult ma supara faptul ca dintr-un motiv absolut ciudat motorul masinii porneste doar cand vrea fara a prezenta vreo simptomatologie specifica. Uneori porneste "la sfert" iar alte ori... nu face nicio miscare (nu invarte nici electromotorul)... Foarte ciudat! Am suspectat bateria (dar e nou-nouta), releul pompei, bobina electromotorului, contactul… Toate sunt OK. In ultimele zile porneste bine. Probabil avea nevoie sa fie „actionata” cat mai des… cea ce nu se intampla inainte!

                      Pe forumul de W126 am povestit detaliat cam ce am facut la masina, un fel de jurnal. ( http://www.w-126.com/talk/viewtopic....&t=11&start=50 ) Aici am sa fac un rezumat cu ce am facut pana acum, ulterior vor urma si alte detalii.

                      In principal am demontat parbrizul si luneta (sau ce a mai ramas din ele), am curatat interiorul masinii (golita de mult timp de cea ce inseamna interior/scaune/tapiterie care au trecut pe W126 280SE-ul vandut intre timp, iar interiorul a ajuns in final la Feri), am aspirat temeinic cioburile rezultate.

                      A urmat schimbarea usilor avariate. Am mai avut inca un rand de usi fata in stare foarte buna (de Seria I) iar usa dreapta spate am decis sa nu o mai inlocuiesc (desi aveam alta) ci sa repar infundatura relativ mica de pe ea. Suprinzator, usile fata schimbate vin perfect aliniate cu usile spate nedemontate de pe masina, nefiind afectata structura pe acel segment.

                      Am montat geamuri in usile fata (geamul sofer s-a spart la accident, am pus altul) si am montat si macaralele electrice. Ca sa fie totul intr-un singur loc si sa nu caut dupa piese in momentul in care se ajunge la montarea finala am montat si ornamentele cromate pe usi, respectiv oglinzile. Nu am montat in schimb bandourile. Fiind usi de Seria I se pare ca montarea bandourilor Seria II implica niste gauri suplimentare. Nu avea (inca) rost sa ma complic cu acest aspect, la vopsire oricum trebuiau date bandourile jos.

                      La motor am demontat radiatorul care din pacate a fost deteriorat iremediabil. Desi initial crezusem ca e vorba doar de o fisura a conductei ce se gaseste in partea inferioara, odata cu demontarea radiatorului am observat ca toata partea de jos, unde se gaseste lichidul de la cutia automata, este zdrobita. Este nevoie de un alt radiator…din pacate e putin mai special, cam greu de gasit SH.

                      In rest, totul pare in regula. Am completat fluidele (ulei motor+cutie, servo, lichid frana) ca sa fie toate full.

                      Acum astept concediul si o sa am ceva timp liber… Mai e mult de munca la masina… Dar nu e stres. Va fi gata cand va fi gata…

                      Ma gandeam sa inchid anuntul de vanzare, pentru ca oricum avusesem parte in general, in perioada destul de lunga de timp de cand am postat anuntul de vanzare, (cu mici exceptii) doar de persoane foarte neserioase care nu aveau altceva ce face cu creditul de la telefon decat sa ma sune cu intrebari si oferte tampite… Nu intru in detalii.

                      Intr-un viitor mai indepartat, dupa ce se rezolva intr-un fel sau altul caroseria, am siguranta ca inclusiv vopsirea masinii o sa pot sa o fac in regie proprie. La firma la care lucrez s-a construit o vopsitorie moderna cu uscare in aer cald (nu de masini…) si avem si un vopsitor foarte priceput. Astfel am scapat de aceasta grija. O sa am doar costul vopselei! Dar sa nu anticipam… Mai e mult pana acolo. Cu astfel de viteza de avansare a lucrarilor (limitate de timpul liber disponibil) cea ce teoretic ar trebui sa fie gata in 2-3 saptamani eu cred ca apuc si concediul urmator…
                      Last edited by dan500se; 06-27-2012, 13:50 PM.
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #56
                        Am citit in topicul de pe forumul W126 tot de unde ai pus link (pagina 5 parca) pana la sfarsit si ma bucur ca te-ai apucat de limuzina. Ca sa scapi de dilema cu transplantul pe o alta caroserie, dupa ce faci rost de jug, pui totul la locul lor (motor, transmisie, punte) si dai o fuga cu masina la un atelier de facut geometria, dar sa fie si dotati baietii si ii rogi sa iti zica daca rotile vin aliniate bine.
                        Eu am fost martor intr-un atelier din-asta la o treaba, venise un tip cu un Golan sa isi faca unghiurile si au constatat baietii ca roata dreapta fata e plecata spre spatele masinii cu 2 mm. Masina arata ca noua, foarte ingrijita, nu parea sa fi suferit vre-un eveniment neplacut la viata ei. Asa ca eu zic sa incerci si varianta asta, sa stii sigur daca se merita sau nu si sa fii si tu impacat sufleteste.
                        Multa bafta, timp liber, spor si chef de munca!

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by dan500se View Post
                          Ma gandeam sa inchid anuntul de vanzare
                          Nu stiu de ce mai stai pe ganduri...continua tu frumos ce ai inceput si la urma satisfactia va fi mai mare .
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #58
                            Frumos exemplar!!!

                            Intradevar este o bijuterie de masina!!!Sincer colegule!!!Ce bord complicat avea in anii respectivi,vai ce-mi place!!!S-o stapanesti sanatos!!!Nu degeaba e vorba aceea...Mercedesul este ca vinul!!!

                            Comment


                            • #59
                              Dane, fã-i o pozã (mai multe) cu accent pe zonele cu probleme, ºi trimite-le pe patrascu.ioan@gmail.com sã vãd ºi eu cam cum ar trebui abordatã lucrarea. Unele elemente de caroserie este mai bine sã nu le tai ci sã le-ndrepþi chiar dacã existenþa acelei caroserii de rezervã te "imbie" sã o foloseºti ca atare.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by 3mil View Post
                                ... dai o fuga cu masina la un atelier de facut geometria...
                                E o idee buna, dar mai greu cu logistica. Unde am eu acum depozitata masina nu este astfel de atelier, iar de dus masina se poate doar cu un trailer...

                                Originally posted by mer_se280 View Post
                                ...continua tu frumos ce ai inceput...
                                De inceput am inceput de ceva vreme! Sa vedem cand termin!

                                Originally posted by john_range View Post
                                Intradevar este o bijuterie de masina!!!...
                                A fost, pana sa mai fie din nou mai este muuuuuuuuuuuuullt!

                                Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                                Dane, fã-i o pozã (mai multe) cu accent pe zonele cu probleme, ºi trimite-le pe patrascu.ioan@gmail.com sã vãd ºi eu cam cum ar trebui abordatã lucrarea...
                                Vad ce poze mai am prin arhiva (facute pentru cei "interesati" de cumpararea masinii) si le trimit. Am sa fac si unele poze noi, dar acum masina e acoperita de prelata. O sa o descoper pentru o "sedinta foto" !
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF