Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot in zona cutiei de viteze

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by liviu40 View Post
    Este frecventa si de renume aceasta problema , am un amic care dezmembreaza doar mb clasa A si chiar ,cand am ajuns la el demontase o cutie de pe un a clase rulmenti grup conic varza . Nu stiu ce se intampla cu aceste mercedes A , eram croit sa cumpar si eu una , dar m-am razgandit din ce defecte am vazut la ele , sincer el mi-a zis ca daca vreau clasa A ma abonez client fidel la el .Nu stiu sigur, dar eu cred ca sunt niste mb care fac de rusine aceasta firma. Sau poate ma insel .dupa 150 mii km sau si inainte apar nnn probleme, eu am avut un mb w124 din 1992 /550mii km eu l-am luat in 2006 si pana anul acesta cand l-am vandut nu am avut probleme cu el si ca atare am trecut la w202 c180 din 1998 ca atat a fost finante""
    Dragilor care sunt indragostiti de MERCEDES si nu a-ti mai avut asa masina , cand o cumparati ca o recomandare , faceti toate schimburile de lubrefianti. O masina sh nu te poti baza pe ce zice vanzator si nici chiar carte service, al meu baiat a cumparat un ford focus din 2005 si era trecut in carte schimb distributie complet in Germania si acum 2 luni sa i fac schimb distributie ...si gasesc pompa apa cu inscris 2005 , role idem si cureaua varza""tind sa cred ca era originala km 160.000

    Daca nu iti place AK tie, nu e normal sa generalizezi. Daca ai alt MB ar trebui sa postezi acolo unde ii e locul, nu sa te "bagi" la altii... A mea AK merge foarte bine si are exact 148k. Reali!
    Ca consuma mai mult decat celelalte, ca asa, ca altfel... Hai sa terminam cu prostiile. Daca tu esti nemultumit nu e cazul sa spui celorlalti ca o masina nu-i buna ptr. ca un amic...
    Sunt satul de meseriasi de astia!

    Referitor la FF2, am avut. Fabricat 2006, duratorq. I-am schimbat distributia la 142k. Trebuia la 125K. Vazand cureaua... mai mergea 10-15k, dar poti fi sigur? Schimbarea curelei si a rolelor (parca-s 2) se poate face si fara cea a pompei de apa. Eu nu am schimbat pompa. Iar rolele le-am schimbat degeaba. Cele vechi nu aveau niciun joc, niciun zgomot. Dar daca tot m-am apucat si le-am cumparat, am spus sa schimb tot.

    In concluzie, hai sa ne vedem fiecare de masinile noastre!
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • #17
      Salut

      Singura explicatie care a dus la aceasta defectiune este cu siguranta lipsa ulei in cutie . CLAR.

      Comment


      • #18
        [QUOTE=adip1962;366633]
        Daca nu iti place AK tie, nu e normal sa generalizezi. Daca ai alt MB ar trebui sa postezi acolo unde ii e locul, nu sa te "bagi" la altii... A mea AK merge foarte bine si are exact 148k. Reali!
        Ca consuma mai mult decat celelalte, ca asa, ca altfel... Hai sa terminam cu prostiile. Daca tu esti nemultumit nu e cazul sa spui celorlalti ca o masina nu-i buna ptr. ca un amic...
        Sunt satul de meseriasi de astia!

        Referitor la FF2, am avut. Fabricat 2006, duratorq. I-am schimbat distributia la 142k. Trebuia la 125K. Vazand cureaua... mai mergea 10-15k, dar poti fi sigur? Schimbarea curelei si a rolelor (parca-s 2) se poate face si fara cea a pompei de apa. Eu nu am schimbat pompa. Iar rolele le-am schimbat degeaba. Cele vechi nu aveau niciun joc, niciun zgomot. Dar daca tot m-am apucat si le-am cumparat, am spus sa schimb tot.

        In concluzie, hai sa ne vedem fiecare de masinile noastre![/QUOT
        Nu te mai agita asa aiurea ca asa este problema cu acest tip de masina "multe probleme" Eu am Mercedes din 2005 de atunci mi-am cumparat un w124 si acum am un c180 si repar mercedes din anul 2000 si alte tipuri de masini din 1995 ,am gasit nn probleme si am reparat si cutii de viteza , stiu cu ce se manaca aceasta mecanica""""

        Comment


        • #19
          salut

          am achizitionat si eu recent un A170, CDI din 2002..masina a fost adusa din DE unde a stationat ceva ani buni.
          Am si eu o intrebare/problema si poate cineva s-a mai intalnit cu ea si imi poate da un sfat:
          atunci cand este in sarcina(oricare din trepte) se aude un harait metalic foarte puternic. In momentul cand calc ambreiajul totul este linistit.
          Sa fie volanta?sau cutia?

          Comment


          • #20
            Patineaza ambreiajul?
            sa nu se fi uzat discul si ating niturile pe placa si volanta.
            Dc debraiezi si nu se mai aude ar putea fi si/sau cutia, daca ar fi volanta s-ar auzi in continuare

            Comment


            • #21
              Verifica-i uleiul din cutie. Eu am luat-o tot adusa din DE si avea uleiul la jumate. In sarcina haraia de nu te intelegeai in habitaclu (si sa nu mai zic ca si pinioanele au avut de suferit). Nu cred ca scapi fara sa o desfaci.
              Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

              Comment


              • #22
                Salut

                Ambreiajul nu patineaza deloc,in viteza intra usor/normal..
                La fel si la schimbat vitezele.
                Ideea e ca in orice treapta as fi: huruie urat de tot, si cum ziceam: in momentul cand calc ambreiajul totul e normal si linistit..
                Acum e la mecanic pt investigatii,sper sa fie ceva minor(gen lipsa ulei in cutie)..nu de alta dar nu am mers nici 50 km cu ea si nu prea as investi deja 7-800 eur

                Comment


                • #23
                  Pai cu 700-800E iti iei alta masina. Ce vroba e asta?

                  O cutie se invarte pe la 100E.

                  Comment


                  • #24
                    Lipsa de ulei in cutie nu e chiar ceva minor, mie mi-a stricat destul de mult. Cand am dus-o la mecanic a fost de genu: "mergi asa cu ea cat mai tine sau pana o dai".
                    Nu m-am uitat la preturi dar m-as mira sa coste chiar asa putin o cutie in stare buna.
                    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                    Comment


                    • #25
                      Eu am mers cu harait pana a cedat. Am luat alta cutie cu 200 E si am schimbat-o. Nu stiu daca renteaza sa te apuci sa schimbi rulmenti in ea. Ce pot sa spun este ca uleiul era la nivel. L-am shcimbat de cand am cumparat masina, dar tot a cedat.

                      Comment


                      • #26
                        Salut

                        Eu ziceam de 7-800 in sensul ca o volanta e cam 23-25 milioane..mai pui si manopera ai aproape suma respectiva.
                        In fine-de circulat nu am circulat(doar vreo 50 km),masina a fost adusa pe platforma,in tara eu am scos primul set de nr rosii..deci sper ca dauna sa nu fie foarte mare(oricum va tin la curent cu diagnosticul final).
                        Clar o cutie ajunge si la 200 eur,dar sa iei o volanta SH-nu stiu cati s-ar risca
                        Seara buna si multam de idei/sfaturi

                        Comment


                        • #27
                          Volanta cu masa dubla e durere.
                          Am auzit ca e cineva in Galati care reconditioneaza volante http://www.clubmercedes.ro/verificar....html?p=375621
                          Mai am un prieten care si-a luat un kit de conversie cu volanta simpla la o Zafira si a ajuns la jumaatte de pret.
                          Solutii exista . Sper sa nu fie grav. Bafta!!

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by allyn31 View Post
                            Eu am mers cu harait pana a cedat. Am luat alta cutie cu 200 E si am schimbat-o. Nu stiu daca renteaza sa te apuci sa schimbi rulmenti in ea. Ce pot sa spun este ca uleiul era la nivel. L-am shcimbat de cand am cumparat masina, dar tot a cedat.
                            Pai mie imi haraie pentru ca din cauza mersului cu nivelul la ulei sub limita mi s-a ros un cap de la tija de pinioane (care cred ca intra in rulment). Daca-si face joc destul de mare atunci cred si eu ca la un moment dat o sa cedeze de tot indiferent de cat ulei ii bagi. La mine este mai zgomotoasa decat e normal tocmai din cauza asta... dar merge asa momentan.
                            Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                            Comment


                            • #29
                              Salut

                              Vestile nu sunt bune pt mine...
                              Cutia e gata,de acolo zgomotul
                              Stiti pe careva prin Timisoara care ar avea de vanzare?
                              Din ce vad se invart pe la 200 eur maxim..

                              Mersi

                              Comment


                              • #30
                                Salut,



                                Dacă ai nevoie de mecanic dă-mi un PM și te trimit la cel la care mi-am făcut eu distribuția.
                                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                                Urmează: Dacia 1300 '74

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF