Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot ciudat la motor A140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot ciudat la motor A140

    Salutare si bine v-am gasit stimati posesori de Mercedes!
    Incep direct si cu speranta ca voi gasi un raspuns bun, cu o problema ce persista si necesita rezolvare.
    La relanti masina mea se aude asa: https://www.youtube.com/watch?v=0od97NBdfkE
    Habar nu am de la ce-o fi, i-am schimbat kitul de transmisie (rolele si cureaua) dar tot asa face.
    Am pus-o pe tester si mi-a zis ca ar fi sonda lambda. Am si pornirea grea dimineata si cred ca ar fi sonda. Dar acest sunet tot sonda sa-l faca?

    Multumesc!

  • #2
    Distributia,,,
    Probabil este intinzatorul, dar daca umbli acolo, ar trebui si lant si patina

    Comment


    • #3
      Si totusi suntetul de lant ar trebui sa fie unul metalic, ori acesta nu prea e.
      Nu stiu ce sa fac, sa schimb doar intinzatorul? Dureaza mult, e complicat?

      Comment


      • #4
        Steuerkette-lant distributie Kettenspanner- intinzator, de pe google translate.
        Mai sunt si alte threaduri unde se vorbeste de acelasi sunet. Da un search!

        Comment


        • #5
          Am cautat si eu si in filmulet ar fi vorba de intinzatorul lantului. Dar aici, un coleg care afirma ca se auzea la fel si masina lui, schimband doar intinzatorul nu a rezolvat nimic. Am ascultat pe youtube si sunetul de lant defect (nu neaparat de la mercedes) si parca nu se pupa cu acesta. Sunt indecis!!

          In alta ordine de idei, cat e de grav sa circul cu masina asa? Risc sa rup ceva, sa stric motorul..etc?
          Last edited by CipriS; 09-15-2016, 18:14 PM.

          Comment


          • #6
            Eu unul, as lua un chit de distributie(lant,patina,intinzator si ce o mai include) si nu as sta sa ma mai intreb ca o fi aia , o fi ailalta. Pe autokarma e 475 ron.
            Masina e veche si nu as avea bani de doua manopere.

            Vezi ca e tot pe aici un tutorial in care arata cum se schimba. Din cate am inteles e usor. Nu am timp sa caut acum ca ma joc.
            Search si citeste!
            Nu se da motorul jos cum or sa inceapa sa te vrajeasca mecanicii lui peste prajit ca sa te jecmaneasca.

            Cred ca or sa iti mai raspunda si alti colegi mai priceputi mai incolo.

            Comment


            • #7
              @CipriS
              In alta ordine de idei, cat e de grav sa circul cu masina asa? Risc sa rup ceva, sa stric motorul..etc?
              Riscul e mare si pagubele pe masura!
              @Nedved
              Eu unul, as lua un chit de distributie(lant,patina,intinzator si ce o mai include)
              Pai include asa: lant, ghidaj lant, patina, intinzator si pinioane.
              Din cate am inteles e usor...Nu se da motorul jos cum or sa inceapa sa te vrajeasca mecanicii lui peste prajit ca sa te jecmaneasca.
              Pentru a schimba doar lantul si intinzatorul, intr-adevar nu-i necesar, dar restul componentelor din kit(patina, ghidaj, pinioane) se schimba cu motorul jos.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Să mă bag și eu în seamă. Uite aici topic pe aceeași temă:

                http://www.clubmercedes.ro/schimbat-...ie-t24409.html Îi explicat cu tot inclusiv niște poze de la mașina mea, trimise direct la englezoiul cu a-class info.

                Eu zic să nu cumpărați piese amboulea. Desfăcută si văzut ce are. Lantul ăla nu se lungește extraordinar de mult și dacă se lungește sigur patina e muci. Lantul e de metal patina de plastic. E cam ușor de dat seama care crapă primul.

                Nu-i dracul așa de negru cu datul motorului jos. La mine au lucrat doi inși și fără elevator. E Mercedes. Motorul e gândit să fie dat jos.

                Găsește pe unul care a mai făcut operația. Alții posibil să-și bată joc. Nu știu alții dar eu prefer să dorm liniștit și să fiu sigur pe coteț. Poate scapi simplu, scoti lanțul afară, schimbi întinzătorul și gata. Merge bine o lună, două sau toată viața. Sau mâine pușcă patina, sare lanțul sau se rupe și nu belești decât supapele și capul pistoanelor. Sau depinde cum lovește supapa mai rezolvi și de-o chiuloasă nouă.

                Când dai alea jos merge și de-un service la periile la alternator, electromotor, verificat cutie, ambreiaj și musai să nu refolosești lichidele. Cam pierzi apa și uleiul. Dacă-i migălos scapi fără să schimbi lichid de frână și freon.

                Dacă te mai pot ajuta cu ceva zi. Am stat lângă ei cât au umblat în motor. În două zile n-au ce lucra. Și ai mei chiar nu s-au grăbit. Plus că am mai schimbat și altele, simeringul de la planetara lungă nu venea decât de pe o zi pe alta. Cu elevator într-o zi pleci cu ea pe roți.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #9
                  Banuiesc, ca lantul sa fie schimbat, fara a da jos motorul, trebuie sa fie cu lacat, nu?
                  Sincer nu as vrea sa dau motorul jos, din simplul motiv ca nu gasesc mecanic bun dispus la asa ceva. Asa ca as schimba doar lantul si intinzatorul.
                  Deci, cu sau fara lacat?

                  Comment


                  • #10
                    @Laulaur pinioanele aș zice să nu le ia până nu stie sigur că-s duse. De obicei pinioanele crapă ultimele.
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #11
                      Imposibil să nu fie un mecanic bun. Iași-ul nu-i un sat prăpădit. Dacă ai drum prin vest te trimit la al meu în Timișoara. Nu băteam ~600km degeaba. Era un tutorial cum se schimbă doar lanțul. Nu arată exact partea aia, dar cred ca folosește un clește de nituit.

                      Și înca ceva, înainte de a face asta asigură-te că ai semnele pentru reglarea distribției. Ale mele erau șterse. Cum era dată baia jos a reglat-o prin alte metode.

                      Musai o diagnoză după aia. Posibil sa ai si senzorul de la ax came dat peste cap.
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • #12
                        Verdict final: distributia! Am sa schimb tot kitul+pompa de apa, dar problema este ca mai nimeni nu vrea sa auda de asa ceva. Toti cand aud ca trebuie sa dea jos motorul zic ca nu se baga.
                        E asa de complicat sau de ce?
                        Stie cineva in zona Iasi-Pascani-Roman vreun mecanic bun care ar schimba distributia la buburuza mea? La cat s-ar ridica costurile privind manopera? Piesele nu-s scumpe, am gasit kit+pompa de apa Ruville la 505 lei.

                        Comment


                        • #13
                          Probabil mai o dată atâta. E chiar simplu pentru cine știe ce face. Mergi neapărat la cineva care a mai făcut asta.
                          Last edited by gruiarew; 09-22-2016, 12:49 PM. Reason: gramatică de baltă
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #14
                            Te duci la un service, nu la mecanic,,,
                            Vorbesti la birou si mecanicul executa, nu face figuri
                            Recomand sa cumperi piesele de la service
                            In felul asta beneficiezi de garantie mai bine,,,Daca te duci cu piesele tale nu vrei sa stii prin cate treci,cate hartii trebuie sa faci rost pentru dosar si cat trebuie sa ma mai scoti din buzunar ca sa beneficiezi de garantie in caz de se intampla ceva,

                            Imi pare rau dar nu imi fuctioneaza punctul la tastatura

                            Comment


                            • #15
                              Simplu de spus, foarte greu de executat. Mai nimeni nu se baga. Am gasit un mecanic la un service care zice ca se baga pt 800 de lei manopera. O fi mult, nu stiu, cert e ca vreau sa o rezolv cumva.
                              Am cumparat deja kitul si pompa deci...asta e.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF