Announcement

Collapse
1 din 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 din 2 < >

Regulament general ClubMercedes

Regulament

1. Reguli generale de postare
1.1. Limba română
Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
  1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
  2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
  3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
  4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

1.2. Căutați înainte de a posta
Pentru a nu deschide mai multe topicuri despre aceiași problemă. Astfel toate informațiile despre o problemă vor fi mult mai ușor de găsit pe viitor într-un singur loc, și nu împrăștiată pe zeci de topicuri. Dacă ati gasit ceea ce doreați, asigurați-va ca ați parcurs tot topicul, pentru a nu pune o întrebare al cărei raspuns exista deja.
1.3. Alegeți titluri sugestive pentru subiectele nou create
În cazul în care ați respectat regula 1.2 și nu ați găsit nimic asemănător cu problema dumneavoastră, creați un topic nou cu nume cât mai sugestiv și care să descrie cât mai bine problema avută sau informația postată. Astfel veți avea mai mari șanse ca cineva să intre să vă ajute sau să stârniți interesul celorlalți.

Nu sunt recomandate și nici admise topicuri de genul: "Probleme, help!", "X probleme la mașină, ajutați-mă".
1.4. Topicuri separate pentru probleme multiple
În cazul în care aveți mai multe probleme la mașină trebuie să deschideți câte un topic/subiect nou pentru fiecare în parte (asta după ce vă asigurați că nu există deja subiecte de discuție pe aceste teme - vezi punctul 1.2). Astfel discuțiile vor fi mult mai ușor de urmărit și nu se creează o "varză" generală în răspunsuri. De asemenea, pe viitor, vor putea să posteze și alții care au una sau mai multe probleme comune și rezolvările problemelor vor fi mult mai ușor de găsit și înțeles.

Excepție de la această regulă se face pe topicurile de la bursă unde vânzarea / cumpărarea mai multor produse se recomandă a fi făcută într-un singur subiect / topic.
2. Publicitatea pe forum
2.1. Descriere
Crearea secțiunii de publicitate și permiterea postării de anunțuri este o facilitate oferită membrilor cu activitate susținută și cu minimum 50 de postari utile pentru a se ajuta între ei. Această secțiune însă nu face parte din scopul acestui forum.

Nu sunt acceptate link-uri catre nume de firme sau pagini personale, branduri, poze sau video in mesaje, cu scopul de a face reclama. Acestea pot fi permise numai in anumite cazuri si numai cu acordul administratorilor sau al moderatorilor.

Pentru a nu ne abate de la scopul inițial al acestei secțiuni, echipa de moderare/administrare are responsabilitatea de a descuraja și sancționara utilizatorii a căror înscriere pe forum a avut ca scop numai postarea de anunțuri.
2.2. Secțiunea dedicată
Forumul are definită o secțiune specială dedicată anunțurilor de vânzare/cumpărare/schimburi. Postarea unui anunț de acest gen în orice altă secțiune este interzisă.

Secțiunile unde pot fi postate anunțuri sunt:

2.3. Mențiuni obligatorii în cadrul unui anunț
Orice anunț trebuie să conțină următoarele detalii:
  1. Date de contact. Acestea pot fi număr de telefon, adresă de email, id-ul de messenger (sau orice alt instrument de chat/mesagerie instant)
  2. Preț (fie el și informativ). Pentru dezmembrări mașini complete se poate specifica prețul doar pentru anumite piese (de exemplu: prețul pentru motor complet, cutie, uși etc).
  3. Poze
  4. VIN (seria de șasiu) - unde este cazul
  5. Starea produsului: nou, second-hand, defect, funcțional, problemele care le are, etc
  6. An de fabricație, număr de kilometri - unde este cazul

De asemenea, titlul anunțului trebuie să conțină acțiunea (vând/cumpăr) cât și produsul/produsele vizate.

În cazul vânzării mai multor produse, se grupează toate într-un singur topic, urmând ca la scrierea listei să fie trecute prețurile individuale.


2.4. Actualizarea anunțurilor: UP/Bump
"UP"-ul sau "Bump"-ul este un post care nu aduce nimic nou, și are doar scopul de a readuce anunțul in actualitate. Fiecare utilizator are voie să posteze un UP o dată la 7 zile. Cele 7 zile se contorizeaza de la ultimul post al inițiatorului topicului, indiferent de natura acestui post (bump sau informații).

Excepție de la această regulă se face atunci când utilizatorul răspunde întrebărilor sau când vine cu informații importante pentru topicul respectiv:
  • Poze noi (dacă topicul nu are deja poze, sau pozele noi sunt mult mai relevante decât cele vechi) Aici am modificat puțin. Înainte era voie să postezi pozele la 24 de ore de la postarea anunțului. Eu cred că sunt binevenite oricând - dacă lipsesc sau de fiecare dată când sunt relevante (poze cu defectele sau alte lucruri care merită menționate și nu se văd în pozele postate anterior)
  • Modificări de preț (diferența trebui să fie mai mare de 10% făță de prețul vechi)
  • Alte informații utile. De exemplu: a apărut defectul X, am reparat X defect

Sunt sancționabile și UP-urile mascate (de exemplu: mai am X bucăți) sau orice alte postări inutile chiar dacă nu vin din partea inițiatorului topicului.

2.4. Vânzarea produselor cu copyright/ilegale
Pe acest forum este interzisă punerea la vânzare de produse provenite din actiuni ilegale (furturi) sau supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special aflate în vigoare (de exemplu: manuale de service, software de navigație pentru care vânzătorul nu are licență de la producător etc).

Dacă un user posedă așa ceva și vrea să îi ajute pe ceilalți utilizatori, e liber să stabilească detalii legate de livrarea acestor produse folosind alte modalități (mesagerie privată, telefon, email). Totul făcându-se pe proprie răspund, fără a aduce prejudicii forumului. Pentru vânzarea acestor produse ilegale există site-uri mult mai permisive cu normele proprietății intelectuale, vă rugăm să le folosiți pe acelea.

De asemenea, cerintele pentru codul radio se fac postand doar seria de caroserie (VIN). Sunt interzise seriie aparatelor. (S/N)

2.5. Bișnița
Este interzisă punerea în vânzare a unui produs (cumpărat de pe acest forum), la un preț mai mare decât cel cu care a fost cumpărat dacă ulterior cumpărării produsului respectiv nu i s-au adus modificări suplimentare care să justifice diferența de preț.

2.6. Comentariile
În cadrul bursei sunt interzise comentariile negative în legătură cu produsele vândute sau prețul cerut / oferit. Nimeni nu e obligat să cumpere sau să vândă la prețul stabilit. Piața liberă se reglează de la sine pe baza cererii și ofertei, altfel de comentariile sunt inutile.

2.7. Piese și autoturisme non-Mercedes
Postarea anunțurilor de vânzare/cumpărare cu produse ce nu au legătură cu Mercedes-Benz este interzisă, iar anunțurile de acest fel vor fi șterse.

2.8. Aprobarea anunțurilor
Toate anunțurile postate în secțiunea de anunțuri, va trebui aprobat de către un moderator înainte de a fi vizibil tuturor. Nu are rost să trimiteți același anunț de mai multe ori la intervale de câteva minute, deoarece doar unul din ele va fi aprobat.

În cazul în care un anunț nu este aprobat așteptați până la 24 de ore înainte de a posta încă o dată, sau încercați să luați legătura cu unul din moderatorii pentru a vedea motivul pentru care nu a fost aprobat cel inițial.

Aprobarea sau ștergerea anunțurilor noi se face pe baza respectării regulilor postate mai sus. În 90% din cazuri motivul ștergerii unui anunț este lipsa de informații obligatorii (preț, date de contact).
3. Comunitate
3.1. Bunul simț
Orice comunitate, inclusiv aceasta funcționează pe baza bunului simț și respectului reciproc al utilizatorilor. Utilizatorilor le este interzis să aducă injurii de orice fel celorlalți utilizatori.


3.2. Respectarea regulamentului și sancționări
Orice nerespectare a regulilor de mai sus poate fi sancționată în funcție de gravitatea faptei cu "avertizare" ("warning") sau chiar interzicerea accesului pe forum ("ban").

Regulamentul de mai sus reprezintă regulile principale de conduită pe care membrii trebuie să le respecte, însă pot fi sancționate orice acțiuni sau postări, care nu sunt menționate în regulament, dar care dau dovadă de lipsă de respect față de comunitate sau afectează în orice fel bunul mers al lucrurilor, prin postari succesive, identice, agresive ca frecventa, sau de natura sa creeze polemici sau dezordine.

3.3. Sesizări
Dacă sesizați abateri de la regulament, sau orice alte probleme cu unul din posturi, puteți trimite o sesizare folosind butonul de "Report"/"Raportează", aflat în partea stângă (sub avatarul utilizatorului).

De asemenea, puteți contacta unul din moderatori sau administratori, lista o puteți găsi pe pagina aceasta.

3.4. Proprietatea intelectuală
Forumul este un spatiu privat. Materialele publicate de membri, poze sau alte fișiere atașate, devin automat proprietatea intelectuală a acestui forum. Toti membrii forumului raspund personal pentru continutul propriilor mesaje postate.
Orice fel de mesaj existent poate fi sters oricand de catre administratori/moderatori daca se considera necesar, fara explicatii suplimentare.

See more
See less

A 45 AMG la Casa Auto Timisoara

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A 45 AMG la Casa Auto Timisoara

    Va invitam sambata,28 septembrie in showroomul din Calea Sagului pentru a testa noul A 45 AMG, E class, CLA class , etc.
    Attached Files

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

  • #2
    Asta parca are motor de 2l turbo, a?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Originally posted by cutaresku View Post
      Asta parca are motor de 2l turbo, a?
      Da,asta e.Are motor de 1991 cmc turbo.

      sigpic

      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

      Comment


      • #4
        Originally posted by cutaresku View Post
        Asta parca are motor de 2l turbo, a?
        Da, si e lider la clasa lui. E peste concurenta. Doar japonezele ii mai pun probleme. Tare as fii vrut un drive test cu el...

        Comment


        • #5
          Originally posted by 300zxtt View Post
          Da, si e lider la clasa lui. E peste concurenta. Doar japonezele ii mai pun probleme. Tare as fii vrut un drive test cu el...
          Un drag race cu 135i ? ) Asta chiar e lider in segmentul lui.

          sigpic

          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

          Comment


          • #6
            Originally posted by mircea600sel View Post
            Un drag race cu 135i ? ) Asta chiar e lider in segmentul lui.
            Dupa ce a fost mereu in urma M-ului, cu A45 , Mercedes pot spune ca de data asta a reusit cu acest hatch. Arata mult mai bine si e mai performant decat 135.

            Comment


            • #7
              Originally posted by 300zxtt View Post
              Dupa ce a fost mereu in urma M-ului, cu A45 , Mercedes pot spune ca de data asta a reusit cu acest hatch. Arata mult mai bine si e mai performant decat 135.
              Ura!!!Asta am vrut sa citesc )

              Sper sa vada asta toti care credeau ca esti fan inrait bmw.

              sigpic

              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

              Comment


              • #8
                AMG 2.0-liter Turbo Engine
                Typically AMG: the most powerful series production four-cylinder engine in the world.

                Two figures show that the A 45 AMG holds pole position in its displacement segment: the newly developed AMG 2.0-liter turbo engine is the most powerful series production four-cylinder turbo engine in the world. A maximum output of 265 kW (360 hp) and up to 450 Newton meters of torque are unmatched by any other mass-produced turbocharged four-cylinder engine worldwide. The power density of 133 kW (181 hp) is also absolutely unrivalled. In this discipline, the new AMG high-performance turbo engine even outstrips the most powerful super sports cars.

                Adica, din ce inteleg eu ca si putere per litru poate depasi chiar si 'the most powerful super sports cars.'

                http://www.mercedes-amg.com/webspeci.../index_eng.php
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34



                https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA

                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Insa raportul putere/greutate nu cred ca depaseste supersport cars. N-am cercetat dar cred ca are cel putin 2 turbine.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cutaresku View Post
                    Insa raportul putere/greutate nu cred ca depaseste supersport cars. N-am cercetat dar cred ca are cel putin 2 turbine.

                    MB spune de putere per litru - motor nu masina!

                    Are o singura turbina identica cu cea de la M, pistoanele forjate la fel ca la M, doar ca are 20CP in plus si 1K cc mai putin.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34



                    https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA

                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cl600 View Post
                      AMG 2.0-liter Turbo Engine
                      [B]Typically AMG: the most powerful series production four-cylinder engine in the world.[/B]

                      Two figures show that the A 45 AMG holds pole position in its displacement segment: the newly developed AMG 2.0-liter turbo engine is the most powerful series production four-cylinder turbo engine in the world. A maximum output of 265 kW (360 hp) ]

                      E,uite aici mie nu-mi place. Cum poate mintii in halul asta, eu chiar nu inteleg. La fel si cu atatea inivatii care, chipurile le-ar fii inventat ei si de fapt sunt copiate de la concurenta....









                      Originally posted by mircea600sel View Post
                      Ura!!!Asta am vrut sa citesc )

                      Sper sa vada asta toti care credeau ca esti fan inrait bmw.
                      Mircea, intotdeauna am recunoscut cand o masina e mai buna ca alta, nu doar cand e adulata pe nedrept. Si aici, A45 pot spune ca e fara drept de apel peste concurenta. Motorizare, sasiu design . Daca ar fii avut si cutia de pe M135, era absolut dementiala. De masina nunai cuvinte de lauda, dar cand vad cum se mananca rahat despre ea...imi aduc aminte de marketingurile mincinoase sau de cifrele pe care le arunca despre performante, mai ca .....

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cl600 View Post
                        MB spune de putere per litru - motor nu masina!

                        Are o singura turbina identica cu cea de la M, pistoanele forjate la fel ca la M, doar ca are 20CP in plus si 1K cc mai putin.
                        Atunci nu sufera deloc de turbolag la turbina aia (ma gandesc ca e balsoaie tare!)?
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cutaresku View Post
                          Atunci nu sufera deloc de turbolag la turbina aia (ma gandesc ca e balsoaie tare!)?
                          Twin Scroll Turbo technology, o turbina normala pt clasa asta de putere, e folosita de japonezi de mult.

                          Spectacolul absolut este faptul ca nu exista nici macar pe aproape un 'motor de serie in 4 cilindri de 2K cc' cu asa putere, in timp ce este EURO6, si colac peste toate pupezele are si cea mai performanta transmisie 4X4 ce include cutia 7G-DCT (7 viteze, dublu ambreiaj, 3 axe).

                          MB spune ca in modul manual cutia schimba exact ca SLS-ul AMG GT, adica o liga unde sunt putini rau..
                          .
                          Dual clutch transmission and all-wheel drive – the drive package onboard the new CLA 45 AMG is a demonstration of high-end engineering prowess. The AMG SPEEDSHIFT DCT 7-speed sports transmission is directly flange-mounted on the transversely installed AMG 2.0-liter four-cylinder turbo engine. Key software modules have been adopted from the SLS AMG super sports car with its inspirational power transmission concept. The dual clutch transmission of the A45 features seven gears, three driving programs, a double-declutching function and RACE START for optimum acceleration.

                          http://www.mercedes-amg.com/cla45.php?lang=eng
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34



                          https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA

                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cl600 View Post
                            Twin Scroll Turbo technology, o turbina normala pt clasa asta de putere, e folosita de japonezi de mult.

                            Spectacolul absolut este faptul ca nu exista nici macar pe aproape un 'motor de serie in 4 cilindri de 2K cc' cu asa putere, in timp ce este EURO6, si colac peste toate pupezele are si cea mai performanta transmisie 4X4 ce include cutia 7G-DCT (7 viteze, dublu ambreiaj, 3 axe).

                            MB spune ca in modul manual cutia schimba exact ca SLS-ul AMG GT, adica o liga unde sunt putini rau..
                            .
                            Dual clutch transmission and all-wheel drive – the drive package onboard the new CLA 45 AMG is a demonstration of high-end engineering prowess. The AMG SPEEDSHIFT DCT 7-speed sports transmission is directly flange-mounted on the transversely installed AMG 2.0-liter four-cylinder turbo engine. Key software modules have been adopted from the SLS AMG super sports car with its inspirational power transmission concept. The dual clutch transmission of the A45 features seven gears, three driving programs, a double-declutching function and RACE START for optimum acceleration.

                            http://www.mercedes-amg.com/cla45.php?lang=eng
                            Mersi de informatii.Habar nu aveam ca e chiar asa de tare motorul asta.Am mers cu el in Bucuresti si am fost super incantat.

                            Pe cei din Timisoara ii invit incepand de vineri sa incerce "bestia" asta mica.

                            sigpic

                            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cl600 View Post
                              AMG 2.0-liter Turbo Engine
                              Typically AMG: the most powerful series production four-cylinder engine in the world.
                              Cam mincinosi cu aceasta remarca. Pai daca asta e cel mai puternic motor in patru cilindri, Mitsu FQ400 lansat in 2005 de 400cp ce e ? Sau Subaru Impreza Cosworth CS400 tot de 400cp? Si lansat acum 3 ani.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF