Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Discutii generale > My Car Mercedes-Benz

My Car Mercedes-Benz Prezentare a modelului Mercedes pe care il conducem

W211 E200 Kompressor Mopf

My Car Mercedes-Benz


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 03-21-2017, 15:05 PM   #1
dkmg
Senior Member
 
Join Date: Mar 2016
Location: Bucuresti/Suceava
Motorizare : W211 1.8 Kompressor 184 CP
Age: 25
Posts: 155
:
[Senior Member]
Default W211 E200 Kompressor Mopf

De cateva zile m-am intors din Germania cu un E200 Kompressor W211, an 2007, Elegance ( cutie automata in 5 trepte, scaune incalzite, pilot, clima, geamuri si oglinzi heliomate, senzori parcare fata-spate, banchete rabatabile fractionar, isofix si o gramada de alte maruntisuri, dar nu le-am studiat inca pe toate , plus alternator si baterie de capacitate marite si rezervor marit de 80l - splendid la drum lung) . Am luat masina de la reprezentanta Mercedes Benz S&G, cu 73.000 km, cu 1 proprietar pe carte ( inafara de reprezentanta ), cu reviziile toate facute la ei ( la an, nu la km) , fara accident ( lucru trecut pe factura, impreuna cu km).

Masina e in conditie de showroom ( arata de parca ar avea 2-3 anisori), pe dedesubt e curata, nu are nici un punct pe caroserie, daramite rugina, revizia de ulei si filtre a fost facuta fix inainte sa mi-o dea, are curele si furtunase noi aproape peste tot impreuna cu alte elemente de mentenanta preventiva ( racorduri la senzorii de la axele cu came cu protectie la scurgere de ulei, etc, toate puse noi) , a avut schimbul de ulei facut la cutie la 60.000 km, mi-au dat si un polish si o ceara pe ea, TUV nou, arata exemplar.
Mi-au oferit in pret 8 jante de aliaj originale Mercedes cu antifurturi si cauciucuri de iarna si vara in stare buna.

Per total, am ajuns la 14100 Euro, negociat de pe la 14800. Mai erau vreo 2 din 2008 la 15000 in similare, dar cu km mai multi (90.000) si parca mai putin ingrijite si mai urate la culoare.

Am condus-o vreo 1700-1800 km pe drumul pana in tara si pot sa spun ca e de vis, merge mai bine ca orice masina noua pe care am testat-o. Cutia schimba lin si exact cum trebuie, nu se aud deloc zgomote pe la suspensie, masina se infige splendid cand o calci si consumul este foarte bun pentru gabaritul masinii si puterea motorului ( am venit Germania cam 140-150, Austra si Ungaria legal 130, Romania 70-80 inauntru, 120 afara - consum mediu total 7.9 l / 100 km, confirmat la pompa). Are cuplu foarte bun de la kompressor, in principal am efectuat cam toate depasirile din tara cu a 4-a sau a 5-a, a 3-a doar daca vrei sa auzi motorul ragand

Per total, sunt foarte multumit de masina si la ce conditie are, poate sunt optimist, dar s-ar putea sa ne astepte chiar si vreo 10 ani foarte placuti impreuna. Stiu ca a fost peste pretul pietei ( undeva pe la 12000 pt model, an si dotari de la particulari, dar fara vreo garantie de km si accident), dar au contat toate lucrurile pe care le-am enumerat in primul paragraf si conditia ei. Oricum, nu imi pasa de depreciere, avand in vedere ca vreau sa o tin pe termen lung. Ca investitii viitoare, vreau musai sa ii montez alarma si sa ii sablez oglinzile, pentru ca atrage priviri peste tot la cum luceste, chiar si la vama ma intrebau despre ea ( cand i-am zis kilometrii, mi-a spus vamesul ca n-o sa ma creada nimeni in tara, i-am zis ca nu prea imi pasa, ca n-am luat-o sa o vand).

Apropos, ca diferența de profesionalism, dealer-ul de acolo s-a purtat cu mine de parca luam un Mercedes nou, mi-a explicat fiecare amanunt si mi-a prezentat masina si istoricul ei in detaliu, desi luam una dintre cele mai ieftine masini din curtea lui. Pentru test drive, mi-a dat cheile, asigurarea si drum bun! Nu ca sictiritii care vand masini noi la dealeri de prin București.

Si cateva poze cu ea ( e chiar ea, doar e cropped din scena):
Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Last edited by dkmg; 03-21-2017 at 15:08 PM.
dkmg is offline   Reply With Quote
Old 03-21-2017, 15:23 PM   #2
Crazyady
Senior Member
 
Crazyady's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : W203 C200 Kompressor 1.8 163 cp pachet sport
Posts: 1,241
:
[Senior Member]
Default W211 E200 Kompressor Mopf

Sa o stapanesti sanatos si multi kilometrii fara incidente !
P.S. Cand esti prin Bucuresti, poate vii duminica la Academia Militara pe platou sa o vedem.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited by Crazyady; 03-21-2017 at 15:25 PM.
Crazyady is offline   Reply With Quote
Old 03-21-2017, 15:41 PM   #3
dkmg
Senior Member
 
Join Date: Mar 2016
Location: Bucuresti/Suceava
Motorizare : W211 1.8 Kompressor 184 CP
Age: 25
Posts: 155
:
[Senior Member]
Default

Multumesc frumos! Urmeaza inmatricularea, va dura la ce cozi la RAR sunt si oricum nu prea ma prinde des duminica in Bucuresti, dar multumesc pentru invitatie! Voi incerca sa ajung macar o data, mai pe la vara.
dkmg is offline   Reply With Quote
Old 03-22-2017, 19:38 PM   #4
XBG
Senior Member
 
Join Date: Jan 2016
Location: Bucuresti
Motorizare : 1800
Age: 37
Posts: 289
:
[Senior Member]
Default

Felicitări! Bine ai venit in club!

Ne vedem la o întâlnire.

Last edited by XBG; 03-22-2017 at 19:41 PM.
XBG is offline   Reply With Quote
Old 03-28-2017, 13:23 PM   #5
dkmg
Senior Member
 
Join Date: Mar 2016
Location: Bucuresti/Suceava
Motorizare : W211 1.8 Kompressor 184 CP
Age: 25
Posts: 155
:
[Senior Member]
Default

Multumesc!

Ma gandeam sa cumpar niste ulei sa am la mine " just in case ". Pe cartea service scrie doar norma 229.3 , dar nu scrie vascozitatea uleiului si nu as prea vrea sa amestec aiurea in caz ca e nevoie sa completez...

Din ce m-am uitat prin bevo, ma gandeam sa iau 0w40 la norma 229.3, gen:
http://www.emag.ro/ulei-motor-mobil-.../pd/D8WWM3BBM/
sau
http://www.emag.ro/ulei-motor-mobil-.../pd/DKJ9LBBBM/

Bine, probabil o sa iau doar 1 L.

Recomandati altceva? Stiti vreun furnizor cu uleiuri originale Mercedes?

Intre timp, i-am luat si niste presuri de cauciuc bej de la Rimi Timisoara croite exact pt model, care ii vin f bine, si un set de prezoane originale ( care vor fi doar de schimb pana le scot , decapez si vopsesc pe astea , pentru ca oricum vor rugini probabil si ele ).

Cuplul de strangere al prezoanelor e 130 Nm?

Last edited by dkmg; 03-28-2017 at 13:27 PM.
dkmg is offline   Reply With Quote
Old 03-28-2017, 14:18 PM   #6
Crazyady
Senior Member
 
Crazyady's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : W203 C200 Kompressor 1.8 163 cp pachet sport
Posts: 1,241
:
[Senior Member]
Default

@dkmg
Cuplul de strangere al prezoanelor este 120 nm la aliaj, cel putin asa stiu eu.
Referitor la uleiul de motor poti pune 0W40 sau 5W40 pe norma respectiva,depinde ce ai in motor. Eu merg pe 0W40 si am deja 315.000 de km. Cauta sa iei uleiul de motor de la importatori de piese auto gen bardi, unix, autototal, intercars etc. Multe uleiuri vandute de diverse magazine auto sunt sau pot fi contrafacute. Printre cele mai contrafacute uleiuri sunt cele Castrol, Mobil sau Valvoline, din ceea ce am citit.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Crazyady is offline   Reply With Quote
Old 03-28-2017, 15:43 PM   #7
Sharky
Senior Member
 
Join Date: Jun 2012
Location: Cluj
Motorizare : MB E240
Posts: 933
:
[Senior Member]
Default

Ala e cuplul, 120Nm, sau daca suruburile sunt mai vechi si ciobanite de tot felul de fortosi creste-l la 130-140.
Filetul oboseste si nu mai are acelasi efect asupra rotii.
In orice caz, cand strangi ca un cioban sau sari pe cheie sari de 200, deci renunta la aceste practici.

229.5 e norma. E ok si 229.3, dar nu e de actualitate.
https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.5_en.html
In europa se accepta 229.51, desi e pt diesel.
Sharky is offline   Reply With Quote
Old 03-28-2017, 15:50 PM   #8
dkmg
Senior Member
 
Join Date: Mar 2016
Location: Bucuresti/Suceava
Motorizare : W211 1.8 Kompressor 184 CP
Age: 25
Posts: 155
:
[Senior Member]
Default

Mersi, tocmai de aceea am intrebat in legatura cu cuplul. Vroiam sa-i fac si o echilibrare roti, iar la majoritatea vulcanizarilor dai doar de ghiolbani de genul, care strang cu pistolul si pe urma la picior pana pocneste de vreo 3 ori, de aceea am intrebat. Daca nu mi-o strange cu dinamometrica, salutare si merg la altul.

Cele 2 Mobil 1 la care ma uitam vad ca respecta si 229.5, unul din ele l-am gasit si la Bardi si pot comanda la bucata.
Pe cartea service scrie ca pana acum s-a pus 229.3, dar nu scrie de vascozitate nimic.. Merg la ghici, incep cu 0w-40 , daca papa mult, trecem la 5w

Last edited by dkmg; 03-28-2017 at 15:52 PM.
dkmg is offline   Reply With Quote
Old 03-29-2017, 08:19 AM   #9
Crazyady
Senior Member
 
Crazyady's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : W203 C200 Kompressor 1.8 163 cp pachet sport
Posts: 1,241
:
[Senior Member]
Default

Uleiul cu norma 229.3 este pentru interval de revizie de 15.000 de km, iar norma 229.5 sau 229.51 rste pentru intervalul marit de revizie de 25.000 km. O avea uleiul cu norma 229.5 nu stiu ce pachete de aditivi in plus, dar este pacat de motor sa il tii atata fara sa il schimbi. Este foarte bine daca in cartea de service au pus 229.3 inseamna ca a avut intervale de revizii de 15.000 de km.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Crazyady is offline   Reply With Quote
Old 03-29-2017, 09:59 AM   #10
dkmg
Senior Member
 
Join Date: Mar 2016
Location: Bucuresti/Suceava
Motorizare : W211 1.8 Kompressor 184 CP
Age: 25
Posts: 155
:
[Senior Member]
Default

Oricum nu il tin mai mult de 10-13.000 de oricare as pune. Din cate vad pe carte, a avut reviziile facute la an, nu la km, pentru ca s-a mers f putin cu ea. Deocamdata doar de la Mobil 1 am gasit usor 0w40 , daca ma uit dupa 5w30, cresc optiunile exponential, se pare ca la noi e mult mai popular. Deci se pare ca o sa merg pe Mobil 1. Daca are norma mai avansata, cu atat mai bine, daca il schimb la mai putin de jumatate fata de cat a fost proiectat.
Oricum n-o sa fac reviziile dupa cum le cere masina, ci asa cum stiu eu, la 10-13000 km, ca sa am viata indelungata cu ea.
dkmg is offline   Reply With Quote
Old 03-29-2017, 10:24 AM   #11
Crazyady
Senior Member
 
Crazyady's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : W203 C200 Kompressor 1.8 163 cp pachet sport
Posts: 1,241
:
[Senior Member]
Default

La motorul acesta Mercedes a mers pe 0w40 sau 5W40 sintetic, dar nu si pe 5W30. Parerea mea rste sa nu iei in calcul aceasta varianta.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Crazyady is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2017, 15:08 PM   #12
dkmg
Senior Member
 
Join Date: Mar 2016
Location: Bucuresti/Suceava
Motorizare : W211 1.8 Kompressor 184 CP
Age: 25
Posts: 155
:
[Senior Member]
Default

Update:
Schimbat prezoanele la roti, facut echilibrare ( avea pe roti inca plumburile originale Mercedes, se pare ca nu s-a mers foarte vitezist cu ea ) , facut presiunea, acuma nu se mai simte nimic prin volan, initial era o usoara vibratie pe la 120. Am pus prezoane noi originale MB (luate de la dealer din Germania cand am fost si dupa ea, am dat pe ele cat nu face, dar am calculat-o in reducerea oferita de dealer la pret). Cand au demontat baietii rotile, m-am uitat pe la suspensie si frane, placutele au carne, discurile fata au o usoara buza, dar deocamdata totul merge ok, franarea este lina si prompta, nu se aud zgomote, deci nu am de lucru anul asta. Pe la suspensii vizual arata totul bine, nu vad bucse crapate / amortizoare curse sau altceva, nu se aud zgomote cu geamurile deschise peste denivelari, cu ele inchise nu prea auzi mare lucru de afara.
Sfintit masina.
Tratat tot ce e cheder si cauciuc cu un spray de la Nigrin pt chedere pe care l-am luat din Germania ca am zis ca au o varsta.
Mutat o siguranta de pe pozitia a pe pozitia b ( ambele functionalitati gandite de fabrica ) a.i. sa am alimentare pe priza din fata de la bricheta si cu cheia scoasa din contact

Am mai incercat sa caut vreun nod in papura, dar n-am gasit.

Am luat un litru de Mobil 1 0W40 cu 229.3 si 229.5 , "sa fie".

Urmeaza: alarma si sablat oglinzi la colegul Daniel de pe forum. Vreau sa-i pun un Viper, dar nu sunt inca hotarat daca sa-i pun pe cheia ei ( conectat la magistrala CAN) sau cu cheie separata.. Nu prea imi vin in minte avantaje / dezavantaje pentru una sau pentru alta.

Intre timp, mi-e mila de ea, saraca, ca e material de expozitie si eu o sa bag km in ea cu nemiluita, deocamdata am trecut de 76000.
Suceava - Bucuresti cu medie de 80 km/h, consum 7.8, am inceput sa-i tin si jurnal scris cu alimentarile la pompa si bonurile de combustibil intr-un caiet, consumul de pe bord e identic cu cel calculat plin-plin, chiar ma miram. Prin Suceava ia 11-12. Prin Bucuresti probabil 13-14, dar n-o sa o fatai prea mult. Nu imi pasa de consum prea tare, dar imi place sa am un istoric complet al rulajului si ajuta mult si la o eventuala revanzare.

Se intinde la drum lung fenomenal, nu fac nici un efort sa depasesc, m-am urcat in ea cu o durere de articulatie la picior si am coborat fara.. nu stiu ce mai pot sa cer de la o masina, sper sa tina cat mai mult. La scaunul soferului am reglaje cu perne de aer lombar si lateral si pot sa le umflu/dezumflu pana imi gasesc sustinerea ideala.

La cutia automata, am constatat ca Sport e ideal pentru oras si Confort pentru drum lung pentru ca pot sa accelerez mai mult " la cuplu" in viteze superioare.

Mai am o nelamurire, teoretic cred ca s-ar putea deschide/inchide geamurile din cheie la apasare lunga a butonului de incuiat/descuiat, dar din cate vad nu merge, chiar si cu cheia langa senzorul de la maner. Trebuie activat ceva?

Last edited by dkmg; 04-10-2017 at 15:11 PM.
dkmg is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2017, 16:12 PM   #13
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 28
Posts: 3,078
:
[V.I.P]
Default

Nu trebuie activat nimic doar ca senzorul ala din maner careodata poate face figuri sau sa functioneze doar la anumite temperaturi externe!
__________________
Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2017, 21:20 PM   #14
XBG
Senior Member
 
Join Date: Jan 2016
Location: Bucuresti
Motorizare : 1800
Age: 37
Posts: 289
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by dkmg View Post
Mutat o siguranta de pe pozitia a pe pozitia b ( ambele functionalitati gandite de fabrica ) a.i. sa am alimentare pe priza din fata de la bricheta si cu cheia scoasa din contact


Despre ce pozitii ale sigurantelor este vorba? E bine de stiut.
XBG is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 10:12 AM   #15
dkmg
Senior Member
 
Join Date: Mar 2016
Location: Bucuresti/Suceava
Motorizare : W211 1.8 Kompressor 184 CP
Age: 25
Posts: 155
:
[Senior Member]
Default

In primul rand, ma refer la tabloul de sigurante de la motor, partea dinspre sofer.

Siguranta 54 are 2 pozitii ( A si B). In A, priza din fata ( de la bricheta ) functioneaza doar cu contactul pus pe pozitia 1 / motorul pornit. In pozitia B, functioneaza oricand ( chiar si cu motorul oprit).

La fel si siguranta 53 are 2 pozitii ( A si B ). Initial am crezut ca e pt priza din spate de pe cotiera, dar nu face vreo diferenta. Din ce am citit ulterior, ar fi pentru claxon, dar default e in pozitia B din cate vad si claxonul nu functioneaza fara contact pus. Probabil in A o fi invers.

Click the image to open in full size.

Am gasit si o schema pe net, se poate vedea. Sigurantele sunt destul de in spate, pe ultimele randuri, sunt singurele care au 2 pozitii.

L.E.: Am gasit si confirmare. O sa imi pun si claxonul pe always on, ca cine stie. Deci ca sa fie always on ambele, trebuie sa stea in crucis: 54 pe b si 53 pe a.

F53a 15 Fanfare horn relay N10/1kO
F53b 15 a side always powered b side no power with ignition off
F54a 15 Cigarete lighter
F54b 15 a side no power with ign. Off b side always powered

Last edited by dkmg; 04-12-2017 at 10:18 AM.
dkmg is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 10:48 AM   #16
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 28
Posts: 3,078
:
[V.I.P]
Default

Interesanta treaba.O sa verific daca merge si la modelele non fl.Multumim de schema!
__________________
Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 04-20-2017, 13:19 PM   #17
dkmg
Senior Member
 
Join Date: Mar 2016
Location: Bucuresti/Suceava
Motorizare : W211 1.8 Kompressor 184 CP
Age: 25
Posts: 155
:
[Senior Member]
Default

Hristos a inviat !
Update: ODO 78.000 km, consum mediu 8.6 l/100 km, cam 90% extraurban. Masina merge ca tancul. La 140-145 km/h o simt cam cum simteam Focus-ul 2 anterior pe la 110-115. Asta e desigur subiectiv, ca fizica tot aia e. De viteze superioare nu m-am atins inca, ca nu vreau sa risc inutil si autostrada nu prea e pe unde merg eu. Oricum, astea is viteze de uscat si drum liber, cu benzi si vizibilitate, si nu se aplica pentru orice combinatie masina/sofer/cauciucuri, chiar am constatat mirat aseara cand ma intorceam spre Bucuresti pe ploaia care era cum ii dadeau toti 130-140 pe ud de parca n-ar fi contat. Oameni incostienti si care nu inteleg condusul deloc. Fie ploaie, fie zapada, fie ce-o fi, ei au o viteza setata in cap si merg cu aia. Pana ajung cu rotile in sus pe langa drum.

Am completat cu 300 ML de ulei Mobil 1 0W40 cu normele 229.3 si 229.5. Oricum, de cand am luat-o, pe joja aveam ulei pana un pic peste jumate, acum a scazut un pic sub jumatate, estimez diferenta cam la 150 ml. In 5000 km e mai mult decat decent, cu atat mai mult cu cat uleiul folosit e cel mai subtire din gama aprobata ( 0W40 ).

La pornire dupa ce a stat o zi-doua ( mai ales cand e mai cald afara, acum nu mai face), se aude o secunda carait la lant. La prima revizie, ma gandesc sa-i fac o verificare generala la sange, sa desfac si capacul de la valve, sa vedem in ce stare sunt toate pe acolo ( lant, roti dintate etc. ). Ce-i bine, nu-i rau, totusi au o varsta si e mai bine sa previi. Daca e ceva ce nu-mi convine, luam actiuni preventive. La urma urmei un kit de lant + ghiduri + intinzator Febi e vreo 900 de ron, nu-i mare bai. Vreau viata indelungata cu ea, deci o s-o tin din scurt, dar deocamdata sa vedem ce e pe-acolo.

A avut un moment in care ventilatorul de la clima a scos un mic scartait vreo 2 minute, dar am lasat-o peste noapte prin zone in care acum e zapada, cat timp nu se repeta, inca nu-i dau atentie. Ce sa-i fac, mai plange si ea ca probabil spera la un sfarsit usor, in stilul in care a mers pana acuma, dar la 'batranete' e pusa constant la drumuri de peste 500 km odata. Batranete, haine grele, mai ales pe mana mea .

Am reusit si o 'nefacuta', cand am dat cu spalatorul de geamuri de la OMV pe geam, s-a rupt in doua coada si mi-a tras o zgarietura de cam 5 cm lungime pe parbriz. E intr-un colt, nu ma incurca la vedere, dar o sa caut totusi sa o rezolv cu un mic polish, ceva. Vazusem niste baieti care par priceputi pe undeva pe sub pasajul Basarab.

Concluzii intre timp: Tare ma bucura 'masinuta' asta si alegerea pe care am facut-o, asa de voios ma pornesc la un drum lung cu ea de parca uit toate grijile cand stiu ca ma dau jos la fel de mobil cum am urcat si cu capul limpede dupa sute de km. E incredibil de comoda. Se aseaza splendid pe drum, cand am chef de alergat, alearga, cand o iau mai lent, pluteste. Feedback-ul in directie e bun, la inceput mi se parea cam asistata, venind de pe Ford, unde era mult mai dura, dar m-am obisnuit foarte bine cu ea. Si unghiul de bracare e foarte bun, intorci usor oriunde.
Pe Mestecanis am constatat ca e putintel barcuta , fiind si echiparea Elegance. Ea se infige bine pe trasa, chiar si cu ruliul mai pronuntat, nu am intalnit vreo limitare din partea masinii, dar daca vreau ca pasagerii sa-si pastreze masa anterioara in ei , trebuie s-o las putin mai incet. Recuperez pe portiunile drepte in schimb. Totusi, in continuare mi se pare foarte bine configurata asa cum e, nu as vrea Avantgarde pentru ca garda la sol putin marita de pe ea e mana cereasca.

Rezervorul de 80l este iarasi util, ca nu mai trebuie sa fac compromis cu privire la statiile la care alimentez. Daca vreau OMV, astept OMV, nu conteaza ca e in al doilea sau al treilea oras. Dar si cand vine alimentarea si vezi peste 300 RON pe pompa, zambesti putin amar. Pentru curiosi: tot nu m-as intoarce la Diesel, prea bine ma impac cu ea asa cum e, cu plaja de turatie larga, cu motorul tacut complet la relanti, de zici ca e oprita din interior.

Last edited by dkmg; 04-20-2017 at 13:24 PM.
dkmg is offline   Reply With Quote
Old 04-20-2017, 13:52 PM   #18
b97dmt
Senior Member
 
b97dmt's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: Bucuresti
Motorizare : w 204 200 cdi/ w 212 250 cdi 4matic
Age: 39
Posts: 2,694
:
[Senior Member]
Default

Frumoasa descriere , masina ideala pt calatorii lungi , in extraurban, comoda , silentioasa , odihnitoare E class.

Cateva poze nu postezi si tu ?
b97dmt is offline   Reply With Quote
Old 04-20-2017, 16:11 PM   #19
dkmg
Senior Member
 
Join Date: Mar 2016
Location: Bucuresti/Suceava
Motorizare : W211 1.8 Kompressor 184 CP
Age: 25
Posts: 155
:
[Senior Member]
Default

Sa traiti! Cateva poze 'au naturel' din ce aveam pe telefon.
Pentru mai multe ( interior, motor ) astept vreme mai buna, ca s-a porcait un pic si pe mazarichea asta nu ma duc sa o curat nici batut.

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.
dkmg is offline   Reply With Quote
Old 04-20-2017, 16:33 PM   #20
Sharky
Senior Member
 
Join Date: Jun 2012
Location: Cluj
Motorizare : MB E240
Posts: 933
:
[Senior Member]
Default

O corectie: cel mai subtire ulei nu este 0w40, este 5w30 sau de ce nu 0w30.
0w40 e mai subtire doar in primele 2-3 minute pana se incalzeste masina.

DAca te oftica cei 300 lei dati pe un plin iti recomand cu incredere gazul.
Cele mai ieftine variante care merg bine nu sar de 2500-3000 lei.
Pe v6 motorul de 2.6L la drum extern papa cam 12% alergata, dar de merg mai incet ma indoiesc ca o scot sub 10.
Pe benzina papa cam 8.5/9.5 . Avand in vedere diferenta de pret in 20mii amortizezi investitia, pe rulajul actual, iese repede.

Last edited by Sharky; 04-20-2017 at 16:35 PM.
Sharky is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
e200, kompressor, mopf, w211


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 17:25 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF