Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Prezentare E270 (w210)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @fane_satar: Să sperăm că o să am ceva mai mult noroc. La mine brațele inferioare sunt tot Lemforder, și le am deja de mai bine de un an, fără probleme. Cu excepția brațelor superioare, nu cred că mă lasă nimic, deși de când am schimbat piesele (bieletele antirului, bucșele de la bara anti-ruliu și capătul de bară dreapta) a trecut ceva timp (mai bine de 6 luni).

    Oricum, la brațele superioare m-am împăcat cu gândul că n-o să mă țină, și dacă e să se ducă, data viitoare o să iau pe OEM, chiar dacă sunt 300 euro.
    ...

    Comment


    • #32
      Între timp, mașina a mai primit următoarele:
      - schimb de ulei 10w40 LiquiMoly + filtru MANN)
      - filtru de aer (MANN)
      - cacuciucuri susținere filtru de aer noi
      - clemă plastic radiator (nu știu de ce era lipsă)
      - plăcuțe noi spate TRW + deblocat un etrier spate
      - plăcuțe și senzori pe față (ATE)
      - ulei și filtru din cutie (spălare cutie) + schimbat mufa cutie
      - termostat nou (BEHR)
      - clemă + con etanșare eșapament (între turbo și catalizator)
      - suport eșapament nou (cel de lângă cutie). cel vechi era sudat și strâmb
      - cauciucuri de iarnă (din păcate SH, păstrez banii pentru cele de vară)

      Nu mai pun totalul la chestiile de mai sus că demoralizez lumea

      Am mai curățat EGR-ul și am etanșat furtunul care întră în el. Am scăpat astfel de fumul negru și nu îmi mai e rușine să o accelerez.

      Iar la capitolul "năcazuri", mi-am găsit aripa stângă + spoilerul lovite în parcare (cost reparații vreo 180 lei - vopsit spoiler + întreptat aripă). Ieri am reușit să-mi agăț puțin colțul de la portbagaj printr-o parcare foarte strâmtă din Elveția (m-am ales cu puțină vopsea sărită, însă nu s-a deformat aproape deloc. O să dau cu vopsea când ajung acasă, mai rămasă de la pățania cu aripa (oricum o se se vadă și să rămână ca semn de bună purtare).

      Cu bune și cu rele, mașina a implinit de curând 287.000km, din care vreo 46.000km de când e la mine.

      O să fie o iarnă destul de încarcată pentru ea. Cred că până în ianuarie mai adună vreo 3000 de km

      Mai jos, o poză cu "isprava" și două poze de după.
      Attached Files
      ...

      Comment


      • #33
        Ma gandeam si eu la Liqui Moly, insa 10W 40 nu are norma C3 si respecta doar MB 229.1.
        5W 40 cred ca e cel indicat, fiind necesara la cdi-uri cel putin 229.3.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #34
          Nu știam că la CDI-uri trebuie minim 229.3. De când am mașina numai Liqui Moly 10w40 a văzut (o singură dată am pus Mobil1). Schimbul de obicei îl fac între 8-10.000km (de vreo 2 ori pe an). Nu am observat nimic în neregulă cu uleiul. Spre deosebire de schimbul făcut cu Mobil1 când începuse senzorul de ulei să o ia razna.

          Data viitoare probabil o să-ncerc să schimb 10w40 cu 5w40 Syntoil (5w40 High Tech văd că nu menționează nici un standard MB). Sper să găsesc prin magazin și să nu fie la scoruri SF. Sunt curios dacă pun 5w40 dacă o să fie nevoie să completez între schimburi. Cu 10w40 n-am completat niciodată.

          Tu 5w40 folosești? Câți km are motorul? Completezi cu ulei între schimburi?

          PS: Când am făcut schimbul de ulei am făcut și o spălare. Am pus un flacon cu ceva aditiv de curățare Liqui Moly în uleiul vechi, și am lăsat motorul să meargă vreo 5-10 minute înainte de a da drumul la ulei. Din păcate am uitat să fotografiez flaconul.
          ...

          Comment


          • #35
            Am folosit Mobil 1 SUA (la uncie) 0w40 pana la ultimul schimb cand am pus Castrol Edge Turbo Diesel 5W40. Interval de schimb 8-9000 km, maxim 10mii. Cu Castrol parca da mai putin fum - singura diferenta.
            Uita-te pe bidonul de Liqui Moly 10W40 si-ai sa vezi norma MB 229.1 si A3, insa nu C3 si 229.3 (cum scrie in cartea masinii). Similar, nici 10W40 Magnatec de la Castrol nu are C3 sau MB 229.3.
            Uite normele LM 10W40: http://www.oilmag.ro/uleimotor/liqui...-p-432377.html
            Normele LM 5W40: http://www.oilmag.ro/uleimotor/liqui...-p-433333.html

            In fine, atat timp cat il schimbam mai devreme, nu cred sa fie vreo problema.
            Nu, nu am completat niciodata datorita vreunui consum de ulei.
            Am pus si eu acum cateva zile 300 ml de Liqui Moly aditiv ulei cu MOS2, de curiozitate, sa vad ce se intampla. N-am pus niciodata aditivi. Insa pe instructiuni nu scrie ca trebuie pus inainte de schimb, ca la Metabond sau altele. Dupa logica mea, bine e sa stea in ulei, de ce l-as pune inainte de schimb? Sa-l dau afara? O sa-mi spui ca ramane pelicula aia, insa cred ca-i mai bine sa stea amestecat in ulei.
            N-am nici o impresie momentan...
            Aditivul de la Liqui Moly l-am pus la sfatul reprezentantei MB; mi-au spus ca desi are doar 130000km, motorul are totusi 10 ani si n-ar fi rau sa-i pun si aditiv LM.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #36
              Aditivul de curățare de l-am pus eu în motor subțiază foarte mult uleiul, și de aia se pune în uleiul pe care urmează să-l scoți. În alea 5 minute cât merge motorul, el ar trebui să curețe din depuneri, care urmează să le elimini odată cu uleiul vechi.

              Nu am pus încă nici un aditiv în ulei altul decât acesta, iar ăsta nu are nici un rol de ungere (ba din contră - cred că subțiază uleiul și-i scade din propietățile de ungere), deci n-aveam de ce să-l pun în uleiul nou.

              PS: Tinerică mașina ta cu 130.000 km pe ceas
              ...

              Comment


              • #37
                Nu numai pe ceas, ci si-n capusa! E urmarita de la zero km, cand a parasit Casa Auto...
                Bun, ce aditiv ai pus tu? EU l-am pus p-asta:http://www.oilmag.ro/uleimotor/aditi...-p-431679.html
                Nu zice nicaieri ca trebuie pus inainte de schimbul de ulei: http://www.oilmag.ro/specs/liquimoly...Additiv_EN.pdf
                Dimpotriva, precizand ca e mixable, eu cred ca in ulei trebuie sa ramana.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #38
                  Eu am folosit ceva de genul: http://www.oilmag.ro/uleimotor/solut...-p-433750.html. Acum văd că îi zice "engine flush". La mine era cutia de altă culoare și prețul a fost ceva mai mare.
                  ...

                  Comment


                  • #39
                    Eu din ce stiam aditivul se baga in uleiul vechi ca sa "spele" motorul sau ceva de genul,recomandat mai ales atunci cand vrei sa ii schimbi tipul de ulei din motor,si se baga inainte de a face schimbul,lasand motorul sa mearga vreo 5-10 min dupa care cica ai un motor curat...

                    Comment


                    • #40
                      Uite aici o lista cu uleiuri indicate pentru norma 229.3:

                      Pe de alta parte, m-am uitat azi intr-un magazin la LM 10W40 si avea MOS 2 (disulfit de molibden), care vine si la aditivul de l-am bagat eu. Deci, poate e mai bun 10W40, desi respecta doar MB 229.1.
                      Pana la primavara ma hotarasc ce bag, desi cred ca trec la uleiul MB din reprezentanta.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #41
                        Și eu am început să studiez mai intens chestia cu uleiul după ce mi-ai atras tu atenția. M-am uitat și prin WIS și nu reușesc să-mi dau seama unde scrie că pentru motorul meu OM612 trebuie 229.3. Nici măcar pentru OM611 nu am găsit. Știi cumva vreun site unde sunt trecute normele?

                        Ce am citit și mi se pare interesant, e că anumite uleiuri se schimbă mai des dacă se folosește motorină cu conținut scăzut de sulf (cum e cea din zilele noastre).
                        ...

                        Comment


                        • #42
                          In cartea service scrie norma de ulei recomandata. Manualul precizeaza capacitatea si face trimitere la service booklet. La mine e 229.3 (OM611).
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #43
                            Am verificat din nou, sa nu scriu din amintiri: 229.1 si 229.3 apar ambele in cartea de service.
                            Asadar, cred ca este absolut suficient si 229.1, ceea ce largeste destul de mult aria de alegere a uleiului pentru OM611 si 612.
                            Pe de alta parte, apare dilema: uleiul scump, cu norme superioare (ex. gama Edge de la Castrol), ajuta cu ceva motoarele noastre (fara DPF, deci fara nevoie de norme gen 229.51 sau 229.31)?
                            Rau nu cred ca face niciun ulei sintetic, insa merita banii un astfel de ulei?
                            Comparativ (pastrez ca exemplu Castrol), Magnatec-ul 10W40 e cateodata la jumatate de pret... Ceea ce ar insemna ca-l pot schimba si la 6000km, nu la 9000, la un cost similar.
                            Doar ca idee (fara pretentii de sursa oficiala): http://nexttechnology.us/mb/oil.html
                            O sa intreb la MB ce norma e recomandata la 611/612.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #44
                              Da-mi o adresa de mail pe PM, sa-ti trimit raspunsul MB. E copiat din BEVO.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • #45
                                Mașina a împlinit ieri 2 ani de când e la mine, se laudă cu vreo 289.000km parcurși, din care vreo 48.000km făcuți împreună.

                                Am observat că a crescut puțin consumul, cred că de la cauciucurile mai late (225 în loc de 215). La un drum de Zurich - Timișoara, mi-a consumat în medie 6l/100km (2 pers, portbagaj plin, 130km/h pe pilot)
                                Attached Files
                                Last edited by Luxian; 12-14-2011, 03:15 AM.
                                ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF