Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My Baby Benz W202 C180 T-Modell

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, din surub, e un regulator banal doar, un arc care apasa pe o suprafata si probabil surubul da pretensionare in plus.

    Ah si vezi de furtunul din galerie spre regulator, ca practic presiunea nu e fata de atmosfera ci fata de galeria de admisie.
    Si e bine sa ramana cat mai constanta altfel din ce stiu cantitatea injectata e proportionala cu radical din valoarea presiunii.
    Mapa aia de adaptare, coeficientii respectivi inj benzina -> timpi de injectie gaz sunt valabili doar pt aceeasi presiune.

    La sarcini partiale conteaza ca acolo ai timpii de raspuns al injectoarelor care sunt comparabili cu timpii de injectie. Si de aici ai mari variatii spre stanga hartii.
    La timp de injectii mari, gen peste 8ms, inca 1-2ms nu aduc cine stie ce diferente spectaculoase care nu pot fi corectate de catre ecu motor.

    Plus la sistemul meu mai fac o chestie, o dau catre amestec sarac pe gaz in peste 3mii ca sa sa fiu sigur ca ECU masina se adapteaza sa puna de la el cate ceva ca sa iasa stoicometric.
    Astfel cand comuti pe benzina ECU stie ca trebuie sa puna combustibil in plus, ca asa s-a adaptat cat timp a mers pe gaz.
    Altfel te poti trezi ca odata comutat pe benzina masina merge in amestec sarac si nu trage cum ar trebui.

    Astea le-am invatat asa, pe parcurs, studiind valorile sondelor si a adaptarilor in mers.

    Comment


    • Deja ma depaseste! Cred ca totusi am sa merg la service pentru un reglaj. Chiar daca nu le va conveni ca am "reparat" vaporizatorul!

      Mersi oricum de feed-back!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • Dupa ceva mai mult de 8 ani de cand e masina la mine m-am gandit sa fac un "rezumat" al problemelor aparute in acest timp, al rezolvarilor si al "imbunatatirilor" aduse masinii.

        In 2012 (Septembrie) dupa ce a ajuns masina in tara, cu 282XXX Km la bord, a trecut printr-un proces de curatare temeinica a interiorului (a se vedea primele postari) si o revizie a instrumentelor de bord (aprope toate becurile erau arse).
        De asemenea s-a rezolvat si problema de intarziere la accelerare (probabil motivul pentru care fusese vanduta masina in Italia, pe langa martorul de lichid racire aprins - vom ajunge si la acela) - a fost un furtun de vacuum deconectat (masina se tura "greu", dupa ce se apasa acceleratia cam 2-3 secunde dupa care pleca cu "scartait" de roti - foarte neplacut si nepractic in intersectii mai ales).
        A primit de asemenea semnal fata stanga si semnal aripa dreapta plus oglinda usa dreapta. Erau lipsa, masina fiind "atinsa" putin (bara a fost putin crapata - s-a reparat)... Oglinda s-a dovedit a fi o "teapa", fiind asamblata prin mastic, proprieterul anterior (luata din dezmembrari) nestiind sa o monteze la loc (s-a curatat de mastic si remontat).
        S-a mai schimbat lamela stergator luneta. 4 anvelope de iarna (SH) au fost montate in locul "opincilor" cu care a circulat masina in Italia.
        Am cumparat si o carcasa de cheie cu lama bruta (pe care o am si acuma - nereusind sa tai cheia pe vremea aceea).
        Am pus o husa cu snur pe volan (pielea fiind indepartata de vechiul proprietar) si am cumparat o plasa de portbagaj (foarte utila - o folosesc pentru a fixa roata de rezerva) si lanturi de zapada (folosite din plin iarna aceea).
        S-a facut "igienizare" instalatiei de climatizare.
        Am montat 4 boxe si un CD-player (SH) - masina venind fara acestea (e a doua mea masina de Italia care nu a avut nici cas nici boxe - au un "fetish" italienii astia... ).
        Singura problema intampinata pana la sfarsitul anului a fost bratul de la stergatorul de parbriz care s-a dovedit a fi rupt - s-a remediat provizoriu printr-o "clema" de sarma si Poxipol.

        In 2013, in vederea pregatirii pentru inmatriculare (s-a "injumatatit" taxa pentru Euro 2 - am platit 732 sau 752 de Euro - nu mai retin exact / recuperati pana la urma parca in 2019) s-au achizitionat 2 "perechi" de roti de tabla ( cate 2 buc. din locuri separate) cu anvelope de vara si bare OEM pentru portbagaj. Plus o baterie noua.
        Am schimbat si carenajul de la roata stanga fata (spart cand masina a avut acidentul acela minor).
        S-a facut schimbul de ulei in diferential. Am cumparat un sistem de navigatie/GPS. Am pus un buson de ulei SH.
        Masina a beneficiat de un reglaj lumini si verificare generala (s-a "uitat" un nene la masina, a tras de volan, etc, etc. ) din partea reprezentante MB printr-un program avut la inceputul iernii pentru siguranta in trafic (reglajul de lumini a fost binevenit - aveam niste lumini care bateau foarte aiurea - de atunci nu am mai umblat la reglaje, inca e totul perfect!).
        S-au montat alte 4 anvelope de iarna (SH, dar aproape noi - le mai am si acuma, "set de rezerva" ) si 2 suporti de elevator si un dop de drenaj din prag (erau lipsa, masina a "urcat" ceva bordura - se vede la prag, fiind zgariat).
        Problema intampinata a fost "intreruperea" a 2 cilindrii, aleatoriu... de obicei in mers - s-a dovedit ca era un contact imperfect la mufa de la bobina. S-a rezolvat de catre un electrician auto.

        In 2014, fiind primul an "full" de exploatare a masinii am facut revizia generala si am schimbat: uleiul de motor (si filtrul de ulei), filtrul de aer, bujiile, discurile si placutele frana fata, senzorul nivel lichid racire motor (pentru a rezolva problema martorului aprins in bord - nu era acesta cauza - dar ajungem si acolo ), tampoanele de cauciuc de la haion (vibra cand era inchis), garnitura de la pompa de lichid de parbriz (scapa lichid), furtunul de la epuratorul de gaze (era pus un furtun "normal", indoit in "S"), pompa/motoras lichid de parbriz (SH de pe un model VAG - acelasi articol - pretul pe nou e "multiplicat" la MB fata de VAG, desi e aceesi piesa ).
        Am cumparat alte semnale laterale pe aripi, "albe" (cum erau original la acest model) cele "galbene" fiind montate probabil, la "nevoie" de vechiul proprietar (si eu am pus tot unul "galben" in 2012 ca sa fie pereche cu cel existent).
        S-au pus alte 3 tampoane de elevator din prag (de data aceasta noi, de producator - cele SH cazusera din nou).
        Am cumparat un alt volan, din piele, identic la culoare si un carlig de remorcare OEM (SH) (dar nu l-am mai montat niciodata - l-am vandut cu vreo 2-3 ani in urma).
        Am cumparat un set de jante de aliaj (pe 15"), modelul Elegance (specific W210).
        Am schimbat carcasa butoanele geamurilor electrice de pe consola centrala (cele vechi erau "albite" de la utilizare).
        Am primit o trusa de scule OEM (de pe un A Klasse) si un dispozitiv de blocare a rotilor ("pana"). Am schimbat si busonul de benzina - era pus unul AM, am pus OEM tot de pe A Klasse.
        Am montat pe scaunul soferului un extinctor MB (provenienta W123/126)
        Am rezolvat problema cu martorul aprins in bord pentru lichidul de racire - s-a dovedit a fi de fapt martorul de la lichidul de spalat parbrizul - e un circuit ciudat facut de MB, cei doi martori sunt interconectati - am cumparat un vas SH cu senzorul OEM in stare buna.
        Problema am avut doar cu senzorul de presiune de la GPL (nu mai trecea masina pe gaz) - s-a schimbat.

        In 2015 am achizitional un interior identic la culoare si model provenit de pe un Sedan de Anglia (scaunul de pe partea stanga era in stare aproape perfecta - scaunul soferului de pe masina mea avea suportul lombar foarte deteriorat) si diferite elemente de interior (chedere, ornamente, plasticaraie) precum si o cheie de roti OEM, un triunghi reflectorizant si o roata de rezerva (nu avusesem pana atunci "roata de rezerva" - puneam mereu una din setul de iarna sau vara in portbagaj - sau, la inceput, am pus o janta de W126). Plus 2 boxe OEM pentru usile fata.
        Am schimbat cutia de viteza (cumparata de aici de pe Forum, avand 190K rulaj) din cauza unui surub de la timoniera destrans (intra greu sau deloc in unele viteze).
        Mi-am cumparat o cheie de filtru de ulei pentru a putea face schimburile personal (le faceam oricum singur doar ca trebuia sa merg sa cer cheia imprumut de la un mecanic).
        Am schimbat furtunele de la circuitul de incalzire al instalatiei GPL (erau crapate si pierdeau lichid).
        Am schimbat pompa de apa si cureaua de accesorii.
        Se defectase din nou senzorul de presiune GPL - l-am schimbat din nou, am luat unul dedicat modelului meu, cel luat anterior a fost unul "echivalent" (probabil de aceea a tinut doar atat).
        Se blocase DUO-VALVA de la incalzire pe inchis - am desfacut-o, am curatat-o si totul a functionat corespunzator.
        Se uzase alternatorul - l-am reconditionat.

        In 2016 un "drac" de copil (din vecini) mi-a rupt emblema. Am luat alta SH dar am montat-o pe soclul OEM (a trebuit sa desfac ambele - soclul SH nu statea calumea in locasul de pe capota). Inca mai am acea emblema pe masina, s-a oxidat putin dar se poate curata cat-de-cat si arata destul de bine (are putine urme de "rosatura").
        Am schimbat discurile si placutele spate.
        Mi-am luat un "pachet nefumatori"- in loc de scrumiera este un alt locas de depozitare.
        Am avut un mic "incident" la un "drift" pe zapada - mi-am sparta bara (am reparat-o) si mi-am rupt suportul de bara de torsiune (am sudat-o dar s-a rupt instantaneu - am cumparat alt suport). Ulterior s-a dovedit ca si bara de torsiune s-a deformat dar eu facand unghiul dupa incident nu am avut probleme, "reglandu-se" dupa bara deformata (atunci, la acel moment, nu se stia asta).
        Probleme am avut cu mersul neregulat, greutati la pornire, accelerare si stat la ralanti. Dupa lungi investigatii s-au dovedit ca fiind defecte bobinele (cel putin una 100%). Prima data am schimbat doar o bobina dar nu mi s-a parut ca masina merge la fel de bine ca inainte de probleme, asa ca am mai luat inca o bobina identica - cica exista diferente intre bobine (am avut BOSCH si am pus altceva, nu mai retin firma). S-a remediat!
        O ata problema am avut cu releul de semnaliare. Am cumparat alt releu, SH.

        In 2017 am inceput cu o problema: contact blocat. O lucrare de anvergura: demontat tapiteria de sub bord, instrumentele de bord, coborata coloana de directie, taiat contactl vechi cu flexul, montat contact SH.
        Am cumparat un set de oglinzi rabatabile. Masina mea a avut acesta optiune din fabrica dar pe parcurs au ajuns sa fie montate oglinzi "normale" (chiar si cand ajunsese masina in tara).
        Am cumparat inca o masina de piese, FL, identica la culoare exterior/interior (dar nu piele, panza) de pe care am montat pe masina mea multe piese (bara fata, mocheta fata, tapiteria portbagaj, ornamente, jante aliaj cu anvelope de iarna, etc., etc.).

        In 2018 am montat instalatia de incalzire al lichidului de spalare parbriz de pe masina de piese pe masina mea dar datorita existentei instalatie de incalzire al sistemului GPL nu m-am putut lega facil decat la acel circuit, rezultand o incalzire destul de intarziata a GPL-ului si trecerea pe gaz intr-un timp desul de indelungat, aproape cat sa ajung la destinatie (naveta de la serviciu-acasa), fiind si relativ frig pe vremea aceea. Am demontat (si vandut) instalatia.
        Am cumparat un set de mochete/presuri OEM crem/bej (de "cocos") provenite de pe un W211 - se potrivesc aproape perfect.
        Am schimbat telescoapele spate cu unele pe gaz, intr-adeva SH dar aproape noi - le-am luat din dezmembrari impreuna cu un brat ("trapez"/"bascula") pe care l-am descoperit a fi afectat de rugina.
        Am inlocuit carenajele OEM cu unele AM, noi - am renuntat la cele SH din cauza ca toate sunt foarte casante, se rup foarte usor si nu se gasesc in stare buna din dezmembrari. Pe cele AM le am si acuma pe masina, fara probleme, sunt foarte OK, flexibile si rezistente.
        Am schimbat capetele de bara si furtunele de frana spate.
        Am avut de asemenea o problema cu un pivot "galagios" - s-a schimbat.
        O alta problema am avut-o cu incuietoarea de la torpedou - clema de blocare se rupse - am cumparat o alta usa de torpedou si am transplantat sistemul de inchidere.

        In 2019 am avut singurul incident in care am fost nevoit sa chem o platforma pentru a transporta masina acasa (cand mi s-a blocat contactul am mai chemat-o, dar atunci am ales eu sa duc masina de acasa intr-un loc incalzit pentru a putea lucra la ea, fiind inceputul lui Ianuarie si -15 grade afara). Furtunul de la pompa de apa spre temostat s-a spart (posibil l-am montat eu necorespunzator cand am schimbat pompa de apa sau doar de la uzura). Apa dadea pe afara cu un debit foarte mare - nu am vrut sa risc sa circul asa cu masina chiar si pe distanta scurta si cu "alimentare" cu apa.
        Am refacut si electromotorul... avea momente cand nu pornea masina din prima pana cand am fost nevoiti sa o pornim prin impingere - am dus-o direct la service.
        Mi-am spart geamul mic de la usa spate. A sarit o piatra cand taiam iarba cu motocositoarea. Am luat geamul de la masina de piese.

        In 2020 am schimbat termostatul (de "tari calde") pentru ca se incalzea relativ greu si in timp indelungat in masina (eu fac cam 15-18 minute pana la servici).
        M-a "lasat" si bateria (luata in 2013, inainte de inmatriculare). Am luat alta, nici nu am mai incercat-o pe cea veche de atunci (desi o mai am inca).
        Am schimbat placutele frana fata/spate (pentru prima data de cand am masina - discurile inca sunt OK).
        Se defectase din nou alternatorul - rulmenti sparti... Ciudat, revizia a fost facuta recent. S-a reparat (din nou).

        In 2021 am schimbat becurile din bord de la termometru, ceas si odometru. S-au ars pe rand in timp ce vroiam sa schimb primul bec...
        Am luat un set de anvelope de vara (SH dar aproape noi) Continental si le-am si montat pe jante si pe masina.

        Acuma vad ca m-a cam luat valul si postarea a devenit cam lunga! Imi cer scuze daca e asa! Cine doreste sa citeasca tot ce am scris e binevenit!
        Pe langa ce am mentionat aici au fost reviziile normale, am mai cumparat cateva seturi de jante (de aliaj) si am mai si vandut cateva. Masina de piese a plecat si ea... cu aproape toate piesele nedemontate (din lipsa de timp). Posibil sa fi uitat si unele interventii, dar am incercat sa le mentionez cat se poate de exact (si cronologic).

        Nici nu gandisem ca am facut atatea la masina...



        Last edited by dan500se; 03-28-2021, 12:59 PM.
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • Ai scris ceva.
          eu de ulei si filtre nici nu mai scriu. Nu vad ce e interesant la ele. Le schimbi la orice masina. Restul conteaza, acolo se vede intretinerea adeverata, sau doar unu care a luat sa traga de ea si cand se strica o vinde, din categoria: doar ulei si filtre 300k...definitia masinii terminată si a motivului vanzarii. ​​​​

          Comment


          • Originally posted by Sharky View Post
            Ai scris ceva...​​​​
            Daaaaa... de aia am si zis ca si mie imi pare mult... Dar de multe ori eram intrebat ca in astia (aproape) 500K cati are masina ce i-am facut si ce probleme au intampinat. Am zis sa fac un "rezumat"... sa fie scris.

            Ulei schimb(am) cam de 2-3 ori pe an (acuma cu Covidutz am redus deplasarile). Chiar urmeaza zilele urmatoare, tocmai ce am comandat aseara filtrul de ulei de pe e-piesa.

            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • Odata cu venirea vremii (mai) calduroase (desi este mult mai frig decat ar trebui sa fie in aceasta perioada) ma pregatesc de o mica revizie la masina pentru sezonul ce va urma (speram si la o iesire mai "lunga" de data aceasta prin tara - daca se mai "calmeaza" "nebunia" asta).

              Am observat deja din iarna (multa sare) ca suportul de cric de la partea din fata (pe ambele parti) a "inflorit" sub vopsea. OK, am zis: hai sa curat pe acolo si sa "tratez" suprafata si sa revopsesc... Surpriza: sub "coaja" aceea nu a mai ramas material deloc... A disparut metalul - ruginit complet. Acum la ambele orificii de cric (din fata - in spate sunt OK) am aproximativ 2-3-5 mm "distanta"/lipsa "material. E primul loc unde "ataca" rugina - pana acum am avut parte doar de rugina de suprafata la unele panouri revopsite in trecut.
              Am cautat pe net sa cumpar piesa de reparatie pentru zona aceea dar nu am gasit disponibil decat in UK - piesa aftermarket. Oare la noi in tara nu se gaseste? Ma refer la TABLA care acopera suportul de cric, ce vine la nivel cu pragul masinii.

              Nu vreau sa pun tinichigiul sa fabrice acea piesa, as prefera sa iau NOU, fie si AM... Poza informativa luata de pe site-ul UK.

              Ceva sugestii? Am cautat pe e-piesa, autokarma, bardi, best-auto-vest... Nu gasesc decat tampoanele de elevator...
              Attached Files
              Last edited by dan500se; 05-08-2021, 17:01 PM.
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • Partea proasta cu Uk este ca acum se platesc taxe vamale....Am cumparat o navigatie de 230 euro si am platit 50 euro taxe vamale aici in Germania....destul de multisor....Sa traiasca fanii lui Brexit..
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                  Partea proasta cu Uk este ca acum se platesc taxe vamale....Am cumparat o navigatie de 230 euro si am platit 50 euro taxe vamale aici in Germania....destul de multisor....Sa traiasca fanii lui Brexit..
                  Da... stiam asta, cu taxele... Evident ca nu vreau sa iau din UK, de acolo am gasit poza (probabil ca datorita ruginii de la masinile lor s-au specializat pentru a produce piese de schimb / imi pare ca la W210 NFL e identica zona aceea), cautand pe "engleza" piesa respectiva, pe "romana" nu gaseam nimic (decat tampoanele, de cauciuc, pentru elevator sau efectiv "locasul" de cric, ce vine sub tabla aia ce imi trebuie mie).

                  Nu ca nu s-ar putea face de un meserias priceput dar nu prea au disponibilitate de a muncii in plus... si nici nu vreau sa apelez la asa ceva - vreau pur si simplu sa decupeze tabla afectata si sa sudeze piesa de reparatie. Si gata! Restul ma descurc eu (cu vopsitul, etc).
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • MeseriaÈ™i buni???Daca-i găsiÈ›i...ar fi buni de puÈ™i în borcan..pentru eternitate!!!
                    De 2 săptămâni, caut sa rezolv un început de rugina ( 5 cm de rugina înflorita sub vopsea) ptr o aripa fata la o Fabie.Vorbim de partea de jos unde se îmbină cu pragul!!!
                    3 Meseriași, 3 raspunsuri: aripa noua că e 100-120lei!!!
                    Eu: de ce noua, când se poate reface asta, având în vedere ca e suprafață mica, chiar dacă ar fi putrezita când te apuci de curățat??
                    Ei: sa stai sa pui tabla acolo(5-10 cm !!! ) ...CA PE VREMURI???
                    Asa ca...slaba speranța sa mai pasioneze pe cineva...munca!
                    Ps: acțiunea se petrece în Galați, România!!
                    Last edited by Cristi Nazarov; 05-11-2021, 15:17 PM.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • Am avut un meserias BUN (ce imi lucra pe vremuri la 280SE si care trebuia sa faca "transplantul" si la 500SE). Din pacate a facut AVC si nu mai "profeseaza". Imi facea piese OEM din tabla - exact capat de prag si partea de jos la aripa mi-a facut la 280SE (cand am vazut ultima data masina pe net la vanzare tot asa era pragul cum l-a facut el in urma cu peste un deceniu / shit - time flies... ).

                      In fine, eu caut piesa aia DE REPARATIE. Maine merg la e-piesa (mi-am comandat cate ceva - "maruntisuri"). O sa-i rog pe baieti sa caute prin sistem - poate-poate "pica" ceva!

                      Si pana una alta: nu stam - 490.000 Km - nu am "vanat" poza, intamplator era fix la plecarea de la serviciu, in parcarea de la firma - ma uitasem sa vad cat este ceasul...

                      Mai un pic si ajungem la BORNA MAGICA de 500K. Oare in RO se acorda placheta aia de "merit" de la MB?

                      Attached Files
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • Ceau. Incearca si la Bestautovest (in Gradiste cum cobori podu pe dreapta) . Vad ca au praguri complete
                        Sau poate gasesc ei doar bucata din prag. Piesele sun poloneze si destul de bune. Eu am luat macarale si au fost ok
                        Prag Mercedes Clasa C (W202) 03.1993-03.2001 Dreapta 2026370235, element reparatie praguri, magazin online piese auto noi la cele mai mici preturi!

                        Prag Mercedes Clasa C (W202) 03.1993-03.2001 Stanga 2026370135, element reparatie praguri, magazin online piese auto noi la cele mai mici preturi!

                        Comment


                        • Salut Radu!

                          Mersi! Chiar trebuia sa merg azi la ei, am comandat una-alta (cum ziceam mai sus) dar am ajuns prea tarziu in Arad si nu mai ajungeam pana la ora inchiderii. Aveam de preluat piesele din magazinul din Micalaca (de la iesire, cum mergi spre Selgros)

                          Apropo, nu am uitat ca tre` sa iau husele alea de la tine... Sper ca le mai ai! La vara (mai un pic) ma bag la un mic "restaurat"... ca si asa vine "aniversarea" de 500K cam pe atunci.

                          La e-piesa nu au niciun element de reparatie in afara de arcele de la aripile spate. Nope-nope... nada... Un NU foarte hotarat - nici pe OEM.
                          Last edited by dan500se; 05-12-2021, 18:35 PM.
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • Tot ce am luat la agregatul meu, a fost luat din Cehia/Polonia/Germania.
                            Daca nu ai graba, uite aici:

                            In vreo 2-3 saptamani ajunge la tine si pretul e decent. Sper ca e piesa pe care o cauti.

                            Comment


                            • Mersi! Astea sunt... Momentam am discutat cu un "meserias"... Nu a vazut inca "problema" personal. A zis ca imi face... Are "model" cele din spate, acelea nu sunt afectate.
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • In weekendul trecut a fost "momentul" sa schimb si pompa de apa (+cureaua de accesorii si furtunul ce vine de la pompa spre termostat - datorita amplasamentului am zis ca mai bine sa schimb furtunul odata cu pompa, pentru ca oricum trebuie sa desfac colierele la un capat si furtunul existent a fost deja "copt" desi era acela ce l-am pus in urma cu o perioada nu prea mare, cand furtunul care a venit cu masina a "cedat" si a fost nevoie sa chem trailerul in premiera pentru a duce masina acasa - inca banuiesc ca cedarea acelui furtun a fost datorita remontarii defectuoase cu ocazia primei schimbari de pompa de apa, de aceea nu am vrut sa mai "risc" inca odata si nici nu a costat foarte mult, vreo 7 lei, sau maxim 10, nu mai retin).
                                Aveam peste 6 ani si 175.000 Km cu vechea pompa (marca QH, luata la "oferta" dupa ce prima pompa comandata atunci a venit fara garnitura de etansare si am refuzat-o chit ca un "meserias" ce era cu mine in magazin mi-a recomandat sa pun "silicon" si sa NICI NU folosesc garnitura - "ca el asa face mereu" - probabil fiind mecanic - deh, i-am spus ca e masina mea personala si oricum eu nu as face asa ceva nici la "straini"- daca e cu garnitura pai sa fie cu garnitura ). Acum am luat pompa marca Thermotec (si furtunul de asemenea).Cureaua de accesorii BOSCH (pana acum fusese Gates). Sper sa nu fie probleme.
                                Pompa de apa a fost "descoperita" a avea "slabiciuni" de peste un an jumate - un mecanic/electrician ce mi-a reparat electromotorul mi-a spus ca ii pare ca rola are un joc. Asa era, dar era "aleatoriu" si nu pierdea lichid sau sa dea simptome de o functionare defectuoasa. Cei drept, in ultima perioada incepea sa se auda un zgomot, ca de "lant", pe care eu nu il puteam localiza, crezand ca este din interiorul motorului (evident din zona lantului). Fara cureaua de accesorii angrenata motorul merge(a) lin si foarte silentios - am observat asta cand am demontat alternatorul pentru a-l trimite la reparat - deja de atunci banuisem ca nu e de la motor, dar, cautand sa identific care rola facuse "zgomot" nu am putut identifica cu exactitate. Chiar banuisem a fi intinzatorul (cand am comandat pompa de apa am si cautat sa vad cam cat m-ar cost tot ansamblul - voiam sa-l schimb).
                                Am avut noroc - pompa am avut-o deja cumparata de ceva vreme, la sfarsitul vremii reci mi-a parut odata ca apa a urcat pana in zona "rosie" (dar a si scazut instantaneu cand a pornit electro-ventilatorul). Si asta se intamplase in mers, pe DN si autostrada - deci nici vorba de trafic bara la bara. Nu a mai aparut problema dupa aceea, deci nu am mai montat pompa. Intr-o zi am observat o picurare de lichid pe cureaua de accesorii spre altenator. Doar in stationare - nu pierdeam lichid excesiv in mers. Venise timpul de schimbare a pompei (daca a trecut peste un an jumate de cand mi-a fost recomandat sa fac asta ). Procesul nu e foarte complicat, cel mai mult efort necesitand demontarea furtunelor (si remontarea celui de la termostat - datorita pozitie putin mai dificile) - sunt cateva suruburi (6 de 10 si 2 de 13) la care trebuie tinut cont de amplasament/ordine datorita lungimilor diferite, plus rola care trebuie demontata anterior (pentru a putea demonta suruburile de la corpul pompei).

                                Dupa aceasta operatie am si uitat ca am cumparat si lichid hidraulic pentru a face un "flush" al instalatiei de la pompa servo. Lichidul e din 2013. Nu are inca simptome ca ar fi uzat, dar la 20 si ceva de lei cat costa 1 litru de lichid am zis ca nu strica... Poate in weekendul urmator...

                                Anterior, am investigat si problema cu luminile din consola, de la butonul pentru reglajul oglinzilor si blocarea geamurilor spate - nu sunt iluminate decat partial, deci e OK asa cum sunt pe masina. Am "disecat" vechea consola (care am schimbat-o cu una in stare mult mai buna datorita uzurii butoanelor).

                                Originally posted by dan500se View Post
                                Intrebare pentru cunoscatori:


                                Butonul pentru blocare geamuri usi spate ("child lock"-ul) si butonul pentru reglare oglinzi electrice nu au fundalul iluminat? Erau singurele "beculetze" ce nu imi ardeau in masina si m-am apucat sa schimb acele butoane, dar nici acum nu lumineaza.

                                Butonul de la oglinzi intr-adevar e iluminat dar se lumineaza doar simbolul ( o bara/liniuta simpla) care arata directia spre oglinda care e "activata" pentru reglaj, simbolul respectivei oglinzi nu e iluminat (este un mic beculei/LED in interiorul butonului de reglaj).

                                Butonul de blocare geamuri spate nu a avut niciun fel de bec/LED in interior, nici pe masina mea nici pe "donatoare", deci nici sursa de lumina nu am gasit...

                                Sper ca se intelege la ce ma refer... E identic probabil la toate modelele de generatie `90-2000 (210,202,163,124...).

                                Daca e cum banuiesc, am "lucrat" degeaba!

                                Peste 1 luna iar ITP-ul... Foarte aiurea asta cu perioada de 1 an la masinile mai vechi de 12... Oricum, data trecuta baiatul mi-a zis ca masina se prezinta surprinzator de OK pentru rulajul ei (era un baiat tanar si chiar s-a mirat de "rualjul" real si starea de la un C W202). Tot la ei ma duc si acum - astept mesajul de avertizare venit telefonic (cred ca cu 7 zile inainte il trimit).

                                Cateva poze (nu am mai avut timp sa "documentez" tot procesul - oricum, acum netul e plin de tutoriale - in caz ca cineva /mai/e curios de procedee, ii pot explica oricand):
                                Attached Files
                                Last edited by dan500se; 06-02-2021, 18:39 PM.
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF