Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot ciudat la motor A140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    E OK 800. Mai lăsați-mă cu serviceurile. Mie mi-au spus de la obraz: nu ținem ocupat elevatorul două zile pentru cotețul tău că n-ai bani de așa ceva. Și s-a rezolvat și fără elevator.

    Vezi că e cam nevoie de doi oameni, dacă n-are elevator. La mine au fost doi și am mai pus și eu mâna.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • #17
      Gata, am schimbat kitul complet + pompa de apa. Manopera 800 lei, durata de execuție 6 ore! Problema rezolvata, sunetul nu se mai aude. Porneste si mai bine dimineața, nu stiu daca distribuția avea implicare. Lanțul era praf.
      Observ in schimb o ușoară trepitadie a motorului la relanti, pe care nu am sesizat-o înainte de schimbarea kitului. Deocamdată merge si se aude foarte frumos!

      Comment


      • #18
        Cipris ,
        Cati km are motorul și ce ulei s-a folosit pana la schimbarea lanțului?

        Comment


        • #19
          Masina are 152000 km (cel puțin așa arată în bord). Nu stiu ce ulei s-a folosit, pt ca abia ce am cumparat-o. Eu i-am pus Mobil 1 Super 3000 5W40.

          Comment


          • #20
            Vezi și de o diagnoză să nu fie și senzorul bușit. La mine a fost. De camshaft senzor zic.
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • #21
              Am pus testerul pe ea, de doua ori si nu a iesit nici o eroare.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Nedved View Post
                Te duci la un service, nu la mecanic,,,
                Vorbesti la birou si mecanicul executa, nu face figuri
                Recomand sa cumperi piesele de la service
                In felul asta beneficiezi de garantie mai bine,,,Daca te duci cu piesele tale nu vrei sa stii prin cate treci,cate hartii trebuie sa faci rost pentru dosar si cat trebuie sa ma mai scoti din buzunar ca sa beneficiezi de garantie in caz de se intampla ceva,

                Imi pare rau dar nu imi fuctioneaza punctul la tastatura
                La servis nu la mecanic ,nu face figuri ..e nu e asa prietene la mine nu poate veni de la birou si sa ma oblige cineva sa fac masina aia il las cu ia cu tot pai numai prosti lucreazasi .. nub fac figuri..un mecanic bun si care se respecta nu lucreaza la ori ce servis sau poate e platit foarte bine dar casa fie asa trebuie putin respect si de ce sa lucrez ceva greu gen distributia la a clas si sa fiu platit cauna la toyota cind e mult mai usoara si fac mai multe distributi de acea multi se feresc sa lucreze asa ceva sau cer un pret mai mare pe luclarea respectiva

                Comment


                • #23
                  @psiho200
                  Trebuie sa faci distributia la A-class cat si la Toyota pentru ca asta ti-ai ales sa faci. Nu ma intereseaza cum se procedeaza unde lucrezi. Dar cand spun ca vreau sa fie ceva verificat sau reparat sau inlocuit la masina pai sa stii ca aia vreau.Daca nu, ma duc la urmatorul service. Banii sunt la mine...iar lucrarea se plateste la ora tehnologica (90 min).

                  Comment


                  • #24
                    Hai că asta a fost tare. Adică fiecare face ce vrea sau cum? Păi ce cotează ce faci atâta timp cât eşti plătit? La mine când zice şeful sari singurul lucru care-mi permit să-l întreb e "cât de sus?" Cine dracu te ţine să faci doar ce vrei şi să te mai şi plătească pentru asta? Unde-i asta că venim toţi.

                    Omul oricum şi-a rezolvat problema. Şi 800 lei nu e chiar o căruţă de bani. Ăsta-i preţul de-a avea cercul tăiat în trei pe Matiz
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #25
                      @psiho
                      Eu vorbeam de un service la care mecanicul este angajat, nu actionar.
                      Habar nu are mecanicul cat plateste clientul pentru lucrare.
                      Bineinteles ca platesti in functie de complexitatea lucrarii. Nu a zis nimeni ca platesti pentru un A Klass la fel ca pentru o Astra.
                      Un service care se respecta are un program cu timpii de executie pentru fiecare lucrare.La birou cand te duci nu e un mecanic ci posibil o domnisoara care habar nu are cat sa ceara pentru X lucrare, asa ca te intreaba modelul masinii, ce vrei sa ii faci...butoneaza un pic si iti da o cotatie de pret.


                      Ca pret mi se pare mult sa platesti aproape de doua ori valoarea pieselor pentru manopera. Cred ca pe la un 500-600 Ron era pretul corect. Parerea mea, va rog nu dati cu parul

                      @gruiarew
                      Daca dai scaunele afara, bagi Matizul in ea.
                      Radem noi de cotetul nostru, dar e peste multe din aceesi generatie.Despre aceeasi clasa vorbesc.

                      @Initiatorului topicului
                      Defineste ~porneste mai bine dimineata~. Invarte mai putin?

                      Comment


                      • #26
                        Cred ca invarte si mai putin, dar se "balbaie" mai putin. Bine nu porneste ea cum as vrea eu, dar inainte pornea, scadea turatia, motorul dadea sa se opreasca si deodata se tura singura pe la 1500-2000 ture. Acum toate astea s-au mai diminuat. Totusi as crede ca e pompa de vina. Doar la rece imi face asa. Cu motorul cald nu am probleme.

                        Comment


                        • #27
                          Faza cu bâlbele e pompa. Pune contactul de 2-3 ori și mai bine calcă ambreiajul și frâna până la fund. Nu știu de ce faza cu frâna dar o ia mult mai ușor. Dacă las de oricare moare. E cu toane și aia e. Oricum la anul are 18 ani. Merge chiar parfum pentru vârsta asta.
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #28
                            La mine pompa e noua si se mai balbaia din cand in cand, dar de cand bag benzina de 100 problema s-a diminuat . Adica in ultima luna jumatate a facut asa o singura data.
                            Incearca cu benzina mai buna.
                            Ce sa fie?

                            Faza cu pusul contactului de mai multe ori nu avea efect si de pornit, numai cu ambreiajul jos o pornesc.

                            Tare mi-e ca am schimbat pompa degeaba pentru ca eu cat am stat 4-5 zile prin Germania cand am luat-o nu a facut asa.
                            Cum am intrat in Ro si am alimentat de la Petrom cu benzina de 95 a inceput sa faca asa.
                            FAza cu benzina am dedus-o din faptul ca am fost plecat vreo 8 zile vara asta prin Grecia si iar fata pornea la sfert oricand.

                            Asa benzina proasta? Sau asa masina sensibila la benzina proasta?

                            Comment


                            • #29
                              Am mai auzit faza cu benzina 95 de la petrom. Eu tot cu de asta alimentez. Am sa schimb si sper sa vad efectele.

                              Comment


                              • #30
                                Nu vreau să le fac reclamă negativă dar ştiu faze cu cineva ce a rămas cu maşina în drum cu benzina de Petrom. Eu de când mă ştiu bag de la MOL. Dar diferenţă mare n-am văzut între cea normală şi cea scumpă. În schimb am văzut diferenţă foarte mare mai ales la consum la sortimentul "ieftin" între pompe diferite. Am scos consum şi de 15 de m-am luat cu mâinile de cap. Următorul plin bag şi eu scumpă să văd dacă "sună" altfel. Mulţam de idee.
                                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                                Urmează: Dacia 1300 '74

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF