Am un clk 200 kompressor din 2005 care a dobandit o defectiune incetul cu incetul
Pe perioada iernii nu am merd nici multi km si nici cu viteza
Cand am in ceput sa merg mai repejor am observat ca in momentul in care cer putere de la motor acesta incepe sa meraga in 3 cilindri si nu mai am putere deloc.Efectiv se opreste masina
Pe tester apar sumedenii de erori legate de amestec prea bogat sonde lambda missfire pe diversi cilindri etc...
Dupa ce sterg erorile pot merge si 1000 de km fara sa se aprinda din nou motorul in bord Daca fortez din nou cu acceleratia iar se aprinde si se opreste in plina depasire sau in varful dealului continuamd sa mearga foarte rau pana opresc si pornesc din nou Defectiunea se manifesta doar la motor cald
Am verificat bobinele de inductie bujiile presiune de combustibil , filtre
Banuiesc ca este catalizatorul infundat
Ce ma sfatuiti sa fac e borba de motorul de 1.8 benzina de 163 de cai
Va multumesc!
Pe perioada iernii nu am merd nici multi km si nici cu viteza
Cand am in ceput sa merg mai repejor am observat ca in momentul in care cer putere de la motor acesta incepe sa meraga in 3 cilindri si nu mai am putere deloc.Efectiv se opreste masina
Pe tester apar sumedenii de erori legate de amestec prea bogat sonde lambda missfire pe diversi cilindri etc...
Dupa ce sterg erorile pot merge si 1000 de km fara sa se aprinda din nou motorul in bord Daca fortez din nou cu acceleratia iar se aprinde si se opreste in plina depasire sau in varful dealului continuamd sa mearga foarte rau pana opresc si pornesc din nou Defectiunea se manifesta doar la motor cald
Am verificat bobinele de inductie bujiile presiune de combustibil , filtre
Banuiesc ca este catalizatorul infundat
Ce ma sfatuiti sa fac e borba de motorul de 1.8 benzina de 163 de cai
Va multumesc!
Comment