vă salut
Am nevoie de mai multe sfaturi și îndrumari
Am cumpărat anul trecut din Olanda un Mercedes SLK 200 Kompresor R171 / 2004 superb : interior si tapițerie piele neagră cu grena bine intreținute ,motorul cu carte de service la zi ( dar nu a fost așa !!), bord fără zgârieturi fff întreținut .
Pretul masini a fost ff.bun .
A funcționat foarte bine până anul acesta în ianuarie , când m-am întors din Olanda , iar prin Austria aproape de Viena , s-a aprins un martor in bord dar fără sa am alte simtome în timpul mersului .
Am continuat să merg spre casă și aprope de Budapesta am văzut ca mașina începe să nu mai tragă la deal și să nu mai îmi schimbe vitezele automat !!! dar manual imi schiba pana in treapta 3 .
Nu am avut ce să fac am continuat să merg așa și am ajuns cu chiu cu vai acasă .
M-am dus la service , la care imi repar mașinile și care nu ma dezamăgit niciodata , ( eu in toată vița mea nu am avut de cât mașini Mercedes ) , și i-am cerut revizia generala .
La verificare cu testerul a arătat că, cutia se blocase in treapta de avarie ,și asta din cauza că filtru si uleiul , nu au fost schimbate niciodata + nivel de ulei scazut .
Am schimbat aprope tot : distribuție ,buji , Injectoarele nu au fost nevoie dar le-a calibrat , compresorul (avea o mică bataie ), filtru , ulei din cutia de viteza .senzori de presiune ,de aer ...etc.
La verificare cu testerul nu mai are nici o eroare ,nici motoru nici cutia . Motorul merge perfect ,la relanti nici nu se aude parcă este electric ) , dar..... cutia a rămas blocată !!! nu schimbă mai mult de treapta 2
Acum mă gândesc să schimb și cutia , dar am zis să aud si alte păreri sau sfaturi .
Se mai poate debloca ?
Să încerc să o repar sau să o schimb ?
va multumesc anticipat pentru ajutor
Am nevoie de mai multe sfaturi și îndrumari
Am cumpărat anul trecut din Olanda un Mercedes SLK 200 Kompresor R171 / 2004 superb : interior si tapițerie piele neagră cu grena bine intreținute ,motorul cu carte de service la zi ( dar nu a fost așa !!), bord fără zgârieturi fff întreținut .
Pretul masini a fost ff.bun .
A funcționat foarte bine până anul acesta în ianuarie , când m-am întors din Olanda , iar prin Austria aproape de Viena , s-a aprins un martor in bord dar fără sa am alte simtome în timpul mersului .
Am continuat să merg spre casă și aprope de Budapesta am văzut ca mașina începe să nu mai tragă la deal și să nu mai îmi schimbe vitezele automat !!! dar manual imi schiba pana in treapta 3 .
Nu am avut ce să fac am continuat să merg așa și am ajuns cu chiu cu vai acasă .
M-am dus la service , la care imi repar mașinile și care nu ma dezamăgit niciodata , ( eu in toată vița mea nu am avut de cât mașini Mercedes ) , și i-am cerut revizia generala .
La verificare cu testerul a arătat că, cutia se blocase in treapta de avarie ,și asta din cauza că filtru si uleiul , nu au fost schimbate niciodata + nivel de ulei scazut .
Am schimbat aprope tot : distribuție ,buji , Injectoarele nu au fost nevoie dar le-a calibrat , compresorul (avea o mică bataie ), filtru , ulei din cutia de viteza .senzori de presiune ,de aer ...etc.
La verificare cu testerul nu mai are nici o eroare ,nici motoru nici cutia . Motorul merge perfect ,la relanti nici nu se aude parcă este electric ) , dar..... cutia a rămas blocată !!! nu schimbă mai mult de treapta 2
Acum mă gândesc să schimb și cutia , dar am zis să aud si alte păreri sau sfaturi .
Se mai poate debloca ?
Să încerc să o repar sau să o schimb ?
va multumesc anticipat pentru ajutor
Comment