Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme motor 320 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme motor 320 cdi

    salutare colegi,vin cu o problema,sper ca cineva ma poate lumina cat de cat..tester texa coduri eroare : p2514 element termic pt tubulatură....; p2526 ;p2530;p2376. Ultimele doua stiu ca sunt de la motorasul clapete admisie,dar ulterior au apărut primele si masina a intrat in limp mode.niste clarificări ar fi binevenite.va multumesc

  • #2
    Revin cu o completare,poate cineva ar cunoaște ceva electrică pe aceasta masina...toate erorile,mai putin cea de motor clapete admisie sunt cu scurt circuit spre masa,iar cealalta cu tensiune insuficienta...va multumesc pt păreri

    Comment


    • #3
      DA, e chiar simplu si sunt convins ca te-ai intrebat de multe ori ce se poate intampla daca nu rezolvi motorasul de pe galerie.

      Motorasul, s-a topit pana la urma ...de cat ulei a curs pe el din cauza celor care au schimbat filtrele de aer - sau pentru ca galeriile de admisie chiar s-au blocat.

      Astfel, a produs un scurtcircuit pe una dintre tensiunile calculatorului de motor, tensiune protejata cu o simpla siguranta.

      Fireste, daca schimbi siguranta, se va arde din nou.
      Clar, daca pui mai mare o sa ia foc instalatie de la motor.
      Poti scoate conectorul de la motoras, daca vrei neaparat sa pui inapoi siguranta corecta....

      Insa, te asteapta doua galeri noi ( una dintre ele vine cu tot cu motoras ), un racitor de ulei, o sacosa de garnituri si multa munca...gasesti aici pe forum povesti de succes.

      Alte variante, se termina, de obicei cu, ...cuzintei invartati pe la palier.


      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Salutare si multumesc de raspuns..asa am crezut si eu inițial,ca e motorasul de clapete,dar desfacut,am constatat ca era plin de ulei,dar functional.clapetele se mișcau bine si nu au nici joc in bucse.am înlocuit oricum motorasul,dar nici un efect.acum ma intreb,unde e siguranta aia de se poate fi ars.sau este vreun releu?.este înlocuit si racitorul de ulei,senzorul temp intercooler,senzor presiune turbo si clapeta de acceleratie si am următoarele erori ca in poza atasata
        Attached Files

        Comment


        • #5
          salut

          uite o schema de la ecu motor 320d

          stiu ca uneori unele erori vin din ulei curs in mufa clapetei de acceleratie, trebuie curatit bine si uscat.



          Attached Files

          Comment


          • #6
            Salut.ma uit cam ca curca-n lemne.sa-nteleg ca elementul rosu e siguranta ce ma intereseaza?ca domeniul electric mi-e total strain

            Comment


            • #7
              elementul hasurat cu rosu este denumit pe banda rosie de deasupra desenului ( senzor pozitie pedala acceleratie)

              sigurantele de care depinde ecu apar in partea dreapta, acea zona este o parte marita din schema din stinga (zona cam din dreptul benzii galbene).

              sigurantele sint cele noate cu F (F51, F54...)

              Releele sint notate cu k (de exemplu k46, pe schema).

              unele sigurante care apar pe schema sint de valori mari, sint sanse mici sa se arda din senin (acelea se ard daca se face scurtcircuit puternic, eventual cu fire groase cum sint cele de pe baterie)

              asa ca spre exemplu prima siguranta din stinga (F5 - 125 A) - alimenteaza ventilatorul racire - daca ala merge sig = ok.

              urmatoarea (de sus stg ) F53 - 25A -alimenteaza ecu pe doua circuite si pe al treilea trimite comanda la releul pompei de combustibil care se vede sus in dreapta imaginii - daca pompa se aude sig = ok

              cealalta sig F51 - 7,5 A - alimenteaza cei doi senzori MAF si sonda lambda.

              F54 - 7,5 A - alimenteaza ecu si modulul ventilatorului de racire, daca ventilatorul merge corect atunci teoretic sig e ok.

              F48 - 15A - alimenteaza mai multe printre care valva presiune, egr, actuator supapa turbocharger etc.

              celelalte sigurante din partea de sus de tot a schemei sint de valori mari (una de 60 A) si doua de 200 A,.

              Daca banuiesti vreo siguranta de la ecu arsa cam acestea ar fi, eu as verifica pe cele de valori mici, f48, f51, f54, trebuie verificate cu lampa de control sau aparat de masura, nu doar vizual, sa te asiguri ca vine curent si pleaca curent de la ea.

              toate sigurantele astea si releele ar trebui sa fie in tabloul de la motor (asa zice pe schema, nu stiu daca e asa sau nu).

              daca ai nelamuriri spune.

              poate se mai uita si altcineva si intervine.

              Comment


              • #8
                Salutare..am re verificat siguranțele si am gasit-o pe f54 fff putin întreruptă ,abia vizibil..înlocuit si curat cu texa si merge acum.parca totusi nu are toti armăsarii si mai are si un lag,dar e muuult mai bine.observ totusi la pornire ca are cateodata o cădere de tensiune cand pun contactul,de jum de sec,apoi se aprind din nou becurile pe bord.asta ce o mai fi?

                Comment


                • #9
                  teoretic contact imperfect sau baterie obosita (doar parerea mea).

                  un contact imperfect ar trebui sa genereze caldura poate descoperi ceva incalzit, topit (sau pe cale de a se topi), deformat, afumat, oxidat (rugina , cocleala din aceea verde, praf alb ca un fel de sare, ceva de genul asta).

                  Comment


                  • #10
                    Bateria e Varta si are cateva luni.vad ceva oxidare verde undeva la capătul bornei de minus de la baterie,pe șasiu,in cablu,ca e putin descoperit.oricum,merci frumos pt indicații,apreciez f mult si daca eram pe zona,faceam cinste

                    Comment


                    • #11
                      Acum, că am ajuns de unde am plecat, citim împreună mesajele #1 și bineînțeles #3.

                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        clar ca ar trebui remediata cauza ajungerii uleiului pe motoras.

                        inteleg ca E.Gabi a schimbat motorasul dar nu zice nimic de cauza...e eliminata? nu este?

                        vad ca e posibil sa devina grav!

                        Comment


                        • #13
                          Salutare...principala cauza a fost racitorul de ulei,schimbate garniturile de proprietarul anterior,asta acum vreo 8 luni.apoi,evident,a avut scurgeri si pe la garnitura de la turbo,înlocuită si aceea de mine,dar mecanicii de aici spun ca trebuie schimbata de fiecare data cand se umbla la ea,adica in momentul in care se scoate tubulatura de filtre.inca o mica problema ar mai fi,ca s-a copt plasticul din capul tubului spre turbo si nu mai sta garnitura f bine.fac eforturi sa remediez si buba asta

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF