Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz E Klasse > Probleme tehnice - E Klasse

W211 - Nu trage uneori.

Probleme tehnice - E Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 04-16-2018, 17:18 PM   #1
popnicu
Junior Member
 
Join Date: Apr 2018
Location: Satu Mare
Motorizare : E270 CDI
Age: 27
Posts: 13
:
[Junior Member]
Default W211 - Nu trage uneori.

Buna baieti,
Sunt posesorul unui MB E270 CDI Avangarde 2002, cutie manuala.
Anul trecut, prin Iunie mai exact, dupa vreo 10-20 km mi se aprindea martorul de la motor si nu mai tragea. Am pus masina pe tester si a zis ca e supapa EGR. Bun, am schimbat EGR-ul prin octombrie si problema parea rezolvata.
In acest weekend, ma intorceam de la tara, m-am angajat intr-o depasire si surpriza, s-a aprins becul ,,check engine" si nu mai tragea.
Am citit pe forum toate discutiile legate de aceasta problema dar nu am vazut sa scrie cineva ceea ce am observat eu si anume: Totul a inceput cu incalzirea de afara.
Cand temperatura trece de 20grade afara incepe sa mi se aprinda becul si nu mai trage. In mers i-au contactul si il repun si isi revine o perioada.
Toata iarna nu am avut probleme, acuma, cum s-a incalzit afara a reaparut problema, ce sa inteleg?
Va rog sa-mi dati cateva sfaturi.
Multumesc anticipat.
popnicu is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2018, 18:49 PM   #2
cutaresku
. .
 
cutaresku's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Bucuresti +
Motorizare : 1.6 gdi
Age: 38
Posts: 5,772
:
[. .]
Default

Eu iau, tu iei, el ia...
On topic: ce erori da Star.ul?
cutaresku is offline   Reply With Quote
Old 04-17-2018, 10:24 AM   #3
popnicu
Junior Member
 
Join Date: Apr 2018
Location: Satu Mare
Motorizare : E270 CDI
Age: 27
Posts: 13
:
[Junior Member]
Default

Acuma nu am pus masina pe tester, nu am avut timp.
Anul trecut a dat EGR-ul, pe care l-am si schimbat. Aproximativ 5 luni nu am avut probleme, pana acuma in weekend, cand a reaparut problema.
@cutaresku - ai idee de ce se intampla doar cand este mai cald afara?
popnicu is offline   Reply With Quote
Old 04-17-2018, 17:59 PM   #4
Rethi29
Junior Member
 
Rethi29's Avatar
 
Join Date: May 2017
Location: Londra
Motorizare : 2,148cc (170 CP)
Age: 26
Posts: 24
:
[Junior Member]
Default

Supapa de presiune pe rampa prea mare?

Este un senzor pe pompa de inalte, merita vazut.

La mn la un E220 din 2008 aia era. Trebuie pus testerul sa vezi ce eroare iti da, asa poti sa te apuci de schimbat piese in tot motorul.




Sent from my iPhone using Tapatalk
Rethi29 is offline   Reply With Quote
Old 04-17-2018, 18:12 PM   #5
cutaresku
. .
 
cutaresku's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Bucuresti +
Motorizare : 1.6 gdi
Age: 38
Posts: 5,772
:
[. .]
Default

Am patit la 210. Limp mode de la pierdere de vacuum pe instalatia de AC (distribuitorul de vacuum). Mi.a mancat 2 ani din viata... n.a stiut niciun meserias.... eu am realizat.
cutaresku is offline   Reply With Quote
Old 04-17-2018, 18:48 PM   #6
popnicu
Junior Member
 
Join Date: Apr 2018
Location: Satu Mare
Motorizare : E270 CDI
Age: 27
Posts: 13
:
[Junior Member]
Default

Daca la tine in bucuresti nu ai gasit meserias, ce sa zic eu la mine in Satu Mare
Eu recunosc, nu is priceput in mecanica auto si nu vreau sa investesc din nou bani si sa nu se rezolve problema.
@cutaresku - imi poti explica exact cum ai rezolvat problema?
popnicu is offline   Reply With Quote
Old 04-17-2018, 19:22 PM   #7
optik
Senior Member
 
Join Date: Mar 2015
Location: italia
Motorizare : 270 CDI
Age: 39
Posts: 404
:
[Senior Member]
Default

Problema pe care a avuto Cutarescu nu are treaba cu cazul tau.Pot fi zeci de motive sa-ti puna masina in protectie.Trebuie diagnoza,ca sa nu schimbi piese fara rezultat.
optik is online now   Reply With Quote
Old 04-17-2018, 20:08 PM   #8
cutaresku
. .
 
cutaresku's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Bucuresti +
Motorizare : 1.6 gdi
Age: 38
Posts: 5,772
:
[. .]
Default

Corect. Fara o diagnoza vorbim discutii.
cutaresku is offline   Reply With Quote
Old 04-17-2018, 20:54 PM   #9
popnicu
Junior Member
 
Join Date: Apr 2018
Location: Satu Mare
Motorizare : E270 CDI
Age: 27
Posts: 13
:
[Junior Member]
Default

Cat pot de repede am sa o pun pe un tester si revin cu rezultatele.
Va multumesc!
popnicu is offline   Reply With Quote
Old 08-21-2018, 08:42 AM   #10
popnicu
Junior Member
 
Join Date: Apr 2018
Location: Satu Mare
Motorizare : E270 CDI
Age: 27
Posts: 13
:
[Junior Member]
Default

Buna baieti,
Dupa nenumarate vizite la service-uri si mecanici, tot nu am reusit sa rezolv problema.
Eroarea data de tester ieri dimineata: ,,Supravegherea presiunii la rampa prin intermediul supapei de reglare cantitate. Presiunea la rampa prea mica".
Am schimbat supapele de pe ambele capete dupa care am iesit la o testare. Din pacate s-a aprins din nou Check engine.
Am pus iar testerul si nu a mai dat nici o eroare.
Ce sa mai fac?
popnicu is offline   Reply With Quote
Old 08-21-2018, 09:03 AM   #11
Rethi29
Junior Member
 
Rethi29's Avatar
 
Join Date: May 2017
Location: Londra
Motorizare : 2,148cc (170 CP)
Age: 26
Posts: 24
:
[Junior Member]
Default

Senzor presiune de pe pompa de inalte


Sent from my iPhone using Tapatalk
Rethi29 is offline   Reply With Quote
Old 08-21-2018, 11:01 AM   #12
popnicu
Junior Member
 
Join Date: Apr 2018
Location: Satu Mare
Motorizare : E270 CDI
Age: 27
Posts: 13
:
[Junior Member]
Default

L-am schimbat schimbat si ala deoarece imi dadea pe test presiunea la rampa prea mica. Dupa ce l-am schimbat nu a mai dat testerul nici o eroare dar check engine-ul tot se aprinde si nu trece de 3000rpm.
popnicu is offline   Reply With Quote
Old 08-21-2018, 11:12 AM   #13
cl600
MBRetrofit
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : M270 CAMTRONIC
Age: 47
Posts: 3,253
:
[MBRetrofit]
Default

Check engine aprins și fără eroare pe testerul respectiv, pare a fi destul de simplu de rezolvat.
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34

www.mbretrofit.com


https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA



Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
cl600 is online now   Reply With Quote
Old 08-21-2018, 11:45 AM   #14
popnicu
Junior Member
 
Join Date: Apr 2018
Location: Satu Mare
Motorizare : E270 CDI
Age: 27
Posts: 13
:
[Junior Member]
Default

@cl600, imi puteti da mai multe detalii?
popnicu is offline   Reply With Quote
Old 08-21-2018, 13:10 PM   #15
popnicu
Junior Member
 
Join Date: Apr 2018
Location: Satu Mare
Motorizare : E270 CDI
Age: 27
Posts: 13
:
[Junior Member]
Default

O idee cu ar putea fi, are cineva? Va rog.
popnicu is offline   Reply With Quote
Old 08-21-2018, 15:38 PM   #16
cl600
MBRetrofit
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : M270 CAMTRONIC
Age: 47
Posts: 3,253
:
[MBRetrofit]
Default

Daca esti sigur ca se aprinde martorul si testerul nu gaseste defectul, schimbi testerul sau tehnicianul.

Eventual pui la loc tot ce ai schimbat - de cele mai multe ori valva regulatoare de presiune din capatul rampei nu se schimba decat impreuna cu rampa.
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34

www.mbretrofit.com


https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA



Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
cl600 is online now   Reply With Quote
Old 08-21-2018, 22:22 PM   #17
popnicu
Junior Member
 
Join Date: Apr 2018
Location: Satu Mare
Motorizare : E270 CDI
Age: 27
Posts: 13
:
[Junior Member]
Default

Asa este, am schimbat tehnicianul si anume am apelat la utilizatorul Zang, care a rezolvat problema de la 460km, prin telefon. Totul a costat 12lei si a durat 15 minute, asta dupa ce am umblat 1 an jumate la marile service-uri si am cheltuit 3000lei degeaba. Cei care se confrunta cu aceasta problema sa apeleze cu incredere la dansul.
Pe aceasta cale tin sa ii multumesc inca odata.
Cele bune!
popnicu is offline   Reply With Quote
Old 08-21-2018, 23:00 PM   #18
cutaresku
. .
 
cutaresku's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Bucuresti +
Motorizare : 1.6 gdi
Age: 38
Posts: 5,772
:
[. .]
Default

Spune si posteritatii cum s-a rezolvat. Asta e ideea forumului...
cutaresku is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2018, 10:47 AM   #19
popnicu
Junior Member
 
Join Date: Apr 2018
Location: Satu Mare
Motorizare : E270 CDI
Age: 27
Posts: 13
:
[Junior Member]
Default

Am scos senzorul de temperatura aer admisie, care se regaseste pe tubulatura de la iesire de pe intercooler si l-am curatat cu spray de curatat frane. Am pus totul la loc si masina merge perfect.
Acum urmeaza sa dau jos intercoolerul, sa il curat cu benzina deoarece s-a strans ulei si diferite substante care se vor depune din nou pe senzor + am sa schimb si senzorul(70lei).
popnicu is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
trage, uneori, w211


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 20:52 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF