Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vreau SL 55 AMG

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diesel
    replied
    Well...cutiile au o limitare la cuplul maxim pe care il pot suporta.Asta in mod special.

    Evident un motor supra-alimentat are rezervat un potential de tuning.

    Insa legat de aceasta chestiune, am observat ca la cele trei variante de SL 55 AMG R230, cuplul motor maxim nu a crescut prea mult de la o varianta la alta ceea ce inseamna ca, probabil, cutia de viteze AMG shift se afla destul de aproape de limita de cuplu suportata fiind deja o cutie de tuner. E vital de stiut care e limita maxima a cuplului, probabil mai suporta 40-80Nm suplimentari.

    Ex.1

    MERCEDES BENZ SL 55 AMG (R230) 2002 - 2006

    v1.

    Cylinders: V8
    Displacement: 5439 cm3
    Power [KW(hp)/RPM]: 350(476)/6100
    Torque: 516.3/2650-4000 lb-ft/RPM (700/2650-4000 Nm/RPM)
    Fuel System: Multipoint Injection
    Fuel: Petrol
    CO² Emissions: 340 g/km




    v2.

    Cylinders: V8
    Displacement: 5439 cm3
    Power [KW(hp)/RPM]: 368(500)/6100
    Torque: 516.3/2750-4000 lb-ft/RPM (700/2750-4000 Nm/RPM)
    Fuel System: Multipoint Injection
    Fuel: Petrol
    CO² Emissions: 340 g/km




    v3. MERCEDES BENZ SL 55 AMG (R230) 2006-present

    Cylinders: V8
    Displacement: 5439 cm3
    Power [KW(hp)/RPM]: 368(500)/6100
    Torque: 531.1/2600-4000 lb-ft/RPM (720/2600-4000 Nm/RPM)
    Fuel System: Multipoint Injection
    Fuel: Petrol
    CO² Emissions: 324 g/km


    Acum nu stiu exact peste ce versiune de SL 55 AMG vei da dar inclin sa cred ca diferenta de 20Nm intre cele doua versiuni nu se simt atat de mult si asta e ilustrata de masuratorile oficiale:

    v1
    Top Speed: 155.3 mph (250 km/h)
    Acceleration 0-62 Mph (0-100 Km/h): 4.7 s

    v2
    Top Speed: 155.3 mph (250 km/h)
    Acceleration 0-62 Mph (0-100 Km/h): 4.7 s

    v3
    Top Speed: 155.3 mph (250 km/h)
    Acceleration 0-62 Mph (0-100 Km/h): 4.5 s

    Asadar o diferenta de 0.2 secunde de la 0-100km/h ceea ce cred ca e mai putin decat a clipi spontan din ochi.

    Probabil ca singura modificare care merita sa o faci este scoaterea limitatorului de viteza ca sa faci diferenta la viteza maxima fata de alte masini care intra in clubul 250km/h.

    Ce mi-a sarit in ochi este faptul ca motorul de baza 55 AMG a fost pus si pe R129 (insa fara kompressor) ceea ce ma duce cu gandul ca acel motor a fost fiabil din moment ce i-au adus ulterioare modificari in anii urmatori.

    MERCEDES BENZ SL 55 AMG (R129) 5.4 V8
    1999 - 2001

    Cylinders: V8
    Displacement: 5439 cm3
    Power [KW(hp)/RPM]: 260(354)/5500
    Torque: 390.9/3000 lb-ft/RPM (530/3000 Nm/RPM)
    Fuel System: Multipoint Injection
    Fuel: Petrol
    CO² Emissions: 304 g/km

    Date luate de pe: http://www.autoevolution.com
    Last edited by Diesel; 12-16-2010, 12:19 PM.

    Leave a comment:


  • 300zxtt
    replied
    Originally posted by Diesel View Post
    Hmm, cam ce te-ar interesa legat de achizitie?

    Cred ca in materie de buget de achizitie, impozit, asigurare, caracteristici tehnice...te-ai informat singur deja.

    Despre feeling in conducere, probleme ce pot sa apara, e greu sa gasesti pareri pertinente pe acest forum. Poate pe forumuri din afara sau in unele cafenele de pe Dorobanti, if you know what I mean.

    Trebuie sa fie pe undeva pe vreun forum un topic de genul: La ce sa te uiti cand cumperi un SL.

    Oricum alternativele la SL date de site-uri specializate ar cam fi urmatoarele:

    BMW Serie 6
    Cadillac XLR
    Chevrolet Camaro
    Corvette C6
    Ferrari 430 Spider
    Jaguar XK Cabrio
    Lexus SC
    Maserati GranSport
    Maserati Spider GT
    Porsche 911 Cabriolet
    Porsche 911 Carrera 4
    Porsche 911 Gama 2008
    Porsche 911 Turbo

    Excluzand Ferrari-ul -care in perioada de criza tinde sa devina o marca (si mai) exotica oriunde lume (desi in Romania se vand usor volumele alocate)- alternativa cea mai buna la SL (AMG) ar fi un Porsche 911 (Turbo).

    Insa SL-ul ofera avantaje evidente din motive de coupe-cabrio cu hardtop decapotabil la buton. Si foarte posibil un confort mai acceptabil la o masina sport de strada.

    Salut,

    De mers cu un model SL, am mers si am o ideie despre ce sa caut defecte la o masina. E un model excelent conceput, tipic oricarui Mercedes din clasa lux ( S-classe, CL si SL) si stiu defectele ce le gasesti sau ce pot sa apara.

    Din modelele concurente, doar Cadillac XLR mi-ar face cu ochiul, pt ca eu caut sa aibe hard top , si nu soft top. Lexus SC e deja e un model invechit.

    Appoi, modelul 55 Komp are un mic avantaj ca te poti juca cu fuliile de la compresor si mai poti urca in cai pana la limata rezistentei cutiei de viteze.

    Leave a comment:


  • Diesel
    replied
    Originally posted by 300zxtt View Post
    Ma poate ajuta cineva cu vreo parere?
    Hmm, cam ce te-ar interesa legat de achizitie?

    Cred ca in materie de buget de achizitie, impozit, asigurare, caracteristici tehnice...te-ai informat singur deja.

    Despre feeling in conducere, probleme ce pot sa apara, e greu sa gasesti pareri pertinente pe acest forum. Poate pe forumuri din afara sau in unele cafenele de pe Dorobanti, if you know what I mean.

    Trebuie sa fie pe undeva pe vreun forum un topic de genul: La ce sa te uiti cand cumperi un SL.

    Oricum alternativele la SL date de site-uri specializate ar cam fi urmatoarele:

    BMW Serie 6
    Cadillac XLR
    Chevrolet Camaro
    Corvette C6
    Ferrari 430 Spider
    Jaguar XK Cabrio
    Lexus SC
    Maserati GranSport
    Maserati Spider GT
    Porsche 911 Cabriolet
    Porsche 911 Carrera 4
    Porsche 911 Gama 2008
    Porsche 911 Turbo

    Excluzand Ferrari-ul -care in perioada de criza tinde sa devina o marca (si mai) exotica oriunde lume (desi in Romania se vand usor volumele alocate)- alternativa cea mai buna la SL (AMG) ar fi un Porsche 911 (Turbo).

    Insa SL-ul ofera avantaje evidente din motive de coupe-cabrio cu hardtop decapotabil la buton. Si foarte posibil un confort mai acceptabil la o masina sport de strada.
    Last edited by Diesel; 12-15-2010, 22:27 PM.

    Leave a comment:


  • 300zxtt
    replied
    Nimeni? Nimic?

    Leave a comment:


  • 300zxtt
    started a topic Vreau SL 55 AMG

    Vreau SL 55 AMG

    Stie vreun coleg de existenta unui SL AMG de vanzare? M-am decis in achizitionarea uni SL. Ma poate ajuta cineva cu vreo parere?
Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF