De aproximativ 15 luni, dețin un Mercedes CLK200 (C209, model 209.342) din 2006 (motor 271.940, 1.8 benzina, 120Kw).
Acum 3 luni s-a oprit în mers. Mecanicul a dat verdictul "pompă combustibil defectă". Am înlocuit pompa cu una nouă (marca Bosch) și după aproape o lună, aceeași problemă. Pompa a fost înlocuită din nou (garanție), dar luna asta am întâmpinat aceeași problemă.
Mecanicul s-a declarat învins ("nu știu ce să-i fac...", mi-a spus). Când a fost desfăcut rezervorul, am observat că partea dreaptă (pasager) este aproape plină cu combustibil, în timp ce partea stângă (șofer) este aproape goală.
E normal sau combustibilul trebuie să fie repartizat egal în ambele compartimente?
Ce subansamblu ar trebui înlocuit/ verificat?
Locuiesc în apropiere de Zalău și sunt dispus să mă deplasez pe o rază de 100-200 km pentru o diagnoză/ reparație corectă.
Acum 3 luni s-a oprit în mers. Mecanicul a dat verdictul "pompă combustibil defectă". Am înlocuit pompa cu una nouă (marca Bosch) și după aproape o lună, aceeași problemă. Pompa a fost înlocuită din nou (garanție), dar luna asta am întâmpinat aceeași problemă.
Mecanicul s-a declarat învins ("nu știu ce să-i fac...", mi-a spus). Când a fost desfăcut rezervorul, am observat că partea dreaptă (pasager) este aproape plină cu combustibil, în timp ce partea stângă (șofer) este aproape goală.
E normal sau combustibilul trebuie să fie repartizat egal în ambele compartimente?
Ce subansamblu ar trebui înlocuit/ verificat?
Locuiesc în apropiere de Zalău și sunt dispus să mă deplasez pe o rază de 100-200 km pentru o diagnoză/ reparație corectă.
Comment