Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A 45 AMG la Casa Auto Timisoara

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mircea600sel
    replied
    Originally posted by cl600 View Post
    Nici una din ele nu este masina de serie (editii limitate, doar pt anumite piete, etc) '
    Exact la asta ma gandeam si eu.Numai asa se eplica.Ma gandesc ca sareau astia de la Mitsu de cur in sus.

    Chiar au motor de 2,5 ?

    Seara faina.

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    Originally posted by 300zxtt View Post
    Cam mincinosi cu aceasta remarca. Pai daca asta e cel mai puternic motor in patru cilindri, Mitsu FQ400 lansat in 2005 de 400cp ce e ? Sau Subaru Impreza Cosworth CS400 tot de 400cp? Si lansat acum 3 ani.
    Cam, la nivelul asta e mai greu sa fi mincinos! Nici una din ele nu este masina de serie (editii limitate, doar pt anumite piete, etc) si una are si motor de 2,5!

    Orice este limitat, nu mai este serie, cam asa se interpreteaza.

    Daca ma uit bine la text, ei pretind chiar ca este CEL MAI PUTERNIC MOTOR DE SERIE IN PATRU CILINDRI, eu citisem in alta parte ca se laudau cu cel mai puternic motor de 2000cc - dar poate chiar nu exista nici o alta masina de serie mai puternica in 4 cilindri.

    ''Typically AMG: the most powerful series production four-cylinder engine in the world.''

    Leave a comment:


  • mircea600sel
    replied
    Cateva poze de la eveniment.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • 300zxtt
    replied
    Originally posted by cl600 View Post
    AMG 2.0-liter Turbo Engine
    Typically AMG: the most powerful series production four-cylinder engine in the world.
    Cam mincinosi cu aceasta remarca. Pai daca asta e cel mai puternic motor in patru cilindri, Mitsu FQ400 lansat in 2005 de 400cp ce e ? Sau Subaru Impreza Cosworth CS400 tot de 400cp? Si lansat acum 3 ani.

    Leave a comment:


  • mircea600sel
    replied
    Originally posted by cl600 View Post
    Twin Scroll Turbo technology, o turbina normala pt clasa asta de putere, e folosita de japonezi de mult.

    Spectacolul absolut este faptul ca nu exista nici macar pe aproape un 'motor de serie in 4 cilindri de 2K cc' cu asa putere, in timp ce este EURO6, si colac peste toate pupezele are si cea mai performanta transmisie 4X4 ce include cutia 7G-DCT (7 viteze, dublu ambreiaj, 3 axe).

    MB spune ca in modul manual cutia schimba exact ca SLS-ul AMG GT, adica o liga unde sunt putini rau..
    .
    Dual clutch transmission and all-wheel drive – the drive package onboard the new CLA 45 AMG is a demonstration of high-end engineering prowess. The AMG SPEEDSHIFT DCT 7-speed sports transmission is directly flange-mounted on the transversely installed AMG 2.0-liter four-cylinder turbo engine. Key software modules have been adopted from the SLS AMG super sports car with its inspirational power transmission concept. The dual clutch transmission of the A45 features seven gears, three driving programs, a double-declutching function and RACE START for optimum acceleration.

    http://www.mercedes-amg.com/cla45.php?lang=eng
    Mersi de informatii.Habar nu aveam ca e chiar asa de tare motorul asta.Am mers cu el in Bucuresti si am fost super incantat.

    Pe cei din Timisoara ii invit incepand de vineri sa incerce "bestia" asta mica.

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    Originally posted by cutaresku View Post
    Atunci nu sufera deloc de turbolag la turbina aia (ma gandesc ca e balsoaie tare!)?
    Twin Scroll Turbo technology, o turbina normala pt clasa asta de putere, e folosita de japonezi de mult.

    Spectacolul absolut este faptul ca nu exista nici macar pe aproape un 'motor de serie in 4 cilindri de 2K cc' cu asa putere, in timp ce este EURO6, si colac peste toate pupezele are si cea mai performanta transmisie 4X4 ce include cutia 7G-DCT (7 viteze, dublu ambreiaj, 3 axe).

    MB spune ca in modul manual cutia schimba exact ca SLS-ul AMG GT, adica o liga unde sunt putini rau..
    .
    Dual clutch transmission and all-wheel drive – the drive package onboard the new CLA 45 AMG is a demonstration of high-end engineering prowess. The AMG SPEEDSHIFT DCT 7-speed sports transmission is directly flange-mounted on the transversely installed AMG 2.0-liter four-cylinder turbo engine. Key software modules have been adopted from the SLS AMG super sports car with its inspirational power transmission concept. The dual clutch transmission of the A45 features seven gears, three driving programs, a double-declutching function and RACE START for optimum acceleration.

    http://www.mercedes-amg.com/cla45.php?lang=eng

    Leave a comment:


  • cutaresku
    replied
    Originally posted by cl600 View Post
    MB spune de putere per litru - motor nu masina!

    Are o singura turbina identica cu cea de la M, pistoanele forjate la fel ca la M, doar ca are 20CP in plus si 1K cc mai putin.
    Atunci nu sufera deloc de turbolag la turbina aia (ma gandesc ca e balsoaie tare!)?

    Leave a comment:


  • 300zxtt
    replied
    Originally posted by cl600 View Post
    AMG 2.0-liter Turbo Engine
    [B]Typically AMG: the most powerful series production four-cylinder engine in the world.[/B]

    Two figures show that the A 45 AMG holds pole position in its displacement segment: the newly developed AMG 2.0-liter turbo engine is the most powerful series production four-cylinder turbo engine in the world. A maximum output of 265 kW (360 hp) ]

    E,uite aici mie nu-mi place. Cum poate mintii in halul asta, eu chiar nu inteleg. La fel si cu atatea inivatii care, chipurile le-ar fii inventat ei si de fapt sunt copiate de la concurenta....









    Originally posted by mircea600sel View Post
    Ura!!!Asta am vrut sa citesc )

    Sper sa vada asta toti care credeau ca esti fan inrait bmw.
    Mircea, intotdeauna am recunoscut cand o masina e mai buna ca alta, nu doar cand e adulata pe nedrept. Si aici, A45 pot spune ca e fara drept de apel peste concurenta. Motorizare, sasiu design . Daca ar fii avut si cutia de pe M135, era absolut dementiala. De masina nunai cuvinte de lauda, dar cand vad cum se mananca rahat despre ea...imi aduc aminte de marketingurile mincinoase sau de cifrele pe care le arunca despre performante, mai ca .....

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    Originally posted by cutaresku View Post
    Insa raportul putere/greutate nu cred ca depaseste supersport cars. N-am cercetat dar cred ca are cel putin 2 turbine.

    MB spune de putere per litru - motor nu masina!

    Are o singura turbina identica cu cea de la M, pistoanele forjate la fel ca la M, doar ca are 20CP in plus si 1K cc mai putin.

    Leave a comment:


  • cutaresku
    replied
    Insa raportul putere/greutate nu cred ca depaseste supersport cars. N-am cercetat dar cred ca are cel putin 2 turbine.

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    AMG 2.0-liter Turbo Engine
    Typically AMG: the most powerful series production four-cylinder engine in the world.

    Two figures show that the A 45 AMG holds pole position in its displacement segment: the newly developed AMG 2.0-liter turbo engine is the most powerful series production four-cylinder turbo engine in the world. A maximum output of 265 kW (360 hp) and up to 450 Newton meters of torque are unmatched by any other mass-produced turbocharged four-cylinder engine worldwide. The power density of 133 kW (181 hp) is also absolutely unrivalled. In this discipline, the new AMG high-performance turbo engine even outstrips the most powerful super sports cars.

    Adica, din ce inteleg eu ca si putere per litru poate depasi chiar si 'the most powerful super sports cars.'

    http://www.mercedes-amg.com/webspeci.../index_eng.php

    Leave a comment:


  • mircea600sel
    replied
    Originally posted by 300zxtt View Post
    Dupa ce a fost mereu in urma M-ului, cu A45 , Mercedes pot spune ca de data asta a reusit cu acest hatch. Arata mult mai bine si e mai performant decat 135.
    Ura!!!Asta am vrut sa citesc )

    Sper sa vada asta toti care credeau ca esti fan inrait bmw.

    Leave a comment:


  • 300zxtt
    replied
    Originally posted by mircea600sel View Post
    Un drag race cu 135i ? ) Asta chiar e lider in segmentul lui.
    Dupa ce a fost mereu in urma M-ului, cu A45 , Mercedes pot spune ca de data asta a reusit cu acest hatch. Arata mult mai bine si e mai performant decat 135.

    Leave a comment:


  • mircea600sel
    replied
    Originally posted by 300zxtt View Post
    Da, si e lider la clasa lui. E peste concurenta. Doar japonezele ii mai pun probleme. Tare as fii vrut un drive test cu el...
    Un drag race cu 135i ? ) Asta chiar e lider in segmentul lui.

    Leave a comment:


  • 300zxtt
    replied
    Originally posted by cutaresku View Post
    Asta parca are motor de 2l turbo, a?
    Da, si e lider la clasa lui. E peste concurenta. Doar japonezele ii mai pun probleme. Tare as fii vrut un drive test cu el...

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF