Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

CLS 350 CDI 4M SB 2013 - comportament ciudat cutie 7G Tronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • chisuman2003
    replied
    Update:

    Azi am indreptat si reechilibrat jantele( toate 4) la un atelier profi.

    Le-am vazut cu ochii mei sunt drepte.

    Vibrațiile intre 110-130 km/h sunt tot acolo. E un sunet si o vibratie 'infundata' in toată masina.

    Cutia mi se pare ca merge tot mai rau. Imi da socuri cand scad viteza cu pilot auto de la 130 la 120 : (
    Toate trecerile intr viteze se simt. La franari usoare smuceste usurel. Si cand e rece nu are nici un pic de rafinament on/off cu șocuri intre trepte.

    Am drum pe la garajul unui prieten maine, o sui pe elevator sa vad daca chiar au schimbat-o.

    Deja incep sa devin paranoia.

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    BMW este Polo dpdv electronic, nu are nici o legătură cu MB. La MB totul este mult mai elaborat, cel puțin pe forumul nostru.

    Te poți întoarce la prăvălie, vei primi o turbină noua sau galeriile vde admisie de data asta, care pot fi cauza defectării primei cutii de viteze

    Asta, daca odată cu schimbarea cutiei ai primit programările și învățările obligatoriu de făcut atunci când se execută vor asemenea manoperă complicată.

    Ce trebuie să știi, . ..ca garanție la garanție...nu se mai dă!
    Last edited by cl600; 12-08-2019, 19:14 PM.

    Leave a comment:


  • chisuman2003
    replied
    Uptdare:

    Cum ziceam in postul de mai sus, nu mai are micile șocuri la trecerea dintre trepte in accelerație medie si puternică si nici pe frânare.

    In continuare e foarte lenta si nehotarata la acceleratii ușoare si aici se simt trecerile între viteze.

    Azi dimineață am fost in oras cu familia. Nu a mai fost pornita de joi seara. In oras limitari la 50 deci la mers usor in coborâre usoara sau pe drept daca doar ating accelerația nu stie ce sa facă. Imi sta in treptele 4-5 si se scutura toată ca si cum ar vrea sa caleze. Daca apas mai hotărât accelerația depasesc limitele de viteza dar nu mai scutură masina... Daca nu ating de loc tremura in continuare dupa care ii da treaptă inferioara si isi revine dar ajung pe la 40km/h....zici ca are ON/OFF... Exact asa facea si înainte sa îmi schimbe cutia.

    cl600 ce parere ai e normal? Ma mira ca o cutie la o asemenea mașină nu știe sa mearga 'finut' si da numai șuturi.

    Testat x5 2015 3 litri biturbo cu cutie 8 trepte si nu are problemele astea. Aia nici nu simțit cand schimba in afară de kickdown.



    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    Pana la urmă, ai primit servicii premium, nu? Ai platit o mașină SH și ai plecat cu o cutie nouă.

    Nu a trebuit decât să îi prinzi cu minciunica de la revizie.

    Treabă cu cei câtva euro suplimentari, e trasa de păr. Puteai primi o "spălătură" cum fac unele francize prin Germania, sau doar o reparație.

    Eu zic că au procedat corect, mai ales că nu era mașina lor. Îți închipui că cel care a testat-o la buyback, a băgat de seamă vibrațiile.
    ​​​​

    Ca si la noi, dealerii cumpără garanție motor/cutie. Că așa îi obligă legea.
    ​​​

    Leave a comment:


  • chisuman2003
    replied
    Update : schimbat lagăr+rulment si ambele flanșe pe original dar vibrațiile tot acolo sunt.

    Dus masina la reprezentanța cu 2 probleme:
    1. Vibrații usoare intre 110-130km/h
    2. Mici șocuri la trecerea intre vitezele 1-2-3-4 si intarzieri ale cutiei la accelerație si frânare.
    (am citat din concluzia tehnicianului după proba)

    Concluzii:

    1. Abele jante față cat si dreapa spate 'ușor ovalizate'
    Mi-au propus sa le schimb cu noi la 600€ bucata.
    Am refuzat si legam spus ca o sa le indrept eu la un atelier specializat. Deci va tin la curent cu subiectul vibrații...

    2.Au încercat sa reprogrameze si sa readapteze cutia si nimic..... Au scos uleiul care cica dupa analiza lor chiar a fost schimbat dar au gasit cantități mici de pilitura si au ajuns la concluzia ca e mai safe sa schimbe cutia + convertizorul. Piesele si manopera au fost acoperite de garanție... Aprox 9000€ din câte mi-au spus si uleiul l-am platit eu... 250 €.
    Schimbul de viteze e mai fluid, nu mai da socuri... Rămâne sa vad cum se comporta in timp, am facut doar 13 km cu ea si banuiesc ca trebuie sa imi învețe stilul de condus. Mi se pare in continuare cam lenta da poate asa e ea...

    Acum frustrarea mea ca o masina pe care am palatit 25000€ in ianuarie 2019 din 2013 cu 123.000 km la achiziție are aceleași probleme de cand am cumparat-o si dupa doar 13.000km trebuie schimbata cutia cu costuri suplimentare din partea mea si 1 luna in care a ramas blocată in atelier.

    Dialog cu receptionerul de la atelier :


    Întrebarea mea: in urma cu 13.000km nu era pilitura in uleiul care l-au schimbat?

    Raspuns: nu stim dar o cutie se poate strica in 13.000km

    Im: Daca luați o mașină in buy back si constatați un defect gen ' începutul sfarsitului' pentru cutie cine acopera reparația?

    Raspuns: Concesiunea care a preluat masina.

    Im: Si dacă ajunge la client nereparata?

    Raspuns: Mercedes-Benz plus o mica fraciza din partea noastră (1000 euro in cazul de față)

    După care s-a lasat liniștea.... Numai nu mi-a spus pe față ca reprezentanța de unde am cumparat-o stiau dar costa mai scump pentru ei sa o repare asa ca au preferat sa ma tapuiasca pe mine...


    Concluzia: masini extraordinare.... Dar reprezentatele astea sunt niște francize si ele si pana la urma banu trece înaintea calității serviciilor chiar daca cumperi de la MB si plătești cu 10-15% mai mult ca sa ai siguranța ca nu iei țeapă....
    Sunt dezgustat total.





    Leave a comment:


  • chisuman2003
    replied
    Mulțumesc frumos pt info.

    A

    A fost scandal mare azi.... Am scos istoricul din reprezentanța de la Clermont-Ferrand unde locuiesc dupa care am sunat la Brive la Gaillard de unde am cumparat-o. In final au spus ca au notat doar in softul intern si nu cel comun.... Le-am spus ca daca sunt siguri ca au făcut-o si isi asumă responsabilitatea sa imi trimita e-mail oficial si sa updateze in sistemul comun.... Au făcut-o deci apare ultima revizie + cutie am verificat in seara asta... După care le-am spus celor de la Clermont-Ferrand ce probleme am si ce vreau sa fac si mi-au spus sa le-o las in 12 noiembrie pentru o diagnoza pt vibratii/șocuri update motor / cutie. Deci le mai dau o sansa.... Am comandat si discurile flexibile si lagarul de la cardan pe original 320 € imi ajung joi.... Daca vibrațiile dispar... Ii las va vada doar șocurile si eventual upgrade-ul de soft la cutie.... Va tin la curent si multumesc pt ajutor. omandat si discurile flexibile si lagarul de la cardan pe original 320 € imi ajung joi.... Daca vibrațiile dispar... Ii las va vada doar șocurile si eventual upgrade-ul de soft la cutie.... Va tin la curent si multumesc pt ajutor.

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    Eu vad A0004111200 fata si/sau spate.

    Nu uita sa verifici rotile, am intalnit sa fie incurcate, jantele, gumele...

    Fata 8.5J X 19 H2 ET 34.5
    Spate 9.5J X 19 H2 ET 48


    Pe de alta parte, masina ta are doua revizii lipsa si nu apare schimbul de ulei cutie, care trebuia facut undeva la 125K km - 2015 si 2018 lipsesc.

    Cu toate astea, masina ta este asteptata in orice reprezentanta pentru update software gratis la motor, astfel eu zic sa o duci la pravalie si sa faci update-ul la cutie ( daca exista - pt ca s-a facut unul in 2017 ), dupa ce schimbi uleiul si dupa ce faci ce este de facut la motor.

    Succes,




    Leave a comment:


  • chisuman2003
    replied
    Am reperat cauza vibrațiilor. Si rozolvat partial.
    In prima faza am schimbat suportii motor si cel de la cutie... Rezultat: Putin mai bine in mers.... Pe loc cu motorul pornit mult mai bine.
    Ieri am schimbat si suportul de cardan (era putin lasat) dar am dat de alta buba cu flansele... Care la prima vedere erau bine. Rezultat : mult mai bine in mers, mai sunt vibrații dar nu așa importante.

    Flansele: am pus poze cu referintele mai jos.... Teoretic din cate am vazut ar trebui sa aiba aceeasi referinat(epc) A 000 411 02 00 fata /spate. La mine nu sunt la fel.... Una e foarte tare si usor ovalizata(cea din spate) si cealalta(fata) e mai maleabila si arata mai ok.

    O sa le comand pe amândouă noi ca sa fiu sigur.

    VIN-ul mașinii : WDD2189931A094812

    Daca poți sa verifici daca referina de mai sus e ok si daca cele doua de pe masina sunt corecte sau nu...

    In ceea ce privește 'resoftarea' cred ca nu m-am exprimat corect. Băieții mi-au spus ca au ultima varianta de sofware pt cutie si vroiau sa imi faca update cu Star-ul. Din cate imi zic ei schimba putin mai lin.... Tu ce zici?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Leave a comment:


  • cl600
    replied
    Are contor, dar nu știu pe cine interesează Nr de reprogramări. Nu am auzit să facă cineva tuning la software de 7g, nici nu cred că are relevanță. Cutia, la MB este doar un "sclav" care execută comenzile date de motor " master".
    Sigur, e bine sa ai cele mai noi variante de software, daca nu le ai deja - trebuie să știi că versiuni îmbunătățite apar doar in primii ani de la lansarea modelului, MB pierde repede interesul...asta daca nu ii obligă legiuitorul...

    Oricum, update se face numai după ai rezolvat problemele - daca sunt probleme.

    Software, nu repară, in cazul mașinii tale. După ce schimbi tampoanele, ai sa scapi de vibrații.

    Leave a comment:


  • chisuman2003
    replied
    Cl600 Daca fac update soft la cutie se vede ca ca fost rescris sau nu? Adica la VW este un contor unde se vede de cate ori a fost rescris. E la fel si la MB?

    Am niste baieti care fac resoftari si lucreaza mult si pe 7g tronic ca am inteles ca toate dau mici socuri. Treaba e ca nu vreau sa trec prin reprezentanta ca sunt pe nicăieri cei din orasul meu dar nici nu vreau sa pierd garanția.

    mulțumesc anticipat!

    Leave a comment:


  • chisuman2003
    replied
    O sa vedem... Sincer sunt foarte curios. Ce ma deranjează cel mai tare e ca am tinut mortis sa cumpăr masina din reprezentanța cu garanție (locuiesc in Franța) si le-am semnalat de la început vibrații si m-au luat ca e din cauciucuri cum a stat mult timp nemișcata etc.... Si eu din entuziasm am muscat-o.... Ma rog se întâmplă si in tari mai civilizate...

    Leave a comment:


  • b97dmt
    replied
    Tampoanele au o durata de viata limitata , cam la fiecare schimb de ulei cutie . 5ani / 125.000 km pt 7g plus .

    La cutie se schimba foarte usor , la fel cel din stanga la
    motor ( cum stai cu fata la motor).

    La tamponul din dreapta , se demonteaza jumatate de motor , filtru DPF , etc ....chin - doar la 4 Matic.

    Se inlocuiesc toate .
    Dupa inlocuire , posibil sa scapi de pulsatia de la cutie.
    Last edited by b97dmt; 10-14-2019, 16:18 PM.

    Leave a comment:


  • chisuman2003
    replied
    Multumesc pentru sfat. Ai dreptate in legatura cu tampoanele. Erau programate din cauza la o vibratie care o am intre 110 si 130. Nu sunt curse dar cel de pe partea soferului e cam praf si cel de la cutie praf si el. Imi vin in 2 zile si le schimb. Intre timp am si programare la MB pe joi si o sa ii faca o diagnoza completă. Va tin la curent.

    Leave a comment:


  • b97dmt
    replied
    Verifica si tampoanele
    motor si cutie, daca sunt curse.

    Leave a comment:


  • chisuman2003
    replied
    Cl600 iti multumesc pentru raspuns.

    Deci din câte am în?eles e normal? acea 'pulsatie'?

    Ma gândeam ca e din convertizor dar nu stiam daca e normal. O sa caut discu?ia despre cutiile automate MB.

    ??

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF