Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Achizitionare Sl 280! Intrebari! Sfaturi!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Carmine
    replied
    Nu vad legatura dintre elastic, chilot si un Sl 280, care, btw, e un model f. reusit.

    Leave a comment:


  • DMIHNEA
    replied
    daca te tzin elasticele de la chilotzei,este si 320-v6(e pe lista lui orca).....pe restyling......si cu xenon.....si cu esp.....

    Leave a comment:


  • orca
    replied
    16-20L%, depinde cat de violent conduci, trafic, anotimp, etc.

    SL 280 R6/24 2799 cm³ 142 kW (193 PS) 270 Nm 129.058 1995 - 1998
    Getriebe:5-Gang-Schaltgetriebe
    Verfügbarkeit: Serie
    Schaltung: Mittelschaltung
    Kupplung: Einscheiben-Trockenkupplung
    Getriebeart: Zahnrad-Wechselgetriebe
    Getriebeübersetzung: I. 3,86; II. 2,18; III. 1,38; IV. 1,0; V. 0,80; R. 4,22
    Achsantriebsübersetzung: 3,92; ab 06.1996: 3,89
    Höchstgeschwindigkeit: 230 km/h
    Beschleunigung: 10,2 s
    Kraftstoffverbrauch: 8,2 / 9,9 / 15,0 l
    Richtlinie: 90 km/h / 120 km/h / Stadtzyklus

    Getriebe:5-Gang-Automatikgetriebe mit elektronischer Steuerung
    Verfügbarkeit: auf Wunsch (ab 05.1996)
    Schaltung: Wählhebel in Wagenmitte
    Kupplung: hydr. Drehmomentwandler mit schlupfgesteuerter Überbrückungskupplung
    Getriebeart: Planetengetriebe
    Getriebeübersetzung: I. 3,93; II. 2,41; III. 1,49; IV. 1,0; V. 0,83; R. 3,10
    Achsantriebsübersetzung: 3,67
    Höchstgeschwindigkeit: 225 km/h
    Beschleunigung: 9,9 s
    Kraftstoffverbrauch: 8,4 / 10,2 / 13,9 l
    Richtlinie: 90 km/h / 120 km/h / Stadtzyklus

    SL 320 R6/24 3199 cm³ 170 kW (231 PS) 315 Nm 129.063 1995 - 1998
    Getriebe:5-Gang-Schaltgetriebe
    Verfügbarkeit: Serie
    Schaltung: Mittelschaltung
    Kupplung: Einscheiben-Trockenkupplung
    Getriebeart: Zahnrad-Wechselgetriebe
    Getriebeübersetzung: I. 3,86; II. 2,18; III. 1,38; IV. 1,0; V. 0,80; R. 4,22
    Achsantriebsübersetzung: 3,92; ab 06.1996: 3,89
    Höchstgeschwindigkeit: 230 km/h
    Beschleunigung: 10,2 s
    Kraftstoffverbrauch: 8,2 / 9,9 / 15,0 l
    Richtlinie: 90 km/h / 120 km/h / Stadtzyklus

    Getriebe:5-Gang-Automatikgetriebe mit elektronischer Steuerung
    Verfügbarkeit: auf Wunsch (ab 05.1996)
    Schaltung: Wählhebel in Wagenmitte
    Kupplung: hydr. Drehmomentwandler mit schlupfgesteuerter Überbrückungskupplung
    Getriebeart: Planetengetriebe
    Getriebeübersetzung: I. 3,93; II. 2,41; III. 1,49; IV. 1,0; V. 0,83; R. 3,10
    Achsantriebsübersetzung: 3,67
    Höchstgeschwindigkeit: 225 km/h
    Beschleunigung: 9,9 s
    Kraftstoffverbrauch: 8,4 / 10,2 / 13,9 l
    Richtlinie: 90 km/h / 120 km/h / Stadtzyklus

    SL 500 V8/32 4973 cm³ 235 kW (320 PS) 470 Nm 129.067 1995 - 1998
    Nu exista cu cutie de viteze manuala

    Getriebe: 5-Gang-Automatikgetriebe mit elektronischer Steuerung
    Verfügbarkeit: Serie
    Schaltung: Wählhebel in Wagenmitte
    Kupplung: hydr. Drehmomentwandler mit schlupfgesteuerter Überbrückungskupplung
    Getriebeart: Planetengetriebe
    Getriebeübersetzung: I. 3,59; II. 2,19; III. 1,41; IV. 1,0; V. 0,83; R. 3,16
    Achsantriebsübersetzung: 2,65
    Höchstgeschwindigkeit: 250 km/h (abgeregelt)
    Beschleunigung: 6,5 s
    Kraftstoffverbrauch: 9,6 / 11,5 / 16,0 l
    Richtlinie: 90 km/h / 120 km/h / Stadtzyklus


    2001 wurde die seit 1989 produzierte 4.Generation des Mercedes-Benz SL der Baureihe R129 eingestellt. Im November 2001 wurde der R129 SL-Club gegründet, der die Erinnerung an diesen Roadster wachhält.





    "Special Edition" 1998 500 Exemplare


    "Mille Miglia" 1999 12 Exemplare


    "SL Edition" 2000 700 Exemplare


    "SL Edition" 2000 700 Exemplare


    "SilverArrow Edition USA" 2001 1550 Exemplare
    Last edited by orca; 01-31-2008, 21:47 PM.

    Leave a comment:


  • MANIAC222
    replied
    Inteleg, deci in acest caz, mai bine il las inmatriculat in afara si nu imi mai bat capul. Iar impozitul este exorbitant, o mare nesimtire
    Iar in legatura cu, consumul ? scap cu un 18 in oras? la un 280? sau cam pe la cat se invarte ?

    Leave a comment:


  • orca
    replied
    La consum nu-i nici o diferenta.
    La impozit anul asta SL280 = 840 RON, iar la SL320 = 1.920 RON

    Leave a comment:


  • MANIAC222
    replied
    @orca, mersi frumos pentru informatii, chiar ma asteptam sa "apari" pe "scena"
    Bun, la treaba cu hardtop-ul, la asta ma refeream si eu.
    Problema cu achizitionarea nu ar fi. Pentru ca am gasit foarte multe si sunt dispus sa fac si 5000 km pentru un exemplar.
    Pai din cate vad singurele variante ar fi:
    SL 320 R6/24 3199 cm³ 170 kW (231 PS) 315 Nm 129.063 1995 - 1998
    si
    SL 280 R6/24 2799 cm³ 142 kW (193 PS) 270 Nm 129.058 1995 - 1998
    Pentru ca astea sunt dupa '95, deci sunt cele cu facelift, ceea ce imi doresc eu.
    Iar in legatura cu consumul ? cutia de viteze ? Impozitele si taxele ? Care ar fi dif intre 280 24 valve si 320 24v la impozite ? dar si la consum ?

    Mersi,
    Olivian

    Leave a comment:


  • 300zxtt
    replied
    Originally posted by doktor4carz View Post
    300 cu 24 de valve ar fi cel mai bun compromis, dupa parerea mea. Partea proasta e ca 129 nu-i de vinzare la orice coltz de strada, ca sa itzi alegi motorizarile.
    exact....le poti numara pe degete sl-urile din romania.

    si eu sunt de parere ca sl320 e motorizarea ideala pt acest model pt compromisul ideal de consum,partea negativa fiind impozitul exorbitant

    nu as recomanda motorizarea de 3000-24V pt consumul mult mai mare decat al modelului 320 dar este mai fiabil si se gaseste mult mai des decat restul motorizarilor

    Leave a comment:


  • doktor4carz
    replied
    300 cu 24 de valve ar fi cel mai bun compromis, dupa parerea mea. Partea proasta e ca 129 nu-i de vinzare la orice coltz de strada, ca sa itzi alegi motorizarile.

    Leave a comment:


  • orca
    replied
    Toate R129 vin livrate si cu softtop, si cu hardtop-ul care pe timpul veri vine demontat si depozitat in garaj.
    R129 (1989-2001) a avut parte de doua ori de facelift, primul in 1995, dupa care unul in 1998, cei drept neinsemnat.

    Motoarele tip-motor :
    280 SL R6/24 2799 cm³ 142 kW (193 PS) 270 Nm 129.058 1993 - 1995
    SL 280 R6/24 2799 cm³ 142 kW (193 PS) 270 Nm 129.058 1995 - 1998
    SL 280 V6/18 2799 cm³ 150 kW (204 PS) 270 Nm 129.059 1998 - 2001
    300 SL R6/12 2960 cm³ 140 kW (190 PS) 260 Nm 129.060 1989 - 1993
    300 SL R6/24 2960 cm³ 170 kW (231 PS) 272 Nm 129.061 1989 - 1993
    320 SL R6/24 3199 cm³ 170 kW (231 PS) 315 Nm 129.063 1993 - 1995
    SL 320 R6/24 3199 cm³ 170 kW (231 PS) 315 Nm 129.063 1995 - 1998
    SL 320 V6/18 3199 cm³ 165 kW (224 PS) 315 Nm 129.064 1998 - 2001
    500 SL V8/32 4973 cm³ 240 kW (326 PS) 480 Nm 129.066 1989 - 1995
    SL 500 V8/32 4973 cm³ 235 kW (320 PS) 470 Nm 129.067 1995 - 1998
    SL 500 V8/24 4966 cm³ 225 kW (306 PS) 460 Nm 129.068 1998 - 2001
    600 SL V12/48 5987 cm³ 290 kW (394 PS) 570 Nm 129.076 1992 - 1995
    SL 600 V12/48 5987 cm³ 290 kW (394 PS) 570 Nm 129.076 1995 - 1998
    SL 600 V12/48 5987 cm³ 290 kW (394 PS) 570 Nm 129.076 1998 - 2001

    Numarul de bucati vandute spune mult, atit despre succesul unei anumite motorizari, cat si despre sansele de a gasii o anumita motorizare, la un anumit pret :
    # SL 280: 12.319 buc.
    # SL 300: 39.004 buc.
    # SL 320: 39.293 buc.
    # SL 500: 94.048 buc.
    # SL 600: 11.089 buc.

    Leave a comment:


  • MANIAC222
    replied
    Bine bine, am inteles, dar de ce 320 ?
    Iar cu piesele nu cred ca ar fi probleme, pentru ca am un prieten care are un service care se ocupa doar cu MB, si cativa importatori piese originale MB, insa nu la preturile reprezentantei bineinteles
    Da, cu siguranta hardtop, nici nu ma gandeam la altceva.
    Insa in leg cu acest Hardtop, nu prea ma pricep. Este cu decapotare automata, sau pur si simplu e dintr-o bucata si se da jos cand vine vara? Intreb pentru ca am vazut la multe de vanzare ca aveau si hardtop si softop. Sau pur si simplu softtop-ul este in inchis iarna si hardtop-ul se foloseste in anotimpurile reci, iar cand vine caldura se da jos, si se ridica softtopul ? Mersi
    Astept raspunsuri de la posesorii sl-urilor, desi mi se pare ca nu prea sunt
    Last edited by MANIAC222; 01-31-2008, 17:50 PM.

    Leave a comment:


  • DMIHNEA
    replied
    Intre 280si 320 as lua 320...daca vrei neaparat manuala am vazut 280 sl cu manuala...probleme nu are saracul ,ca doar fuse high-end la MB...DOAR CA NU DEZMEMBREAZA NIMENI,DECI PTR ORICE BATZI LA USA reprezentantzei..imi place mult,doar ca e prea joasa ptr spinarea mea....parca 95 deja are hardtop....vorbeste cu orca,dinsul se masturbeaza la din astea

    Leave a comment:


  • MANIAC222
    started a topic Achizitionare Sl 280! Intrebari! Sfaturi!

    Achizitionare Sl 280! Intrebari! Sfaturi!

    Urmeaza sa imi achizitionez un Sl din 95 (R129). Si bineinteles datorita taxelor, impozitelor, si a consumului m-am gandit la un Sl 280. Tin sa precizez ca mai am inca 2 masini deci sl-ul va fi o masina de duminica
    Intrebarile ar fi:
    1. Ce probleme are acest model in general ? Aici ma refer la modelul dupa 95, deci cel cu facelift.
    2. Cat consuma un 280, un 320, un 500 chiar ?
    3. Cat sunt consumabilele, piesele ? Tin sa precizez ca am un 407 D, care saracul de el are peste 500.000 km si i-am facut doar odata motorul, consuma cam multa motorina dar in rest e super. Tabla e cam praf, dar motorul in continuare merge "perfect". Piesele stiu ca sunt scumpe dar tinand cont ca au o durata de viata f mare..... deci Mercedes
    4. Cat ar fi impozitul la un 280 pe an? Asigurarea?
    5. Aici e ce-a mai mare dilema: cutia de viteze. Sa fie manuala sau nu ? Vreau sa stiu daca ar fi cam aceleasi performante, sau cel putin asemanatoare intre cele 2 cutii, aici ar putea intra si diferenta de consum intre cele 2. Nu prea ma pricep la cele care le are Sl-ul, adica sunt pe dinafara.Tin sa precizez am condus masini cu cutie automata dar nu am detinut una niciodata. Si bineintele prefer manuala Dar totusi cea automata iti ofera un "confort" mai bun.
    Cam asta ar fi in mare, am sa revin mai tarziu cu alte intrebari.
    Sunt indragostit de Sl, de mic imi doresc unul, si din cate stiu este o masina superba din toate punctele de vedere, sper sa nu ma insel. De aceea am nevoie de sfaturile respectivilor proprietari de sl de pe forum, sau nu neaparat. Orice sfat imi va fi de ajutor. Va multumesc pentru intelgere si astept post-urile voastre. O zi buna.
    Cu respect,
    Olivian
Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF