Gioarsa care o am ma uimeste inca o data CU CAlitatea, atat laudata de colegii nostri.
Am un sunet de rulment care incepe discret la 40 si intre 80-100 se aude clar. Peste 110 deja nu il mai auzi.
Suna la fel si la liber si in sarcina si in frana de motor, indiferent daca sunt in v4, v5 sau 6.
In v3 nu il mai aud din cauza motorului.
Suna ca autobuzele vechi cand ruleaza.
Nu cred ca sunt rotile dintate deoarece ar trebui sa isi schimbe sunetul in functie de incarcare.
Ar putea fi rulmentul intermediar cardan. Cum sa il diagnostichez?
Ceva vibratii usoare am in masina, dar cred ca e de la roti. Vibreaza intre 130-140, cardanul am inteles ca vibreaza pe o banda mai larga, daca e vorba de dezechilibru sau suport rupt (anul trecut nu era rupt).
Am joc in canelurile cardanului, poate fi de acolo? Ar trebui sa isi schimbe sunetul in functie de incarcare si directie zic eu.
Intrebarile mele ar fi: ce e de facut?
Cum se diagnosticheaza in mod corect? Merge sa ridic masina de fund si sa o las sa invarta rotile in gol?
Am citit deja asta http://www.clubmercedes.ro/diferenti...ie-t26147.html
Dar nu l-as desface inca.
- Nu cred ca e de la gume, am mai circulat cu ele fara sunetul asta.
- Ulei este in diferential, nu am urme de scursuri. Nu as schimba uleiul pt ca in mod sigur nu imi repara rulmentii sau ce e stricat.
L-as putea scurge sa vad daca am span in el, dar prefer alte moduri de diagnoza.
- Rulmenti roata spate ar putea fi, dar eu as zice ca ar trebui sa taca in curbe. Plus un rulment care huruie, huruie si la viteza mare, nu se opreste la 100. Joc in roti nu am.
E vreun pericol sa circul asa? Se poate ca diferentialul sa se blocheze din cauza unor rulmenti?
Sunt rulmenti conici nu cred ca se sparg cat sa provoace o catastrofa. Sau?
Am un sunet de rulment care incepe discret la 40 si intre 80-100 se aude clar. Peste 110 deja nu il mai auzi.
Suna la fel si la liber si in sarcina si in frana de motor, indiferent daca sunt in v4, v5 sau 6.
In v3 nu il mai aud din cauza motorului.
Suna ca autobuzele vechi cand ruleaza.
Nu cred ca sunt rotile dintate deoarece ar trebui sa isi schimbe sunetul in functie de incarcare.
Ar putea fi rulmentul intermediar cardan. Cum sa il diagnostichez?
Ceva vibratii usoare am in masina, dar cred ca e de la roti. Vibreaza intre 130-140, cardanul am inteles ca vibreaza pe o banda mai larga, daca e vorba de dezechilibru sau suport rupt (anul trecut nu era rupt).
Am joc in canelurile cardanului, poate fi de acolo? Ar trebui sa isi schimbe sunetul in functie de incarcare si directie zic eu.
Intrebarile mele ar fi: ce e de facut?
Cum se diagnosticheaza in mod corect? Merge sa ridic masina de fund si sa o las sa invarta rotile in gol?
Am citit deja asta http://www.clubmercedes.ro/diferenti...ie-t26147.html
Dar nu l-as desface inca.
- Nu cred ca e de la gume, am mai circulat cu ele fara sunetul asta.
- Ulei este in diferential, nu am urme de scursuri. Nu as schimba uleiul pt ca in mod sigur nu imi repara rulmentii sau ce e stricat.
L-as putea scurge sa vad daca am span in el, dar prefer alte moduri de diagnoza.
- Rulmenti roata spate ar putea fi, dar eu as zice ca ar trebui sa taca in curbe. Plus un rulment care huruie, huruie si la viteza mare, nu se opreste la 100. Joc in roti nu am.
E vreun pericol sa circul asa? Se poate ca diferentialul sa se blocheze din cauza unor rulmenti?
Sunt rulmenti conici nu cred ca se sparg cat sa provoace o catastrofa. Sau?
Comment