Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 facelift sportpaket

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pune niste poze. w140 nu e cam gros?
    Cel original din cate stiu e 85-90, sigur nu mai mult. Ma tem ca pierzi din eficienta.

    Comment


    • #17
      75w85 trebuie teoretic.Depinde dupa cat timp a fost schimbat uleiul. Orice ulei isi pierde din proprietati dupa o vreme si incepe sa se separe. Probabil asa ceva ai avut si tu.

      Comment


      • #18
        Cafea cu lapte poate insemna ca a intrat apa, verifica etansietatea.
        Stefan

        Comment


        • #19
          Salutare,
          N-am mai scris nimic de ceva timp pentru ca am tot fost pe graba, concediu si mici probleme cu masina.

          Referitor la apa in uleiul din diff, foarte putin probabil. Nu s-a decantat nimic si in plus la atingere parea ulei normal, cel mai probabil avand 12 ani a fost oxidat. Am decis sa merg pe 75w140 pentru ca e recomandat pentru amg, nissan gtr si alte diferentiale puternic solicitate, stiu ca e overkill insa am preferat asta fiind si mb approved. Am pus si poza cu uleiul.

          Acum, sa incep cu motorul, in concediu acesta mi-a facut o figura in sensul in care pe autostrada, dupa un kickdown, acesta a detectat missfire(GPL) pe bobina 4 si cred ca a scos-o din functiune pentru ca am mers vreo 80km cu ea crezand ca s-a descentrat cardanul. Efectiv trepida masina in sarcina de zicei ca se rupe. Eram in Macedonia cand s-a intamplat, insa am avut o interfata ordinara bluetooth si am sters eroare. Masina s-a comportat absolut normal dupa aceea inclusiv in tara cand am incercat sa vad ce pica la ea respectiv full throttle 1 2 3 frana si repetare. N-a mai zis nimic, ma pregateam spiritual pentru un set de bobine.

          2. Cutia de viteze. Acesteia i-am schimbat uleiul inainte de plecare(Febi 134), respectiv 7.6 litri cu joja. ( Am gasit busonul de la convertizor). Uleiul mai fusese schimbat conform cartii in urma cu 5000km in oct 2017.
          Problema este ca mi-se pare ca patineaza uneori cutia, adica la o apasare mica a pedalei schimba tr 2 pe la aprox 2000 rpm dupa care simt ca patineaza putin adica turatia creste si vitezometrul nu creste la fel sau ma rog in sincron iar daca iau piciorul din accel turatia scade cam cu 300 rpm imediat ca la un lock-up. Apoi daca accelerez la fel intai patineaza si abia cand ajunge la un 2300 schimba tr 3 unde la fel uneori patineaza sau cel putin asa simt eu.
          Daca apas acceleratia mai puternic, aprox 40%, aceasta schimba tr 2 la 2500, tr 3 la 3000 rpm si nu este sesizabil acel patinaj.
          La fel daca accelerez puternic schimba in foarte sus sau chiar si in kickdown foarte bine fara sa patineze.
          La plecare de pe loc in forta cupleaza perfect, parca ii da un sut in fund, problema este la acceleratie mica prin oras la pas ca sa zic asa, atunci se manifesta.
          Oare e normal?
          Eu o tin de obicei pe Standard, am incercat si comfort insa mi-se pare ca patineaza mult tr 2 pana ajunge sa sincronizeze viteza cu turatia.

          Se poate readapta cutia vis-a-vis de felul in care cupleaza treptele sau mai bine zis se poate face cutia sa cupleze mai repede, sa faca acel lock-up?

          3. Unghi de fuga. Am schimbat dupa cum spuneam suruburile la brate insa nu prea reusesc dupa 6 vizite la ateliere diferite sa o fac sa mearga drept, ma rog azi am reusit insa a ramas volanul f putin spre dreapta.
          Am acum urmatoarele specs Camber -1.3 fata si -2 spate. Castor 10.30 Toe in pe fata 0.10 si spate la fel.
          Am ajuns la acel 0.10 dupa ce am fortat rotile de fata cu mana, mai exact a slabit bieletele, eu am impins concomitent rotile, practic le-am deschis, a reglat unghiul dupa care le-am dat drumu din tensiune. ( n-am avut bara acea de departare specifica mercedes)
          A fost singura metoda ( asa se face si conform MB) prin car masina merge drept! fara tensionare imi tragea dreapta.
          Intrebarea mea este urmatoarea, care e specifictia pentru suspensia sport 486, pe aparatele de reglaj e 0.05 insa trage dreapta, pe siteurile din afar am gasit sheet-uri in care toe este specificat ca fiind intre 0.03 si 0.13 pe roata respectiv 0.26 total max. Pentru spate am gasit 0.05 la 0.30 per rotata, 0.60 total toe in.
          Idei?

          Multumesc.
          Attached Files

          Comment


          • #20
            Salut, dupa ce se schimba uleiul din cutie se face o resetare a parametrilor calculatorului cutiei. Dupa aceea calculatorul cutiei cu uleiul nou se adapteaza la stilul de condus in 20-30 de km.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #21
              Am incercat procedura cu cheie pusa pe poz 2, apasat kickdown timp de 10 sec, apoi cheia in poz 0 si eliberata acceleratia timp de 2 minute. Este corect asa? Pe forumuri gasesti si varianta cu cheia in poz 1 kickdown s.a.m.d.

              Comment


              • #22
                In locul tau as fi mers pe ulei cutie original,am vazut ce inseamna diferenta intre original si AM pe pielea mea dar la manuala ca la automata nu m-am riscat sa pun AM.

                Comment


                • #23
                  Da, din pacate eram inainte de concediu si primeza familia, am luat totusi specificatia mb.
                  Il voi schimba din nou anul ce vine si incerc originalul sau unul din lista bevo.Dupa resetarea adaptarilor cutiei am mers cu ea mai sus in ture si se pare ca tine de pozitia acceleratiei, respectiv daca tin putin apasat si constant schimba repede treptele si pare sa faca pe tr 2 si 3 acel patinaz, daca plec putin mai accelerat cupleaza perfec si schimba la un 2500 rpm. Probabil trebuie sa ma obisnuiesc cu ea si ea cu mine.

                  In alta ordine de idei, astazi, am reparat senzorul IR de pe portiera pentru inchidere si deschidere geamuri din telecomanda. Mie imi functiona decat cu cheia lipita de el, acum functioneaza de la 10 m distanta. Am urmat un tutorial de pe youtube si functioneaza perfect.
                  Pot pune link-ul daca doriti.

                  Comment


                  • #24
                    Prima defectiune, n-a mai vrut sa ma lase sa intorc cheia in contact.
                    800 de lei reparatie contact, respectiv inlocuit cu unul sh 500 lei si transfer date 300 lei...sa dea dracii in electronica.

                    Comment


                    • #25
                      A venit frigul si odata cu el am trecut pe roti de 18 cu anvelope la limita minima de uzura, sper sa nu imi ridice mari probleme tractiunea spate.

                      Intre timp am mai rezolvat una alta pe la directie si am schimbat/remediat :
                      -pivotii antirului;
                      -arcuri spate;
                      -curatat si refacut protectia anticoroziva la aripile spate.

                      Deocamdata suntem ok si am trecut recent de 143000 km.

                      Urmeaza, in functie de timpul disponibil, schimbarea rulmentului de la cardan si bucsile de la cadrul spate.

                      Uitasem si de o curatare/reglare pentru frana de mana/picior.

                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                      • #26
                        LEgat de misfire, pacat ca nu ti-am scris si nu am vazut asta mai demult.
                        Am patit si eu destule dupa ce am instalat calculatorul de avans. Stag TAP.
                        Se scutura motoru in draci si nu trage pt ca ECU iti anuleaza cilindri cu erori.

                        Rezolvarea e simpla, solutia microsoft, opresti si pornesti motorul.
                        Nu e nevoie de nici o resetare. Becul din bord va dispare de la o vreme.

                        Protectie coroziva aripi spate? Hmm, era afectata rau? Ar trebui sa ma uit si la cazanul meu, dar astept primavara.

                        Comment


                        • #27
                          Nu era rau, insa era sarita vopseaua pe buza aripii spate. Rugina progreseaza greu pe caroseria galvanizata insa tot progreseaza,
                          1. curatat cu bormasina cu smirghel.
                          2. aplicat solvofer
                          3. aplicat rust converter
                          4. aplicat antifon anti-gravel
                          5. vopsea cu lac neagra.

                          Comment


                          • #28
                            Azi am schimbat uleiul, cu cel din vara 10w40 de la pennasol imi tacanea un tachet putin dimineata la rece intre 5 secunde si 1 minut ( fara un tipar anume) si uneori dupa ce masina statea 2 3 ore, altfel se auzea si mergea impecabil insa avea deja 5000km si cum urmeaza ceva drumuri lungi m zis sa incerc 5w40 aral high tronic sa vad daca persista chestia asta, daca da, incerc si shell helix ultra 5w40 sau 5w30.

                            Comment


                            • #29
                              Cu 5w40 motul nu a batut mai deloc nici macar iarna.
                              Bate doar daca il las cu saptamanile. Si atunci intradevar bate si 10 secunde pana cand isi revine.
                              Nu stiu cum porneste 1.8, dar a meu v6 nu o ia la sfert. Dureaza cam o secunda si un pic de invarteala. Ca e cald, ca e rece la fel face.
                              Poate in timpul ala se amorseaza pompa si de aia nu prea imi bate.
                              La mine atat 5w30 sau 5w40 au avut acelasi consum, iar dimineata miroase a ulei ars, deci probabil pierd pe la semeringuri supape si nu pe la segmenti.

                              Daca il schimbi asa des pt curatare, eu zic sa arunci un ochi inauntru. In motorul meu era totul curat luna, doar capacele de la culbutori erau imbacsite in zonele in care nu ajunge uleiul.
                              Sa fi fost de la ulei sau poate de la ventilatia carterului care era blocata. Cine stie, meseriasii romani, ce sa faci...
                              Cand da caldura deschide-l si pe a tau, sa vezi cum arata lantul si cat jeg ai. In felul asta mai grabesti curatarea.
                              In rest eu nu prea cred in uleiuri, adica de nu le fortezi toate sunt bune. Nu degeaba MB aproba o lista intreaga.

                              Comment


                              • #30
                                Sincer, la pomu' laudat, cam asa e zicala.
                                Pot spune ca am schimbat multe tipuri si branduri in masinile familiei si altele insa am zis sa incerc.
                                In general prefer sa folosesc branduri mai putin cunoscute, preferabil cu made in germany etc,nu in EU, dat fiind calitatea uleurilor din Eu de est.
                                Pacat ca nu avem si noi un Blackstone labs cum au americanii, poate asa am putea sa judecam un ulei mult mai bine, nu numai dupa culoare, consum, miros si altele babesti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF