Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot motor dimineata sau dupa ce motorul a stat mai mult timp

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot motor dimineata sau dupa ce motorul a stat mai mult timp

    Buna tuturor.Sunt posesorul unui A140,w168.Cand dau cheie dimineata se aude un tacanit .Dupa mai multe cercetari se pare ca zgomotul se aude din partea din fata a motorului . Acest zgomot dispare dupa ce motorul se incalzaste sau dupa ce merg circa 2-3 km. Am schimbat uleiul si filtrul de ulei. Uleiul a fost un 5w40 de la castrol. Rog sa-mi spuneti daca a-ti mai intalnit aceasta problema si daca nu cumva nu este de la tacheti.
    Last edited by cutaresku; 05-14-2012, 22:21 PM. Reason: Corect: am intalnit, ati intalnit...

  • #2
    Inca un indiciu pe care am uitat sa-l amintesc.Zgomotul nu este continu,el apare 2 secunde dupa care dispare,apoi iar apare ,asta la relanti. In timpul mersului il aud dar problema este ca dupa 2-3 km el dispare,la mersul in relanti nu se mai aude cand motorul se incalzeste.

    Comment


    • #3
      Salutare!
      Intr-adevar zgomotul provine de la tacheti. La mercedes A class tachetii sunt hidraulici, asta insemnand ca tachetii sunt tinuti permanent presati pe axul cu came de presiunea uleiului. Tacanitul provine din uzura unuia sau mai multor tacheti, care , nu mai retin presiune de ulei indepartandu-se de came.Zgomotul se accentueaza in sezonul cald,cand uleiul poate iesi pe langa supapa de retinere mai repede (in functie de uzura). Se aude mai pregnant la pornire pentru ca ia putin timp tachetului sa se umple cu ulei si astfel sa ramana presat pe axa cu came.
      Ca si solutii rapide temporare... ma gandesc la un ulei mai vascos. Dar ATENTIE! e doar o solutie temporara pana schimbi tachetii.
      Chiar daca zgomotul este doar pentru cateva secunde la pornire, inlocuirea tachetilor e e necesara pentru a evita uzura axei cu came.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Da, poti incerca cu un 10W 40, macar incerci solutia cea mai putin costisitoare.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Pe cartea de service a automobilului vad ca nemtii i-au pus numai 10W40 dar eu ,dupa ce m-am sfatuit cu un tip care lucreaza la reprezentant mercedes,am pus 5w40 facand un calcul privint temperaturile din Romania fata de cele din Germania.
          dar daca ar trebui schimati tachetii,care am vazut ca nu sunt asa de scumpi,sau se pot scoate afara pentru a fi curatati.Deci pentru a schimba acesti tacheti ma puteti ajuta cu vreun filmulet ceva sau cum se face mei exact aceasta operatie.Sau mai bine sa ma duc la un mecanic.

          Comment


          • #6
            Tot ca si solutie mai putin costisitoare (daca iti apare problema si dupa ce bagi 10W 40) poti incerca sa reglezi tachetii , dar asta doar la cineva care are cheia speciala de reglat . Si eu am avut aceasi problema si am rezolvat-o din reglaje .
            Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

            Comment


            • #7
              Originally posted by predatoralien View Post
              Pe cartea de service a automobilului vad ca nemtii i-au pus numai 10W40 dar eu ,dupa ce m-am sfatuit cu un tip care lucreaza la reprezentant mercedes,am pus 5w40 facand un calcul privint temperaturile din Romania fata de cele din Germania.
              dar daca ar trebui schimati tachetii,care am vazut ca nu sunt asa de scumpi,sau se pot scoate afara pentru a fi curatati.Deci pentru a schimba acesti tacheti ma puteti ajuta cu vreun filmulet ceva sau cum se face mei exact aceasta operatie.Sau mai bine sa ma duc la un mecanic.
              Eu zic ca este "ok" un 10w40(poti pastra marca uleiului). Este destul de fluid chiar si la -25 de grade. Eu folosesc 5w40, imi apare si mie zgomotul respectiv al tachetilor dar atunci cand se apropie data la care trebuie sa schimb uleiul( 10 - 12000 km).
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Problema e ca nu se auzea asa cand am venit cu ea. Oricum va tin la curent cu ce am rezolvat si Va Multumesc !!! pentru ca am invatat tare multe de la voi.

                Comment


                • #9
                  Eu am bagat 10W 40 Castrol si nu se mai aude nimic

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Sashatm View Post
                    Tot ca si solutie mai putin costisitoare (daca iti apare problema si dupa ce bagi 10W 40) poti incerca sa reglezi tachetii , dar asta doar la cineva care are cheia speciala de reglat . Si eu am avut aceasi problema si am rezolvat-o din reglaje .

                    Super tare.......reglare mecanica la tacheti hidraulici......cred ca ai incurcat masina. Si eu am avut un tachet care tacanea la pornire si din cand in cand si in timpul mersului. I-am schimbat singur...si totul este OK acum.

                    Comment


                    • #11
                      Mda... cu cheie speciala si cu lere...Old style !?!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Am si eu o intrebare:este greu sa schimbi tachetii la Mercedes A 140?si din ce consta toata operatiunea?Multumesc

                        Comment


                        • #13
                          Salut am un mercedes a Class din 2002.intro intersectie am oprit sa dau prioritate cand sa plec a murit motorul dar ea fiind automata.am bagato pe N dãdea sa pornesca 2. 3. Secunde si se oprea.aveti idee ce poate fi?
                          Eu zic ca e pompa de benzina ca nici nu se aude cand pun contactul

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by moisedan View Post
                            Super tare.......reglare mecanica la tacheti hidraulici......cred ca ai incurcat masina. Si eu am avut un tachet care tacanea la pornire si din cand in cand si in timpul mersului. I-am schimbat singur...si totul este OK acum.
                            Chiar nu e de ras, se pot regla si culbutorii hidraulici.
                            In interiorul culbutorului se pun distantieri (pastile) nu stiu exact denumirea lor care sunt de diferite grosimi si in functie de cat este nevoie adaugi.
                            Reglajul se face cu lera si micrometru.
                            Verifici distanta intre axa cu came si culbutor si cu micrometru masori grosimea distantierului care trebuie adaugat.

                            De precizat este faptul ca nu vorbesc de motoare de mercedes si sub nici o forma nu exista la benzinare(eu nu am vazut/auzit).
                            Un exemplu ar fi motorul SOFIM de la iveco .





                            stima
                            Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by zavelk View Post
                              Chiar nu e de ras, se pot regla si culbutorii hidraulici.
                              In interiorul culbutorului se pun distantieri (pastile) nu stiu exact denumirea lor care sunt de diferite grosimi si in functie de cat este nevoie adaugi.
                              Reglajul se face cu lera si micrometru.
                              Verifici distanta intre axa cu came si culbutor si cu micrometru masori grosimea distantierului care trebuie adaugat.

                              De precizat este faptul ca nu vorbesc de motoare de mercedes si sub nici o forma nu exista la benzinare(eu nu am vazut/auzit).
                              Un exemplu ar fi motorul SOFIM de la iveco .





                              stima
                              Salut!
                              Ce rost are un astfel de reglaj Zavelk?? Daca tot desfaci motorul , de ce sa incerci astfel de carpeli? Cred ca mai mult timp iti trebuie sa faci "reglajul" asta decat ai schimba tachetii. La 40-50 RON/buc nici nu merita sa te gandesti la desfacut si bagat distantiere in culbutori.
                              @Grecuradu
                              Eu zic ca e pompa de benzina ca nici nu se aude cand pun contactul
                              NU prea se potriveste cu ceea ce se discuta in topicul asta. Totusi, verifica mai intai releul pompei.
                              Last edited by LauLaur; 12-02-2012, 16:58 PM.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF