Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot motor dimineata sau dupa ce motorul a stat mai mult timp

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by LauLaur View Post
    Salut!
    Ce rost are un astfel de reglaj Zavelk?? Daca tot desfaci motorul , de ce sa incerci astfel de carpeli? Cred ca mai mult timp iti trebuie sa faci "reglajul" asta decat ai schimba tachetii.
    Salutare.
    Ai dreptate nu este cazul nostru sa reglam astfel culbutorii, nu la acest tip de motor , vroiam doar sa punctez faptul ca sunt si motoare cu asemenea reglaje originale nu inventii a la' romania.
    Binenteles ca e mult mai simplu si mai usor pentru colegul nostru sa schimbe culbutorii.







    stima
    Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

    Comment


    • #17
      Binenteles ca e mult mai simplu si mai usor pentru colegul nostru sa schimbe culbutorii.
      Cat de simplu este, am sa vad eu la primavara. Si masinuta mea are un tacanit: un tachet cu "inceput de sfarsit", nu tacanitul de la volan
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #18
        LauLaur sincer sa fiu, eu am un tacanit intre scaun si volan
        Acum revenind la problemele noastre eu cred ca e mai usor sa schimbi culbutorii la orice alt motor decat sa reglezi pe un motor sofim.
        Montezi culbutori , montezi axa cu came si masori.
        Apoi dai jos axa scoti culbutorii masurati adaugi distantieri potriviti si iar montezi si uite-asa pana termini....... )
        Multa migala si multa munca, la tine dupa cum spuneam este mult mai usor cred ca treaba de maxim 2 ore.




        stima
        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

        Comment


        • #19
          Buna!
          Despre tacheti sau culbutori sau cum mai sunt denumiti sunt 2 feluri distincte dupa tipul de reglare : mecanici si hidraulici. La cei hidraulici compensarea jocului se face prin presiunea uleiului iar cei mecanici se regleaza periodic printr-un sistem asemanator ca la dacia veche surub cu contrapiulita sau cum s-a specificat mai devreme cu niste saibe speciale, cum a fost dat exemplul la motoarele sofim de la Iveco, Fiat,Citroen.Peugeot sau Ford. Deci nu sunt culbutori(tacheti) cu reglare si mecanica si hidraulica !!!
          Cu stima!

          Comment


          • #20
            Salutare baietilor activi,in legatura cu zgomot la motor,nu vin cu un raspun ci cu o intrebare.
            De ceva timp a aparut un zgomot,de la motor cred sau sa fie de la cutie ca nu imi dau seama,face ca un iiiiiiimmmmmmmmm,si incepe de la 1000 turatii,am observat ca atunci cand calc ambreiajul nu mai face.Am filmat putin cu telefonul,poate recunoaste cineva acest zgomot.

            Comment


            • #21
              Apa, paie si bataie pana crapa, apoi sti ce trebuie schimbat
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #22
                Apa, paie si bataie... Adica motorina si talpa pana crapa cutia. Mda, apoi nu te mai chinui sa gasesti sursa zgomotului, schimbi cutia
                @ichbin
                Lasand gluma, suieratul ala cam pare provocat de un rulment de la cutie. Daca dispare atunci cand calci ambreiajul, eu m-as duce cu gandul la rulmentul de presiune.
                P.S In video nu dispare zgomotul, probabil ai uitat sa calci ambreiajul.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #23
                  Pai Laur acum fie vorba intre noi.Eu m-am saturat cate pretentii ridica ragalia asta, ori, ma repet, cred ca am eu ceva la cap de ii caut in coarne.Spre exemplu azi am curatat iar clapeta de acceleratie ca avea momente cand facea urat la relanti si cam accelera greu la rece.(detaliile nu le scriu aici).
                  La cat costa o cutie sh, mai bine iti bagi picoarele in reparatie si o schimbi cu totul.Asta daca nu ai habar de mecanica, nici timp/scule si nu vrei sa alergi dupa piese.

                  Legat de sunetul acela chiar nu l-am intalnit in viata mea ca venind de la rulment, acesta cauzeaza niste croncaneli/hodorogeli....Mai degraba din cutie.
                  Verifica uleiul/schimbal si da-i in pinioane


                  Si sa fiu al naibii ca daca il amplifici de seamana cu cel facut de rulmentul de la alternator, care ma scotea din masina cu cat acceleram mai mult.Dar dupa cum ai prezentat tu problema nu are legatura.
                  Last edited by flavyus1987; 12-08-2012, 23:06 PM.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #24
                    Uleiul l-am schimbat acum 2 saptamani,Castrol magnatec 10w 40,ma gandeam sa nu fie ceva grav,masina merge ok,zgomotul apare cand accelerez peste 1000-1500 rpm,in mers si pe loc,cateodata parca nu se aude,dar e deranjant ca bazaie fara oprire in mers iar cand shimb viteza si in momentul cand calc ambeajul dispare si revine cand iau piciorul de pe pedala.
                    Nici eu nu ii caut in coarne,dar zgomotul a aparut de vreo 3 luni si magandeam ca poate cineva are vreo parere sau a mai vazut ceva asemanator,ca nu o duc la verificat,trebuie sa schimb si anvelopele luna asta.

                    Comment


                    • #25
                      Eu vorbeam de uleiul cutiei.
                      In stationare tace sunetul cand calci ambreiajul?la cum ai relatat ca se intampla in mers pare-mi-se ca nu e din cutie, deoarece se reduce turatia motorul cand calci ambreiajul si apoi accelerand se aude iarasi.
                      Te sfatuiesc sa verifici tot ce tine de role, curea accesorii si ce mai e pe acolo.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #26
                        Salut!
                        Cred ca ambreiajul ala e pus in discutie doar ca sa ne induca in "teroare"... , eroare voiam sa zic . E ca nuca-n perete, nu se potriveste.
                        Sincer, in prima faza, m-am dus cu gandul la role, curea, fulii, etc. Fa o proba "in doi": salta capota si pune pe cineva sa accelereze la 1500 rpm, apoi accelerata, sa calce repetat ambreiajul. Tu cu urechile ciulite, incearca sa iti dai seama de unde vine zgomotul.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #27
                          Am vrut sa fac asta dar nu am avut cu cine,o sa gasesc,faza cu ambeajul este exact ce am constatat,zgomotul ala ca de marait,dispare cand calc abreajul si am devenit confuz.Multumesc de sfaturi.

                          Comment


                          • #28
                            Caramida e prietenul tau
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #29
                              Da ai dreptate,cred ca asa o sa fac,ieri am accelerat pe loc,am calcat ambeajul si acel zgomot nu dispare doar in mers cand calc ambeajul.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF