Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Impozit nou

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AIM
    replied
    Guvernul nu va sustine initiativa pentru noul cod fiscal legat de modificarea impozitului auto.
    In urma calculelor facute de guvern cu ajutorul DRPCIV a reiesit ca in urma noului impozit ar reiesi o gaura de aproximativ 500 de milioane de RON pentru auto peste 2.000 cmc iar profitul pentru sub 2.000 cmc ar fi numai de aproximativ 28 de milioane RON

    Deci, ramanem cu acelasi impozit plus, probabil, noua taxa de poluare

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Proiectul poate fi oricand intors.
    Totodata vine taxa noua.
    Probabil e va fi o tranzitie de la cm3 la CO2 asa cum e normal.

    Intr-o tara care se impotmoleste destul de evident si care incepe sa se imprumute e clar ca nu vor scadea taxele.
    Sa vedem ce iese.

    Leave a comment:


  • AIM
    replied
    Număr de înregistrare Senat: L103/2018

    Termenul de adoptare tacită este de 45 de zile, și se calculează de la data de 05.02.2018.
    Termenul se împlinește la data de 24.04.2018.
    Termenul este calculat conform art. 75 alin.(2) și art. 115 alin(5) din Constituția României, republicată, coroborat cu art. 113-115 din Regulamentul Senatului.

    05-02-2018 cu nr.L103 prezentare în Biroul permanent; Senatul e prima Cameră sesizată
    05-02-2018 trimis pentru raport la Comisia pentru buget, finanţe, activitate bancară şi piaţă de capital (TERMEN: 06/03/2018)
    05-02-2018 trimis pentru aviz la Comisia pentru transporturi şi energie (TERMEN: 27/02/2018)

    Leave a comment:


  • DC-MB
    replied
    Buna seara stimați colegi,
    Cred cã faceți prea multe presupuneri și luți în considerare informații bazate pe ... nimic.
    Între a vã dori scãderea impozitelor și a se și întâmpla e cale lungã.
    Dacã chiar vã intereseazã subiectul atunci urmãriți dacã se modificã Codul fiscal în acest sens și când vor intra în vigoare modificãrile. Orice alte informații care nu se bazeazã pe Codul fiscal sunt tot atât de utile ca o „frecție la un picior de lemn”.
    Nu vreau sã descurajez pe nimeni dar aceasta este realitatea.
    Cel mai bine ar fi sã cãutați soluții legale pentru a vã încadra în scutirile prevãzute de lege (Codul fiscal). Este varianta imediatã, sigurã și mai ales legalã.

    Leave a comment:


  • AURELIANPINTILI
    replied
    Dupa ce aproximativ 500.000 de romani s-au bucurat in 2017 ca si-au inmatriculat fara taxa masini second-hand aduse de afara, o mare lovitura e pe cale sa-i loveasca in moalele capului. Iar marsavia d


    In urma celor citite, Bulgaria nu ramaine ca alternativa. Asiguratorii au majorat tarifele pentru cetatenii straini (romani) de la 5 la 10 ori. Anul trecut am platit o asigurare la 3,5L de 120 euro, anul acesta abea am gasit la 500, altii cereau si 1000 de euro. E neplacut oricum, nu stiu ce voi face.

    Leave a comment:


  • Stefan7
    replied
    Uite o sursa mai de incredere cred care de-altfel are si linkul spre proiectul depus la Senat.
    Taxele încasate de către stat de la posesorii de autoturisme și motociclete ar putea scădea considerabil, în special în cazul vehiculelor cu o capacitate cilindrică mare. Reducerea impozitelor auto este propusă într-un proiect de act normativ înregistrat de curând la Senat pentru dezbatere. Astfel, inițiatorii sunt de părere că scăderea nivelului impozitării mașinilor îi va convinge pe români să nu mai apeleze la soluțiile alternative de înmatriculare. Un plus va fi și pentru perspectiva asigurărilor de mașini, arată inițiatorii proiectului, întrucât procesul de recuperare a daunelor e mult mai dificil când sunt implicate autoturisme care nu sunt înmatriculate la noi.

    E cat se poate de real, dar mai are de parcus mai multi pasi (cred ca trebuie aprobat de comisiile din Senat, votat de Parlament, aprobat de Presedinte si-apoi publicat in Monitorul Oficial).
    Cred ca statul are defapt de castigat din toate astea din moment ce marea majoritatea a masinilor care circula pe drumurile din Romania au motoare de 1,4-1,6 si acolo defapt creste impozitul, doar la restul scade.

    Leave a comment:


  • Dethave
    replied
    👍🏻.Aprob pozitiv opinia anterioara.

    Leave a comment:


  • cutaresku
    replied
    Eu nu as discuta subiecte preluate de pe terci tuning. De cand e adunatura aia de agramati si pusti neintarcati/teribilisti o "sursa de stiri"?

    Leave a comment:


  • adidc
    replied
    Nu am citit tot articolul dar nu prea cred ca se va implementa varianta asta. Asta pentru ca se anunțase deja eliminarea impozitului la mașinile cu motor sub 1.4 parca. Și din câte știu este vorba de începutul anului 2018.
    Oricum ar fi este aberant sa plătești impozit după cilindree.
    ITP la 1 an cu înregistrare noxe și taxa în funcție de poluare. Iar impozitul unul normal de pana în 1000 de lei as zice eu.
    Când ii auzi cu "mașinile smecherilor cu motoare de peste 2 litrii...

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Daca asigurarea e valabila si nu falsa atunci se rezolva.
    Iar eu nu am auzit, stiu clar coelgul de la lucru care a fost lovit de masina de Ro si a stat o luna pana i-au virat aia banii.
    Altul care si-a reparat din banii lui si doar cu frateleu lui avocat i-a mobilizat, desi raportul politiei indica fara vreun dubiu vinovatul.
    Informatii de prima mana, nu stiu pe unu, care stie pe altul, care e frate cu.....

    Am vazut si eu asta, dar 4tunninges singurul site care a anuntat asta.
    Poate e doar goana dupa rating. La cate articole aberante posteaza aia nu m-ar mira.

    Dar manevra nu suna rau in sine. Reduci impozitele normale si mai bagi unul pe langa proportional cu poluarea. In felul asta e win-win.
    Daca ajustezi bine coeficientii opresti invazia de 1.9TDI la 1000E bucata.
    Ii arzi si pe astia din tara, dar nu chiar asa rau. Omul care cumpara masina cu 1-2000E si o vrea la 80mii reali, extra full fara piele a unei batranici, daca vede ca impozitul pe poluare e de 800 lei pe an zice pas ca nu e buna.
    Cine are deja masina plateste si asta e.

    Leave a comment:


  • AlinMarius
    replied
    Nu caut senzationalul , fie cum o fi , o spun din proprie auzite, fiecare cum stie.

    Nu ar fi o idee rea , mos Craciun , asteptam acum sa vedem ce urmeaza!

    Leave a comment:


  • gotca
    replied
    Originally posted by AlinMarius View Post
    https://www.4tuning.ro/vanzari-econo...-nu-36950.html

    ....( cunosc caz in care o lovitura provocata de o masina pe BG a durat 7 luni sa fie solutionata de asigurari )...?
    Si eu cunosc caz in care s-a solutionat in doua saptamani cu tot cu reparatii.

    incearca sa nu mai cauti senzationalul.

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    Daca logica impozitării motoarelor " mici" se leagă și de poluare, atunci poate fi un pas înainte.
    Atât timp cât un diesel mic poluează mai mult decât un benzinar mare și mai și baga sute de mii în plus, atunci pe o aritmetica simpla trebuie impozitat la greu cel mic.

    Sa te caci in curte sau sa poluezi doar pt că ai un consum mic, devine un lux ce merită impozitat.

    Pe cale de consecință, fiabilitatea sau nr mare de km parcursi, sunt factori poluatori.

    Leave a comment:


  • herchea
    replied
    Eu am inteles ca se apropie 25 decembrie, dar inca mai credeti in Mos Craciun? Adica nu o sa mai platesc 3000 lei impozit si o sa platesc 500 lei? Ideea nu e rea...dar cel mai bine asteptam sa vedem proiectul aprobat si cum modifica Codul fiscal. Daca va fi in functie de pretul de achizitie, daca se calculeaza depreciere, daca e in functie de Euro ...Prea multe variabile sa incepem sa ne dam cu presupusul.

    Leave a comment:


  • Zeus
    replied
    Nu stiu colega' cum e mai bine... Dar eu am si 1.2 si 2.8.
    Si nu e normal sa platesc la una 60lei si la una 2200.
    Sa platesc la fiecare cate 2200, asta ar fi smecherie!

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF