Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • post dublu, rog sa se stearga

    Comment


    • Daca vrei ne auzim la un telefon ca multe se scriu si se vb, dar in practica vezi ca multe din ce se vb sunt doar povesti.

      Bitumu si spuma cu celule inchise nu retin apa.
      Minetul si buretele da. Dar astea nu le pui direct pe tabla.
      pana una alta si mocheta din podeaua 211 retine apa mai rau.
      Dupa o saptamana de stat la uscat cand am pus o pe masina si am calcat pe ea m am trezit ca inca mai iese apa.

      ​​​​​"bitumu" mai bine zis butil e stp gold pe podea si stp silver in zonele care nu bat direct spre urechea mea.
      pe tavan dynamat extreme e mult mai usor.

      minetu e autoadeziv, cauta ca e ceva magazin online din targoviste care il da la 11 lei coala, in rest e pura specula, in cluj evident ca are pret de Cluj, ca doar ne a crescut Boc nivelul de trai. E mai ieftin sa il comanzi prin curier.

      ​​​​​​ buretele e stp biplast. Sunt 2 modele ia l pe ala fara varfuri ca e ceva mai greu si mai bun.
      Ala cu varfuri mi se pare la misto. Ca varfurile ale ala cat sunt de mici isi fac efectul de dispersie de la 10k in sus. Unde ai tu 10k in masina, nu stiu.

      Spuma e stp accent, seamana cu materialul de izolat tevi, dar e cu celule mai mari si mai moi, are mult aer in ea si o poti presa bine daca e nevoie.
      Acustic nu aduce multe beneficii, iar sa o pui direct peste tabla e degeaba.
      Bitumu e cel care face treaba, ingreuneaza tabla deci randamentu la trasnmisie e mai scazut un pic, plus amortizeaza vibratiile.

      Plafonul la 211 e usor de pus la loc. Incap lejer un strat de bitum, apoi accent (spuma) si inca un strat de burete sau de minet. Al doilea strat intra un pic presat, dar intra.

      Din masuratorile facute 2 straturi de burete sunt la fel de bune ca un strat de burete + unu de minet. Diferenta e de la 2k in sus, deci nu conteaza ca deja e fr prea mare ca sa mai treaca prea usor prin capitonaj.
      iar 15 lei ( o coala jumate) vs 150 lei ..e ceva diferenta.

      2 coli de minet fac cat una de biplast, dar sunt mai groase si nici nu le poti presa.

      Acu, de ce sa te apuci nu stiu ce sa zic. Incepe cu ceva simplu si le iei pe rand, dar as lasa plafonu la urma.
      As paria pe usi si pe podea.

      La usi sa astupi gaura tehnica si cateva petece cam pe jumatate de suprafata si ar trebui sa se simta deja diferente majore.
      De mai dai si un strat termoizolant de spuma mai castigi ceva.

      Faci o usa de proba apoi de iti place mai continui )
      Dar crede-ma asa se intinde treaba, mai ales cand mai descoperi si altele, speli tot ce demontezi, etc.

      ​​​​​
      Last edited by Sharky; 09-09-2021, 13:21 PM.

      Comment


      • Pfff, mega experienta Mercedes.

        Masina nu avea nici un fel de eroare inainte sa ma apuc de antifonare.
        In tot acest timp am stat fara scaun pasager. Azi pun scaunul, pac, surpriza...
        Nu se mai sterge eroarea de SRS nici cu star-ul.

        Nu prea cred ca e cazul de fire sau ceva ca nu tin minte sa fi stricat vreunul.
        IAr faptul ca am umblat fara scaun nu ar fi terbuit sa il deranjeze.

        Deci ma apuc sa sap in directia asta sa vad ce aflu, sau poate are careva vreo idee.
        Attached Files

        Comment


        • Update, masurat toate firele e semnal pe ele, si catre scaun am rezistente in orice combinatie dintre cei 3 pini masor.
          Deci e clar ca nu am rupt vreun fir ca atunci n-as fi putut masura tensiune intre capete.
          Asadar e vorba strict de calitate Mercedes... rezolvi o problema, apar altele 3.

          Ori s-o fi defectat din senin plasa din scaun, m-as mira ca doar scaunul nu a fost folosit, ori mergand astea 3 saptamani fara scaun modulul de airbag s-o fi gandit ca sa dea erori irelediabile.

          Sa vad ce mester ori gasi sa rezolve problema ca eu mi-am pierdut rabdarea, dar din pacate probleme de airbag nu le pot ignora.

          Comment


          • Multumesc fain de explicatii. Am sa te sun cand ai un pic de timp.
            Ca sa vezi daca e bai cu scaunul, ai putea sa te rogi de cineva din Cj sa iti dea imprumut un scaun. Vezi daca cei din dezmembrari te lasa sa faci o proba cu scaunul lor. Asa vezi macar daca e din scaun buba sau nu.

            Comment


            • Am star de imprumut, 2 tipuri, dar ma duc la oameni care se ocupa cu asa ceva ca eu m am saturat de porcariile astea.

              E cazu sa o trec pe "numai ulei si benzina".

              Comment


              • Ulei si gaz, asa cred eu. Iar ma uimeste masina CU CAlitatea si fiabilitatea specifica mercedes.
                iar a sarit tija de la schimbator si culmea, ca sa stea colegu nostru cristi linistit, a fost inlocuita prin 2017 cu piesa noua originala din reprezentanta!
                sa vedem cum gasesc un service pe aici prin bulgaria sa ma lase pe rampa. De data asta multa sarma... Ca tot aia e.

                Calitate nu gluma, o masina care nu te lasa la greu....
                Ce sa zic. Opelu batea in 400k, passatu trecut de 400k nu aveau atatea probleme. Asta abia e la 250 hai sa zicem maxim 300 reali, ca masina e cu istoric rar de noua.
                mercedesu ar putea lua lectii de la altii ca la cutii e clar praf.

                ​​​​​​Pffff. Oi fi luat un bmw si nu mi am dat seama de are atatea hibe, dar nu cred, ca ala statea macar bine pe drum...
                Last edited by Sharky; 09-23-2021, 00:24 AM.

                Comment


                • Calitate nu mai este de la sfârșitul anilor '90

                  Comment


                  • La timonerie cutie manuala nu stiu daca a fost vreodată calitate. Prea putin tin. Singura manuala cu km reali o stiu la 160k un clk 2007 avea si ea mult mai mult joc decat e normal.

                    Ar fi bine sa arunce un ochi la ford sau la grupu vag. Pe passatu b5 aia e ce trebuie. Intra la fix, merge f usor.
                    rezolvat problema personal, cum ne intelegeam prin semne i am explicat cumva sa urce masina pe elevator si pana o comentat el am pus la loc tija.
                    M o ars de 60 leva, jaf la drumu mare dar ce poti sa mai zici?

                    Comment


                    • Uzură apare și la modelul vechi, cu tije metalice . Dar nu sare nimic, există siguranțe. Într-adevăr este o variantă constructivă ce necesită revizii mai dese .

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF